Logo-VVMR_n-12png
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Саць Любов Володимирівна
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Розклади руху маршрутних таксі
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Статистика
      • Центр зайнятості
      • Центр надання безоплатної вторинної правової допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
    • Підприємцям
      • Пільги для бізнесу в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Переселенцям

Зміни до бюджету, земельні питання та перепрофілювання школи: погоджувальна рада затвердила порядок денний сесії

16.05.2023Головні новини, Міський голова, Погоджувальна радаТетяна Ізотова

На засіданні погоджувальної ради, яке відбулось 16 травня, розглянули понад сотню проєктів рішень, що виносяться на чергову сесію Володимирської міської ради. Протягом тижня їх опрацювали на усіх засіданнях профільних депутатських комісій. Погоджувальна рада підбила підсумки роботи депутатів та сформувала остаточний порядок денний майбутньої сесії.

Переважна більшість питань порядку денного сесії, а це 96 зі 120 проєктів рішень, стосуються земельної сфери: надання дозволів на розроблення детального плану території земельної ділянки, надання дозволів на розроблення проєкту землеустрою, а також розроблення технічної документації із землеустрою, поновлення договорів оренди землі тощо.

Розглядаючи проєкт рішення про внесення змін до бюджету громади на 2023 рік, на погоджувальній раді детально зупинились на видатках, щодо яких на профільних комісіях виникали питання або ж не депутати їх не підтримали.

Серед таких – пропозиція виділення з місцевого бюджету 288 тисяч гривень для громадської організації спортивного клубу «Атлант». Аби переконати депутатів підтримати це рішення, на погоджувальній раді виступив очільник ГО, тренер клубу Андрій Крамик. Він розповів, що клуб відвідує близько 60 дітей, які займаються на секції боксу, і їхньому здоров’ю шкодить пліснява у підвальному приміщенні, де необхідно облаштувати вентиляцію.

Проте депутати зауважили, що спортивний клуб веде комерційну діяльність, беручи зі своїх відвідувачів плату, та й приміщення, яке орендує «Атлант», перебуває у державній власності. На користь позитивного рішення щодо виділення коштів для даної громадської організації, виступив начальник відділу молодіжної політики та спорту Вячеслав Петрук, який зазначив, що «Атлант» завжди бере активну участь в організації багатьох змагань із силових видів спорту, а підвальне приміщення, де тренуються спортсмени, належить до переліку місцевих укриттів, перебування в якому варто було б поліпшити. Також клуб безплатно відвідують учасники АТО/ООС. 

Як зазначила депутатка Наталія Василець, очолювана нею комісія з питань бюджету не рекомендувала на розгляд цієї сесії питання про виділення коштів спортивному клубу “Атлант” і запропонувала повернутись до нього, коли будуть надані усі відповідні документи – зокрема статут організації та звіт про використання коштів. У підсумку обговорення, дане питання таки погодили до розгляду сесії.

На прохання депутатів, у засіданні погоджувальної ради взяли участь представники командування 14-ї ОМБр та 39-го ЗРП, які надали вичерпні відповіді щодо тих потреб, на які виділятимуться кошти. Зокрема, для 14-ї бригади планується виділення понад 71 мільйона гривень, для зенітного ракетного полку – понад 6,5 мільйона гривень та для 6-го прикордонного загону – 2 мільйони гривень.

Понад годину дискутували на погоджувальній раді щодо одного з найбільш проблемних питань, яке стосується перепрофілювання початкової школи №7 у міську гімназію. Воно виникло у зв’язку із тим, що обласний ліцей «Центр освіти» за рішенням Волинської обласної ради з 1 вересня цього року має запрацювати у новому статусі, а саме як спортивний ліцей. Відтак діти, які навчаються не за спортивним напрямком, змушені будуть шукати новий заклад, а близько пів сотні викладачів – нову роботу.

На численні звернення батьківського колективу, які усіляко відстоюють можливість продовжувати навчання їхніх дітей у стінах цього закладу, було прийняте рішення створити на базі початкової школи №7 гімназію, де діти нашої громади зможуть навчатись до 9 класу. Передбачається, що на кожній паралелі буде створено по одному класу.

Під час свого виступу депутат Костянтин Зінкевич зазначив, що для дітей нашої громади, які зараз навчаються у «Центрі освіти», можна знайти місце і в наявних міських закладах загальної середньої освіти. Що ж до створення гімназії, то це питання, на думку депутата, треба знімати з порядку денного і додатково вивчати.

Слово надали й т.в.о. директора ліцею Волинської обласної ради «Центр освіти» Валентину Вірковському, який коротко розповів про процес реорганізації очолюваного ним закладу, а також навів аргументи щодо того чому депутатам варто підтримати створення міської гімназії. Серед основних – хороша матеріальна база закладу, школа повного дня, інклюзивна освіта та кваліфіковані педагоги.

На підтримку створення гімназії висловився і міський голова Ігор Пальонка.  Він зазначив, що високий рівень знань, які дають у «Центрі освіти», а також гарні умови для дітей у даному ліцеї, є основним аргументом для батьків, які хочуть, аби їхні діти продовжили там навчання. Відтак щодо цього депутатам варто прийняти виважене рішення, аби врахувати інтереси усіх сторін.

У підсумку, усі запропоновані проєкти рішень були підтримані до розгляду сесії, яка відбудеться уже цієї п’ятниці, 19 травня.

 

Попередня стаття Анонс спортивних подій громади Наступна стаття Як сімʼї зниклих безвісти можуть підтвердити статус для отримання пільги

Пошук

Недавні записи

  • За кошти меценатів оновили пам’ятні знаки в’їзних брам княжого Володимира
  • Професійне навчання для ВПО: що пропонує служба зайнятості
  • Створено порадник для родин захисників
  • У центрі зайнятості відбувся захід у межах всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?»
  • У Володимирі працювали представники дитячого фонду ООН – ЮНІСЕФ
Вересень 2023
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Сер    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Категорії

  • Covid-19
  • ІГС
  • Індустріальний парк
  • Історія міста
  • Аграріям
  • Анонси
  • АТО
  • Аукціон
  • Без рубрики
  • Бюджет громади
  • Військовий облік
  • Вакансії
  • Вибори
  • Виконавчий комітет
  • Волонтерство
  • ВПО
  • Головні новини
  • Громадські слухання
  • Громадська рада
  • Громадський бюджет
  • Громадський транспорт
  • Для учасників бойових дій, учасників АТО
  • Духовний розвиток громади
  • Екологія
  • Енергоефективність
  • Енергозбереження
  • Житлово-комунальне господарство
  • Життя громади
  • Життя громади в умовах воєнного стану
  • Життя міста
  • ЗМІ про нас
  • Комунальне майно
  • Культура і мистецтво
  • Міжнародне співробітництво
  • Містобудівна документація
  • Міський бюджет
  • Міський голова
  • Малий та середній бізнес
  • Молодіжна політика
  • Молодіжна рада
  • Муніципальна варта
  • Оголошення
  • Оплата праці
  • Освіта
  • Охорона здоров'я
  • Пенсійний фонд
  • Повідомлення про оприлюднення
  • Повідомлення про оприлюднення 2017
  • Повідомлення про оприлюднення 2018 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2019 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2021 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2022 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2023 рік
  • Погоджувальна рада
  • Податкова служба
  • Постійні комісії
  • Привітання
  • Ремонтні роботи
  • Сесія міської ради
  • Служба у справах дітей
  • Соціальний захист населення
  • співчуття
  • Сплата податків
  • Спорт
  • Стратегія розвитку міста
  • Тарифи
  • Туризм
  • Уповноважений з прав людини
  • Центр зайнятості
  • Центр пробації
  • цивільний захист
  • Цифрова освіта
  • ЦНАП
Casinology

Володимир. Офіційний сайт міста

Слідкуйте за нами

Facebook

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту