Logo-VVMR_n-12png
Головна
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Економічний профіль громади
    • Соціальний паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Проекти порядків денних постійних комісій
      • Трансляції/записи засідань постійних комісій міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Відеозаписи/трансляції засідань виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Міський транспорт
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Переселенцям
        • Рада з питань ВПО
      • «Соціальне таксі»
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної та ветеранської політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Центр зайнятості
      • Статистика
      • Бюро правничої допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • е-Ветеран
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
      • Безпека громадян
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Mayors for Economic Growth
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
      • Сезонна торгівля
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
      • Державна підтримка великих інвестиційних проєктів
    • Підприємцям
      • Бізнес в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Трансляції/записи засідань сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Порядки денні засідань виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Трансляції засідання виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Реєстр наказів про присвоєння адрес
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Ветеранам

Завершився серпневий освітянський марафон

30.08.2022ОсвітаТетяна Ізотова

За два дні стартує новий навчальний рік і вперше у нашій державі він відбуватиметься у складних для освітян умовах воєнного стану. Перед початком навчального року відбуваються традиційні зустрічі освітян. З  22 по 27 серпня  фахівці  Центру професійного розвитку педагогічних працівників Володимирської міської ради організували та провели  серпневий освітянський марафон «Стартує НУШ в основній школі» для керівників та педагогічних працівників закладів освіти громади.  

Структура заходу  охоплювала два напрямки: «Концепція НУШ: підготовка до впровадження в основній школі» для керівників закладів загальної середньої освіти та  робота дев’яти  локацій для педагогів по темах «Основні галузі нового Держстандарту базової середньої освіти: від теоретичної основи до практичних рішень» та «Дієві практики реалізації Державного стандарту початкової освіти. Збереження наступності між початковою та основною школою».

Директор центру Людмила Страхорчук презентувала оновлений сайт установи, місією якого є створення мобільної та дієвої служби для професійного та особистісного розвитку педагогічних працівників закладів освіти міської громади. Консультантки центру Оксана Стасюк, Людмила Салабай, Катерина Красько та Жанна Базь провели зустрічі професійних спільнот у формі відкритої педагогічної студії, воркшопу та круглих столів.

Педагогічні працівники проаналізували нормативну базу, опрацювали методичні рекомендації з навчальних предметів у 2022-2023 н.р., особливості викладання предметів у 5 класі та зміни і доповнення, що стосуються 6-11 класів. Розглянули типові освітні програми, модельні та навчальні програми. Обговорили особливості  організації освітнього процесу та середовища в умовах воєнного часу, формувального оцінювання навчальних досягнень учнів 5 класів, формування в  учнівської молоді ціннісних життєвих навичок тощо.

Також під час зустрічей були окреслені  пріоритетні напрями освітньої діяльності у 2022/2023 навчальному році:

  • продовження   реформи   загальної   середньої   освіти  відповідно  до Концепції «Нова українська школа»;
  • впровадження  у   5   класах   нового   Державного  стандарту базової середньої освіти;
  • організація освітнього процесу після вимушеного переривання його звичного перебігу, викликаного спочатку тривалими карантинами, потім – військовою агресією рф на території нашої держави;
  • посилення національно-патріотичного виховання, формування громадянської позиції; просвіта з питань особистої безпеки;
  • організація навчальної діяльності здобувачів освіти та способів побудови зворотного зв’язку в умовах очної, дистанційної, змішаної форм навчання;
  • психологічні аспекти організації освітнього процесу в умовах воєнного/післявоєнного стану.

Попередня стаття Дітям-сиротам вручили шкільне приладдя та грошову допомогу напередодні нового навчального року Наступна стаття З першого вересня зросте вартість послуги з вивезення та захоронення сміття у Володимирі

Пошук

Недавні записи

  • На черговому засідання виконавчого комітету розглянули понад 40 питань
  • Почесне перше місце з баскетболу володимирських ліцеїстів в обласному етапі Всеукраїнських змагань “Пліч-о-пліч”
  • Тиждень безбар’єрності: говорили про булінг разом з психологами Центру життєстійкості
  • Відбувся фестиваль фізичної культури та військово-патріотичного виховання учнівської молоді
  • У День Героїв Володимир провів до небесного війська захисника Дмитра Олівка
Травень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Кві    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Категорії

Casinology

Володимир. Офіційний сайт міста

Слідкуйте за нами

Facebook
YouTube

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту