За два дні стартує новий навчальний рік і вперше у нашій державі він відбуватиметься у складних для освітян умовах воєнного стану. Перед початком навчального року відбуваються традиційні зустрічі освітян. З 22 по 27 серпня фахівці Центру професійного розвитку педагогічних працівників Володимирської міської ради організували та провели серпневий освітянський марафон «Стартує НУШ в основній школі» для керівників та педагогічних працівників закладів освіти громади.
Структура заходу охоплювала два напрямки: «Концепція НУШ: підготовка до впровадження в основній школі» для керівників закладів загальної середньої освіти та робота дев’яти локацій для педагогів по темах «Основні галузі нового Держстандарту базової середньої освіти: від теоретичної основи до практичних рішень» та «Дієві практики реалізації Державного стандарту початкової освіти. Збереження наступності між початковою та основною школою».
Директор центру Людмила Страхорчук презентувала оновлений сайт установи, місією якого є створення мобільної та дієвої служби для професійного та особистісного розвитку педагогічних працівників закладів освіти міської громади. Консультантки центру Оксана Стасюк, Людмила Салабай, Катерина Красько та Жанна Базь провели зустрічі професійних спільнот у формі відкритої педагогічної студії, воркшопу та круглих столів.
Педагогічні працівники проаналізували нормативну базу, опрацювали методичні рекомендації з навчальних предметів у 2022-2023 н.р., особливості викладання предметів у 5 класі та зміни і доповнення, що стосуються 6-11 класів. Розглянули типові освітні програми, модельні та навчальні програми. Обговорили особливості організації освітнього процесу та середовища в умовах воєнного часу, формувального оцінювання навчальних досягнень учнів 5 класів, формування в учнівської молоді ціннісних життєвих навичок тощо.
Також під час зустрічей були окреслені пріоритетні напрями освітньої діяльності у 2022/2023 навчальному році:
- продовження реформи загальної середньої освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа»;
- впровадження у 5 класах нового Державного стандарту базової середньої освіти;
- організація освітнього процесу після вимушеного переривання його звичного перебігу, викликаного спочатку тривалими карантинами, потім – військовою агресією рф на території нашої держави;
- посилення національно-патріотичного виховання, формування громадянської позиції; просвіта з питань особистої безпеки;
- організація навчальної діяльності здобувачів освіти та способів побудови зворотного зв’язку в умовах очної, дистанційної, змішаної форм навчання;
- психологічні аспекти організації освітнього процесу в умовах воєнного/післявоєнного стану.