Logo-VVMR_n-12png
Головна
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Економічний профіль громади
    • Соціальний паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Проекти порядків денних постійних комісій
      • Трансляції/записи засідань постійних комісій міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Відеозаписи/трансляції засідань виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Міський транспорт
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Переселенцям
        • Рада з питань ВПО
      • «Соціальне таксі»
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної та ветеранської політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Безбар’єрність
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Центр зайнятості
      • Статистика
      • Бюро правничої допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • е-Ветеран
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
      • Безпека громадян
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Mayors for Economic Growth
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
      • Сезонна торгівля
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
      • Державна підтримка великих інвестиційних проєктів
    • Підприємцям
      • Бізнес в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Трансляції/записи засідань сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Порядки денні засідань виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Трансляції засідання виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Реєстр наказів про присвоєння адрес
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Ветеранам

ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ

Головна ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ
! Е -декларування 2025 рік !
! Е -декларування 2025 рік !

Е -декларування 2025 рік

з 01 січня 2025 розпочалось декларування доходів, отриманих у 2024 році яке триватиме до 31 березня 2025 року.

Загальні правила заповнення декларації

  • Зібрати дані про себе та членів сім’ї
  • Вартість заокруглюється до одиниці за математичними правилами (крім номінальної вартості одного цінного папера, площі об’єктів у розділах 3, 4, вартість у грошовому вираженні та відсотках від загального капіталу у розділі 8, кількості криптовалюти у розділі 10)
  • Розмір (вартість) зазначається у гривні, крім розділів 12 Грошові активи та 13 Фінансові зобов’язання
  • Вартість зазначається, якщо відома або повинна бути відомою за правочином • Відомості про об’єкт декларування можуть дублюватися у різних розділах.

Пороги для декларування у різних розділах декларації

Розділ 5 «Цінне рухоме майно (крім транспортних засобів)» зазначається, якщо його вартість перевищує 100 ПМ. 

Розділ 11 «Доходи, у тому числі подарунки» – якщо вартість подарунка, отриманого суб’єктом декларування або членом його сім’ї, перевищує 5 ПМ Розділ 12 «Грошові активи» – якщо сукупна вартість грошових активів перевищує 50 ПМ. Якщо сукупно розмір всіх активів суб’єкта декларування/члена його сім’ї перевищує зазначений поріг, то в декларації зазначається інформація про кожен окремий вид грошових активів незалежно від розміру (станом на останній день звітного періоду) .

Розділі 13 «Фінансові зобов’язання» зазначаються, якщо: -розмір отриманої у звітному періоді позики (кредиту) перевищує 50 ПМ; -розмір зобов’язання за позикою (кредитом) на початок звітного періоду перевищує 50 ПМ (у разі якщо позику (кредит) отримано у попередніх звітних періодах); -розмір зобов’язання за позикою (кредитом) на кінець звітного періоду перевищує 50 ПМ .

Розділі 14 «Видатки та правочини суб’єкта декларування» якщо розмір разового видатку / вартість предмета правочину перевищує 50 ПМ.

Чи можна подати виправлену декларацію або іншим чином виправити інформацію, зазначену в декларації?

-Так, виправлену декларацію можна подати впродовж 30 днів після подання декларації -після 30-денного строку звернутися до НАЗК з листом із поясненням причин, що призвели до внесення недостовірних відомостей та неподання виправленої декларації у зазначений строк, додавши підтвердні документи та через персональний електронний кабінет Реєстру декларацій.

Інформація про суб’єкта декларування

    Зареєстроване та фактичне місце проживання. Інформація про місце фактичного проживання, зазначена у цьому розділі, підлягає дублюванню у розділі 3 «Об’єкти нерухомості». Для ідентифікації суб’єкта декларування та членів його сім`ї використовується: – серія та номер паспорту; – свідоцтво про народження; – унікальний Номер запису у Єдиному державному демографічному реєстрі.

Ідентифікація за межами України

–Документи видані в одній країні і варіанти написання збігаються – відомості про один документ цієї країни (пріоритет паспорт/посвідка на проживання);

-Серія документу (паспорту чи іншого) вноситься латиницею;

-Номер зазначається без пробілу після серії документа; -По батькові (тільки за наявності у відповідних документах);

-Ідентифікаційний номер (виданий іноземною країною);

-Документи можуть бути видані державою Україна або будь-якою іншою державою;

-Видані в одній країні і варіанти написання не збігаються – відомості про всі документи;

-Видані в різних країнах – відомості про всі документи; -Позначка про відсутність громадянства (підданства) іноземної держави / права на постійне проживання на території іноземної держави у розділі 2.1 обов’язкова

Інформація про членів сім’ї суб’єкта декларування

Членами сім’ї суб’єкта декларування є:

1)особа, яка перебуває у шлюбі із суб’єктом декларування (чоловік/дружина) станом на останній день звітного періоду, – незалежно від спільного проживання із суб’єктом декларування упродовж звітного періоду;

2)діти суб’єкта декларування до досягнення ними повноліття, незалежно від їх спільного проживання із суб’єктом декларування упродовж звітного періоду; 3)будь-які особи, які станом на останній день звітного періоду (за умови спільного проживання із суб’єктом декларування впродовж 30 календарних днів, що передували останньому дню звітного періоду) або сукупно протягом не менше 183 днів протягом року, що передує року подання декларації:

– спільно проживали;

– були пов’язані спільним побутом;

– мали взаємні права та обов’язки із суб’єктом декларування (крім осіб, взаємні права та обов’язки яких не мають характеру сімейних), у тому числі особи, які спільно проживали із суб’єктом декларування, але не перебували у шлюбі.

  Якщо член сім’ї суб’єкта декларування відмовив йому у наданні всієї або частини інформації, що повинна бути відображена в декларації, і при цьому суб’єкту декларування ця інформація не відома, рекомендується у відповідних полях форми декларації обирати позначку «Член сім’ї не надав інформацію». Якщо член сім’ї відмовився надати таку інформацію, але ця інформація відома суб’єкту декларування або може бути ним отримана з офіційних джерел (наприклад, із правовстановлюючих документів, відкритих державних реєстрів), то суб’єкт декларування повинен відобразити у декларації всю відому йому інформацію. Якщо члену сім’ї відповідна інформація не відома і вона не може бути ним отримана з офіційних джерел ((наприклад, із правовстановлюючих документів, відкритих державних реєстрів), то у відповідних полях декларації рекомендується обрати позначки «Не відомо»).

Об’єкти нерухомості

У декларації зазначаються всі об’єкти, що належать суб’єкту декларування та членам його сім’ї на праві:

-приватної власності, у т.ч. спільної власності;

-оренди (ознаки оренди – строковість, платність, поверненість, може бути обумовлена усно або в договорі);

-володіння, іншого права користування.

Форма правочину не важлива. Власність: декларується за наявності на кінець звітного періоду. Володіння/користування об’єктом:

1) станом на 31 грудня;

2) не менше половини днів звітного періоду (183 дні).

Суб’єкт декларування зобов’язаний вносити до декларації відомості про всі об’єкти нерухомості, що належать йому та членам його сім’ї на праві приватної власності або перебувають у них на праві володіння або користування, в тому числі якщо такі об’єкти розташовані на тимчасово окупованій території України (ТОТ) У декларації не зазначаються відомості про об’єкти декларування, які належать суб’єкту декларування або членам його сім’ї на праві приватної власності, включаючи спільну власність, якщо такі об’єкти в установленому законом порядку визнані знищеними внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією рф проти України.

Об’єкти незавершеного будівництва

Це об’єкти, щодо яких станом на 31 грудня: не завершено будівництво; завершено будівництво, але об’єкт не прийнятий в експлуатацію; об’єкт прийнятий в експлуатацію, але право власності на нього не зареєстроване в установленому законом порядку; Відомості про об’єкт зазначаються, якщо: будівництво здійснює декларант або член його сім’ї; об`єкт розташований на земельній ділянці, що належить декларанту/членам його сім’ї на праві власності, оренди чи іншому праві користування; об`єкт повністю/частково побудований з матеріалів чи за кошти декларанта/членів його сім’ї (наприклад квартира в багатоповерхівці – якщо набуто майнові права).

Цінне рухоме майно (крім транспортних засобів)

Основні ознаки: можуть бути переміщені; їхня вартість перевищує 100 прожиткових мінімумів; належить декларанту/членам його сім’ї на праві власності; перебуває у володінні/користуванні станом на 31 грудня; перебувало у володінні/користуванні не менше половини днів протягом звітного періоду. Види цінного рухомого майна: ювелірні вироби, твори мистецтва, антикваріат, одяг, взуття, аксесуари, предмети інтер’єру, годинники, дерева, рослини, напої, парфумерія, сімейні реліквії, столові набори тощо.

Цінне рухоме майно – транспортні засоби

Вид Джерело інформації

Вид Джерело інформації

Транспортні засоби (автомобіль, автобус, мотоцикл, причеп)

Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (техпаспорт), НАІС МВС України, цивільно-правові угоди

Сільгосптехніка (трактори, самохідні шасі, будівельні машини, інші механізми)

Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (техпаспорт), Книга реєстрації машин, Книга тимчасової реєстрації машин

 

Момент набуття права власності в Україні визначається з моменту передання майна, якщо інше не встановлено договором або законом

  • підписання акту приймання-передачі;
  • реєстрація у сервісному центрі МВС; • проведення повного розрахунку тощо. Державна реєстрація ТЗ ≠ державна реєстрація права власності.

Момент набуття права власності за кордоном (для цілей декларування) – момент здійснення оплати за транспортний засіб;

Момент припинення права власності – дата зняття з реєстрації у зв’язку з вибракування (знищенням). Викрадення не припиняє права власності. Передача транспортного засобу за довіреністю не припиняє права власності на нього.

Цінні папери

акції; інвестиційні сертифікати; державні облігації України, облігації місцевих позик; казначейські зобов’язання України; векселі; опціонні сертифікати; фондові варанти; іпотечні облігації, заставні; державні деривативи; інвестиційний сертифікат для придбання житла в багатоквартирному будинку теж декларується у розділі «Цінні папери»; цінні папери, які не мають номінальної вартості треба зазначати, а у полі «вартість» вказати «Не застосовується»; зазначається номінальна вартість одного цінного паперу. Декларуванню підлягають цінні папери декларанта та членів його сім’ї незалежно від вартості станом на 31 грудня.

Корпоративні права

Корпоративні права – частки (паї) у статутному (складеному) капіталі товариства, зареєстрованого в Україні або за кордоном. Вартість корпоративних прав відображається у декларації у відсотковому та грошовому вираженні у гривні на дату набуття права або останньої оцінки (якщо у валюті, то перераховується за курсом НБУ на дату набуття). Відомості зазначаються до ліквідації підприємства (із зазначенням відповідних відомостей у Реєстрі) навіть, якщо діяльність підприємством не здійснюється. ! члени кооперативу можуть бути носіями корпоративних прав ! правила передачі корпоративних прав визначені статтею 36 ЗУ «Про запобігання корупції»

Кінцевий бенефіціарний власник

кінцевий бенефеціарний власник – фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта та/або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція. Ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25% статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи. Кінцевим бенефеціарним власником – не може бути особа, яка має формальне право на 25% чи більше відсотків статутного капіталу або право голосу в юридичній особі, але є комерційним агентом, номінальним утримувачем або номінальним власником, або лише посередником щодо такого права.

Нематеріальні активи

Це об’єкти права інтелектуальної власності, що можуть бути оцінені в грошовому еквіваленті (авторське право, патент на винахід, сорт рослин, ліцензії на право користування об’єктами інтелектуальної власності, тощо), які не мають матеріальної форми та можуть бути ідентифіковані. Це права, що мають цільове призначення, реальну вартість та здатні приносити прибуток (користь). Якщо вартість нематеріального активу на момент виникнення прав на нього невідома, це слід зазначити в декларації. Відомості про наукову, публіцистичну статтю (матеріал) зазначається лише у разі наявності реєстрації авторського права на них. Криптовалюта. Вартість криптовалюти зазначається у гривнях. Вказується як один об’єкт, якщо придбано один вид криптовалюти у одного постачальника. Дата набуття – у разі декількох трансакцій вказується дата останньої трансакції. Вартість – вказуються фактичні витрати. Декілька трансакцій – сукупна вартість одного об’єкту на дату останньої трансакції. Ідентифікатор в системі обігу – публічна адреса (публічний ключ).

Доходи, у тому числі подарунки

Зазначаються відомості про доходи суб’єкта декларування та/або членів його сім’ї, у тому числі доходи у вигляді заробітної плати (грошового забезпечення), отримані як за основним місцем роботи, так і за сумісництвом, гонорари, дивіденди, проценти, роялті, страхові виплати, благодійна допомога, пенсія, доходи від відчуження цінних паперів та корпоративних прав, подарунки та інші доходи. Такі відомості включають дані про:

-джерело (джерела) доходу;

-вид доходу; -розмір доходу;

-особу, яка отримала дохід (суб’єкт декларування та/або член його сім’ї) Відомості про доходи зазначаються незалежно від їх розміру, крім подарунка, відомості про який зазначаються лише у разі, якщо його вартість перевищує 5 ПМ, а для подарунків у вигляді грошових коштів – якщо розмір таких подарунків, отриманих від однієї особи (групи осіб) протягом року, перевищує 5 ПМ.

! Не вважається доходом/видатком рух коштів у готівковій або безготівковій формі між суб’єктом декларування та членами його сім’ї, відомості про яких зазначені в розділі «Інформація про членів сім’ї суб’єкта декларування» декларації, та не підлягає декларуванню в розділах 11 «Доходи, у тому числі подарунки» та 14 «Видатки та правочини суб’єкта декларування».

Доходи одного виду, отримані від одного джерела упродовж звітного періоду, вказуються однією сумою. Доходи різних видів, отримані від одного джерела, вказуються окремо.

! Розмір отриманих доходів зазначається з урахуванням нарахованих податків і зборів. ! Не є доходом: відрядження; кредит; позика; інші фінзобов’язання.

 

Чи є доходом грошова допомога, яка надається ВПО для покриття витрат на проживання? Так. Соціальні виплати вважаються доходом і відображаються в декларації лише в разі їх монетизації. Вказана грошова допомога надається особам, які перемістилися з тимчасово окупованої території, а також території адміністративно-територіальних одиниць, де проводяться бойові дії, і виплачується на поточний банківський рахунок особи за рахунок коштів державного бюджету, а отже є монетизованою соціальною виплатою (соціальною допомогою). Отже, грошова допомога для покриття витрат на проживання (грошова допомога на проживання) підлягає відображенню в декларації за загальними правилами. Датою отримання такого доходу є дата зарахування коштів на рахунок отримувача.

Чи є доходом грошова допомога, виплачена за рахунок коштів міжнародних організацій (яка виплачується у зв’язку з повномасштабною війною)? Ні, якщо виплата матеріальної допомоги за рахунок коштів іноземної держави (крім держави, визнаної Верховною Радою України державою-агресором) або міжнародної організації повністю або частково припадає на період дії воєнного стану. Такі виплати можуть здійснюватись за рахунок коштів Всесвітньої продовольчої програми ООН, Управління Верховного комісара ООН у справах біженців, коштів ЮНІСЕФ, Місії Міжнародного Комітету Червоного Хреста в Україні тощо. ! Зазначене правило застосовується для заповнення тих декларацій, звітний період яких повністю або частково припадає на період дії воєнного стану.

Чи є доходом компенсація витрат, пов’язана з безоплатним тимчасовим розміщенням (перебуванням) ВПО? Так. 

Чи є доходом одноразова грошова допомога, виплачена членам сім’ї загиблих або померлих внаслідок поранення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу, поліцейських під час дії воєнного стану? Так.

Грошові активи

  Грошовими активами є (станом на кінець звітного періоду): готівкові кошти; кошти, розміщені на банківських рахунках (незалежно від типів рахунків та дати їх відкриття); готівкові кошти, які зберігаються у банку; внески до кредитних спілок; внески до інших небанківських фінансових установ, у тому числі до інститутів спільного інвестування (згідно із Законом України «Про інститути спільного інвестування» такими інститутами є корпоративні та пайові фонди); кошти, які суб’єкт декларування або члени його сім’ї позичили третім особам (тобто кошти, стосовно яких суб’єкт декларування або член його сім’ї є позикодавцем); активи у дорогоцінних (банківських) металах; електронні гроші; інші грошові активи (у декларації необхідно зазначити, які саме активи). Зазначається: вид активу; розмір та валюта активу; найменування та код ЄДРПОУ установи, де відкриті рахунки або зроблені внески.

Банківські та інші фінансові установи, у тому числі за кордоном, у яких у суб’єкта декларування або членів його сім’ї відкриті рахунки або зберігаються кошти, інше майно

! НОМЕРИ РАХУНКІВ з 12.10.2023 МОЖНА НЕ ЗАЗНАЧАТИ Зазначаються відомості про банківські та інші фінансові установи, у тому числі за кордоном, у яких у суб’єкта декларування та/або членів його сім’ї відкриті рахунки (незалежно від типу рахунка, а також рахунки, відкриті третіми особами на ім’я суб’єкта декларування або членів його сім’ї) або зберігаються кошти, інше майно. Рахунки мають бути відкриті станом на останній день звітного періоду або протягом не менше половини днів протягом звітного періоду. ! Завершення строку дії банківської платіжної картки або припинення надходжень на таку картку не тягне за собою автоматичне закриття рахунка у банківській установі.

Фінансові зобов’язання

Фінансові зобов’язання це – отримані кредити; отримані позики; інші кошти, які були позичені декларанту/члену сім’ї іншими особами, зокрема поворотна безвідсоткова фінансова допомога; зобов’язання за договором лізингу; зобов’язання за договором страхування; зобов’язання за договором недержавного пенсійного забезпечення; несплачені податкові зобов’язання; інші зобов’язання, у тому числі, які виникли внаслідок укладених договорів. Зазначаються відомості про фінансові зобов’язання суб’єкта декларування та/або членів його сім’ї за позикою (кредитом) за наявності хоча б однієї з таких умов: розмір отриманої у звітному періоді позики (кредиту) перевищує 50 ПМ; розмір зобов’язання за позикою (кредитом) на початок звітного періоду перевищує 50 ПМ (у разі якщо позику (кредит) отримано у попередніх звітних періодах); розмір зобов’язання за позикою (кредитом) на кінець звітного періоду перевищує 50 ПМ. Приклад. Кредитний договір укладено у 2015 році та в тому самому році отримано всю суму кредиту – 500 000 грн. Протягом 2015 – 2020 років сплачено 300 000 грн. Упродовж 2021 року (звітного періоду) сплачено коштів у рахунок: основної суми кредиту – 160 000 грн, процентів за кредитом – 20 000 грн. У розділі 13 «Фінансові зобов’язання» декларації за 2021 рік зазначаються такі відомості: у полі «Розмір позики (кредиту), отриманої у звітному періоді, або розмір зобов’язання за позикою (кредитом) станом на початок звітного періоду» – 200 000 грн; «Розмір сплачених у звітному періоді коштів у рахунок основної суми боргу за позикою (кредитом)» – 160 000 грн; «Розмір сплачених у звітному періоді процентів за позикою (кредитом)» – 20 000 грн; «Розмір зобов’язання на кінець звітного періоду» – 40 000 гривень. У декларації за 2022 рік відомості про зазначене фінансове зобов’язання не зазначатимуться, оскільки розмір фінансового зобов’язання на 01.01.2022 менше ніж 50 ПМ.

 

Видатки та правочини суб’єкта декларування

! Стосується лише декларанта, а не членів сім’ї; видатки та правочини на підставі яких у декларанта виникає або припиняється право власності, володіння чи користування на об’єкти, зазначені у розділах 3-13 декларації вчинені у звітному періоді; поріг декларування у розділі — 50 прожиткових мінімумів; не має значення, чи перебуває предмет правочину у власності чи користуванні суб’єкта декларування станом на кінець звітного періоду; за відсутності видатків – заблокувати поля щодо видатків (вибрати «Не застосовується»); об’єкти декларування, які відображаються в інших розділах, повинні бути також відображені в розділі «Видатки та правочини» як предмет правочину за умови їх набуття у звітному періоді; у розділі «Видатки та правочини» вказуються правочини, на підставі яких у суб’єкта виникли фінансові зобов’язання, навіть якщо вони були припинені станом на кінець звітного періоду.

 

Робота за сумісництвом суб’єкта декларування

! Стосується лише декларанта. Зазначаються відомості про посаду чи роботу, що виконується або виконувалася суб’єктом декларування за сумісництвом у звітному періоді незалежно від тривалості та оплатності. Такі відомості включають дані про: займану посаду чи роботу, що виконується або виконувалася за договором (контрактом); код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань юридичної особи, в якій (яких) особа працює або працювала у звітному періоді за сумісництвом; найменування юридичної особи чи прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи – підприємця, у якій (яких) особа працює або працювала у звітному періоді за сумісництвом.

 

Входження суб’єкта декларування до керівних, ревізійних чи наглядових органів об’єднань, організацій, членство в таких об’єднаннях (організаціях)

! Стосується лише декларанта 1)зазначаються відомості про входження суб’єкта декларування до керівних, ревізійних чи наглядових органів громадських об’єднань, благодійних організацій, саморегулівних чи самоврядних професійних об’єднань. Такі відомості включають дані про: -код організації, об’єднання у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; -найменування об’єднання, організації; -організаційно-правову форму об’єднання, організації; -назву органу, його тип; 2)зазначаються відомості про членство суб’єкта декларування в громадських об’єднаннях, благодійних організаціях, саморегулівних чи самоврядних професійних об’єднаннях. До таких відомостей включаються дані про: -код організації, об’єднання у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; -найменування об’єднання, організації; -організаційно-правову форму об’єднання, організації.

Відповідальність за порушення вимог фінансового контролю

Порушення строку подання декларації

умисне неподання – кримінальна відповідальність (штраф 42 500-51 000 грн, або громадські роботи на строк від ста п’ятдесяти до двохсот сорока годин, або обмеження волі на строк до двох років, або позбавлення волі строком на один рік, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років (ст. 366-3 КК України) несвоєчасне подання – адміністративна відповідальність (штраф 850-1700 грн) (ст. 172-6 КУпАП)

Внесення у декларацію завідомо недостовірних відомостей:

відомості в декларації відрізняються від достовірних на суму понад 500 ПМ – кримінальна відповідальність (штраф 51 000-85 000 грн) (ст. 366-3 КК України); відомості в декларації відрізняються від достовірних на суму від 100 до 500 ПМ – адміністративна відповідальність (штраф 17 000 – 42 500 грн) (ст. 172-6 КУпАП); відомості в декларації відрізняються від достовірних на суму до 100 ПМ – дисциплінарна відповідальність (закони, які регламентують діяльність); несвоєчасне подання або не подання ПСЗМ або ПВР – адміністративна відповідальність (штраф 1700-3400 грн) (ст. 172-6 КУпАП) Повторно – обтяжена відповідальність – заборона займатись діяльністю на посадах.

! Кампанія декларування за 2021 та 2022 роки !
! Кампанія декларування за 2021 та 2022 роки !

З набранням чинності Закону про відновлення декларування 12 жовтня 2023 року стартувала й кампанія декларування за 2021 та 2022 роки. Вона триватиме до 31 січня 2024 року.

Що потрібно знати про нові правила декларування.

За загальним правилом до 31 січня 2024 року публічні службовці повинні подати:

  • щорічні декларації (з будь-якою позначкою) за 2021-2022 звітні періоди;
  • декларацію при звільненні за 2022-2023 роки (якщо обов’язок подання декларації настав до 11.10.2023 включно);
  • декларацію кандидата на посаду за 2021 та 2022 звітні періоди (якщо кінцевий строк їх подання настав у період з 24.02.2022 по 11.10.2023 включно).

Важливо! Якщо у декларанта існує обов’язок подати декларацію кандидата на посаду та щорічну декларацію (з будь-якою позначкою) за один і той самий звітний період, то у випадку подання першою щорічної декларації за відповідний звітний період, декларація кандидата на посаду за цей період не подається. Це зазначено в положеннях п.п. 3 п. 2 розд. ІІ Порядку № 449/21 від 23.07.2021.

Станом на зараз це може стосуватись кандидатських декларацій за 2021 – 2022 роки, але точно не стосуватиметься таких декларацій за 2023 рік.

  • Наприклад, особа стала суб’єктом декларування в період з 01.01.2023 до 31.03.2023 включно. Якби декларування не було призупинено, вона перед призначенням подала б кандидатську декларацію за 2022 рік, а до 31.03.2023 включно – також щорічну декларацію, теж за 2022 рік.  Після відновлення декларування (12.10.2023) всі, хто у 2022-2023 роках не подав декларації, зобов’язані подати їх не пізніше 31.01.2024. Однак з огляду на вищезазначене положення Порядку № 449/21 такий новопризначений декларант може подати лише щорічну декларацію за 2022 рік і не подавати кандидатську за такий самий звітний період.

Варто пам’ятати, що у випадку переведення суб’єкта декларування на іншу посаду декларація при звільненні не подається. Звільнення за переведенням або у разі, якщо особа стала переможцем конкурсу і через це звільнилася з посади в одному органі й упродовж 30 календарних днів прийнята на посаду, яка також вимагає подання декларації, не вважається припиненням діяльності. У таких ситуаціях обов’язку подати декларацію при звільненні немає.

Важливо! Якщо ви звільнилися після набрання чинності законом, тобто з 12 жовтня 2023 року або пізніше, то ви маєте подати декларацію при звільненні протягом 30 календарних днів з дня припинення відповідної діяльності.

Крім того, з 1 січня до 31 березня 2024 включно публічні службовці (крім тих, які мають право на відтермінування) повинні подати щорічні декларації за 2023 звітний період.

 

Що змінилося при повідомленні про суттєві зміни в майновому стані?

 

Для декларантів повернувся обов’язок подавати повідомлення про суттєві зміни в майновому стані (далі – ПСЗ) разом із відновленням декларування. Втім, є деякі особливості.

За загальним правилом ПСЗ, підстави для подання якого виникли з 12 жовтня 2023 року, подається протягом 10 днів з моменту отримання доходу, придбання майна або здійснення разового видатку на суму, яка перевищує 50 прожиткових мінімумів, встановлених для працездатних осіб на 1 січня відповідного року (далі – ПМ) (134 200 грн у 2023 році).

В той же час, Закон звільняє всіх суб’єктів декларування від обов’язку подання ПСЗ, підстави для подання яких виникли в період з 24.02.2022 до 11.10.2023 включно. Тобто якщо декларант придбав дороговартісне майно (наприклад, нерухомість), отримав дохід чи здійснив інші разові видатки розміром понад 50 ПМ, у вищезазначений період, то йому не потрібно подавати ПСЗ.

Також ПСЗ не подається декларантами, які під час повномасштабної війни (до моменту скасування або припинення дії воєнного стану) займаються волонтерською діяльністю, що підпадає під дію пункту 2-3 розділу XIII “Прикінцеві положення” Закону.

Наприклад, якщо в період дії воєнного стану декларанту, який збирав/збирає кошти на підтримку ЗСУ, одноразово надходили кошти, розмір яких перевищував 50 ПМ і які в подальшому в повному обсязі були передані ним на підтримку ЗСУ (за наявності підтвердження використання коштів), то про такі надходження особа не подає ПСЗ.

Крім того, додаткові підстави для звільнення від подання ПСЗ мають окремі категорії декларантів:

  • військовослужбовці та поліцейські поліції особливого призначення, які під час дії воєнного стану залучені до ведення бойових дій (крім військових топпосадовців, військових ТЦК СП, ВЛК, ЛКК, військових, які залучені до державних закупівель в оборонній сфері тощо);
  • особи, які для здійснення службових повноважень на постійній основі перебувають на територіях, на яких ведуться активні бойові дії;
  • особи, які перебувають на тимчасово окупованих територіях;
  • полонені, інтерновані тощо;
  • члени сімей зазначених категорій декларантів.

Вищезазначені декларанти не подають ПСЗ, якщо вони отримали дохід, здійснили видаток або придбали майна вартістю 50 ПМ і більше в період  з 24 лютого 2022 року до настання їх спеціального строку. Йдеться про завершення воєнного стану, звільнення зі служби, виїзд з окупованих територій, зони бойових дій тощо. Для кожної особи цей строк є індивідуальним і визначений в ч.ч. 7 – 14 ст. 45 Закону України “Про запобігання корупції”. Уже починаючи з наступного дня після настання цього спеціального строку декларант подає ПСЗ за загальними правилами, тобто протягом 10 днів з моменту виникнення підстави для такого подання.

 

! Декларування – 2023: що потрібно знати !
! Декларування – 2023: що потрібно знати !
Декларування – 2023: що потрібно знати

Звертаємо Вашу увагу, що 01 січня 2023 року розпочався черговий етап подання щорічних декларацій за 2022 рік особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, яка триватиме до 31 березня 2023 року включно.

Відповідно до статті 45 Закону України «Про запобігання корупції» (далі – Закон), зокрема, посадові особи місцевого самоврядування та депутати місцевих рад зобов’язані щорічно подавати шляхом заповнення на офіційному вебсайті Національного агентства з питань запобігання корупції декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – декларація), за минулий рік за формою, яку визначає Національне агентство.

Під час дії воєнного стану вам не обов’язково подавати декларації будь-якого виду. Натомість після закінчення війни в посадовців є ще 3 місяці на подання декларації без порушення вимог строку. Отож, вам не обов’язково подавати декларації, поки триває війна.

Проте попри війну НАЗК дає вам можливість подавати декларації й навіть перевірити на помилки відомості, зазначені у минулорічній декларації, завдяки новій функції — «Дані для декларації».

Подати декларацію слід до 1 квітня. Вчасно подана декларація – це Ваш авторитет і Ваш спокій. Обов’язково перевірте інформацію, що відображена у декларації, після її подання та розміщення в Реєстрі. Пам’ятайте, що Закон «Про запобігання корупції» передбачає 7 днів для подання виправленої декларації.

  • Антикорупційне законодавство України
  •   МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ
  •   Повідомити про корупційне правопорушення
  • Володимир-Волинська місцева прокуратура (03342) 2-29-53 vvolinsk_prok@pvo.gov.ua
  • Прокуратура Волинської області Усні звернення приймаються за телефоном (0332) 77-60-20
  • Гаряча лінія Національної поліції  0-800-500-202
  • Володимир-Волинський відділ поліції Головного управління Національної поліції у Волинській області (03342) 2-04-96
  •  Національне антикорупційне бюро України  0 800 213 200
  • Національне агентство з питань запобігання корупції  (044)200-06-91

Режим роботи спеціальної телефонної лінії: понеділок – четвер: з 9-ї год до 18 год., п’ятниця: з 9-ї год. до 16 год. 45 хв. з щоденною перервою з 13 год. до 13 год. 45 хв.; в автоматичному режимі через автовідповідач: понеділок – п’ятниця з 18 год. до 9 год. та цілодобово у неробочі дні (святкові та вихідні).

Залишити повідомлення через офіційний веб-сайт за посиланням https://nazk.gov.ua/report-corruption

Захищена електронна поштова скринька для осіб, які надають допомогу у запобіганні і протидії корупції (викривачів): anticor_reports@nazk.gov.ua

 

  • Відділ з питань кадрової роботи виконавчого комітету Володимирської  міської ради

0800 333 262 (понеділок-четвер з 8.00-17.15; п’ятниця з 8.00-16.00)

  • на особистому прийомі працівників відділу –  за адресою: м.Володимир, вул. Данила Галицького, 5 к. 4
  • через офіційний веб-сайт Володимирської міської ради за посиланням 

 

  •   Відомості про результати розгляду повідомлень від викривачів про конфлікт інтересів чи неетичну поведінку депутатів міськради та посадових осіб місцевого самоврядування

ПЛАН заходів щодо запобігання і виявлення корупції у виконавчих органах Володимирcької міської ради на 2025 рік

№ з/п Заплановані заходи Термін виконання Відповідальні особи
1. Надання методичних рекомендацій щодо заповнення електронних декларацій на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції Постійно Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції
2. Перевірка факту подання електронних декларацій посадовими особами виконавчих органів Володимирської міської ради шляхом пошуку та перегляду інформації в публічній частині Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції

Щорічні

-до 10.04., перед звільненням, після звільнення,кандидата на посаду

– постійно

Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції
3. Повідомлення в Національне агентство з питань запобігання корупції про факт неподання чи несвоєчасного подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування У разі виявлення таких фактів Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції
4. Здійснення аналізу проектів рішень міської ради, виконавчого комітету та розпоряджень міського голови з метою виявлення причин, що призводять чи можуть призвести до вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, та внесення відповідних пропозицій щодо їх усунення. Постійно Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції
5. Забезпечувати подання особами, які претендують на зайняття посад у виконавчих органах Володимирської міської ради, відомості про працюючих близьких осіб, попереджати про вимоги, спеціальні обмеження та заборони, встановлені Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції» Постійно Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції
6. Забезпечити згідно п. 4 ст.53 Закону України «Про запобігання корупції» умови для повідомлень посадовими особами виконавчих органів Володимирської міської ради про порушення вимог Закону іншою особою, зокрема через спеціальні телефонні лінії, засоби електронного зв’язку. Протягом року Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції
7. Здійснювати заходи з виявлення конфлікту інтересів серед посадових осіб виконавчих органів Володимирської міської ради, сприяти його врегулюванню Протягом року Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції
8. Здійснювати проведення службових розслідувань (перевірок) з метою виявлення причин та умов, що сприяли порушенню посадовими особами антикорупційного законодавства У разі виявлення таких фактів Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції
9. Проводити роботи з організації навчання та проведення роз’яснювальної роботи серед посадових осіб виконавчих органів Володимирської міської ради з питань дотримання вимог законів України з набранням чинності та внесенням змін до нормативно-правових актів антикорупційної спрямованості. Протягом року Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції
10. За дорученням міського голови забезпечувати всебічний розгляд звернень громадян щодо причетності посадових осіб виконавчих органів Володимирської міської ради, а також керівників підприємств, установ, організацій та закладів комунальної власності, до вчинення корупційних правопорушень. Протягом року Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції
11. Ведення та своєчасне оновлення на офіційному веб-сайті Володимирської міської ради рубрики щодо запобігання та протидії корупції з підрубриками: нормативно-правова база, план заходів щодо запобігання корупції, інформаційно-аналітичні матеріали, тощо. Протягом року Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції
12. Розроблення та затвердження Плану заходів щодо запобігання і виявлення корупції на 2025 рік До 30 січня поточного року Уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції
Casinology

Володимирська міська рада. Офіційний сайт

Слідкуйте за нами

Facebook
YouTube

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту