17 вересня на базі Володимир-Волинського центру професійного розвитку педагогічних працівників відбувся міський семінар-практикум для професійної спільноти вчителів-логопедів, вчителів-дефектологів закладів освіти міської громади з теми «Особливості роботи вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога під час організації дистанційної форми навчання».
Виходячи із зони комфорту під час карантину, вчителям-логопедам, вчителям-дефектологам доводиться швидко орієнтуватися в онлайн-світі, використовуючи новітнє програмне забезпечення, визначаючи та впроваджуючи способи дистанційної корекційної роботи з дітьми та співпраці з батьками.
Консультантка центру Людмила Салабай акцентувала увагу на питаннях етики онлайн-занять, перевагах та недоліках групових та індивідуальних форм роботи, різниці в структурі очного та онлайн-заняття учителя-логопеда, учителя-дефектолога. Про напрямки роботи педагогів закладів освіти з дітьми з ООП націлила директорка Володимир-Волинського інклюзивно-ресурсного центру Олена Токарєва. У практичній частині заходу вчитель інформатики ЗОШ №2 Олександр Августинюк закріпив навички присутніх щодо інструментарію дистанційного навчання.
Якщо врахувати, що педагог також постійний учень, то знання та уміння, набуті під час семінару-практикуму, обов’язково сприятимуть підвищенню рівня професійного розвитку учасників заходу, а розглянуті техніки результативно можна застосовувати у корекційній роботі.