Logo-VVMR_n-12png
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Саць Любов Володимирівна
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Розклади руху маршрутних таксі
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Статистика
      • Центр зайнятості
      • Центр надання безоплатної вторинної правової допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
    • Підприємцям
      • Пільги для бізнесу в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Переселенцям

Відбувся брифінг міського голови для місцевих ЗМІ

23.05.2023Життя міста, Міський головаКоширець Світлана

23 травня у Володимирській міській раді відбувся брифінг міського голови для місцевих ЗМІ. Ігор Пальонка відповів на запитання, які цікавили журналістів.

– У місті поновились випадки наруги над могилами загиблих військовослужбовців. Як планується вирішити це питання?

– До нас надходили звернення від сімей загиблих. Було створено робочу групу щодо проєктування і встановлення відеоспостереження на кладовищі Федорівському, є певні напрацювання. На нараді з керівниками структурних підрозділів сьогодні дав завдання пришвидшити цей процес. Вважаю неприпустимим таку ситуацію, не розумію, чим керуються люди, які викопують квіти на кладовищі. Хочемо знайти винних і притягнути їх до відповідальності. Маємо і один факт порушення кримінальної справи, однак людина, яка підозрюється у вчиненні наруги над могилами, нині перебуває на службі у лавах збройних сил, через це розгляд справи у суді призупинено.

– Вчора на своїй сторінці у соцмережі ви опублікували варіанти нової вхідної брами до стадіону. Що це за проєкт?

– Ми планували замінити огорожу на металеву ще у 2021 році. Через початок повномасштабного вторгнення рф, не встигли виконати цей проєкт на 100 відсотків: окрім огорожі, не завершили роботи з викладення бруківкою майданчика при центральному заїзді. Цього року прийняли рішення виокремити ремонт огорожі в окремий проєкт, її аварійний стан підтвердили самі проєктанти. Оголошували тендер, уже підписано угоду з підрядником з Іванич. Учора почалися демонтажні роботи. Огорожа має бути металевою, з бетонними елементами на вході, де будуть назва стадіону, підсвітка, можливо, герб міста. Поставив підрядникам завдання до Дня міста, орієнтовно до 20 липня, роботи завершити. Це стосується й огорожі, і майданчика з бруківкою.

– Часто мешканці міста нарікають, що на стадіоні збираються компанії, які залишають по собі купи сміття. Як це можна врегулювати?

– На сесії минулої п’ятниці ми виділили кошти на встановлення системи відеоспостереження стадіону. Це дасть можливість відстежувати таких людей і притягувати до відповідальності.

– Як розвивається індустріальний парк, які роботи ведуться?

– Територія, на якій має бути індустріальний парк, дуже заросла деревами, кущами, рельєф має нерівномірний. На минулому тижні одне з комунальних підприємств розчистило від рослинності площадку сто на сто метрів, найближчим часом отриману деревину маємо перебити на щепу, а згодом вирівняти цю територію. Паралельно напрацьовуємо проєкт на підведення туди мереж каналізування.

– На заході України нині почастішали повітряні тривоги. Які у нас справи з укриттями? Куди звертатись, якщо вони зачинені?

– На жаль, є випадки, коли власники підвалів у багатоквартирних будинках зачиняють укриття. Представники виконкому і МНС систематично переконують їх, що закривати такі місця неприпустимо. Загалом же облаштовані торік укриття діють, є позначки у місті, де вони знаходяться. Переконаний, що нині кожен мешканець знає, де є найближче до його дому. У випадку, якщо укриття буде зачинене, прошу звертатись на офіційну сторінку міської ради або на пряму телефонну лінію. У таких випадках робоча група збиває замки, адже до укриття мусить бути доступ, у разі обстрілів під загрозою життя кожної людини.

– Чи планується у найближчому майбутньому каналізування вулиці Устилузької?

– Ми плануємо зробити каналізаційно-насосну станцію біля колишнього молокозаводу. Нині діюча КНС не перебуває на балансі водоканалу, неодноразово в бюджеті виділялись кошти, щоб викупити цю споруду, та не можемо поки домовитись із власником. Тому вирішили будувати нову КНС, щоб у майбутньому не виникало ситуацій з аварійними стоками (а це місце біля річки), хочемо проблему розв’язати раз і назавжди.

Щодо вулиці Устилузької. Ще перед початком активної фази війни мав зустріч з представниками ОК «Захід», які повідомили про свої наміри щодо забудови території колишнього танкового полку, у ході цієї розмови порушувалось питання каналізування. Згідно з генеральним планом міста, там масив багатоповерхової забудови, яка має бути під’єднана до мереж центральної каналізації. Ми вже напрацювали технічне завдання щодо можливого каналізування цієї ділянки, на жаль, роботи вимушені були призупинити через війну. Вірю, що проєкт з каналізування території танкового полку і вулиці Устилузької має перспективу.

– Наближаються канікули. Чи на цей період заплановані значні ремонтні роботи у навчальних закладах?

– Заплановано ряд ремонтів по всіх закладах. З масштабних – це перекриття даху у ліцеї № 3, центрі позашкілля, ремонт харчоблоку у першій школі, утеплення фасаду садочків біля швейної фабрики, на вулиці Луцькій та в селі Суходоли. Є низка завдань з розширення укриття в садочках № 2, 7 і 8, на ці потреби виділено кошти на сесії минулої п’ятниці. Буду налаштовувати керівників управління з гуманітарних питань і самих дошкільних закладів якнайшвидше виконати це завдання, до початку нового навчального року.

– Відомо, що володимирське ТМО отримало статус кластерного. Як проходять роботи у приймальному відділенні?

– Сьогодні з уст керівника ТМО усі почули: ще має бути відповідна постанова Міністерства охорони здоров’я. Поки що інформація про кластерність лікарні подана обласною військовою адміністрацією. Вірю в те, що вже нічого не зміниться, що проведені нами заходи, з 2021 року починаючи, були вагомими аргументами щодо доцільності кластеризації нашої лікарні, ми довели свою конкурентоспроможність. Як на мене, це – перемога. Деякі депутати нарікали, що дуже багато коштів виділялось на медицину, але тепер бачимо, що все-таки вкладені вони ефективно. Не секрет, що за ці роки у лікарні багато змінилося: появилось сучасне обладнання, проведено якісні ремонти, все більше молодих фахівців, безпосередньо маю на увазі і реконструкцію приймального відділення. За інформацією підрядників, воно має бути здано в експлуатацію не пізніше 1 жовтня.

– На якому етапі створення реабілітаційного центру?

– Підготовка проєкту на фінішному етапі. Останнім часом мав кілька зустрічей з військовиками, учасниками бойових дій, у яких є низка побажань. Ми домовились, що коли буде готова проєктна пропозиція, ми знову зустрінемось разом з представниками громадських організацій, покличемо військових, лікарів, проговоримо усе остаточно і тоді на загал оголосимо, що будемо робити. Адже не тільки медична складова важлива, є необхідність облаштування території, з доступом до wi-fi, де люди, які пережили жахіття війни, могли б зібратись, поспілкуватись, з дітками своїми в тому числі. Підтверджую, що керівник бригади мені постійно нагадує про це. Приймаючи бюджет, ми виділяли три мільйони гривень, щоб почати тендерні процедури по даному проєкту. Як тільки він пройде експертизу, оперативно оголосимо тендер на реконструкцію приміщення під реабілітаційний центр.

– У Володимирі за планом ведеться ремонт доріг. Але досі містом їздять фури, дороги швидко будуть знову руйнуватись. Які заходи вживаються?

– Разів десять з цього приводу спілкувався із начальником нашого відділу поліції, він запевняє, що поліція багато фур затримує, але для цього працівників не вистачає. У зв’язку з цим, я дав доручення про встановлення систем відеоспостереження. У місті є камери, які читають номерні знаки, на вулицях Ковельській, Луцькій, з боку Заріччя. Плануємо ще одну таку камеру поставити на в’їзді з Устилуга. Це дасть змогу максимально притягувати до відповідальності водіїв-порушників. І муніципальна варта націлена на те, щоб оперативно повідомляти поліцію про подібні випадки.

– На позачерговій сесії міської ради було прийнято рішення щодо припинення дії договорів оренди на землю з представниками УПЦ МП. Чи була якась реакція на це рішення від священників Успенського собору чи Миколаївської церкви, єпархії?

– Ніхто до мене не звертався. Ми ж напрацюємо подальший юридичний супровід цього рішення на майбутнє. Оскільки ідеться про пам’ятки архітектури національного значення, які передані в користування обласною військовою адміністрацією, саме вона має вживати заходів щодо цього майна. А вже потім буде зрозуміліше, як і нам діяти далі.

– На одній із сесій виділялись кошти на облаштування скейтмайданчика у парку Слов’янському. На якому етапі ці роботи?

– Триває підготовка проєкту, його обіцяють завершити до кінця травня. Обов’язково повідомимо про це громадськість. Такий майданчик нашим дітям дуже потрібний. Додам, що, за одним із проєктів, ми плануємо зробити також доріжку з бруківки, якою можна буде поєднати між собою парки Княжий і Слов’янський.

Нагадаю, що на минулій сесії ми виділили 10 мільйонів гривень на облаштування пішохідних доріжок вулиці Зимнівської, на які дуже нарікають наші мешканці. Зараз вивчаємо це питання, скоріше, передамо субвенцію на службу автомобільних доріг, у якої на балансі ця дорога, однак кошти на тротуари нею не було передбачено. Доріжки мають бути зроблені цього року.

Також раніше виділялись кошти на тротуари вулиці Устилузької, цього року маємо їх зробити. На стадії завершення проєкт облаштування тротуару на вулиці Ковельській від будинку № 73 до залізничного переїзду (лівий бік вулиці).

Заплановано ремонт відтинку дороги і від вулиці Устилузької у напрямку гуртівні “КіоПак”, до церкви. Про решту дороги, до самого магазину, будемо вести перемовини з керівництвом гуртівні, щоб частину коштів вони заінвестували також.

Попередня стаття Заходи до Міжнародного дня захисту дітей Наступна стаття Оплатити за проїзд у Володимирі можна через смартфон. Де завантажити застосунок

Пошук

Недавні записи

  • За кошти меценатів оновили пам’ятні знаки в’їзних брам княжого Володимира
  • Професійне навчання для ВПО: що пропонує служба зайнятості
  • Створено порадник для родин захисників
  • У центрі зайнятості відбувся захід у межах всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?»
  • У Володимирі працювали представники дитячого фонду ООН – ЮНІСЕФ
Вересень 2023
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Сер    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Категорії

  • Covid-19
  • ІГС
  • Індустріальний парк
  • Історія міста
  • Аграріям
  • Анонси
  • АТО
  • Аукціон
  • Без рубрики
  • Бюджет громади
  • Військовий облік
  • Вакансії
  • Вибори
  • Виконавчий комітет
  • Волонтерство
  • ВПО
  • Головні новини
  • Громадські слухання
  • Громадська рада
  • Громадський бюджет
  • Громадський транспорт
  • Для учасників бойових дій, учасників АТО
  • Духовний розвиток громади
  • Екологія
  • Енергоефективність
  • Енергозбереження
  • Житлово-комунальне господарство
  • Життя громади
  • Життя громади в умовах воєнного стану
  • Життя міста
  • ЗМІ про нас
  • Комунальне майно
  • Культура і мистецтво
  • Міжнародне співробітництво
  • Містобудівна документація
  • Міський бюджет
  • Міський голова
  • Малий та середній бізнес
  • Молодіжна політика
  • Молодіжна рада
  • Муніципальна варта
  • Оголошення
  • Оплата праці
  • Освіта
  • Охорона здоров'я
  • Пенсійний фонд
  • Повідомлення про оприлюднення
  • Повідомлення про оприлюднення 2017
  • Повідомлення про оприлюднення 2018 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2019 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2021 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2022 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2023 рік
  • Погоджувальна рада
  • Податкова служба
  • Постійні комісії
  • Привітання
  • Ремонтні роботи
  • Сесія міської ради
  • Служба у справах дітей
  • Соціальний захист населення
  • співчуття
  • Сплата податків
  • Спорт
  • Стратегія розвитку міста
  • Тарифи
  • Туризм
  • Уповноважений з прав людини
  • Центр зайнятості
  • Центр пробації
  • цивільний захист
  • Цифрова освіта
  • ЦНАП
Casinology

Володимир. Офіційний сайт міста

Слідкуйте за нами

Facebook

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту