Logo-VVMR_n-12png
Головна
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Економічний профіль громади
    • Соціальний паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Проекти порядків денних постійних комісій
      • Трансляції/записи засідань постійних комісій міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Відеозаписи/трансляції засідань виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Міський транспорт
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Переселенцям
        • Рада з питань ВПО
      • «Соціальне таксі»
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної та ветеранської політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Безбар’єрність
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Центр зайнятості
      • Статистика
      • Бюро правничої допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • е-Ветеран
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
      • Безпека громадян
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Mayors for Economic Growth
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
      • Сезонна торгівля
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
      • Державна підтримка великих інвестиційних проєктів
    • Підприємцям
      • Бізнес в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Трансляції/записи засідань сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Порядки денні засідань виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Трансляції засідання виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Реєстр наказів про присвоєння адрес
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Ветеранам

Відбувся брифінг міського голови

31.05.2022Головні новини, Міський головаТетяна Ізотова

31 травня міський голова провів традиційний брифінг для журналістів місцевих ЗМІ, під час якого відповів на питання, що стосуються різних сфер життєдіяльності громади в умовах воєнного стану.

– Уряд нещодавно розширив повноваження органів місцевого самоврядування. Розкажіть про це детальніше…

– Якщо говорити про повноваження щодо розпорядження фінансами місцевого бюджету, то це в першу чергу стосується виділення коштів на оборону держави. На виконкомі цього місяця виділили майже 2 мільйони гривень на пошиття військової форми та на інші потреби військових частин та тероборони. Утім, через те, що досі не внесено зміни у закон про місцеве самоврядування, кошти можемо виділяти лише з дозволу депутатського корпусу. Відтак на сесії міської ради розглядатиметься питання погодження рішення виконавчого комітету щодо виділення коштів та щодо питань майнового характеру, а саме передачі ноутбуків для потреб військових. Також, як очільник громади, маю зараз право призначати працівників на вакантні посади без конкурсів, які буде проведено уже по закінченню воєнного стану. Звичайно, зловживати наданими повноваженнями я не буду, працюючи і далі для того, щоб забезпечувати  благоустрій у громаді і життєдіяльність інших галузей.   

– Чи призначили уже нових працівників відповідно до постанови, яка дає вам такі повноваження?

– У зв’язку із реорганізацією відділу охорони здоров’я керівник даного відділу Сергій Юзефович буде переведений на вільну посаду у відділ державного реєстру виборців. Також буде призначено керівника відділу освіти.

– Чи відбулись усі передсесійні комісії?

– Не відбулось лише засідання постійної комісії з питань підприємництва, оскільки не було кворуму – дехто з депутатів на фронті, а хтось за кордоном. Решта комісій відбулись і сьогодні ще раз обговоримо усі важливі питання на засіданні погоджувальної ради.

– Які важливі питання для нашої громади будуть обговорюватись під час візиту у Володимирі голови обласної ради?

– Переживаємо за усі заклади обласного підпорядкування, які функціонують на території міста, адже на державному рівні уже почали говорити про оптимізацію. Одне з питань, яке обговорюватимемо з очільником облради, стосується ремонту доріг загального користування місцевого значення, а саме доріг Вощатин-Ласків-Суходоли, Новосілки-Орані, Дігтів та Заріччя-Федорівка. Будемо просити, щоб провести там хоча б підтримуючі ремонти, а також частково полатати ями та підсипати щебеневою сумішшю. Окреме питання буде присвячене створенню у Володимирі реабілітаційного центру для військових.

– Енергетична ситуація в державі складна, тому опалювальний сезон буде непростим. Які енергоощадні заходи плануєте втілити у громаді?

– Планово працюємо над цим питанням. Відтак встановили твердопаливний котел у ТМО, передали на баланс громади котельню біля ЗОШ №1, яка раніше була в оренді, де також встановили твердопаливного котла. З метою економії до цієї котельні буде під’єднана котельня, що на вулиці Драгоманова. До початку нового навчального року буде проведено реконструкцію котельні школи села Ласків, яку також переведемо на тверде паливо. Найближчим часом проектанти мають дати пропозиції щодо переведення на тверде паливо і котельні на вулиці Академіка Глушкова. Окрім цього, КП «Теплоенерго» активно проводить заміну теплових мереж у місті.

– Уже прорахували яка буде ціна за перевезення маршрутним транспортом?

– Перевізники мають надати свої розрахунки економічно обґрунтованого тарифу. До прикладу, у Луцьку тариф на перевезення за попередніми розрахунками становитиме 10-12 гривень, – про це мені стало відомо під час розмови з міським головою Луцька. Усі ми розуміємо, що підняття тарифу неминуче, оскільки вартість пального зросла удвічі, як і ціни на запчастини.

– А як щодо інших тарифів у громаді? Наприклад, на послуги, які надають комунальні підприємства?

– До мене звертались деякі комунальні підприємства щодо неокупності тарифів, зокрема КП «Полігон» та КП «Заріччя». Сьогодні зважуємо наскільки це впливає на збитковість даних підприємств, враховуючи усі послуги, які вони надають – вивезення сміття, прибирання міста, вуличне освітлення, водопостачання. Проте поки що не йдеться про підняття тарифів.

– Яка ситуація з садочками для переселенців? Чи можуть діти ВПО відвідувати дитсадки громади?

– Попередньо говорили, що будемо брати у садочки дітей, чиї батьки обоє працюють. Сьогодні під час наради дав доручення керівнику гуманітарного управління визначити скільки маємо іще вільних місць у дитсадках, відповідно до цього і прийматимуться подальші рішення.

– Закінчується навчальний рік. Чи визначились з форматом проведення останнього дзвоника та випускних?

–  Кожен навчальний заклад вирішуватиме це питання індивідуально із врахуванням заходів безпеки та обмежень воєнного стану.

– Чи є заборгованість заробітної плати на підприємствах громади?

– Знаю, що були невеликі затримки по виплаті заробітної плати у двох навчальних закладах обласного підпорядкування та на одному комунальному підприємстві. Проте Державна казначейська служба пропустила відповідні  платежі і працівники отримали заробітну плату.  

– Чи буде на сесії розподіл якихось коштів?

– На сесії будемо додавати кошти комунальним підприємствам для проведення робіт по благоустрою. Нагадаю, що капітальні видатки зараз не фінансуються.

– Які найбільш актуальні питання майбутньої сесії міської ради?

– Одним з головних питань є запущення процесу перейменування громади у Володимирську. Відтак на сесії приймемо рішення про перейменування міської ради, яка матиме назву Володимирська міська рада.  Є ряд договорів по оренді землі, які потребують продовження. Також вносимо зміни у програму міжнародного співробітництва, що теж є важливим підкріпленням для відносин із закордонними партнерами.

Попередня стаття У ЦНАПі розпочато надання нової комплексної послуги Наступна стаття Відбулось позачергове засідання комісії ТЕБ та НС

Пошук

Недавні записи

  • Вітання міського голови Ігоря Пальонки з Днем міста
  • Відзначення Дня міста Володимира розпочалось із хвилини мовчання та велопробігу
  • На стадіоні у Володимирі розпочався Чемпіонат України з пара стрільби з лука
  • Розпочались засідання постійних депутатських комісій
  • Відбудеться засідання постійної комісії міської ради з питань освіти, науки, культури, туризму, молодіжної політики, спорту і міжнародного співробітництва
Липень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Чер    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Категорії

Casinology

Володимирська міська рада. Офіційний сайт

Слідкуйте за нами

Facebook
YouTube

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту