Logo-VVMR_n-12png
Головна
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Економічний профіль громади
    • Соціальний паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Проекти порядків денних постійних комісій
      • Трансляції/записи засідань постійних комісій міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Відеозаписи/трансляції засідань виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Міський транспорт
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Переселенцям
        • Рада з питань ВПО
      • «Соціальне таксі»
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної та ветеранської політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Безбар’єрність
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Центр зайнятості
      • Статистика
      • Бюро правничої допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • е-Ветеран
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
      • Безпека громадян
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Mayors for Economic Growth
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
      • Сезонна торгівля
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
      • Державна підтримка великих інвестиційних проєктів
    • Підприємцям
      • Бізнес в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Трансляції/записи засідань сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Порядки денні засідань виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Трансляції засідання виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Реєстр наказів про присвоєння адрес
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Ветеранам

Відбувся брифінг міського голови

09.11.2021Головні новини, Міський головаТетяна Ізотова

9 листопада міський голова Ігор Пальонка провів традиційний щотижневий брифінг, під час якого відповів на питання журналістів місцевих ЗМІ.

– Маємо інформацію, що у нашому ТМО у новому кабінеті прийматиме лікар-офтальмолог. Чи буде зі сторони міської влади якась підтримка? (Місто вечірнє)

– Минулого тижня відвідав ТМО, де оглянув новий кабінет для діагностики очних захворювань. Раз або двічі на тиждень туди приїжджатиме професійний лікар-офтальмолог зі Львова. Для того, щоб потрапити на його прийом, потрібно звернутись до реєстратури лікарні. Міська влада сприяла цьому, виділивши кошти на ремонт приміщення. Щодо оплати праці лікаря, то угоду з ним підписує ТМО.

– В лікарні нині величезні черги. Люди займають їх навіть о 3-й ночі. Як можна розв’язати цю проблему? (Місто вечірнє)

– Наскільки мені відомо, черги у лікарні викликані здебільшого тим, що усі ринулись до сімейних лікарів за сертифікатами про вакцинацію. Проте ситуація має поліпшитись, адже зараз залучають додаткових людей, котрі займатимуться виключно сертифікатами. Щодо записів до лікарів, то це здійснюється у телефонному режимі. За інформацією керівниці ЦПМД, з якою нещодавно мав розмову, якщо у когось є температура вища, ніж 37,7, то таких пацієнтів прийматимуть без черги. Але ситуація у лікарні дійсно непроста, тому дякуємо нашим медикам, котрі стійко тримаються на передовій по боротьбі із коронавірусною хворобою. 

– Вчора місто увійшло до «червоної» зони. Як тепер працюватиме громадський транспорт у місті? (Слово правди)

– Сертифікати наразі потрібно пред’являти лише у транспорті міжобласного сполучення, а у громадському транспорті та між містами в межах однієї області не потрібно ні сертифікату, ні будь-яких інших довідок. Головне, щоб усі пасажири були в масках та їх кількість не перевищувала кількості сидячих місць.

– Минулого тижня у волинських медіа з’явилась інформація про те, що озеро Лісне буцімто незаконно було передане в оренду місцевому підприємцю. Чи можете прокоментувати цю ситуацію? (Слово правди)

– Екологічна інспекція нас про це не повідомила, адже ми також почули цю інформацію зі ЗМІ. Наразі перший заступник Ярослав Матвійчук працює в  обласній раді і з’ясовує ситуацію.

– До нас звертаються читачі з такою проблемою, що у нас дуже мало сімейних лікарів, тому зараз навіть немає з ким підписати декларацію… (БУГ)

– Ситуація справді непроста, адже наразі є дефіцит сімейних лікарів. Проте Катерина Чубок по-максимуму старається, аби зберегти лікарів і залучити нових. Навіть переконує змінити профіль вузькоспеціалізованих медиків вторинки, де заробітна плата поки що нижча, ніж у первинці. Зазначу, що Оваднівська громада прийняла рішення про створення власної первинки, тому ведемо зараз переговори щодо передачі майна та будівель у їхню комунальну власність. Думаю, це зніме навантаження з наших сімейних лікарів, адже жителі Оваднівської громади укладатимуть декларації із своїм ЦПМД. Такий же центр створила і Зимнівська громада.

–  У дитячій музичній школі  новий директор. Чим викликані такі кадрові зміни? (Район. Володимир)

– Попередній директор вирішив звільнитись через напружену ситуацію, яка виникла у зв’язку з тим, що значна частина викладачів школи невакциновані, тому підпадають під відсторонення від роботи після 8 листопада. Новим директором у музичній школі призначений Роман Віслобоков.

– Чи будуть проводить особисті прийоми громадян у міській раді та в комунальних підприємствах громади на час дії «червоної» зони? (Волинська газета)

– Особисті прийоми проводитись не будуть, тому з усіма питаннями потрібно звертатись телефоном чи через засоби електронного зв’язку, адже маємо вживати усіх заходів, аби запобігти поширенню коронавірусу. 19-го листопада також звітуватиму та відповідати на питання жителів громади у режимі онлайн на офіційній сторінці нашої громади.

– А що робити у тому випадку, якщо у людини виникли проблеми з нарахуваннями, наприклад за газ? (Місто вечірнє)

– З газом сьогодні дуже висока напруга і те, що показники лічильників завищують – це правда. З цього приводу до мене постійно звертаються жителі, які подають одні показники газу, а їм нараховують по інших. Хоча представники міськгазу запевняють, що наведуть порядок з обліком вже у цьому місяці. Планую також проговорити це питання з керівником газової служби.

– Які настрої панують серед місцевих підприємців у зв’язку із обмеженнями «червоної» зони? (БУГ)

– Учора на комісії ТЕБ і НС директорка «Бізнес Центру» Ганна Медведєва порушувала цю проблему, адже учора під час перевірки Держпродспоживслужба оштрафувала двох підприємців. При чому зауваження служби стосувались не вакцинації, а санітарно-гігієнічних вимог. Попередньо ми просили, щоб ставились до підприємців більш лояльно, але вони змушені керуватись чинним законодавством.

 – Хто буде у складі рейдових груп, які мають здійснювати перевірку у межах громади? (Район. Володимир)

– Згідно чинного законодавства там будуть представники муніципальної варти, поліції та Держпродспоживслужби.

– Чи відомі уже напрямки по яких громада працюватиме у проєкті Говерла? (Слово правди)

– Інформацію по напрямках матимемо після підписання меморандуму, яке відбудеться уже 16 листопада. Точно можу сказати, що буде напрямок просторового планування, який буде комплексно розроблятись для усієї громади мінімум на 10-15 років.

– Яка зараз ситуація з ремонтом приміщення для Туристично-інформаційного центру? ( БУГ)

– Ремонтні роботи тривають, наразі освоюємо кошти соцеконому, адже нагадаю, що на це з державного бюджету ми отримали мільйон гривень. Темпами робіт ми задоволені, адже майстри хороші і якісно виконують роботу, вкладаючись у терміни. Сподіваюся, що до кінця січня наступного року туристично-інформаційний центр переїде у нове приміщення.

– На попередніх сесіях була заява від керівника фракції «За майбутнє» про відеоспостереження у місті. Сьогодні бачимо, що тендер на обслуговування виграно. Яка наразі ситуація і чи працює система відеоспостреження, як належить? (БУГ)

– Працюємо над тим, щоб оновити відеоспостреження у місті, відтак ведемо переговори з підприємцями, які надають послуги у цій галузі, адже хочемо залучити до цієї справи хороших фахівців, котрі зможуть  навести лад у цій справі.

– Яка ситуація у громаді із смертністю від коронавірусу? (Район. Володимир)

– Тенденція, яка спостерігалась у жовтні, відверто кажучи, вражає, адже за місяць ми мали близько пів сотні смертей. Враховуючи те, що були роки, коли у нас за весь рік було зареєстровано півтори сотні смертей, то це надзвичайно високий показник. Тому вкотре наголошую на необхідності вакцинації, адже це наразі єдиний спосіб вберегтись від важкого перебігу хвороби та смерті.

Попередня стаття У Володимир-Волинській громаді від роботи відсторонені 33 працівники закладів освіти Наступна стаття COVID-19: оперативна інформація станом на 9 листопада

Пошук

Недавні записи

  • Вітання міського голови Ігоря Пальонки з Днем міста
  • Відзначення Дня міста Володимира розпочалось із хвилини мовчання та велопробігу
  • На стадіоні у Володимирі розпочався Чемпіонат України з пара стрільби з лука
  • Розпочались засідання постійних депутатських комісій
  • Відбудеться засідання постійної комісії міської ради з питань освіти, науки, культури, туризму, молодіжної політики, спорту і міжнародного співробітництва
Липень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Чер    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Категорії

Casinology

Володимирська міська рада. Офіційний сайт

Слідкуйте за нами

Facebook
YouTube

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту