Logo-VVMR_n-12png
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Саць Любов Володимирівна
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Розклади руху маршрутних таксі
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • «Соціальне таксі»
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Статистика
      • Центр зайнятості
      • Центр надання безоплатної вторинної правової допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
    • Підприємцям
      • Пільги для бізнесу в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Порядки денні засідань виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Переселенцям

Відбувся брифінг міського голови

19.10.2021Головні новини, Міський головаТетяна Ізотова

19 жовтня міський голова Ігор Пальонка провів традиційний щотижневий брифінг для журналістів місцевих ЗМІ, аби відповісти на їхні питання, що стосуються різних сфер життя громади.

– На вулиці Зимнівській зараз дуже вузькі тротуари через ремонтні роботи, які там проводяться. Чи можна щось зробити для більшої безпеки пішоходів, зважаючи на смертельне ДТП, котре сталось днями на даній вулиці? (БУГ)

– Аби вирішити це питання, учора на вулицю Зимнівську виїжджала проектна група, також сьогодні проходить зустріч замовника ремонтних робіт  з проектантами, а завтра відбудеться виїзна нарада на об’єкт за участі керівництва Служби автомобільних доріг області та представників міськвиконкому.

– На Зимнівській також відбувається ремонт вуличного освітлення? (Слово правди)

– Так, проектна документація на ремонт вулиці передбачає і заміну вуличного освітлення. Відтак зараз проводиться демонтаж старих опор та світильників. У цей період на Зимнівській не буде вуличного освітлення.

– А чи виправили уже розмітку на вулиці Устилузькій? ( Твій Володимир)

– Ми написали листа на Службу автомобільних доріг і вони обіцяли усе виправити. Завтра планую поїхати до обласної ради і заразом обговорити дане питання із керівництвом служби.

– Завтра на сесії облради депутати розглядатимуть питання перейменування нашого міста? (Твій Володимир)   

– Планую завтра виступити на сесії облради під час обговорення питання перейменування нашого міста, аби висловити свою позицію, як міського голови. Сподіваюсь, що депутати підтримають дане звернення, після чого ми уже зможемо звертатись до Верховної Ради.

– На вулиці Драгоманова навпроти швейної фабрики є два аварійні будинки. Що на них та його жителів чекає у майбутньому? (БУГ)

– У першу чергу ми говоримо про будинок на вулиці Драгоманова під номером 35, який перебуває у вкрай поганому стані. Щодо будинку під номером 37, то він, за результатами технічного обстеження, вважається ветхим. Вирішується нині питання щодо знесення аварійного будинку і будівництва на його місці нового. Обговорювали це з двома потенційними забудовниками, котрі оглянули будинок та земельну ділянку. Наразі вони розглядають можливість будівництва  багатоповерхівки. Якщо згодяться, тоді будемо обговорювати питання щодо виділення у наступному році квартир двом родинам, котрі уже багато років проживають у аварійному 35-му будинку.  

– Уже тиждень, як у місті розпочався опалювальний сезон. Чи не виникають якісь проблеми із постачанням тепла? (АТМ Володимир)

– Усі котельні працюють у нормальному режимі. Проблем із газопостачанням немає, є ліміти на газ згідно чинних договорів. Є, щоправда, нарікання на обслуговування внутрішньобудинкових мереж, де не завжди встигають налаштувати систему, спустивши зайве повітря. Постійно моніторимо такі звернення і стежимо, аби управляюча компанія та голови ОСББ оперативно реагували. Минулої п’ятниці був на зборах у дворі будинку, що на Ковельській, 140, під час яких мешканці скаржились на перебої з опаленням. Оперативно викликали аварійну бригаду управляючої компанії, котра налагодила систему.   

– Яка зараз ситуація з ковідом у місті? Чи є загроза, що ми можемо потрапити у «червону» зону? (Слово правди)

– Ситуація дуже складна і з кожним днем лише погіршується. Така ж ситуація спостерігається по всій області. Рішення про те, до якої зони  нас віднесуть, буде прийматись уже цієї п’ятниці. Але, звичайно, хотілося б, щоб «червона» зона нас оминула.

– Через високі ціни на газ для бюджетних установ до яких методів економії блакитного палива можуть вдатися у громаді? Чи буде це відчутно мешканцям громади? (Район. Володимир)

– Сьогодні ми пожинаємо плоди домовленостей, які були прийняті на конгресі органів місцевого самоврядування, де нас запевняли, що газ для бюджетних установ буде по 16,8 грн. Проте ми досі не можемо запустити опалення у бюджетних установах, котрі напряму укладають договори із Нак «Нафтогаз України», а до таких установ належать і ЦНАП, і музична школа, і Зарічанський дитсадок, і міська рада та інші. Проблема у тім, що нові договори перебувають на реєстрації, а також досі немає лімітів на газ. Домовленостей  про нижчу ціну на газ наразі не дотримано, тому якщо це питання і далі затягуватиметься у часі, плануємо купувати газ по вищій ціні, аби діти у дитсадку чи музичній школі не мерзли.

– Ялинку у місті завжди встановлюють на Миколая. Рівно два місяці залишилось до того часу, тож з якою ялинкою зустрічатимемо різдвяні свята – штучною чи живою? (Район. Володимир)

– Декілька разів на сесії розглядали питання щодо виділення коштів на штучну ялинку, проте депутати не підтримали цю пропозицію. Тому будемо купувати живу. Також розглядаємо такий варіант, що посадимо в якомусь місці велику ялинку, яка буде слугувати містянам як окраса різдвяно-новорічних свят упродовж багатьох років.

– Учора у вас був прийом громадян. З якими питаннями звертались? (Твій Володимир)

– Звертались щодо надання матеріальної допомоги, щодо конфліктів з сусідами за межу, порушували громадяни і питання житлово-комунальної сфери, зокрема ремонту вулиць. Поступило і декілька звернень щодо підтоплення квартир сусідами зверху – по одній заяві комісія уже працює. В цілому, зазначу, що вдячний жителям громади, котрі приходять на прийом та озвучують свої проблеми, які ми намагаємось оперативно вирішити. Минулого тижня проводив виїзні прийоми у сільських населених пунктах, жителі яких звертались по кількох основних питаннях, що стосуються ремонту доріг, вуличного освітлення та наведення ладу на сільських кладовищах.   

– Які ще роботи, окрім ремонту доріг, нині здійснюють у громаді? (Слово правди)

– На стадіоні «Олімп» уже вклали фінішне поліуретанове покриття, відтак облаштування доріжок буде завершене цього тижня. Далі продовжуємо ремонтувати трибуни та починаємо облаштовувати доріжки з бруківки. Також на  цьому тижні підрядна організація приступає до облаштування двох міських скверів – на вулиці Небесної Сотні та у військовому містечку. Роботи будуть проводитись за кошти соцеконому. Наразі проведено тендер, який виграло ПП «Ліски», котре вкладало бруківку на вулиці Устилузькій і роботою якого ми повністю задоволені. Тішить також і те, що це місцеве підприємство. Сподіваюсь, що погода дозволить виконати заплановані роботи ще у цьому році.

Попередня стаття Продовжуються засідання робочої групи з питань формування місцевого бюджету Наступна стаття COVID-19: інформація станом на 19 жовтня

Пошук

Недавні записи

  • Відбулось засідання комісії з питань підприємництва
  • Мешканців, які безкорисно роблять добро, привітали з Міжнародним днем волонтера
  • Відбулась оперативна нарада міського голови з керівниками структурних підрозділів
  • Збиралась комісія з питань освіти та культури
  • Військовослужбовці у госпіталях смакуватимуть печивом від володимирських господинь
Грудень 2023
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Лис    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Категорії

  • Covid-19
  • ІГС
  • Індустріальний парк
  • Історія міста
  • Аграріям
  • Анонси
  • АТО
  • Аукціон
  • Без рубрики
  • Безоплатна правова допомога
  • Бюджет громади
  • Військовий облік
  • Вакансії
  • Вибори
  • Виконавчий комітет
  • Волонтерство
  • ВПО
  • Герої не вмирають
  • Головні новини
  • Громадські слухання
  • Громадська рада
  • Громадський бюджет
  • Громадський транспорт
  • Для учасників бойових дій, учасників АТО
  • Духовний розвиток громади
  • Екологія
  • Енергоефективність
  • Енергозбереження
  • Житлово-комунальне господарство
  • Життя громади
  • Життя громади в умовах воєнного стану
  • Життя міста
  • ЗМІ про нас
  • ЗСУ
  • Комунальне майно
  • Культура і мистецтво
  • Міжнародне співробітництво
  • Містобудівна документація
  • Міський бюджет
  • Міський голова
  • Малий та середній бізнес
  • Молодіжна політика
  • Молодіжна рада
  • Муніципальна варта
  • Некролог
  • Оголошення
  • Оплата праці
  • Освіта
  • Охорона здоров'я
  • Пенсійний фонд
  • Повідомлення про оприлюднення
  • Повідомлення про оприлюднення 2017
  • Повідомлення про оприлюднення 2018 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2019 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2021 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2022 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2023 рік
  • Погоджувальна рада
  • Податкова служба
  • Постійні комісії
  • Правова допомога
  • Привітання
  • Ремонтні роботи
  • Сесія міської ради
  • Служба у справах дітей
  • Соціальний захист населення
  • співчуття
  • Сплата податків
  • Спорт
  • Стратегія розвитку міста
  • Тарифи
  • Туризм
  • Уповноважений з прав людини
  • Центр зайнятості
  • Центр пробації
  • Центр соціальних служб
  • цивільний захист
  • Цифрова освіта
  • ЦНАП
Casinology

Володимир. Офіційний сайт міста

Слідкуйте за нами

Facebook

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту