Logo-VVMR_n-12png
Головна
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Економічний профіль громади
    • Соціальний паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Проекти порядків денних постійних комісій
      • Трансляції/записи засідань постійних комісій міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Відеозаписи/трансляції засідань виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Міський транспорт
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Переселенцям
        • Рада з питань ВПО
      • «Соціальне таксі»
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної та ветеранської політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Центр зайнятості
      • Статистика
      • Бюро правничої допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • е-Ветеран
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
      • Безпека громадян
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Mayors for Economic Growth
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
      • Сезонна торгівля
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
      • Державна підтримка великих інвестиційних проєктів
    • Підприємцям
      • Бізнес в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Трансляції/записи засідань сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Порядки денні засідань виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Трансляції засідання виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Реєстр наказів про присвоєння адрес
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Ветеранам

Відбувся брифінг міського голови

18.08.2021Головні новини, Міський головаТетяна Ізотова

Міський голова Ігор Пальонка провів традиційний щотижневий брифінг для представників місцевих ЗМІ, аби відповісти на їхні питання, що стосуються різних сфер життя громади.

– На нараді ви озвучували незадоволення рівнем освоєння коштів по «соцеконому». А на які основні об’єкти вони спрямовуються? (Слово правди)

– Із субвенції на соціально-економічний розвиток один мільйон йде на центральний стадіон – там кошти освоюються вчасно. Пів мільйона гривень надійшло на ремонт приміщення для ТІЦу, який уже розпочали минулого тижня. Надійшли кошти на декілька дитячих майданчиків і тут є побоювання, що закупівля для кожного майданчика буде проводитись окремо, а це досить тривалий процес. Щодо коштів на придбання сервера для реєстру територіальної громади та відповідного програмного забезпечення, дав керуючій справами міськвиконкому завдання оперативно вирішити це питання. Проте найбільше затягуються у часі два об’єкти – капітальний ремонт парку у військовому містечку та скверу на вулиці Небесної Сотні. По останньому об’єкту нині проводиться корегування документації, а на військове містечко виробляють нову ПКД.

– Раніше ви зазначали, що ремонт доріжок на міському стадіону має бути завершено до Дня Незалежності. Чи вкладається у цей термін підрядник? (Твій Володимир)

– На жаль, підрядник не встигає виконати ці роботи. Можливо, зможуть до свята хоча б заасфальтувати. Але виникла ще одна проблема: саме полотно стадіону нерівне, думаємо, як частково його вирівняти, оскільки в одному місці дуже високо стоять бордюри на доріжки, і це створюватиме небезпечні моменти для гравців у футбол.

– Біля музею з’явились нові риштування. Чи значить це, що ремонт зрушився із мертвої точки? (Слово правди)

– Щодо ремонту фасаду, то уже закінчено наукове обґрунтування, яке потрібно було здійснити, оскільки будівля є пам’яткою архітектури і невдовзі будуть оголошені торги. Виділені кошти і на ремонт всередині приміщення музею, який підрядники починатимуть виконувати. Сподіваюсь, що до кінця наступного року історичний музей уже матиме готовий фасад та гарний вигляд, як ззовні, так і всередині.

– На нараді ви згадували про ремонт дитячого будинку сімейного типу Бучковських. Проте раніше йшлось про придбання для цієї родини нового житла… (Район. Володимир)

– Будемо розподіляти кошти від продажу майна у сумі орієнтовно 12 мільйонів гривень і тоді прийматимемо рішення, щодо того, що краще – придбати новий будинок чи відремонтувати той, що є.

– У місті збільшується кількість хворих на ковід. Чи плануються у зв’язку з цим відновлення більш суворих карантинних заходів у магазинах та громадському транспорті? (Волинська газета)

– Після Дня Незалежності плануємо провести засідання комісії ТЕБ та НС на якій обов’язково буде порушуватись це питання, адже потрібно працювати на випередження і не чекати, коли епідеміологічна ситуація погіршиться.

– Якщо інфекційне відділення перенесуть у ТМО, що буде з їхнім приміщенням? (Володимир Медіа)

– Поки такого рішення немає. У медичний заклад приїздила заступниця міністра охорони здоров’я, вона зауважила, що якщо хочемо зберегти хорошу лікарню, нам треба думати про оптимізацію. На обслуговуючий персонал і компослуги інфекційного відділення витрачаємо більше, ніж могли би, якби воно розмістилося на території ТМО. Ми поміркуємо над цим.

– На Устилузькій встановили нову огорожу, і деякі жителі міста скаржаться на обмежену видимість при виїзді біля будинку 100. Чи можна якось вирішити це питання? (БУГ)

– Ці паркани облаштовані згідно з ПКД, виготовленою ще декілька років тому, вона пройшла експертизу, де перевірялося дотримання будівельних норм і стандартів безпеки. Плануємо зустріч з керівником служби автодоріг, де цю проблему обговоримо. Але поки що переробляти їх не плануємо, бо вони відповідають ПКД.

– На продовження теми – зупинки на Устилузькій встановлені лише до танку, а дві крайні зупинки теж будуть замінені чи лишаться старі? (Район. Володимир)

– Ви уже знаєте, що нові зупинки, які були встановлені, не передбачені у документації, проте підрядна організація вирішила їх подарувати місту. А крайні зупинки, зокрема біля першої школи, будемо встановлювати за кошти місцевого бюджету. Думаю, що це буде тоді, коли проводитимуться роботи по вкладанню бруківки на тротуарах вулиці Устилузької.

– Що турбує жителів громади, котрі звертались цього тижня під час вашого прийому? (Місто вечірнє)

– Прийом громадян був непростий, адже прийшло близько трьох десятків осіб з проблемами різного характеру. Звертались люди по земельних, житлових питаннях, щодо встановлення індивідуального опалення, завезення дров для багатодітної сім’ї, щодо підтоплення будинку, безпечного пішохідного переходу біля міської гімназії та ремонту двох вулиць.

– Що чути за територію колишнього цукрового району, адже впродовж багатьох років за нею тягнуться великі борги за несплату податків? (Район. Володимир)

– Ці борги і досі не сплачені, тому готуємо позов до суду, оскільки це питання оренди землі. Станом на 1 липня цього року заборгованість становила понад 200 тисяч гривень.

– Чи очікується підвищення тарифів на тепло? (Володимир Медіа)

– Усі тепловики в області говорять, що це неминуче, якщо держава не змінить політику щодо ціни на газ та електроенергію для комунальних підприємств.

–  На майданчику біля госпрозрахункового ринку знову здійснюється стихійна торгівля. На це уже є дозвіл чи це чиєсь недопрацювання? (Район. Володимир)

– Звернемо на це увагу, адже за стихійною торгівлею має слідкувати муніципальна варта.

– Чи доводилося муніципалам штрафувати містян за недотримання умов вигулу домашніх тварин? (Твій Володимир)

– Штрафів не було, але усно робили зауваження, бо були скарги на мешканців, які вигулюють собак на території ЗОШ №2. На сесії прийняли рішення про виділення ділянки для вигулу домашніх тварин на території військового містечка, наразі це єдина в місті територія, відведена для цього. Будемо думати, де облаштувати такі майданчики і в інших районах міста.

– Скоро розпочнеться новий навчальний рік. Чи готові уже  до нього заклади освіти громади, зокрема чи встановлено пожежну сигналізацію? (Твій Володимир)

– Практично усі заклади освіти готові до нового навчального року, лише в одній школі затягнувся процес з торгами щодо облаштування пожежної сигналізації, проте невдовзі це питання буде вирішене.

Попередня стаття Міський голова привітав з 80-річчям ветерана праці Миколу Селецького Наступна стаття У міській раді провели презентацію електронної системи безготівкової оплати у громадському транспорті

Пошук

Недавні записи

  • Спортивні досягнення громади за минулі вихідні
  • У Володимирі пройшла мирна акція та автопробіг на підтримку військовополонених і зниклих безвісти
  • Волинська філія «Газмережі» інформує споживачів!
  • Одноразова виплата Героям України та членам їхніх сімей: як отримати
  • Національний ярмарок вакансій
Травень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Кві    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Категорії

Casinology

Володимир. Офіційний сайт міста

Слідкуйте за нами

Facebook
YouTube

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту