15 травня відбулось засідання постійної комісії з питань регламенту, депутатської діяльності, захисту прав людини, законності, правопорядку та протидії корупції у складі Романа Савюка та Олега Свідерського.
Передусім депутати погодили кілька рішень, що стосувались виділення коштів на паливо для офіцера громади, на функціонування системи голосування «Голос» і проведення Днів депутата.
Частково, з певними зауваженнями членів комісії, було проголосовано питання виділення субвенції для 14-ої ОМБр та 39-го зенітного ракетного полку.
Підтримали внесення змін до Програми підтримки та розвитку КП «Володимирське територіальне медичне об’єднання», які стосувались виділення коштів на оплату послуг з проведення аналізів на визначення алкоголю та/або наркотичних речовин. Досі ці послуги не надавались у місцевому ТМО.
Викликали дискусію зміни до Положення про громадський бюджет. Сумніви викликала доцільність переведення загальної суми бюджету у фіксовану суму у три мільйони гривень. Члени комісії наполягали на тому, щоб залишити один процент від власних доходів загального фонду місцевого бюджету, а також збільшити кількість локальних проєктів. З’ясувалось, що новими змінами до Положення передбачена можливість дофінансування протягом його реалізації. Отже, загалом комісія підтримала запропоновані зміни.
Дискусійним стало також питання перепрофілювання «Початкової школи № 7». Відстоювати інтереси учнів та колективу прибув на комісію т.в.о. директора обласного ліцею «Центр освіти» Валентин Вірковський. Рішення у підсумку обговорення підтримали.
Погодили внесення змін до рішення міської ради від 27.07.2022 № 15/91 «Про затвердження Положення про присвоєння звання «Почесний громадянин Володимир-Волинської територіальної громади» в новій редакції». Ніхто не заперечував, щоб віднині була можливість надавати таке звання і посмертно.
У зв’язку з припиненням депутатських повноважень Валерія Зінкевича, взяли до відома факт початку повноважень депутатки Володимирської міської ради VІІІ скликання Антоніни Лук’янюк.
Заслухали також звіт про діяльність муніципальної варти, його представив начальник цього підрозділу Віктор Лавренюк. Оцінюючи роботу служби, члени комісії наголосили, що муніципальна варта, яка налічує у місті лишень 8 осіб, не повинна брати на себе зайвих повноважень, а деякі з них передавати для виконання профільним управлінням, як-то питання люків – управлінню інфраструктури, а такі питання, як переобладнання сушарок на комори у багатоквартирних будинках, – управлінню містобудування, архітектури та комунальних ресурсів.