Logo-VVMR_n-12png
Головна
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Економічний профіль громади
    • Соціальний паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Проекти порядків денних постійних комісій
      • Трансляції/записи засідань постійних комісій міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Відеозаписи/трансляції засідань виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Міський транспорт
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Переселенцям
        • Рада з питань ВПО
      • «Соціальне таксі»
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної та ветеранської політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Центр зайнятості
      • Статистика
      • Бюро правничої допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • е-Ветеран
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
      • Безпека громадян
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Mayors for Economic Growth
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
      • Сезонна торгівля
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
      • Державна підтримка великих інвестиційних проєктів
    • Підприємцям
      • Бізнес в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Трансляції/записи засідань сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Порядки денні засідань виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Трансляції засідання виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Реєстр наказів про присвоєння адрес
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Ветеранам

Відбулось позачергове засідання комісії ТЕБ та НС

09.09.2022Головні новини, Міський головаТетяна Ізотова

9 вересня у Володимирській міській раді відбулось позачергове  засідання комісії ТЕБ та НС, яке провів міський голова Ігор Пальонка. На порядок денний було винесено три питання – щодо готовності закладів освіти до роботи в умовах воєнного стану, стану забезпечення населення якісною питною водою, а також підсумків проходження купального сезону на водоймах громади.

Як зазначив під час виступу по першому питанню в.о. начальника управління з гуманітарних питань Вячеслав Петрук, однією з вимог для початку нового навчального року є відповідні дозволи місцевих комісій. Підставою для таких дозволів є наявність актів про готовність до нового навчального року, акти про відповідність укриттів, рішення педагогічних рад закладів, накази директорів про обрану форму навчання тощо.

Наразі в усіх закладах освіти готові усі необхідні документи, завірені комісіями. Де немає укриттів – є підтвердження обласної ради та обласного управління освіти про наданий дозвіл користуватись укриттями сусідніх установ. Такі дозволи мають ЗДО №3, початкова школа №7 та ліцей ім. О.Цинкаловського.

Щодо садочків, то усі працюють наразі очно, загальноосвітні заклади працюють за змішаною формою навчання, за винятком окремих класів, які  перейшли за бажанням батьків повністю на дистанційне навчання. Очно також працюють установи позашкілля, гімназія села Ласків та ліцей села Суходоли. Протягом цього тижня в усіх закладах проводяться навчання по евакуації, що допомагають вчителям та учням відпрацьовувати алгоритм дій під час тривоги.

Вячеслав Петрук повідомив, що 7 вересня обласна служба якості освіти провела перевірку закладів освіти громади і жодних зауважень не було зроблено. Не виявили недоліків і інші контролюючі служби, представники яких також були присутні на засіданні комісії. Зокрема начальник відділу Володимирського РУ ДСНС Олег Отченаш зауважив, що перевірка служби з надзвичайних ситуацій, яка приїжджала до Володимира зі столиці, була приємно вражена побаченим.

Заслухавши дану інформацію, члени комісії вирішили включити до фонду захисних споруд цивільного захисту громади найпростіші укриття закладів освіти міської ради і закладів освіти обласного підпорядкування, які придатні для укриття учнів та працівників.

Про стан забезпечення населення якісною і безпечною для здоров’я людини питною води поінформувала членів комісії головний спеціаліст відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства районного управління ГУ Держпродспоживслужби Оксана Легкобит. Зокрема вона зауважила, що під час дії воєнного стану в державі Держпродспоживслужба не може здійснювати перевірки, натомість фахівці служби рекомендують провести комісійні обстеження підприємств централізованого водопостачання та нецентралізованого, а саме громадських колодязів, які обов’язково мають бути паспортизованими.

Відповідно до рішення комісії ТЕБ та НС керівники виконавчих органів, підприємств, установ, організацій, суб’єктів господарювання громади протягом року мають здійснити заходи щодо впровадження установок доочистки (знезалізнення) питної води на системах централізованого водопостачання та окремих пристроїв-фільтрів для джерел децентралізованого водопостачання, насамперед задля водозабезпечення закладів освіти, оздоровлення та відпочинку дітей, лікувальних та інтернатних закладів.

Окрім цього, управлінню інфраструктури доручено визначити перелік систем питного водопостачання, що першочергово потребують проведення ремонту, реконструкції, модернізації та забезпечити реалізацію обсягу передбачених робіт.

Як зазначив Олег Отченаш, протягом літнього купального сезону на водоймах громади не загинуло жодної людини, за виключенням дитини, яка потонула у Лузі ще на початку року. Працівники районного управління ДСНС проводили профілактичні заходи та інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення щодо безпечного поводження на воді.

Міський голова Ігор Пальонка зауважив, що через війну цього року, на жаль, не вдалось облаштувати відповідно до всіх вимог міський пляж, зокрема рятувальними постами, тож він поки що вважається офіційно невизначеним місцем для купання. Проте у майбутньому планується провести відповідну роботу з приведення пляжу до належного стану.

Попередня стаття За кошти місцевого бюджету встановили новий насос на каналізаційно-насосній станції Наступна стаття Міський голова привітав спортсменів громади з Днем фізичної культури

Пошук

Недавні записи

  • У Володимирі, до річниці розстрілу під Волновахою, вшанували полеглих Захисників
  • У Володимирі відзначили пам’ятним заходом 164 річницю перепоховання Тараса Шевченка
  • Безбар’єрний простір для працівників
  • У центрі зайнятості провели захід для ветеранів
  • Хто розслідує кримінальні корупційні правопорушення?
Травень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Кві    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Категорії

Casinology

Володимир. Офіційний сайт міста

Слідкуйте за нами

Facebook
YouTube

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту