Logo-VVMR_n-12png
Головна
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Економічний профіль громади
    • Соціальний паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Проекти порядків денних постійних комісій
      • Трансляції/записи засідань постійних комісій міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Відеозаписи/трансляції засідань виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Міський транспорт
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Переселенцям
        • Рада з питань ВПО
      • «Соціальне таксі»
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної та ветеранської політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Центр зайнятості
      • Статистика
      • Бюро правничої допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • е-Ветеран
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
      • Безпека громадян
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Mayors for Economic Growth
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
      • Сезонна торгівля
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
      • Державна підтримка великих інвестиційних проєктів
    • Підприємцям
      • Бізнес в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Трансляції/записи засідань сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Порядки денні засідань виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Трансляції засідання виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Реєстр наказів про присвоєння адрес
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Ветеранам

Відбулось чергове засідання виконавчого комітету

21.07.2022Виконавчий комітет, Головні новиниДіма

21 липня міський голова Ігор Пальонка провів чергове засідання виконавчого комітету Володимирської міської ради, на яке було винесено 28 питань порядку денного.

З першим питанням порядку денного  “Про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітету Володимирської міської ради за 1 півріччя 2022 року” виступила начальник управління “ЦНАП” Алла Троць. У звітному періоді проведено відповідну роботу щодо виконання вимог чинного законодавства в частині розгляду звернень громадян. У 1 півріччі  2022 року своїм конституційним правом скористався 421 громадянин. Загальна кількість звернень склала 448: із них зареєстровано 111 усних та 337 письмових звернень (27 колективних звернень).

Керуюча справами міськвиконкому Ірина Лошенюк додала, що є необхідність провести роботу з керівниками структурних підрозділів міської ради та керівникам комунальних підприємств щодо покращення надання відповідей на звернення громадян. Міський голова Ігор Пальонка зауважив, що у час, коли в країні триває війна, всі повинні якнайшвидше допомагати громадянам всіх категорій у розв’язання їх проблем та питань, тому керівники управлінь, відділів, комунальних підприємств, старости повинні в зазначені законом терміни реагувати на звернення громадян.

Головний спеціаліст відділу економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій Оксана Виваль виступила з питанням “Про безоплатну передачу майна”, а саме отриманої мотопомпи в рамках міжнародної технічної допомоги проєкту USAID «ГОВЕРЛА» на баланс КП «Управляюча житлова компанія» з метою якісного реагування на надзвичайні ситуації у громаді.

Начальник відділу комунальної власності Лариса Процька виступила з питанням “Про погодження  надання  послуг у сфері розваг на території міста Володимира” з метою погодити приватному підприємцю Литвиненко Р. А, котрий є тимчасово переміщеною особою та проживає у нашій громаді, дозвіл розмістити батут на території парку «Риловиця» на період  до 01.10.2022 р.

Головний архітектор міста Тарас Киба розповів про питання, які стосуються розміщення зовнішньої реклами у місті. Підприємцю Завгородній було продовжено термін дії дозволу на розміщення зовнішньої  реклами у місті та відмовлено у продовженні дії дозволу на встановлення певних рекламних сітілайтів. У зв’язку з закінченням терміну дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами, враховуючи доповідну  записку начальника відділу містобудування та архітектури, деяких власників рекламних конструкцій зобов’язано демонтувати їх.

Інші питання порядку денного, які були підтримані на виконкомі, стосувались вирішення звернень громадян з житлових питань, видалення дерев, виплат одноразових грошових допомог, реєстрації помічника, для дієздатної фізичної особи, яка за станом
здоров’я не може самостійно здійснювати свої права та виконувати обов’язки, а також ряду питань, які були погоджені опікунською комісією.

 

Попередня стаття Внесено зміни до деяких законів України щодо оптимізації трудових відносин Наступна стаття В умовах підготовки до сесії продовжують роботу постійні депутатські комісії

Пошук

Недавні записи

  • Затверджено методичні рекомендації щодо облаштування безбар’єрних маршрутів
  • Родині загиблого полковника Олександра Никитюка вручили державну нагороду
  • У громаді триває інформаційно-роз’яснювальна робота з питань трудових відносин
  • Відбувся захід з обміну досвідом між головами ТГ Володимирського району
  • На містобудівній раді розглянули питання благоустрою на перехресті, де раніше стояв радянський танк
Червень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Тра    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Категорії

Casinology

Володимирська міська рада. Офіційний сайт

Слідкуйте за нами

Facebook
YouTube

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту