Logo-VVMR_n-12png
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Саць Любов Володимирівна
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Розклади руху маршрутних таксі
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Статистика
      • Центр зайнятості
      • Центр надання безоплатної вторинної правової допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
    • Підприємцям
      • Пільги для бізнесу в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Переселенцям

Відбулось чергове засідання виконавчого комітету

24.03.2022Виконавчий комітет, Головні новиниТетяна Ізотова

24 березня відбулось чергове засідання виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради, яке провів міський голова Ігор Пальонка.

На розгляд членів виконкому першочергово було винесено сім питань порядку денного, але на початку засідання його було доповнено іще рядом питань, які останнім часом обговорювались та затверджувались на постійних комісіях. Серед них – внесення змін до бюджету та доповнень до місцевих програм економічного розвитку, соціального захисту та програми матеріально-технічного забезпечення військових частин і тероборони, а також щодо виплати низки  матеріальних допомог.

Першим заслухали начальника відділу охорони здоров’я та медичного забезпечення Сергія Юзефовича, який прозвітував про роботу комунальних підприємств, що належать до галузі охорони здоров’я у 2021 році. Зокрема, як зазначив Сергій Богданович, у  КП  «Володимир-Волинське ТМО»  за 2021 рік проліковано 9139 пацієнтів, з них у стаціонарі лікувались 8061 пацієнт.

На час надання медичної допомоги хворим на COVID-19 перепрофільовано 152 ліжка на інфекційні, а також додатково 8 ліжок у відділенні анестезіології та інтенсивної терапії. Всі ліжка для хворих на коронавірусну хворобу забезпечені киснем. Окремо зупинився керівник відділу на штатному розписі ТМО, послугах, які надаються медиками та на ремонтних роботах, які вдалось провести протягом минулого року.

У денному стаціонарі КП «Володимир-Волинський ЦПМД»  проліковано 1120 хворих, з них 116 дітей. Кількість пролікованих значно менша ніж в попередні роки у зв’язку з карантинними умовами. З квітня 2021 року медики первинної ланки проводили роботу по вакцинації населення від гострої респіраторної хвороби COVID-19. Для цієї мети було організовано 6 пунктів щеплень та центр вакцинації. Всього у 2021 році проведено 42592 щеплення, з них І дозою – 23818, ІІ дозою – 18768.

У 2021 році для КП «Володимир-Волинська стоматологічна поліклініка» за кошти місцевого бюджету придбано нове медичне обладнання для хірургічного кабінету, інструментарій для імплантології, компресори для стоматологічних установок та настінний дентальний рентгенапарат. Також проведено поточний ремонт першого поверху фізіотерапевтичного кабінету та вбиральні для людей з інвалідністю.

Всього по галузі охорони здоров’я у 2021 році  надійшло з місцевого бюджету 25 864,2 тисяч гривень. Як зазначив міський голова Ігор Пальонка, хоч 2021 рік у громаді минув під знаком медицини, проте є ще ряд недоліків, над якими потрібно наполегливо працювати. Зокрема, найбільше скарг від жителів надходить на первинну галузь, що варто взяти до уваги керівництву комунального підприємства. Загалом сфера охорони здоров’я у громаді розвивається швидкими темпами і робиться усе можливе для надання якісних послуг, підсумував міський голова.

З планом роботи виконавчого комітету міської ради на другий квартал 2022 року ознайомила керуюча справами міськвиконкому Ірина Лошенюк. Начальник відділу економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій Наталія Куран повідомила, що 23 лютого від суб’єкта господарювання ТОВ «База» надійшло звернення щодо встановлення режиму роботи нового закладу харчування, який мав відкритись у колишньому приміщенні ресторану «Дружба». Наразі «База» працює у місті лише у режимі доставки.

Начальник відділу комунальної власності  Лариса Процька поінформувала щодо проєкту рішення про використання об’єктів комунальної власності, а саме щодо продовження терміну оренди однієї з аптек у ТМО до трьох місяців після закінчення дії воєнного стану.

Начальник відділу з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної і мобілізаційної роботи, цивільного захисту та надзвичайних ситуацій Володимир Атаманчук розповів, що зміни до програми матеріально-технічного забезпечення військових частин і ТРО пов’язані зі змінами цільового призначення коштів, які були виділені для тероборони та зенітно-ракетного полку та у зв’язку із необхідністю співфінансування обласної територіальної оборони у розмірі не менше, ніж 10 відсотків вільних лишків бюджету.

Про зміни та доповнення до програми соціального захисту населення розповіла начальник управління соціальної політики Наталія Голюк, яка зазначила, що дану програму необхідно доповнити пунктом про виділення матеріальної допомоги родинам загиблих військовослужбовців в наслідок російської агресії. У зв’язку з цим на виконкомі прийняли рішення створити комісію з питань  виплати даної матеріальної допомоги, яка розглядатиме такі складні випадки, коли, наприклад, у загиблого немає близьких рідних, які за законом  мають право на грошову виплату.   

Начальник управління бюджету та фінансів Оксана Субицька поінформувала щодо змін у місцевому бюджеті, які пов’язані з виділенням коштів на матеріальні виплати сім’ям загиблих, зміною цільового призначення коштів та прийняттям до бюджету окремих субвенцій. Також Оксана Мирославівна повідомила про особливості виконання бюджету громади в умовах воєнного стану, які буде взято до уваги відповідно до наказу обласної військової адміністрації. Відтак, доки триває воєнний стан, органи місцевого самоврядування обмежують витрати бюджету, що не пов’язані з першочерговими потребами. Таким чином призупиняється реалізація ряду місцевих програм, що не є нагальними.

Під час засідання виконкому його члени прийняли також рішення про продовження терміну перебування дітей в сім’ї патронатного вихователя, про надання одноразових грошових допомог, про затвердження розміру компенсації перевізникам за пільгове перевезення, внесли також зміни у ряд рішень про створення мобільної бригади соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства, про опікунську раду та про створення комісії з соціальних питань.   

Попередня стаття Черговий візит німецьких партнерів з Цвікау Наступна стаття З настанням весни комунальники активно взялись за міський благоустрій (ВІДЕО)

Пошук

Недавні записи

  • Професійне навчання для ВПО: що пропонує служба зайнятості
  • Створено порадник для родин захисників
  • У центрі зайнятості відбувся захід в межах всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?»
  • У Володимирі працювали представники дитячого фонду ООН – ЮНІСЕФ
  • ПОВІДОМЛЕННЯ про оприлюднення регуляторного акта – проєкту рішення Володимирської міської ради
Вересень 2023
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Сер    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Категорії

  • Covid-19
  • ІГС
  • Індустріальний парк
  • Історія міста
  • Аграріям
  • Анонси
  • АТО
  • Аукціон
  • Без рубрики
  • Бюджет громади
  • Військовий облік
  • Вакансії
  • Вибори
  • Виконавчий комітет
  • Волонтерство
  • ВПО
  • Головні новини
  • Громадські слухання
  • Громадська рада
  • Громадський бюджет
  • Громадський транспорт
  • Для учасників бойових дій, учасників АТО
  • Духовний розвиток громади
  • Екологія
  • Енергоефективність
  • Енергозбереження
  • Житлово-комунальне господарство
  • Життя громади
  • Життя громади в умовах воєнного стану
  • Життя міста
  • ЗМІ про нас
  • Комунальне майно
  • Культура і мистецтво
  • Міжнародне співробітництво
  • Містобудівна документація
  • Міський бюджет
  • Міський голова
  • Малий та середній бізнес
  • Молодіжна політика
  • Молодіжна рада
  • Муніципальна варта
  • Оголошення
  • Оплата праці
  • Освіта
  • Охорона здоров'я
  • Пенсійний фонд
  • Повідомлення про оприлюднення
  • Повідомлення про оприлюднення 2017
  • Повідомлення про оприлюднення 2018 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2019 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2021 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2022 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2023 рік
  • Погоджувальна рада
  • Податкова служба
  • Постійні комісії
  • Привітання
  • Ремонтні роботи
  • Сесія міської ради
  • Служба у справах дітей
  • Соціальний захист населення
  • співчуття
  • Сплата податків
  • Спорт
  • Стратегія розвитку міста
  • Тарифи
  • Туризм
  • Уповноважений з прав людини
  • Центр зайнятості
  • Центр пробації
  • цивільний захист
  • Цифрова освіта
  • ЦНАП
Casinology

Володимир. Офіційний сайт міста

Слідкуйте за нами

Facebook

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту