4 січня першим заступником міського голови Ярославом Матвійчуком проведено нараду з керівниками комунальних підприємств міста та структурних підрозділів міської ради.
Під час наради говорили про освоєння виділених з міського бюджету коштів у 2021 році. Ярослав Матвійчук наголосив, що тендери, які перевищують порогові значення, повинні проводитись через систему “Прозоро” із дотриманням всіх нормативів.
Перший заступник міського голови дав відповідні доручення щодо підрізки дерев у зимовий період. Він також наголосив, аби структурні підрозділи подали на розгляд депутатських комісій наявні проєктно-кошторисні документації. На нараді підняли також питання злиття мереж освітлення та водопостачання Зарічанської громади з мережами міста.
Спільно з начальником управління освіти, молоді та спорту Вячеславом Петруком обговорили, які капітальні видатки мають бути спрямовані на школи. Начальник відділу культури і туризму Роман Віслобоков зазначив про початок торгів щодо ремонту підвального приміщення художньої школи у Володимирі-Волинському.
Не оминули увагою і питання ремонтування ліфтів на вулиці Незалежності, 1. Директор КП “Управляюча житлова компанія” Ігор Вишневський поінформував, що найближчим часом завершаться проєктні роботи, актуалізація проєктно-кошторисної документації і розпочнуться тендерні процедури. Ярослав Матвійчук висловив сподівання, що впродовж лютого-березня ці роботи будуть проведені.
Розглянули також питання компенсації відсотків на здійснення утеплення житла в рамках програми “Тепла оселя”, капітальних видатків, які спрямовуватимуться на ремонт багатоквартирних будинків.
Перший заступник міського голови дав доручення щодо заміни опор зовнішнього освітленні на вулиці Павлова, оскільки вони перебувають в аварійному стані. Він також звернув увагу керівника КП “Володимир-Волинськтеплоенерго” Сергія Коби на завершення робіт по вулиці Старицького.
З представниками КП “Володимир-Волинське територіальне медичне об’єднання” були обговорені питання щодо капремонту хірургічного відділення та закупівлі необхідного обладнання.