Logo-VVMR_n-12png
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Саць Любов Володимирівна
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Розклади руху маршрутних таксі
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • «Соціальне таксі»
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Статистика
      • Центр зайнятості
      • Центр надання безоплатної вторинної правової допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
    • Підприємцям
      • Пільги для бізнесу в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Порядки денні засідань виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Переселенцям

Відбулась оперативна нарада з керівниками структурних підрозділів

12.09.2023Головні новини, Міський головаДіма

12 вересня міський голова Ігор Пальонка провів оперативну нараду з керівниками структурних підрозділів виконавчого комітету Володимирської міської ради, під час якої заслухали короткі звіти про виконану  управліннями, відділами та комунальними установами роботу упродовж останніх тижнів.

За інформацією керівниці територіального центру соціального обслуговування громадян Інни Мацьохи, на обліку відділення “вдома” перебувають 273 мешканців, на обслуговуванні відділення адресних допомог – 370 осіб. Також центр готує навчання для університету третього віку, які розпочнуться 2 жовтня. Тривають роботи із заготівлі продуктів на зимовий період для мешканців стаціонарного відділення, комісією затверджено склад “осінніх” продуктових наборів, ведеться їх закупівля.

Начальниця відділу міжнародної діяльності та туризму Катерина Підгурець розповіла про роботу з міжнародними партнерами. Так, тривають перерахування коштів з проєктів NAKOPA, Готський шлях. Спільно з туристично-інформаційним центром готуються заходи до Всесвітнього дня туризму. Відділ працює над створенням каталогу народних майстрів та іншої інформаційної продукції.

Проводиться робота з упорядкування документації з охорони праці. Тривають рейдові обстеження підприємців спільно з працівниками управління Держпраці у Волинський області з питань легалізації працівників. Відділ продовжує надавати роз’яснення з питань господарської роботи, надавати практичну допомогу, перевіряти і реєструвати колективні договори, зміни до них. Станом на 1 вересня заборгованості із заробітної плати у громаді відсутні,  – повідомила начальниця відділу з питань праці Тетяна Ільницька.

Комунальні структури працюють згідно зі штатними обов’язками, а також реагують на звернення громадян. Так, КП “Управляюча житлова компанія” проводить планові ремонти під’їздів, проведено капітальний ремонт двох ліфтів на вулиці Луцькій, 103 та цього року планується ще чотири таких ремонти за іншими адресами. КП “Полігон” вивозить сміття, обкошує території громади, обрізає самосіви дерев. Підприємство планує закупити піскорозкидувач на зимовий період, сьогодні відбудеться підписання договору на встановлення відеокамер на міському кладовищі. КП “Володимирводоканал” завершує роботи з облаштування водопроводу Суходоли-Ласків, до кінця місяця планується його запуск. Підприємство розглядає можливість каналізування вулиці Устилузької та району “танкового полку”.

За словами начальника управління інфраструктури Ігоря Возного, цього тижня завершуються роботи у дворі вулиць Поліської Січі, 49, 51, закінчиться асфальтування на вулиці Симоненка, проїзду до міського кладовища, перехрестя вулиць Устилузька – Козацька. Підрядники розпочинають підготовчі роботи з облаштування вулиці Зимнівської.

На завершення оперативної наради Ігор Пальонка подякував начальнику відділу молодіжної політики та спорту Вячеславу Петруку, своєму заступнику Андрію Гудиму і в їх особі усім дотичним до організації обласного фестивалю фізичної культури та спорту, який відбувся на минулих вихідних. Ігор Анатолійович зазначив, що ремонтні роботи на стадіоні “Олімп” треба продовжувати. 23 вересня до нас з візитом прибуде міністр молоді та спорту Вадим Гутцайт, який відвідає спортивний ліцей, а потім і стадіон.

Міський голова звернувся до усіх розпорядників коштів з тим, щоб максимально швидко їх освоювати. Наступного року, очевидно, ПДФО від військових до місцевого бюджету уже не надходитиме, тому варто з розумом використовувати надходження, поки вони є.  Оскільки зиму знову прогнозують важку, слід провести моніторинг наявності і потреби у генераторах на комунальних підприємствах, у лікарні, в навчальних закладах, з’ясувати, якої потужності і де вони ще потрібні.

Є потреба нагадувати мешканцям про сплату податку за землю; зустрітися з перевізником, що працює на маршруті № 10, на який все частіше скаржаться пасажири пільгових категорій; зібрати нараду щодо будинку на Драгоманова, 35, який є аварійним, до зими треба прийняти по ньому рішення і провести відповідні роботи. 

Також постало питання щодо Федорівського кладовища, де нещодавно вантажівкою пошкоджено частину поховань. Треба оцінити і підготувати акт про завдані збитки.

Попередня стаття Відбудеться семінар щодо роботи з РРО та ПРРО Наступна стаття Запрацював сайт УАРОР про фіксацію збитків, завданих війною

Пошук

Недавні записи

  • У ліцеї №1 запрацювало шкільне радіо (ВІДЕО)
  • Визначились з проєктами громадського бюджету, які допускаються до голосування
  • Відбудеться велоподорож до урочища Вовчак
  • 2 жовтня на частині вулиці Шевченка не буде води
  • Червоний хідник та військовий оркестр: у Володимирі відбулись урочистості з нагоди Дня працівників освіти
Вересень 2023
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Сер    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Категорії

  • Covid-19
  • ІГС
  • Індустріальний парк
  • Історія міста
  • Аграріям
  • Анонси
  • АТО
  • Аукціон
  • Без рубрики
  • Бюджет громади
  • Військовий облік
  • Вакансії
  • Вибори
  • Виконавчий комітет
  • Волонтерство
  • ВПО
  • Головні новини
  • Громадські слухання
  • Громадська рада
  • Громадський бюджет
  • Громадський транспорт
  • Для учасників бойових дій, учасників АТО
  • Духовний розвиток громади
  • Екологія
  • Енергоефективність
  • Енергозбереження
  • Житлово-комунальне господарство
  • Життя громади
  • Життя громади в умовах воєнного стану
  • Життя міста
  • ЗМІ про нас
  • ЗСУ
  • Комунальне майно
  • Культура і мистецтво
  • Міжнародне співробітництво
  • Містобудівна документація
  • Міський бюджет
  • Міський голова
  • Малий та середній бізнес
  • Молодіжна політика
  • Молодіжна рада
  • Муніципальна варта
  • Оголошення
  • Оплата праці
  • Освіта
  • Охорона здоров'я
  • Пенсійний фонд
  • Повідомлення про оприлюднення
  • Повідомлення про оприлюднення 2017
  • Повідомлення про оприлюднення 2018 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2019 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2021 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2022 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2023 рік
  • Погоджувальна рада
  • Податкова служба
  • Постійні комісії
  • Привітання
  • Ремонтні роботи
  • Сесія міської ради
  • Служба у справах дітей
  • Соціальний захист населення
  • співчуття
  • Сплата податків
  • Спорт
  • Стратегія розвитку міста
  • Тарифи
  • Туризм
  • Уповноважений з прав людини
  • Центр зайнятості
  • Центр пробації
  • цивільний захист
  • Цифрова освіта
  • ЦНАП
Casinology

Володимир. Офіційний сайт міста

Слідкуйте за нами

Facebook

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту