Logo-VVMR_n-12png
Головна
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Економічний профіль громади
    • Соціальний паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Проекти порядків денних постійних комісій
      • Трансляції/записи засідань постійних комісій міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Відеозаписи/трансляції засідань виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Міський транспорт
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Переселенцям
        • Рада з питань ВПО
      • «Соціальне таксі»
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної та ветеранської політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Центр зайнятості
      • Статистика
      • Бюро правничої допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • е-Ветеран
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
      • Безпека громадян
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Mayors for Economic Growth
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
      • Сезонна торгівля
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
      • Державна підтримка великих інвестиційних проєктів
    • Підприємцям
      • Бізнес в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Трансляції/записи засідань сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Порядки денні засідань виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Трансляції засідання виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Реєстр наказів про присвоєння адрес
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Ветеранам

Відбулась оперативна нарада з керівниками структурних підрозділів

11.05.2021Головні новини, Життя міста, Міський головаadminvvmr2

11-го квітня у залі засідань Володимир-Волинської міської ради відбулась оперативна нарада з керівниками структурних підрозділів.

Начальник відділу організаційно-аналітичної роботи Наталія Лазар повідомила, що за результатами зустрічі міського голови з вдовами загиблих учасників АТО/ООС було вирішено проводити регулярні розширені зустрічі з заступниками міського голови та керівниками відділів та управлінь з членами сімей загиблих. Перша така зустріч відбудеться завтра, 12-го травня, о 18.00.

Алла Троць, директорка Центру надання адміністративних послуг, проінформувала, що у зв’язку із введеними змінами до Порядку призначення житлових субсидій, заяви прийматимуться у ЦНАПі, проте єдиного оновленого зразку наразі нема. Тож наразі працівниками ЦНАПу проводиться попередній запис, формується графік подачі заяв. 

В.о. начальника фінансового управління Ірина Томашук розповіла, що станом на сьогодні бюджет виконано на 109%. Також повідомила, що завтра, 12-го травня, відбудеться обговорення ставки податку на нерухоме майно в рамках громадських слухань з обговорення проєктів регуляторних актів.

Ольга Ломанська, директорка КП “Троянда”, проінформувала, що працівники підприємства наразі залучені до висадки зелених насаджень та квітучих рослин. Також на завтра планують висадку дерев по проєкту-переможцю Бюджету участі “Квітучий парк”.

Головна спеціалістка відділу з питань охорони здоров’я виконавчого комітету міськради Олена Ткачук повідомила оперативну інформацію по COVID-19. Станом на 11 травня хворіє 104 особи (з них 13 діти). За вихідні госпіталізовано 23 людини, з них 6 дітей. Всього в стаціонарі всього перебуває 53 особи з пневмоніями, з них 31 – з підтвердженим COVID-19, 16 очікує на результат, 6 з негативним результатом. У відділенні інтенсивної терапії знаходиться 3 особи. Померло за вихідні 2 особи. 

Також Олена Ткачук повідомила, що оголошено торги на ремонт хірургічного відділення.

Роман Нестеряк, директор КП “Володимир-Волинська стоматологічна поліклініка”, повідомив, що відбувся тендер на ремонту першого поверху приміщення, тож незабаром буде підписано договір та розпочнуться роботи.

Староста Андрій Самчук проінформував, що на цьому тижні повинні завершити прибирання кладовища у селі Новосілки.

Працівники управління містобудування і архітектури планують відвідати з робочим відвідати місто Львів для зустрічі з проєктантом, який займається розробкою проєкту схеми організації дорожнього руху, – повідомив начальник управління Тарас Киба.

Оксана Субицька, начальник управління економічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради, оголосила, що найближчим часом планується організація навчання у населених пунктах громади по Бюджету участі.  Також нагадала, що завтра, 12-го травня, о 17:00 відбудуться громадські слухання з обговорення проєктів регуляторних актів.

Директор КП “Теплокомуненерго” Сергій Коба повідомив, що наразі у місті є значна заборгованість за користування послугами підприємства, тож звернувся до мешканців з проханням оплатити надані послуги з теплопостачання, при необхідності – скористатись можливістю реструктурувати борг чи сплатити його частинами (оформити розстрочку).

Володимир Собіпан, директор КП “Полігон”, проінформував, що наразі працівники завершують прибирання кладовищ, також на цьому тижні продовжуть скошувати траву на вулицях міста. Директор КП “Управляюча житлова компанія” Ігор Вишневський також повідомив, що роботи по сккошуванню трави проводитимуть і на прибудинкових територіях.

Міський голова Ігор Пальонка подякував усім, хто долучився до прибирання кладовищ, оскільки роботи було виконано на високому рівні. Зазначив, що окремо вдячний приватним підприємцям, які допомагали в організації даних робіт, надаючи техніку. Наголосив, що керівники підприємств та організацій повинні також слідкувати за порядком поблизу приміщень, де вони розташовані, адже у місті та громаді має бути порядок.

Також голова громади повідомив, що найближчим часом планує провести нараду з розпорядниками коштів, аби прослідкувати за ходом виконання поставлених задач. Стосовно зборів з матерями загиблих Ігор Анатолійович роз’яснив, що є нарікання щодо невиконання окремих розпоряджень, які були дані раніше, тож завтра будуть розглядати кожне проблемне питання з відповідальними особами.

В п’ятницю була зустріч з Григорієм Недопадом стосовно початкового відділення ліцею “Центр освіти”, попередньо плануємо забрати його на міський бюджет, оскільки є неодноразові звернення батьків та педагогів, підтримка депутатів в цьому питанні, – проінформував міський голова. 

4-го червня планується сесія міської ради.  

Попередня стаття COVID-19: оперативна інформація станом на 11 травня Наступна стаття Графік проведення конкурсів на заміщення вакантних посад (12 травня)

Пошук

Недавні записи

  • Затверджено методичні рекомендації щодо облаштування безбар’єрних маршрутів
  • Родині загиблого полковника Олександра Никитюка вручили державну нагороду
  • У громаді триває інформаційно-роз’яснювальна робота з питань трудових відносин
  • Відбувся захід з обміну досвідом між головами ТГ Володимирського району
  • На містобудівній раді розглянули питання благоустрою на перехресті, де раніше стояв радянський танк
Червень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Тра    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Категорії

Casinology

Володимирська міська рада. Офіційний сайт

Слідкуйте за нами

Facebook
YouTube

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту