Logo-VVMR_n-12png
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Саць Любов Володимирівна
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • ЦНАП
      • ТІЦ
      • Електронне звернення
      • Розклади руху маршрутних таксі
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
      • Громадська участь
      • Вакансії міста
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної політики
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Фінансова допомога
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Статистика
      • Центр зайнятості
      • Володимирський центр надання безоплатної вторинної правової допомоги
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
    • Підприємцям
      • Пільги для бізнесу в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Переселенцям

Відбулась оперативна нарада керівників структурних підрозділів

23.05.2023Головні новини, Міський головаДіма

23 травня  у Володимирській міській раді відбулась оперативна нарада під головуванням очільника громади Ігоря Пальонки, під час якої керівники структурних підрозділів виконавчого комітету звітували про виконану роботу та доповідали про стан справ у галузях, які вони курують.

Як повідомила начальник управління соціальної політики Наталія Голюк, управління працює у плановому режимі та продовжує здійснювати виплати згідно з рішеннями виконавчого комітету, соціальних програм та зобов’язань. Управлінням зокрема проведено виплати сім’ї загиблого військового, оплачено витрати на поховання, здійснено щомісячні травневі виплати сім’ям загиблих на комунальні послуги, профінансовано зубопротезування тощо.

Володимирським ЦПМД сформовано списки планової вакцинації дітей та передано їх керівникам шкіл. Підходить до завершення поточний ремонт у пункті здоров’я села Суходоли. Нещодавно на первинному рівні з НСЗУ було підписано пакет послуг з психіатричної допомоги. Кількість декларацій з сімейними лікарями стабілізувалась, – розповіла директорка Центру первинної медичної допомоги Катерина Чубок.

За інформацією генерального директора КП “Володимирське ТМО” Тетяни Ващук, на стаціонарному лікуванні перебуває 280 осіб, з яких 4 внутрішньо переміщені особи та одна особа зі встановленим діагнозом covid-19. Тривають ремонтні роботи, які виконуються згідно з календарним планом. В області відбулась нарада, на якій обговорювали госпітальну мережу закладів охорони здоров’я. До 1 липня надійде постанова Кабінету Міністрів, згідно з якою КП “Володимирське ТМО” буде внесено до ряду обласних кластерних закладів охорони здоров’я.

Начальник управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів Андрій Трофимук повідомив, що власник приміщення поблизу КМЦ протягом місяця планує завершити ремонтні роботи та передбачив облаштування громадської вбиральні. Тривають напрацювання зі створення генплану, меж громади та меж міста. До 1 вересня планується завершення топографічних зйомок та передача цих даних до геопорталу. Міський голова доручив управлінню провести спільну нараду з депутатами та експертами в земельній галузі щодо спільного розв’язання проблемних питань стосовно створення генерального плану.

Відділ з питань праці здійснив перевірку КП “Троянда” та направив матеріали робочій групі. Також проведено моніторинг середньої заробітної плати у громаді, яка зросла за місяць на 3 %. Відділом було проведено два розгорнутих обстеження з легалізації найманої праці, згідно з якими було виявлено 10 неоформлених найманих працівників. Такі перевірки є дієвими, оскільки вже до вечора того ж дня на електронну пошту відділу надійшли листи, які підтверджували реєстрацію 9 найманих працівників, а також одного ФОПа, – повідомила начальник відділу з питань праці Тетяна Ільницька.

Як поінформувала начальник управління з гуманітарних питань Оксана Бігун, 30 та 31 травня у загальноосвітніх закладах закінчиться навчальний рік. Травень видався насиченим на культурні події та спортивні заходи, зокрема на міському стадіоні “Олімп” активно проходять футбольні змагання, на вихідних у центрі міста відбуваються благодійні майстеркласи, концерти та інші події. Також 22 травня на стадіоні розпочались планові роботи з демонтажу старої огорожі та серед жителів громади активно обговорюється концепція майбутньої. Також згідно з графіком тривають роботи будівництва укриття на території ліцею ім. О. Цинкаловського.

Комунальні підприємства залучені до обкошування комунальних та прибудинкових територій, до вирішення загальнобудинкових питань, грейдерування та підсипання вулиць. КП “Володимирводоканал” проводить ремонтні роботи на водопровідних та каналізаційних мережах. В межах ремонту вулиці Сагайдачного для населення встановлено тимчасові водорозбірні крани, проводиться демонтаж старих комунікацій та підготовка до встановлення нових. Після затвердження сесії на вул. Луцькій планується будівництво нової каналізаційно-насосної станції, яка перебуватиме на балансі комунальних служб громади.

Підсумовуючи, міський голова Ігор Пальонка зазначив, що завершився період з кронування дерев, тому дозволи на підрізування чи зрізання будуть видаватись лише на аварійні дерева, тому мешканців просять перенести такі роботи вже на осінній період. Зараз трава та рослинність росте у великому темпі, тому якщо комунальні підприємства не справлятимуться з обкошуванням територій самостійно, то громада до таких робіт залучатиме інших підприємців. Після сесії було виділено кошти, які повинні ефективно та вчасно використовуватись. Так, пріоритетними є завдання облаштування укриттів у навчальних закладах, облаштування тротуарів на вул. Зимнівській, створення нової гімназії.

Завдяки злагодженій роботі управління інфраструктури та проведенню тендерів у зимовий-весняний період, маємо хороший темп ремонту та асфальтування доріг громади, тому варто приділити увагу контролю якості цих робіт, – наголосив очільник громади. Також планується капітальний ремонт п’яти прибудинкових територій. На жаль, на міському кладовищі зафіксований новий факт вандалізму, коли з могил наших військових було вкрадено квіти, у зв’язку з цим планується облаштувати відеонагляд території поховань наших Героїв. По завершенню опалювального періоду одразу ж розпочались роботи з перевірки та ремонту тепломереж, переведення котелень на тверде паливо, будівництво нових мереж, облаштування в комунальних закладах альтернативних джерел енергопостачання.

 

 

Попередня стаття Засідала комісія з питань захисту прав дитини Наступна стаття Заходи до Міжнародного дня захисту дітей

Пошук

Недавні записи

  • Юні художники здобули перемоги у всеукраїнському конкурсі
  • Стартував “Сімейний вихідний” в історичному музеї
  • У громаді запрацювали пришкільні табори
  • Діти мають право на всі види правових послуг від системи БПД
  • Відбувся фінал пісенного конкурсу “Юні голоси”
Червень 2023
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Тра    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Категорії

  • Covid-19
  • ІГС
  • Індустріальний парк
  • Аграріям
  • Анонси
  • АТО
  • Аукціон
  • Без рубрики
  • Бюджет громади
  • Військовий облік
  • Вакансії
  • Вибори
  • Виконавчий комітет
  • Волонтерство
  • ВПО
  • Головні новини
  • Громадські слухання
  • Громадська рада
  • Громадський бюджет
  • Для учасників бойових дій, учасників АТО
  • Духовний розвиток громади
  • Екологія
  • Енергоефективність
  • Енергозбереження
  • Житлово-комунальне господарство
  • Життя громади
  • Життя громади в умовах воєнного стану
  • Життя міста
  • ЗМІ про нас
  • Комунальне майно
  • Культура і мистецтво
  • Міжнародне співробітництво
  • Містобудівна документація
  • Міський бюджет
  • Міський голова
  • Малий та середній бізнес
  • Молодіжна рада
  • Муніципальна варта
  • Оголошення
  • Оплата праці
  • Освіта
  • Охорона здоров'я
  • Пенсійний фонд
  • Повідомлення про оприлюднення
  • Повідомлення про оприлюднення 2017
  • Повідомлення про оприлюднення 2018 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2019 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2021 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2022 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2023 рік
  • Погоджувальна рада
  • Податкова служба
  • Постійні комісії
  • Привітання
  • Ремонтні роботи
  • Сесія міської ради
  • Служба у справах дітей
  • Соціальний захист населення
  • співчуття
  • Сплата податків
  • Спорт
  • Стратегія розвитку міста
  • Тарифи
  • Туризм
  • Уповноважений з прав людини
  • Центр зайнятості
  • цивільний захист
  • Цифрова освіта
  • ЦНАП
Casinology

Володимир. Офіційний сайт міста

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800333262
post@volodymyrrada.gov.ua

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Слідкуйте за нами

Facebook
Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту