11 травня відбулося засідання постійної комісії з питань торгівлі, послуг, розвитку підприємництва та інвестицій під головуванням депутата міської ради Павла Горошкевича. У засіданні також взяли участь члени комісії Юлія Крижановська та Сергій Литвин, який доєднався у режимі онлайн, а також керівники управлінь та відділів міськвиконкому.
З метою мотиваційно-просвітницької підтримки та розвитку підприємництва регіону та країни в цілому, а також створення сприятливого бізнес-клімату у громаді депутатам пропонується внести зміни до чинної «Програми сприяння розвитку малого і середнього підприємництва на 2022-2024 роки». Очікується, що реалізація даних заходів матиме консультативно-дорадчий характер та стимулюватиме підприємців до активної роботи і взаємодії з органами влади. Зокрема, даним проєктом рішення передбачається доповнення програми проведенням нового заходу, а саме бізнес-форуму.
Наступне питання, яке розглянули депутати, стосувалось затвердження положення про громадський бюджет (бюджет участі) Володимир-Волинської міської територіальної громади, яке, як ми уже зазначали, виноситься на розгляд кожної депутатської комісії. В.о. начальника відділу економічного розвитку, проєктної діяльності та інвестицій Оксана Виваль розповіла про планові зміни до цьогорічного громадського бюджету.
Проєктом зокрема передбачено спрямувати на реалізацію проєктів 3 млн грн. Враховано непередбачувані витрати по бюджету проєкту у розмірі 30% від його вартості. Передбачено також поділ проєктів за обсягами фінансування на малі (від 50 тис. грн до 250 тис. грн) і великі (від 250 тис. грн до 1 млн грн). За категоріями проєкти поділятимуться і на локальні (реалізація яких стосується певної території чи вузького кола осіб з передбаченими 2 малими проєктами) та загальні (які були передбачені у минулі роки та поділяються на 2 великих та 2 малих проєкти).
На завершення, заслухавши доповідь начальника організаційно-виконавчого відділу Наталії Лазар, про план роботи міської ради на ІІ півріччя 2023 року, депутати запропонували у цей період запросити освітян та директора ФПП “Бізнес-Центр” для ознайомлення з виконанням планових завдань та робіт.