Міський голова Петро Саганюк прийняв розпорядження про оголошення конкурсів на заміщення вакантних посад у виконавчому комітеті міської ради, а саме:
- Начальника відділу з питань охорони здоров’я виконавчого комітету міської ради.
Вимоги до кандидатів:
- вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо – кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;
- досконале володіння комп’ютером;
- стаж роботи не менше п’яти років, з них на керівних посадах не менше трьох років або на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше одного року.
- Головного спеціаліста – головного бухгалтера відділу з питань охорони здоров’я виконавчого комітету міської ради.
Вимоги до кандидатів:
- вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо – кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;
- досконале володіння комп’ютером;
- стаж (досвід) бухгалтерської роботи не менше трьох років, на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше одного року.
3. Головного спеціаліста відділу з питань охорони здоров’я виконавчого комітету міської ради.
Вимоги до кандидатів:
– вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо – кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;
– досконале володіння комп’ютером;
– стаж роботи за фахом не менше одного року, на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше одного року.
Заяви для участі в конкурсах приймаються протягом місяця з дня опублікування оголошення.
До заяви додаються:
– попередження про спеціальні обмеження, встановлені Законами України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та “Про запобігання корупції” щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження;
- заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
- автобіографія;
- 2 фотокартки розміром 4 х 6 см;
- копії документів про освіту;
- відомості про доходи та зобов’язання фінансового характеру щодо себе та членів своєї сім’ї (електронна декларація);
- копія паспорта громадянина України;
- копія військового квитка (при наявності);
- копія картки фізичної особи – платника податків;
- письмова згода на обробку та використання персональних даних.
Кандидати на посади будуть складати іспити на знання Конституції України, Законів України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та “Про місцеве самоврядування в Україні” , “Про запобігання корупції”, а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень та посадових інструкцій.
Документи подаються особисто за адресою: м. Володимир-Волинський, вул. Д. Галицького,5, кабінет № 2 (тел. 2-29-88). Додаткова інформація щодо основних функцій, обов’язків, розміру та умов оплати праці надається там же.