14-го травня у Центрі надання адміністративних послуг виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради відбулася перша прес-конференція начальника Головного управління пенсійного фонду у Волинській області Петра Філіпчука у рамках прес-туру “Впровадження нових сервісів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України”.
Петро Філіпчук повідомив, що органи пенсійного фонду займаються не лише пенсіонерами, а піклуються роботодавцями та страховими особами. З його слів, головним завданням пенсійного фонду є максимальне спрощення процедури отримання послугою. Також він зауважив, що кожен мешканець може отримати консультативну допомогу в сервісному центрі пенсійного фонду, незалежно від місця фактичного проживання та реєстрації.
Органи пенсійного фонду переходять на електронну форму обслуговування і невдовзі розпочнуть роботу підрозділи, які переводитимуть пенсійні справи з паперових в електронні.
Також у планах є запровадження електронних трудових книжок та електронних лікарняних листів – таким чином пенсійний фонд намагається спростити процедуру обслуговування населення.
Начальник управління інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління пенсійного фонду у Волинській області Ольга Волдінер поінформувала про роботу обласного пенсійного фонду у запровадженні дистанційних послуг в електронному вигляді. Головним інструментом їх надання є веб-портал головного Пенсійного фонду України. Вона розповіла, що стати користувачем веб-порталу ПФУ можна за заявою та із допомогою онлайн-реєстрації.
Щоб зареєструватися на сайті за заявою, потрібно:
- Прийти у вибраний орган Пенсійного фонду і оформити заяву, при цьому маючи із собою паспорт та ідентифікаційний код.
- Отримати розписку про одержання заяви та реєстраційний код для реєстрації на веб-порталі.
- Завершити реєстрацію, зайшовши на веб-портал ПФУ в мережі інтернет: вибрати пункт меню “Реєстрація” і заповнити реєстраційну форму.