15 червня на базі ліцею №1 відбувся круглий стіл для заступників директорів ЗЗСО Володимир-Волинської громади «Реалізація внутрішньої системи забезпечення якості освіти: сучасні підходи та ефективні практики моніторингу».
Актуальність вибору теми через діагностування потреб, насправді виявилася важливою і продуктивною, адже у кожного накопичився власний досвід і напрацювання з даної проблеми. Анонсовані МО реформи спонукають до адаптивної реакції на зміни, які очікують освітян.
Тому порівняльна характеристика компетентнісного підходу до оцінювання знань у країнах Європи і США в порівнянні з поглядами вітчизняних вчених, запропонована консультанткою Мирославою Стольницькою, була не просто цікавою з інформаційної точки зору, а сприяла розумінню тих змін, які варто очікувати. Нова система оцінювання буде базуватися не стільки на накопиченні суми знань, а на вмінні їх використання в різних нетрадиційних обставинах.
Команда менеджерів ліцею №1 у складі: Наталія Глодік, Світлана Вітрук, Катерина Гоц під керівництвом Людмили Самусєвої презентували моніторингові дослідження, які проводилися протягом року і сприяли розвитку навчального закладу. Опитування через анкетування всіх учасників навчального процесу: учнів, педагогів, батьків дозволили побачити масштабну картину досягнень колективу закладу. Мудро і виважено підійти до планування роботи над вирішенням питань, які цього потребують. Це і є сучасний підхід продуктивного менеджменту. На сайті закладу можна знайти інформацію про критерії оцінювання знань, а в кожному кабінеті розміщені піар-коди з аналогічною інформацією, якою можуть скористатися учні при потребі. Василь Горбач – вчитель інформатики оперативно керує сучасним інформаційним центром закладу, який допомагає активній взаємодії учнів, батьків, вчителів, адміністрації.
Важливим моментом обговорення постала проблема подолання освітніх втрат, які оприлюднені на сайті ДСЯО. Учасники круглого столу намагалися порівнювати дані Всеукраїнського моніторингу зі спостереженнями власного досвіду. В перспективі – проведення аналогічних досліджень за бажанням у закладах громади. Адже автономія закладу – це перш за все вміння аналізувати, порівнювати, прогнозувати, це шлях до успіху. Колектив ліцею №1 впевнено торує цей шлях.