Logo-VVMR_n-12png
Головна
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Економічний профіль громади
    • Соціальний паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Проекти порядків денних постійних комісій
      • Трансляції/записи засідань постійних комісій міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Відеозаписи/трансляції засідань виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Міський транспорт
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Переселенцям
        • Рада з питань ВПО
      • «Соціальне таксі»
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної та ветеранської політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Центр зайнятості
      • Статистика
      • Бюро правничої допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • е-Ветеран
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
      • Безпека громадян
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Mayors for Economic Growth
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
      • Сезонна торгівля
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
      • Державна підтримка великих інвестиційних проєктів
    • Підприємцям
      • Бізнес в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Трансляції/записи засідань сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Порядки денні засідань виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Трансляції засідання виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Реєстр наказів про присвоєння адрес
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Ветеранам

Тривають засідання постійних депутатських комісій

01.11.2024Постійні комісіїКоширець Світлана

1 листопада відбулось засідання двох постійних депутатських комісій, на яких депутати вивчали проєкти рішень, що виносяться на чергову сесію.

На розгляд комісії з питань власності та житлово-комунального господарства, яка працювала у складі Ганни Радкевич, Оксани Виваль і Олександра Дзядука, було винесено 9 питань порядку денного.

Передусім депутати погодили та рекомендували до голосування на сесії внесення змін до бюджету Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2024 рік, якими передбачено виділення коштів на виготовлення проєктно-кошторисної документації та експертизу для проведення реконструкції інженерних мереж із встановленням когенераційної установки на одній із котелень міста, за програмами співфінансування – на капітальний ремонт ліфтів в ОСББ «Легенда» та ЖБК «Волинь» і капітальний ремонт даху ОСББ «Квадрат-6». Також надійшов бюджетний запит на виділення коштів для закупівлі портативного генератора КП «Володимирводоканал» та ливневих решіток комунальному підприємству «Полігон».

Члени комісії розглянули також питання надання дозволу КП «УЖК» на отримання кредиту-овердрафту, на списання та демонтаж на території місцевого ТМО господарської споруди, яка перебуває в аварійному стані.

Підтримали зміни до регламенту Володимирської міської ради та Положення про постійні комісії – ідеться про проведення відеотрансляції засідань, функціонування державної мови тощо. Іншим проєктом рішення передбачено затвердження плану діяльності Володимирської міської ради з підготовки проєктів регуляторних актів у 2025 році.

Про підсумки проходження попереднього і готовність до нового опалювального сезону перед депутатами звітував в.о. начальника КП «Володимиртепло» Сергій Приступа, водночас наголосивши на головній проблемі, яка є на підприємстві: бракує працівників.

Відеотрансляцію засідання комісії можна переглянути за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=OQIbvt5pT6s

На засіданні постійної комісії з питань регламенту, депутатської діяльності, захисту прав людини, законності, правопорядку та протидії корупції, у якому головував депутат Олег Свідерський, а за допомогою онлайн-зв’язку узяв участь депутат Олег Новосад, було розглянуто 28 питань порядку денного.

Члени комісії проголосували і рекомендували до розгляду на сесії питання затвердження Програми розроблення містобудівної та землевпорядної документації Володимир-Волинської міської територіальної громади на 2025-2028 роки, а також Програми підтримки підприємництва у громаді на 2025-2027 роки, Програми сприяння діяльності Володимирської районної ради на 2024 рік. 

Погодили також зміни до програми соціального захисту населення, оскільки зі збільшенням кількості загиблих військовослужбовців чи таких, що пропали безвісти, не вистачає коштів на виплату допомог за програмами підтримки їхніх сімей, на проведення поховання полеглих воїнів. Принагідно запропонували внести доповнення до проєкту рішення, яким передбачити збільшити фінансування на оздоровлення демобілізованим воїнам.

Депутати підтримали зміни та доповнення до програм підтримки та розвитку стоматологічної поліклініки (перерозподіл коштів на ремонт електромереж, вогнезахисні роботи), ТМО (виділення коштів на реконструкцію станції переливання крові, де мають запрацювати реабілітаційне, психіатричне та відділення паліативної допомоги, енергоносії, харчування та медикаменти для військовослужбовців) та центру первинної медичної допомоги (перерозподіл коштів на вироби медичного призначення, спеціальне харчування для хворих на фенілкетонурію, енергоносії тощо).

Змінами до програми розвитку освіти громади передбачено створення на базі ліцею імені Олександра Цинкаловського осередку для викладання навчального предмета “Захист України” для учнів 10, 11 класів усіх закладів загальної середньої освіти, виділення фінансування на будівництво укриття цього ж ліцею, збільшення суми коштів для роботи шкільного автобуса та на допомоги дітям-сиротам тощо. Окрім того, вносяться зміни до програм розвитку молодіжної політики та спорту (ідеться про збільшення витрат на перепідготовку тренерів, стипендії талановитій молоді, підтримку громадських спортивних організацій, виплати призерам змагань) і розвитку культури та мистецтва (виділення коштів для утеплення фасаду та капремонт електричних мереж центру культурних послуг, ремонт санвузла культурно-мистецького центру, фасаду бібліотеки, належне облаштування пожежної сигналізації у закладах культури та ін.).

Депутати проголосували також за безоплатну передачу майна, придбаного за запитами військових частин, зміни до регламенту Володимирської міської ради та Положення про постійні комісії (ідеться про включення до складу постійної комісії міської ради з питань торгівлі, послуг, розвитку підприємництва та інвестицій депутата Сергія Радкевича).

Окремим рішенням передбачено зміну назви управління соціальної політики. Відповідно до законодавчих вимог, цей підрозділ має отримати назву «Управління соціальної та ветеранської політики виконавчого комітету Володимирської міської ради».

Не підтримано проєкт “Про втрату чинності рішення Володимир-Волинської міської ради №44/5 від 19.06.2015 «Про обмеження реалізації алкогольних, слабоалкогольних напоїв та пива на території міста Володимира-Волинського». Хоча, згідно з законодавчою нормою, ще з липня 2024 року обмеження на реалізацію алкоголю мають діяти лише під час комендантської години.

Наприкінці засідання члени комісії затвердили порядок денний сорокової чергової сесії міської ради восьмого скликання, яка відбудеться 7 листопада.

Переглянути пряму трансляцію засідання можна за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=IS_MVMZYtkU

Попередня стаття Відбулись урочистості з нагоди 70-річчя Центру професійної освіти Наступна стаття Відбудеться засідання постійної комісії з питань соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів

Пошук

Недавні записи

  • На Волині стартував Перший обласний хоровий конкурс
  • До уваги потенційних орендарів! 
  • Досягнення володимирських спортсменів за минулі вихідні
  • Міський голова провів особистий прийом громадян
  • Актуальний перелік вакансій у місті та районі
Червень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Тра    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Категорії

Casinology

Володимирська міська рада. Офіційний сайт

Слідкуйте за нами

Facebook
YouTube

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту