Начальник управління: Возний Ігор Петрович
Управління інфраструктури
Основними завданнями Управління є:
1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства щодо експлуатації та ремонту житла комунальної форми власності і надання житлово-комунальних послуг населенню.
2. Здійснення контролю в межах своїх повноважень за додержанням суб’єктами господарювання вимог нормативно-правових актів з питань управління/утримання та експлуатації житлового фонду, що перебуває у комунальній власності територіальної громади.
3. Облік комунального житлового фонду, контроль за ефективним його утриманням та використанням. Організація передачі відомчого житлового фонду у комунальну власність міста. Підготовка статистичної звітності по житловому фонду.
4. Надання методичних рекомендацій та роз’яснень з питань створення та функціонування ОСББ, ЖБК і ОСН. Розробка та організація виконання цільових програм фінансової підтримки ОСББ, ЖБК і ОСН, впровадження заходів з енергоефективності на об’єктах житлового господарства.
5. Реалізація повноважень міської ради щодо обліку громадян, які, відповідно до законодавства, потребують поліпшення житлових умов, розподілу та надання житла, що належить до комунальної власності та придбання житла за бюджетні кошти з метою забезпечення таким житлом громадян, які перебувають на квартирному обліку.
6. Аналіз стану та тенденцій соціально-економічного і культурного розвитку у галузі житлово-комунального господарства, житлової політики, благоустрою, екології, охорони навколишнього природного середовища, поводження з побутовими відходами, поховання, а також у сфері будівництва, розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури, інженерного захисту територій, будіндустрії та промисловості будівельних матеріалів, підвищення енергоефективності у будівництві, транспорту та дорожнього господарства у межах громади та вжиття заходів до усунення недоліків.
7. Організація виконання нормативних та інших актів органів та посадових осіб місцевого самоврядування, органів державної влади і управління з питань, які віднесені до його компетенції.
8. Організація робіт та контроль за ефективністю використання бюджетних коштів, виділених на будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт об’єктів комунальної власності, ремонт житлового фонду, об’єктів благоустрою та інженерних мереж.
9. 3дійснення в установленому порядку фінансування підвідомчих підприємств і організацій, контроль за цільовим використанням виділених фінансових ресурсів.
10. Здійснення закупівель у порядку, визначеному чинним законодавством.
11. Координація роботи щодо забезпечення підприємствами житлово-комунальної сфери контролю за дотриманням технічного стану джерел централізованого та децентралізованого водопостачання.
12. Вивчення потреб населення, підприємств та організацій у житлово-комунальних послугах, підготовка пропозицій до поточних і перспективних планів розвитку житлово-комунального господарства територіальної громади.
13 Організація робіт з благоустрою території громади, в тому числі утримання кладовищ, залучення на договірних засадах з цією метою трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, а також від населення.
14. Організація здійснення контролю за санітарно-технічним станом об’єктів благоустрою, організація забезпечення комплексного благоустрою території громади, в тому числі організація заходів з озеленення та охорони зелених насаджень та координація роботи підприємств галузевої спрямованості у сфері охорони навколишнього природного середовища.
15. Організація утримання та експлуатація об’єктів комунального і шляхового-мостового господарства територіальної громади.
16. Координація роботи комунальних підприємств територіальної громади щодо забезпечення виконання ними робіт по наданню належної якості комунальних послуг, розробка стратегічних планів їх розвитку.
17. Участь в розгляді фінансових планів підприємств, зайнятих в наданні житлово-комунальних послуг населенню та зайнятих організацією і виконанням робіт з утримання та ремонту освітлення, доріг, шляхів та об’єктів комунальної інфраструктури територіальної громади.
18. Забезпечення виконання вимог законодавства при розгляді заяв та звернень громадян з питань, віднесених до його відання, здійснення контролю за станом цієї роботи на підвідомчих підприємствах і організаціях.
19. Впровадження державних та місцевих програм реформування житлово-комунального господарства.
20. Участь у розробці програм енергозбереження та енергоефективності для будівель бюджетних установ та житлового фонду територіальної громади.
21. Забезпечення виконання державних програм, розроблення та виконання місцевих програм реформування та розвитку житлово-комунального господарства, благоустрою, енергетичної ефективності.
22. В залежності від виду інфраструктури, об’єкту, або елементу благоустрою, вимог діючого законодавства та нормативно-правових актів, проведення планування та організації поточного та капітального ремонту, будівництва, реконструкції, модернізації, періодичного обстеження технічного стану, функціонування (роботи) об’єктів та елементів благоустрою, інфраструктури громади.
23. Надання пропозицій по затвердженню маршрутів та графіків руху пасажирського транспорту на території громади; організація та координація роботи з проведення конкурсів на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в режимі маршрутного таксі. Контроль за укладеними договорами із перевізниками. Здійснення з відповідними установами спільних заходів спрямованих на забезпечення безпеки руху транспорту.
24. Прийняття участі в реалізації державних і бюджетних програм з питань: будівництва, зокрема розгортання будівництва доступного житла, молодіжного житлового будівництва, пільгового кредитування індивідуальних сільських забудовників, будівництва житла для окремих категорій громадян, реалізації проєктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури (у разі визначення Управління розпорядником коштів за програмою).
25. Вдосконалення методів роботи Управління, впровадження сучасних технологій та інструментів.
26. Здійснення інших повноваження відповідно до законодавства України.
До складу Управління входять такі структурні підрозділи:

Начальник відділу: Рубанова Анна Сергіївна

Начальник відділу: Мельник Тетяна Миколаївна

Начальник відділу: Юрчук Оксана Миколаївна
Ігор Петрович Возний народився 3 лютого 1970 року. Освіту здобув у Камянець-Подільському будівельному технікумі за спеціальністю “Промислове та цивільне будівництво”, за такою ж спеціальністю навчався у Львівському державному аграрному університеті, а також здобув економічну освіту.
Досвід роботи:
- чотири роки досвіду роботи на підприємствах будівельної галузі;
- десять років досвіду роботи органах внутрішніх справ та податкової міліції;
- 14 років досвіду роботи, державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду у сфері будівництва.
- Програма забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа на 2022-2026 роки
- Програма безбар’єрності в Володимир-Волинській міській територіальній громаді на 2022–2025 роки
- Програму регулювання чисельності безпритульних тварин на 2022-2024 роки
- Програма реформування і розвитку житлово – комунального господарства населених пунктів Володимир – Волинської міської територіальної громади на 2022 – 2024 роки
Зміни:
Зміни:
- Основні завдання
-
Основними завданнями Управління є:
1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства щодо експлуатації та ремонту житла комунальної форми власності і надання житлово-комунальних послуг населенню.
2. Здійснення контролю в межах своїх повноважень за додержанням суб’єктами господарювання вимог нормативно-правових актів з питань управління/утримання та експлуатації житлового фонду, що перебуває у комунальній власності територіальної громади.
3. Облік комунального житлового фонду, контроль за ефективним його утриманням та використанням. Організація передачі відомчого житлового фонду у комунальну власність міста. Підготовка статистичної звітності по житловому фонду.
4. Надання методичних рекомендацій та роз’яснень з питань створення та функціонування ОСББ, ЖБК і ОСН. Розробка та організація виконання цільових програм фінансової підтримки ОСББ, ЖБК і ОСН, впровадження заходів з енергоефективності на об’єктах житлового господарства.
5. Реалізація повноважень міської ради щодо обліку громадян, які, відповідно до законодавства, потребують поліпшення житлових умов, розподілу та надання житла, що належить до комунальної власності та придбання житла за бюджетні кошти з метою забезпечення таким житлом громадян, які перебувають на квартирному обліку.
6. Аналіз стану та тенденцій соціально-економічного і культурного розвитку у галузі житлово-комунального господарства, житлової політики, благоустрою, екології, охорони навколишнього природного середовища, поводження з побутовими відходами, поховання, а також у сфері будівництва, розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури, інженерного захисту територій, будіндустрії та промисловості будівельних матеріалів, підвищення енергоефективності у будівництві, транспорту та дорожнього господарства у межах громади та вжиття заходів до усунення недоліків.
7. Організація виконання нормативних та інших актів органів та посадових осіб місцевого самоврядування, органів державної влади і управління з питань, які віднесені до його компетенції.
8. Організація робіт та контроль за ефективністю використання бюджетних коштів, виділених на будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт об’єктів комунальної власності, ремонт житлового фонду, об’єктів благоустрою та інженерних мереж.
9. 3дійснення в установленому порядку фінансування підвідомчих підприємств і організацій, контроль за цільовим використанням виділених фінансових ресурсів.
10. Здійснення закупівель у порядку, визначеному чинним законодавством.
11. Координація роботи щодо забезпечення підприємствами житлово-комунальної сфери контролю за дотриманням технічного стану джерел централізованого та децентралізованого водопостачання.
12. Вивчення потреб населення, підприємств та організацій у житлово-комунальних послугах, підготовка пропозицій до поточних і перспективних планів розвитку житлово-комунального господарства територіальної громади.
13 Організація робіт з благоустрою території громади, в тому числі утримання кладовищ, залучення на договірних засадах з цією метою трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, а також від населення.
14. Організація здійснення контролю за санітарно-технічним станом об’єктів благоустрою, організація забезпечення комплексного благоустрою території громади, в тому числі організація заходів з озеленення та охорони зелених насаджень та координація роботи підприємств галузевої спрямованості у сфері охорони навколишнього природного середовища.
15. Організація утримання та експлуатація об’єктів комунального і шляхового-мостового господарства територіальної громади.
16. Координація роботи комунальних підприємств територіальної громади щодо забезпечення виконання ними робіт по наданню належної якості комунальних послуг, розробка стратегічних планів їх розвитку.
17. Участь в розгляді фінансових планів підприємств, зайнятих в наданні житлово-комунальних послуг населенню та зайнятих організацією і виконанням робіт з утримання та ремонту освітлення, доріг, шляхів та об’єктів комунальної інфраструктури територіальної громади.
18. Забезпечення виконання вимог законодавства при розгляді заяв та звернень громадян з питань, віднесених до його відання, здійснення контролю за станом цієї роботи на підвідомчих підприємствах і організаціях.
19. Впровадження державних та місцевих програм реформування житлово-комунального господарства.
20. Участь у розробці програм енергозбереження та енергоефективності для будівель бюджетних установ та житлового фонду територіальної громади.
21. Забезпечення виконання державних програм, розроблення та виконання місцевих програм реформування та розвитку житлово-комунального господарства, благоустрою, енергетичної ефективності.
22. В залежності від виду інфраструктури, об’єкту, або елементу благоустрою, вимог діючого законодавства та нормативно-правових актів, проведення планування та організації поточного та капітального ремонту, будівництва, реконструкції, модернізації, періодичного обстеження технічного стану, функціонування (роботи) об’єктів та елементів благоустрою, інфраструктури громади.
23. Надання пропозицій по затвердженню маршрутів та графіків руху пасажирського транспорту на території громади; організація та координація роботи з проведення конкурсів на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в режимі маршрутного таксі. Контроль за укладеними договорами із перевізниками. Здійснення з відповідними установами спільних заходів спрямованих на забезпечення безпеки руху транспорту.
24. Прийняття участі в реалізації державних і бюджетних програм з питань: будівництва, зокрема розгортання будівництва доступного житла, молодіжного житлового будівництва, пільгового кредитування індивідуальних сільських забудовників, будівництва житла для окремих категорій громадян, реалізації проєктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури (у разі визначення Управління розпорядником коштів за програмою).
25. Вдосконалення методів роботи Управління, впровадження сучасних технологій та інструментів.
26. Здійснення інших повноваження відповідно до законодавства України.
- Структура управління
-
До складу Управління входять такі структурні підрозділи:
Начальник відділу: Рубанова Анна Сергіївна
Начальник відділу: Мельник Тетяна Миколаївна
Начальник відділу: Юрчук Оксана Миколаївна
- Положення
-
- Біографія керівника
-
Ігор Петрович Возний народився 3 лютого 1970 року. Освіту здобув у Камянець-Подільському будівельному технікумі за спеціальністю “Промислове та цивільне будівництво”, за такою ж спеціальністю навчався у Львівському державному аграрному університеті, а також здобув економічну освіту.
Досвід роботи:
- чотири роки досвіду роботи на підприємствах будівельної галузі;
- десять років досвіду роботи органах внутрішніх справ та податкової міліції;
- 14 років досвіду роботи, державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду у сфері будівництва.
- Документи
-
- Програма забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа на 2022-2026 роки
- Програма безбар’єрності в Володимир-Волинській міській територіальній громаді на 2022–2025 роки
- Програму регулювання чисельності безпритульних тварин на 2022-2024 роки
- Програма реформування і розвитку житлово – комунального господарства населених пунктів Володимир – Волинської міської територіальної громади на 2022 – 2024 роки
Зміни:
Зміни: