Logo-VVMR_n-12png
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Саць Любов Володимирівна
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • ЦНАП
      • ТІЦ
      • Електронне звернення
      • Розклади руху маршрутних таксі
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
      • Громадська участь
      • Вакансії міста
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної політики
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Фінансова допомога
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Статистика
      • Центр зайнятості
      • Володимирський центр надання безоплатної вторинної правової допомоги
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
    • Підприємцям
      • Пільги для бізнесу в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Переселенцям

Управління інфраструктури

Главная Виконавчі органи Управління інфраструктури

Начальник управління: Возний Ігор Петрович

Код ЄДРПОУ: 26120629

Адреса: 44700, м. Володимир, вул. Івана Франка, 8

0800333262

vv-infrastruktura@ukr.net

Prozorro
Dozorro
Spending.gov.ua
facebook

Управління інфраструктури

  • Основні завдання
  • Структура управління
  • Положення
  • Біографія керівника
  • Документи

Основними завданнями Управління є:

1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства щодо експлуатації та ремонту житла комунальної форми власності і надання житлово-комунальних послуг населенню.

2. Здійснення контролю в межах своїх повноважень за додержанням суб’єктами господарювання вимог нормативно-правових актів з питань управління/утримання та експлуатації житлового фонду, що перебуває у комунальній власності територіальної громади.

3.  Облік комунального житлового фонду, контроль за ефективним його утриманням та використанням. Організація передачі відомчого житлового фонду у комунальну власність міста. Підготовка  статистичної звітності по житловому фонду.

4. Надання методичних рекомендацій та роз’яснень з питань створення та функціонування ОСББ, ЖБК і ОСН. Розробка та організація виконання цільових програм фінансової підтримки ОСББ, ЖБК і ОСН, впровадження заходів з енергоефективності на об’єктах житлового господарства.

5.  Реалізація повноважень міської ради щодо обліку громадян, які, відповідно до законодавства, потребують поліпшення житлових умов, розподілу та надання житла, що належить до комунальної власності та придбання житла за бюджетні кошти з метою забезпечення таким житлом громадян, які перебувають на квартирному обліку.

6. Аналіз стану та тенденцій соціально-економічного і культурного розвитку у галузі житлово-комунального господарства, житлової політики, благоустрою, екології, охорони навколишнього природного середовища, поводження з побутовими відходами, поховання, а також у сфері будівництва, розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури, інженерного захисту територій, будіндустрії та промисловості будівельних матеріалів, підвищення енергоефективності у будівництві, транспорту та дорожнього господарства у межах  громади та вжиття заходів до усунення недоліків.

7. Організація  виконання  нормативних  та  інших  актів  органів  та  посадових  осіб місцевого самоврядування, органів державної влади і управління з питань, які віднесені до його компетенції.

8.  Організація  робіт  та  контроль  за  ефективністю  використання  бюджетних  коштів, виділених на будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт об’єктів комунальної власності, ремонт житлового фонду, об’єктів благоустрою та інженерних мереж.

9.  3дійснення  в  установленому  порядку  фінансування  підвідомчих  підприємств  і організацій, контроль за цільовим використанням виділених фінансових ресурсів.

10. Здійснення закупівель у порядку, визначеному чинним законодавством.

11. Координація роботи щодо забезпечення підприємствами житлово-комунальної сфери контролю за дотриманням технічного стану джерел централізованого та децентралізованого водопостачання.

12.  Вивчення  потреб  населення,  підприємств  та  організацій  у  житлово-комунальних послугах,  підготовка  пропозицій  до  поточних  і  перспективних  планів  розвитку  житлово-комунального господарства територіальної громади.

13 Організація робіт з благоустрою території громади, в тому числі утримання кладовищ, залучення на договірних засадах з цією метою трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, а також від населення.

14. Організація здійснення контролю за санітарно-технічним станом об’єктів благоустрою, організація забезпечення комплексного благоустрою території громади, в тому числі організація заходів з озеленення та охорони зелених насаджень та координація роботи підприємств галузевої спрямованості у сфері охорони навколишнього природного середовища.

15. Організація утримання та експлуатація об’єктів комунального і шляхового-мостового господарства територіальної громади.

16. Координація  роботи  комунальних  підприємств територіальної громади щодо забезпечення  виконання  ними  робіт  по  наданню  належної  якості  комунальних  послуг, розробка стратегічних планів їх розвитку.

17.   Участь в розгляді фінансових  планів  підприємств,  зайнятих  в  наданні  житлово-комунальних послуг населенню та зайнятих організацією і виконанням робіт з утримання та ремонту освітлення, доріг, шляхів та об’єктів комунальної інфраструктури територіальної громади.

18.  Забезпечення виконання вимог законодавства при розгляді заяв та звернень громадян з  питань,  віднесених  до  його  відання,  здійснення  контролю  за  станом  цієї  роботи  на підвідомчих підприємствах і організаціях.

19.  Впровадження  державних  та  місцевих  програм  реформування  житлово-комунального господарства.

20. Участь у розробці програм енергозбереження та енергоефективності для будівель бюджетних установ та житлового фонду територіальної громади.

21.  Забезпечення виконання державних програм, розроблення та виконання місцевих програм реформування та розвитку житлово-комунального господарства, благоустрою, енергетичної ефективності.

22.  В залежності від виду інфраструктури, об’єкту, або елементу благоустрою, вимог діючого законодавства та нормативно-правових актів, проведення планування та організації поточного та капітального ремонту, будівництва, реконструкції, модернізації, періодичного обстеження технічного стану, функціонування (роботи) об’єктів та елементів благоустрою, інфраструктури громади.

23.  Надання пропозицій по затвердженню маршрутів та графіків руху пасажирського транспорту на території громади; організація та координація роботи з проведення конкурсів на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в режимі маршрутного таксі. Контроль за укладеними договорами із перевізниками. Здійснення з відповідними установами спільних заходів спрямованих на забезпечення безпеки руху транспорту.

24.  Прийняття участі в реалізації державних і бюджетних програм з питань: будівництва, зокрема розгортання будівництва доступного житла, молодіжного житлового будівництва, пільгового кредитування індивідуальних сільських забудовників, будівництва житла для окремих категорій громадян, реалізації проєктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури (у разі визначення Управління розпорядником коштів за програмою).

25. Вдосконалення методів роботи Управління, впровадження сучасних технологій та інструментів.

26. Здійснення інших повноваження відповідно до законодавства України.

До складу Управління входять такі структурні підрозділи:

Начальник відділу: Рубанова Анна Сергіївна

Відділ капітального будівництва

Адреса: 44700, м. Володимир, вул. Івана Франка, 8

vv-infrastruktura@ukr.net

0800333262

Начальник відділу: Мельник Тетяна Миколаївна

Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою та екології

Адреса: 44700, м. Володимир, вул. Івана Франка, 8

vv-infrastruktura@ukr.net

0800333262

Начальник відділу: Юрчук Оксана Миколаївна

Відділ бухгалтерського обліку

Адреса: 44700, м. Володимир, вул. Івана Франка, 8

vv-infrastruktura@ukr.net

0800333262

Положення про управління інфраструктури

Ігор Петрович Возний народився 3 лютого 1970 року. Освіту здобув у Камянець-Подільському будівельному технікумі за спеціальністю “Промислове та цивільне будівництво”, за такою ж спеціальністю навчався у Львівському державному аграрному університеті, а також здобув економічну освіту.

Досвід роботи:

  • чотири роки досвіду роботи на підприємствах будівельної галузі;
  • десять років досвіду роботи органах внутрішніх справ та податкової міліції;
  • 14 років досвіду роботи, державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду у сфері будівництва.

Протокол засідання конкурсної комісії з визначення автомобільних перевізників (11.01.2022р)

Паспорти бюджетних програм/звіти Управління інфраструктури

Програми :

  • Програма забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа на 2022-2026 роки
  •  Програма безбар’єрності в Володимир-Волинській міській територіальній громаді на 2022–2025 роки
  • Програму регулювання чисельності безпритульних тварин на 2022-2024 роки
  • Програма реформування і розвитку житлово – комунального господарства населених пунктів Володимир – Волинської міської територіальної громади на 2022 – 2024 роки

Зміни:

    • Рішення №13/13 від 23.02.2022
    • Рішення №15/11 від 27.07.2022
  • Програма благоустрою Володимир – Волинської міської територіальної громади на 2022-2024 роки

Зміни:

    • Рішення №13/11 від 23.02.2022
    • Рішення №14/06 від 03.06.2022
    • Рішення №15/12 від 27.07.2022
  • Програма «Безпечна громада» на 2022-2024 роки
  • Програма відшкодування різниці в тарифах на комунальні послуги комунальним підприємствам Володимирської міської ради на 2022–2023 роки 
Основні завдання

Основними завданнями Управління є:

1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства щодо експлуатації та ремонту житла комунальної форми власності і надання житлово-комунальних послуг населенню.

2. Здійснення контролю в межах своїх повноважень за додержанням суб’єктами господарювання вимог нормативно-правових актів з питань управління/утримання та експлуатації житлового фонду, що перебуває у комунальній власності територіальної громади.

3.  Облік комунального житлового фонду, контроль за ефективним його утриманням та використанням. Організація передачі відомчого житлового фонду у комунальну власність міста. Підготовка  статистичної звітності по житловому фонду.

4. Надання методичних рекомендацій та роз’яснень з питань створення та функціонування ОСББ, ЖБК і ОСН. Розробка та організація виконання цільових програм фінансової підтримки ОСББ, ЖБК і ОСН, впровадження заходів з енергоефективності на об’єктах житлового господарства.

5.  Реалізація повноважень міської ради щодо обліку громадян, які, відповідно до законодавства, потребують поліпшення житлових умов, розподілу та надання житла, що належить до комунальної власності та придбання житла за бюджетні кошти з метою забезпечення таким житлом громадян, які перебувають на квартирному обліку.

6. Аналіз стану та тенденцій соціально-економічного і культурного розвитку у галузі житлово-комунального господарства, житлової політики, благоустрою, екології, охорони навколишнього природного середовища, поводження з побутовими відходами, поховання, а також у сфері будівництва, розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури, інженерного захисту територій, будіндустрії та промисловості будівельних матеріалів, підвищення енергоефективності у будівництві, транспорту та дорожнього господарства у межах  громади та вжиття заходів до усунення недоліків.

7. Організація  виконання  нормативних  та  інших  актів  органів  та  посадових  осіб місцевого самоврядування, органів державної влади і управління з питань, які віднесені до його компетенції.

8.  Організація  робіт  та  контроль  за  ефективністю  використання  бюджетних  коштів, виділених на будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний ремонт об’єктів комунальної власності, ремонт житлового фонду, об’єктів благоустрою та інженерних мереж.

9.  3дійснення  в  установленому  порядку  фінансування  підвідомчих  підприємств  і організацій, контроль за цільовим використанням виділених фінансових ресурсів.

10. Здійснення закупівель у порядку, визначеному чинним законодавством.

11. Координація роботи щодо забезпечення підприємствами житлово-комунальної сфери контролю за дотриманням технічного стану джерел централізованого та децентралізованого водопостачання.

12.  Вивчення  потреб  населення,  підприємств  та  організацій  у  житлово-комунальних послугах,  підготовка  пропозицій  до  поточних  і  перспективних  планів  розвитку  житлово-комунального господарства територіальної громади.

13 Організація робіт з благоустрою території громади, в тому числі утримання кладовищ, залучення на договірних засадах з цією метою трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, а також від населення.

14. Організація здійснення контролю за санітарно-технічним станом об’єктів благоустрою, організація забезпечення комплексного благоустрою території громади, в тому числі організація заходів з озеленення та охорони зелених насаджень та координація роботи підприємств галузевої спрямованості у сфері охорони навколишнього природного середовища.

15. Організація утримання та експлуатація об’єктів комунального і шляхового-мостового господарства територіальної громади.

16. Координація  роботи  комунальних  підприємств територіальної громади щодо забезпечення  виконання  ними  робіт  по  наданню  належної  якості  комунальних  послуг, розробка стратегічних планів їх розвитку.

17.   Участь в розгляді фінансових  планів  підприємств,  зайнятих  в  наданні  житлово-комунальних послуг населенню та зайнятих організацією і виконанням робіт з утримання та ремонту освітлення, доріг, шляхів та об’єктів комунальної інфраструктури територіальної громади.

18.  Забезпечення виконання вимог законодавства при розгляді заяв та звернень громадян з  питань,  віднесених  до  його  відання,  здійснення  контролю  за  станом  цієї  роботи  на підвідомчих підприємствах і організаціях.

19.  Впровадження  державних  та  місцевих  програм  реформування  житлово-комунального господарства.

20. Участь у розробці програм енергозбереження та енергоефективності для будівель бюджетних установ та житлового фонду територіальної громади.

21.  Забезпечення виконання державних програм, розроблення та виконання місцевих програм реформування та розвитку житлово-комунального господарства, благоустрою, енергетичної ефективності.

22.  В залежності від виду інфраструктури, об’єкту, або елементу благоустрою, вимог діючого законодавства та нормативно-правових актів, проведення планування та організації поточного та капітального ремонту, будівництва, реконструкції, модернізації, періодичного обстеження технічного стану, функціонування (роботи) об’єктів та елементів благоустрою, інфраструктури громади.

23.  Надання пропозицій по затвердженню маршрутів та графіків руху пасажирського транспорту на території громади; організація та координація роботи з проведення конкурсів на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в режимі маршрутного таксі. Контроль за укладеними договорами із перевізниками. Здійснення з відповідними установами спільних заходів спрямованих на забезпечення безпеки руху транспорту.

24.  Прийняття участі в реалізації державних і бюджетних програм з питань: будівництва, зокрема розгортання будівництва доступного житла, молодіжного житлового будівництва, пільгового кредитування індивідуальних сільських забудовників, будівництва житла для окремих категорій громадян, реалізації проєктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури (у разі визначення Управління розпорядником коштів за програмою).

25. Вдосконалення методів роботи Управління, впровадження сучасних технологій та інструментів.

26. Здійснення інших повноваження відповідно до законодавства України.

Структура управління

До складу Управління входять такі структурні підрозділи:

Начальник відділу: Рубанова Анна Сергіївна

Відділ капітального будівництва

Адреса: 44700, м. Володимир, вул. Івана Франка, 8

vv-infrastruktura@ukr.net

0800333262

Начальник відділу: Мельник Тетяна Миколаївна

Відділ житлово-комунального господарства, благоустрою та екології

Адреса: 44700, м. Володимир, вул. Івана Франка, 8

vv-infrastruktura@ukr.net

0800333262

Начальник відділу: Юрчук Оксана Миколаївна

Відділ бухгалтерського обліку

Адреса: 44700, м. Володимир, вул. Івана Франка, 8

vv-infrastruktura@ukr.net

0800333262

Положення

Положення про управління інфраструктури

Біографія керівника

Ігор Петрович Возний народився 3 лютого 1970 року. Освіту здобув у Камянець-Подільському будівельному технікумі за спеціальністю “Промислове та цивільне будівництво”, за такою ж спеціальністю навчався у Львівському державному аграрному університеті, а також здобув економічну освіту.

Досвід роботи:

  • чотири роки досвіду роботи на підприємствах будівельної галузі;
  • десять років досвіду роботи органах внутрішніх справ та податкової міліції;
  • 14 років досвіду роботи, державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду у сфері будівництва.
Документи

Протокол засідання конкурсної комісії з визначення автомобільних перевізників (11.01.2022р)

Паспорти бюджетних програм/звіти Управління інфраструктури

Програми :

  • Програма забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа на 2022-2026 роки
  •  Програма безбар’єрності в Володимир-Волинській міській територіальній громаді на 2022–2025 роки
  • Програму регулювання чисельності безпритульних тварин на 2022-2024 роки
  • Програма реформування і розвитку житлово – комунального господарства населених пунктів Володимир – Волинської міської територіальної громади на 2022 – 2024 роки

Зміни:

    • Рішення №13/13 від 23.02.2022
    • Рішення №15/11 від 27.07.2022
  • Програма благоустрою Володимир – Волинської міської територіальної громади на 2022-2024 роки

Зміни:

    • Рішення №13/11 від 23.02.2022
    • Рішення №14/06 від 03.06.2022
    • Рішення №15/12 від 27.07.2022
  • Програма «Безпечна громада» на 2022-2024 роки
  • Програма відшкодування різниці в тарифах на комунальні послуги комунальним підприємствам Володимирської міської ради на 2022–2023 роки 
Casinology

Володимир. Офіційний сайт міста

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800333262
post@volodymyrrada.gov.ua

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Слідкуйте за нами

Facebook
Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту