Начальник управління: Троць Алла Ананіївна
ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
Г Р А Ф І К прийому суб’єктів звернень у Центрі надання адміністративних послуг на період карантину тимчасово змінено !
Завдання ЦНАП:
- організація надання адміністративних послуг, документів дозвільного характеру, інших послуг, що надають виконавчі органи ради та інші установи (далі послуги) у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
- спрощення процедур отримання послуг та поліпшення якості їх надання;
- створення доступних та зручних умов для отримання послуг;
- запобігання корупції, усунення посередництва під час надання послуг;
- підвищення рівня поінформованості суб’єктів звернень про порядок надання послуг;
- прийом заяв суб’єктів звернень для подальшого юридичного оформлення, умов реалізації ними прав, свобод і законних інтересів за їх заявою;
- реєстрація звернень та направлення у встановленому порядку до суб’єкта надання адміністративних послуг;
- надання «швидких» послуг відповідно до інформаційних та технологічних карток;
- забезпечення безоплатного одержання суб’єктами звернень бланків заяв та інших документів необхідних для надання адміністративних послуг;
- організація та ведення системи електронного документообігу;
- контроль за термінами надання адміністративних послуг;
- здійснення інших повноважень на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України та інших нормативно-правових актів;
- надання пропозицій щодо матеріально – технічного забезпечення роботи Управління, організація матеріально-технічного забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг.
Основні принципи роботи:
- Орієнтація на суб’єкта звернення;
- Відкритість, прозорість та зрозумілість процедур;
- Запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг;
- Забезпечення вільного доступу суб’єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень;
- Оперативність у вирішенні питань;
- Забезпечення рівності прав всіх суб’єктів звернення.
Переваги ЦНАП
- Орієнтація на потреби замовника послуги.
- Запровадження принципу «єдиного офісу».
- Оперативне надання послуг.
- Розширені та зручні “прийомні години”, в тому числі робота без обідньої перерви.
- Доступність інформації з різних джерел (інформаційні термінали, стенди, – телефон, сайт тощо).
- Комфортні умови очікування та заповнення документів.
- Завдання
-
Завдання ЦНАП:
- організація надання адміністративних послуг, документів дозвільного характеру, інших послуг, що надають виконавчі органи ради та інші установи (далі послуги) у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
- спрощення процедур отримання послуг та поліпшення якості їх надання;
- створення доступних та зручних умов для отримання послуг;
- запобігання корупції, усунення посередництва під час надання послуг;
- підвищення рівня поінформованості суб’єктів звернень про порядок надання послуг;
- прийом заяв суб’єктів звернень для подальшого юридичного оформлення, умов реалізації ними прав, свобод і законних інтересів за їх заявою;
- реєстрація звернень та направлення у встановленому порядку до суб’єкта надання адміністративних послуг;
- надання «швидких» послуг відповідно до інформаційних та технологічних карток;
- забезпечення безоплатного одержання суб’єктами звернень бланків заяв та інших документів необхідних для надання адміністративних послуг;
- організація та ведення системи електронного документообігу;
- контроль за термінами надання адміністративних послуг;
- здійснення інших повноважень на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України та інших нормативно-правових актів;
- надання пропозицій щодо матеріально – технічного забезпечення роботи Управління, організація матеріально-технічного забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг.
- Основні принципи роботи:
-
Основні принципи роботи:
- Орієнтація на суб’єкта звернення;
- Відкритість, прозорість та зрозумілість процедур;
- Запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг;
- Забезпечення вільного доступу суб’єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень;
- Оперативність у вирішенні питань;
- Забезпечення рівності прав всіх суб’єктів звернення.
- Переваги
-
Переваги ЦНАП
- Орієнтація на потреби замовника послуги.
- Запровадження принципу «єдиного офісу».
- Оперативне надання послуг.
- Розширені та зручні “прийомні години”, в тому числі робота без обідньої перерви.
- Доступність інформації з різних джерел (інформаційні термінали, стенди, – телефон, сайт тощо).
- Комфортні умови очікування та заповнення документів.
Структура Управління ЦНАП
Начальник відділу: Козачук Ольга Віталіївна
Начальник відділу: Град Ірина Юріївна
Начальник відділу: Ковальчук Марія Григорівна
|