Logo-VVMR_n-12png
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Саць Любов Володимирівна
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Розклади руху маршрутних таксі
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Статистика
      • Центр зайнятості
      • Центр надання безоплатної вторинної правової допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
    • Підприємцям
      • Пільги для бізнесу в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Переселенцям

Про гучні справи та інші питання життя громади на брифінгу міського голови

19.09.2023Головні новини, Міський головаТетяна Ізотова

19 вересня міський голова Ігор Пальонка провів брифінг, у якому взяли участь представники місцевих та обласних ЗМІ. Під час спілкування були порушені актуальні питання життя громади, а також ті ситуації, які нині широко обговорюються у соціальних мережах та мас-медіа.

– Як так вийшло, що керівник комунального підприємства, що є депутатом міської ради, поїхав у закордонне відрядження і не повернувся з нього?

– Кількаденне відрядження до Литви, метою якою було перейняти досвід щодо використання альтернативних джерел енергії, збору та утилізації сміття, планувалося заздалегідь. Окрім Сергія Коби, до складу делегації увійшов мій перший заступник, а також начальник управління містобудування та керівник КП «Полігон». Згідно з розпорядженням про відрядження, вони мали повернутись в Україну 15 вересня. Проте цього ж дня на мою електронну пошту надійшла заява від директора КП «Володимиртепло» про те, що він розриває контракт у зв’язку зі станом здоров’я, адже у поїздці йому стало зле. Цього ж дня мав з ним телефонну розмову, під час якої Сергій Коба подякував за роботу і співпрацю та ще раз підтвердив те, що не може виконувати свої професійні обов’язки через хворобу. На той момент мені ще не було відомо, що він залишиться за кордоном. Відтоді зв’язку з Сергієм Кобою немає. Учора я написав відповідну заяву у поліцію, де повідомив, що депутат не повернувся із закордонного відрядження у визначений термін.    

Від членів делегації, яка побувала у Литві, стало відомо, що Сергію Кобі стало погано просто в дорозі. Тож зараз, ймовірно, він у лікарні. 

Особисто для мене це неприємна несподіванка, адже не за горами початок опалювального сезону, а також у розпалі реалізація низки незавершених проєктів по котельнях. Наразі обов’язки керівника «Володимиртепло» виконуватиме головний інженер. Будемо робити усе можливе, аби підприємство працювало у плановому режимі і вчасно забезпечило наших мешканців послугами з теплопостачання.  

– Одне з видань написало, що нібито Сергій Коба написав заяву у правоохоронні органи з повідомленням про те, що на його підприємстві були незаконні оборудки і на нього, мовляв, тиснув міський голова та народний депутат. Як можете це прокоментувати?

– Поки що подібних звинувачень на мою адресу не надходило і про таку заяву мені нічого невідомо. Жодного тиску на Сергія Кобу, який самостійно керував комунальним підприємством та виконував свої посадові обов’язки згідно з контрактом, я не чинив.

– Щодо депутатських повноважень Сергія Коби – чи планує він їх скласти?

– Такої заяви до мене поки не надходило.

– Як на вашу думку, чи пов’язано це із нещодавніми обшуками у Володимирській міській раді по справі Валентина Кошельника?

–  На моє переконання, ці обидві ситуації не мають жодного зв’язку.

– За версією правоохоронців Валентин Кошельник узяв хабар у розмірі 35 тисяч доларів для того, щоб вирішити земельне питання за сприяння міської ради. Прокоментуйте це, будь ласка.

– Так, я уже підтверджував офіційно, що по цій справі проводились обшуки й в міській раді та її структурних підрозділах, а також у моєму помешканні та службовому авто. Ця ситуація дуже ганебна і прикро, що саме таким чином ми стали відомими далеко за межами Волині. Усе, що я знаю по даній справі, так це те, що приблизно пів року тому Валентин Кошельник прийшов до мене на прийом зі своїм буцімто знайомим, який повідомив, що має намір побудувати на території нашої громади підприємство з перероблення шин. Це була єдина зустріч, де ми вели про це мову. Після цього потенційний інвестор пішов у ЦНАП, аби написати заяву, яку згодом розглядали профільні депутатські комісії. Ніхто і подумати не міг, що про цю ділянку розміром 20 сотих у селі Суходоли, ведуться якісь залаштункові домовленості. Мало того – ця ділянка лише планується виставлятись на аукціон, а не передається одразу конкретному власнику.

– В одному з видань була інформація про те, що вам готують вручати підозру стосовно цієї справи. Прокоментуйте, будь ласка.

– Про цю ситуацію, яка відбувалась за моєю спиною, я нічого не знав і ніякої вигоди для себе не планував отримати. Тому не боюсь розгляду  даної справи і готовий усіляко сприяти слідству.

– Один із голів депутатської фракції Володимирської міської ради заявив, що планує подавати заяву про оголошення недовіри міському голові. Чи відомо щось про думку решти депутатів?

– Спілкувався з однією із фракцій у повному складі та ще кількома депутатами з інших фракцій, голів яких планую завтра зібрати, аби з’ясувати їхню думку. Зазначу, що кожен депутат має діяти згідно з чинним законодавством та своїх повноважень. Хочу також попередити, що по закінченню усіх цих процесів, відстоюватиму свою честь та гідність у суді.

– Чи відкрите по вас якесь провадження по цій справі?

– Станом на сьогодні ніхто мене не повідомляв ні про які відкриті провадження.

– Чи хтось відсторонений з посадовців по цій справі?

– А за що їх відсторонювати? Вони виконували і виконують свої посадові обов’язки. Якщо умовно якийсь підприємець має намір відкрити у громаді бізнес, йому, звісно, усіляко сприяють та допомагають. Так було і цього разу, коли виїжджали на місце і пропонували земельні ділянки. І, повторюсь, ніхто з посадовців не міг передбачити, що стороння людина захоче мати з цього якусь вигоду. Однак щодо відсторонень від посади, можу зазначити,  що відсьогодні у нас звільнений директор КП «УЖК» Роман Лисюк, якого визнано винним у корупційних діяннях, за що передбачено адміністративну відповідальність. Наразі його обов’язки виконує заступник директора Павло Коробейніков.  

– Щодо робіт, які проводить «Володимиртепло» у центрі міста – коли вони будуть завершені і чи встигнуть до опалювального сезону?

– Це масштабний проєкт в рамках майбутньої реконструкції площі, який передбачає виведення двох підвальних котелень з експлуатації. Щодо технічних питань, то, як запевняє підрядна організація, усі роботи будуть виконані до настання опалювального періоду. А що стосується благоустрою даної території, то це питання також будемо вирішувати, аби нашим мешканцям було зручно пересуватись центром міста.  

– Мешканці Дігтева цікавляться чи на дорозі до села цьогоріч буде прокладено асфальт?

– Цього року в планах робіт по дорогах загального користування місцевого значення, які обслуговує Служба місцевих автомобільних доріг, дві дороги нашої громади – у Новосілках та у Дігтеві. На першій дорозі уже покладено нижній шар асфальту та розпочинається облаштування тротуарів, а в Дігтеві проведені підготовчі роботи до вкладання асфальту. Наскільки нам відомо, на рівні області зараз є деякі проблеми з фінансуванням, тому будемо з’ясовувати, коли дані роботи розпочнуться.

– З жовтня із місцевих бюджетів, очевидно, заберуть ПДФО від заробітних плат військових. Як це вплине на наш бюджет і на заплановані роботи?

– Ні для кого не секрет, що основним джерелом надходжень до нашого бюджету є ПДФО з військових. Повністю його забирати, вважаю неправильним, адже ці кошти йшли і на ремонтні роботи та облаштування укриттів у навчальних закладах, які відвідують діти наших військових, на поліпшення медичних послуг та інші соціальні послуги, якими користуються військовослужбовці. Щодо робіт, то ті, які ми уже розпочали, будуть продовжуватись. Зокрема це стосується асфальтування вулиць відповідно до затвердженого переліку. Триватимуть роботи і по заміні тепломереж. Маємо для цього відповідний ресурс у вигляді акумульованих коштів.

Попередня стаття Привітали дочку загиблого Героя Руслана Голяновського Наступна стаття Кращим учням громади вручено сертифікати на отримання стипендії міського голови

Пошук

Недавні записи

  • За кошти меценатів оновили пам’ятні знаки в’їзних брам княжого Володимира
  • Професійне навчання для ВПО: що пропонує служба зайнятості
  • Створено порадник для родин захисників
  • У центрі зайнятості відбувся захід у межах всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?»
  • У Володимирі працювали представники дитячого фонду ООН – ЮНІСЕФ
Вересень 2023
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Сер    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Категорії

  • Covid-19
  • ІГС
  • Індустріальний парк
  • Історія міста
  • Аграріям
  • Анонси
  • АТО
  • Аукціон
  • Без рубрики
  • Бюджет громади
  • Військовий облік
  • Вакансії
  • Вибори
  • Виконавчий комітет
  • Волонтерство
  • ВПО
  • Головні новини
  • Громадські слухання
  • Громадська рада
  • Громадський бюджет
  • Громадський транспорт
  • Для учасників бойових дій, учасників АТО
  • Духовний розвиток громади
  • Екологія
  • Енергоефективність
  • Енергозбереження
  • Житлово-комунальне господарство
  • Життя громади
  • Життя громади в умовах воєнного стану
  • Життя міста
  • ЗМІ про нас
  • Комунальне майно
  • Культура і мистецтво
  • Міжнародне співробітництво
  • Містобудівна документація
  • Міський бюджет
  • Міський голова
  • Малий та середній бізнес
  • Молодіжна політика
  • Молодіжна рада
  • Муніципальна варта
  • Оголошення
  • Оплата праці
  • Освіта
  • Охорона здоров'я
  • Пенсійний фонд
  • Повідомлення про оприлюднення
  • Повідомлення про оприлюднення 2017
  • Повідомлення про оприлюднення 2018 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2019 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2021 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2022 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2023 рік
  • Погоджувальна рада
  • Податкова служба
  • Постійні комісії
  • Привітання
  • Ремонтні роботи
  • Сесія міської ради
  • Служба у справах дітей
  • Соціальний захист населення
  • співчуття
  • Сплата податків
  • Спорт
  • Стратегія розвитку міста
  • Тарифи
  • Туризм
  • Уповноважений з прав людини
  • Центр зайнятості
  • Центр пробації
  • цивільний захист
  • Цифрова освіта
  • ЦНАП
Casinology

Володимир. Офіційний сайт міста

Слідкуйте за нами

Facebook

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту