Logo-VVMR_n-12png
Головна
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Економічний профіль громади
    • Соціальний паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Проекти порядків денних постійних комісій
      • Трансляції/записи засідань постійних комісій міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Відеозаписи/трансляції засідань виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Міський транспорт
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Переселенцям
        • Рада з питань ВПО
      • «Соціальне таксі»
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної та ветеранської політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Безбар’єрність
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Центр зайнятості
      • Статистика
      • Бюро правничої допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • е-Ветеран
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
      • Безпека громадян
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Mayors for Economic Growth
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
      • Сезонна торгівля
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
      • Державна підтримка великих інвестиційних проєктів
    • Підприємцям
      • Бізнес в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Трансляції/записи засідань сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Порядки денні засідань виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Трансляції засідання виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Реєстр наказів про присвоєння адрес
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Ветеранам

Про готовність до зими на засіданні оперативного штабу

25.09.2023Житлово-комунальне господарство, Життя громади в умовах воєнного стануКоширець Світлана

25 вересня відбулось розширене засідання оперативного штабу координації дій, пов’язаних з підготовкою міста до опалювального сезону.

Збільшення обстрілів об’єктів інфраструктури України військами російської федерації не дає сумніватись у справедливості прогнозів щодо того, що зима буде складною. Енергетичним підприємствам, медичним, навчальним закладам міста слід бути готовими до будь-якого розвитку подій.

Звітуючи про готовність до зими КП «Полігон», його керівник Володимир Собіпан розповів, що для посипання вулиць та доріг громади на підприємстві є достатньо солі, піску, піщано-сольової суміші. Придбано 50 нових пластикових контейнерів для її зберігання, відремонтовано 20. Трактори для розчищення доріг від снігу працюють справно. Завжди є в запасі тисяча тонн дизпалива та 200 л бензину. Ведуться роботи зі встановлення обладнання для керування мережею вуличного освітлення. Проведено ремонт 45 електрощитових.

В.о. директора КП «Володимиртепло» Сергій Приступа запевнив, що підприємство готове до зими. Проведено ремонт 18 котелень, відбулись гідравлічні випробування та ремонт теплових мереж. Завершено роботи із заміни зношених трубопроводів на сучасні енергозберігаючі, попередньо ізольовані, труби загальною протяжністю 516 погонних метрів. Ведеться заміна чотирьох газових котлів на твердопаливні, потужністю 1,5 мВт з роботою на щепі.

Начальник Володимир-Волинського відділення АТ «Волиньгаз» Олег Бомазюк відзвітував про стовідсоткову готовність газовиків. Але висловив нарікання на те, що досі відсутні договори на технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання з УЖК та ОСББ. «Для людей це потягне за собою додаткову плату, тому голови ОСББ і не поспішають», – пояснив перший заступник міського голови Ярослав Матвійчук. Керівник газового господарства також наголосив на важливості перевірки димовентиляційних каналів і попросив сприяння у цьому.

Головний інженер Володимирської філії ПрАТ «Волиньобленерго» Олександр Романчук повідомив про готовність установи, наразі завершуються капітальні ремонти. Техніка і запас матеріалів є. Також зауважив, що під час буревіїв відсотків на 80 вимкнення світла пов’язане із наявністю зелених насаджень під електролініями. Тож енергетикам часто доводиться полишати основну роботу і займатись спилюванням дерев.

Про готовність КП «Управляюча житлова компанія» говорив в.о. керівника підприємства Павло Коробейніков. Проведено поточні ремонти будинків, покрівель, відмосток, заміну запірної арматури на стояках опалення та водопостачання, аварійних відрізків мереж, відновлено та замінено ізоляцію на трубопроводах, аварійна служба опрацювала 1118 звернень. Окремо є проблема з мережею теплопостачання на вул. Сагайдачного, 51, але роботи вже розпочато і протягом трьох днів завершаться.

Директор КП «Володимирводоканал» Сергій Луцюк пояснив, що відремонтовано і замінено 230 погонних метрів водопровідної мережі, здійснено заміну шести пожежних гідрантів, чистку і дезінфекцію водонапірних башт у селах Новосілки, Суходоли та Вощатин. Підсипано дороги до свердловин, щоб можна було безперешкодно до них доїхати у зимовий період. Прочищено мережі внутрішньодворових мереж водовідведення. Є чотири генератори різної потужності, очікується постачання ще двох. Є резерв паливо-мастильних матеріалів, заготовлено асфальтну суміш для підсипання місць можливого пориву мереж після їх ремонту.

У КП «Троянда», з-поміж іншого, закуплено трактор, яким у тому числі планують допомагати КП «Полігон» у боротьбі зі сніговими завалами, розповіла директор Ольга Ломанська.

Про готовність навчальних закладів звітував начальник відділу молодіжної політики та спорту Вячеслав Петрук. Проведено гідровипробування систем опалення, ремонт систем водопостачання, водовідведення, освітлення, перевірку димоходів, сигналізаторів газу, вогнегасників тощо. Установи в основному забезпечені генераторами та пальним для них. У жовтні буде закуплено додаткові. Тривають роботи з утеплення дахів та фасадів у окремих навчальних закладах.

Серед обласних навчальних закладів є проблема у фаховому коледжі, пояснив директор Олександр Коновалюк. У разі вимкнення електроенергії, котельня на вул. Цинкаловського зупиниться, тож потребує альтернативного джерела живлення. Розв’язати проблему поки що не вдається. Територіальне медичне об’єднання до проходження зимового періоду готове.

Міський голова Ігор Пальонка запропонував усім присутнім змоделювати ситуацію, під час якої у громаді відсутнє водопостачання протягом трьох тижнів. Чи готові ми до такого? Чи достатньо запасів палива, генераторів? Надав відповідь його перший заступник Ярослав Матвійчук. На котельнях є всі генератори, а також резерв пального, якого вистачить на місяць. Воду можна буде подавати тільки по кілька годин зранку і ввечері до 3-4 поверхів. У закладах освіти, навіть за наявності генераторів, так довго забезпечити навчальний процес буде важко. «Доведеться використовувати систему змішаного навчання, уроки проводити у світлову пору доби», – додала керівниця відділу освіти Наталія Митошоп.

Ігор Пальонка закликав зробити усе, щоб забезпечити належний навчальний процес і не зробити дітей заручниками ситуації, а також висловив сподівання, що, враховуючи торішній досвід, у громаді готові до різних ситуацій. «Нами багато зроблено, тому я вірю, що холодний період року пройдемо нормально, і мешканці громади не відчують дискомфорту. Наголошую: енергетична безпека у першу чергу. Зима – це чергове випробування для усіх нас у боротьбі за незалежність», – підкреслив Ігор Пальонка.  

Попередня стаття У ЦПО відзначили День позашкілля Наступна стаття Центр зайнятості повідомляє перелік актуальних вакансій

Пошук

Недавні записи

  • Візит Посла Литовської Республіки у княже місто Володимир
  • Експертна комісія погодила кандидатури на виплату грошових винагород спортсменам та тренерам у сумі понад 129 тисяч гривень
  • 25 липня 2025 року відбудеться чергове засідання виконавчого комітету міської ради
  • Комісія з питань соціально-економічного розвитку погодила внесення змін до бюджету громади
  • Відбулось засідання постійної комісії з питань торгівлі, послуг, розвитку підприємництва та інвестицій
Липень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Чер    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Категорії

Casinology

Володимирська міська рада. Офіційний сайт

Слідкуйте за нами

Facebook
YouTube

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту