Logo-VVMR_n-12png
Головна
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Економічний профіль громади
    • Соціальний паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Проекти порядків денних постійних комісій
      • Трансляції/записи засідань постійних комісій міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Відеозаписи/трансляції засідань виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Міський транспорт
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Переселенцям
        • Рада з питань ВПО
      • «Соціальне таксі»
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної та ветеранської політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Безбар’єрність
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Центр зайнятості
      • Статистика
      • Бюро правничої допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • е-Ветеран
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
      • Безпека громадян
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Mayors for Economic Growth
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
      • Сезонна торгівля
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
      • Державна підтримка великих інвестиційних проєктів
    • Підприємцям
      • Бізнес в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Трансляції/записи засідань сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Порядки денні засідань виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Трансляції засідання виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Реєстр наказів про присвоєння адрес
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Ветеранам

Про головне на оперативній нараді керівників структурних підрозділів

11.04.2023Життя містаДіма

11 квітня у Володимирській міській раді відбулась оперативна нарада під головуванням очільника громади Ігоря  Пальонки, під час якої керівники структурних підрозділів виконавчого комітету звітували про виконану роботу та доповідали про стан справ у галузях, які вони курують.

Як повідомила начальник управління соціальної політики Наталія Голюк, цього місяця профінансовані та виплачені всі дитячі допомоги та компенсації на суму 6 млн 667 тис. грн, профінансовано державні соціальні допомоги, надали також пільги для осіб, які постраждали від ЧАЕС, здійснили виплати для оплати житлово-комунальних послуг сім’ям загиблих учасників бойових дій, виплати для дітей загиблих чи тих, хто перебуває в полоні тощо. Вчора відбулась розмова з представниками фірми, яка обслуговує роботу валідаторів в громадському транспорті. За попередньою інформацією управлінню буде надано 3 тисячі карток для реєстрації пільгових громадян у системі валідаторів. 

Керівник КП “Володимир-Волинський центр первинної медичної допомоги” Катерина Чубок поінформувала, що у громаді рівень захворюваності на covid-19 є стабільно низьким, проте рівень захворюваності на ГРВІ зростає, особливо серед дітей. Охочих вакцинуватись проти covid-19 є  небагато, але підприємство готове забезпечити вакцинацію всіма наявними вакцинами CoronaVac, Pfizer та дитячим Pfizer.

6 квітня працівники терцентру до Великодніх свят сформували продуктові набори для осіб похилого віку, яким виповнилось 80 і більше років та розмір пенсії яких не перевищує 5 тисяч гривень. Пакунки з продуктами видають з понеділка по четвер з 8 до 17-ї, у п’ятницю з 8 до 16-ї години за адресою вулиця Ковельська, 10. Станом на 10 квітня працівники роздали вже близько 450 таких наборів. Також мешканцям громади, які знаходяться на соціальній допомозі вдома, місцевий благодійник Андрій Дорош надав продуктові набори, завдяки чому літні люди будуть забезпечені великодніми пасками, – розповіла керівник територіального центру соціального обслуговування Інна Мацьоха.

З початку місяця ЦНАП відвідало 640 суб’єктів звернень та зареєстровано 26 звернень громадян. Працівниками управління ЦНАПу було підготовлено пакет документів з КСЗІ для подачі в ДП “Центр державного земельного кадастру”. Також триває підготовка проєкту рішення на засідання виконкому зі збільшення переліку послуг, зокрема в частині держгеокадастру. Відбулась робоча зустріч з представниками EGAP з питання встановлення сонячних панелей на будівлі управління, – поінформувала присутніх заступник директора ЦНАП Юлія Крижановська.

За інформацією начальника управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів Андрія Трофимука, триває збір пропозицій серед населення, щодо облаштування місця, де раніше знаходився пам’ятник радянським танкістам. Надійшло декілька позитивних пропозицій, відгуків та більшість мешканців пропонує відтермінувати роботи з облаштування цього місця до завершення воєнного стану. Міський голова зауважив, що сьогодні в цьому питанні варто провести підготовчі роботи, а саме почути думку громадськості, запропонувати концепцію та підготувати необхідні документи. 

У зв’язку із ростом температурних показників протягом 3 днів вище 8 градусів за Цельсієм, завтра 12 квітня КП “Володимиртепло” завершує опалювальний сезон для всіх категорій споживачів, за виключенням обслуговування басейну в спортивному комплексі, який функціонуватиме до 1 травня. Також триває робота зі встановлення загальнобудинкових теплових лічильників для споживачів, – розповів директор КП “Володимиртепло” Сергій Коба.

Минулий тиждень був сповнений заходами, подіями та змаганнями. Наші спортсмени знову відзначились високими спортивними досягненнями. Заклади середньої освіти проводили благодійні ярмарки, кошти з яких разом із одноденними заробітками працівників управління з гуманітарних питань будуть спрямовані на потреби ЗСУ. На вихідних було проведено благодійний ярмарок, на якому збирались кошти для однієї з волинських бригад. На території ліцею ім. О. Цинкаловського тривають археологічні розкопки, які передують будівництву укриття, та за сприятливих погодних умов роботи завершаться до 1 травня, – поінформувала начальник управління з гуманітарних питань Оксана Бігун.

Комунальники громади працюють над забезпеченням добробуту громади. Так, управляюча житлова компанія здійснює обслуговування житлового фонду, ремонт під’їздів, дахів, вивезення та утилізацію обрізаного гілля. Також проводиться відкачування води у підвалах декількох будинків міста, у яких згодом планується провести інженерні роботи щодо усунення цих проблем. КП “Полігон” здійснює щоденне вивезення сміття, зокрема з кладовищ. КП «Володимирводоканал» проводить  планові та аварійно-відновлювальні роботи із заміни обладнання, оголошено тендер щодо робіт з каналізування вул. А. Глушкова.

У підсумку міський голова зауважив, що в оперативній нараді беруть участь активісти учнівського самоврядування, яким небайдужий розвиток громади і яким невдовзі творити його майбутнє. Тож усі охочі учні-старшокласники ліцеїв мали нагоду поставити питання міському голові.  У своєму виступі Ігор Пальонка також зазначив, що 11 квітня виповнюється рівно рік з дня створення підрозділу ДФТГ, тож принагідно подякував присутньому у залі заступнику керівника формування Віктору Лавренюку за ефективну та злагоджену роботу.

Напередодні Великодніх свят тривають роботи з благоустрою, тож 13 квітня з 9:00 міський очільник запросив всіх присутніх та жителів громади доєднатись до толоки, яка проходитиме в “Брусилівському” парку, що на вулиці Устилузькій та у парку «Княжий», що у селі Заріччя, а також за можливості  привести до ладу й прибудинкові території. Тривають весняні роботи з усунення ямковості на дорогах, а комунальники облаштують заїзди на кладовищах. Спільно з працівниками ДСНС цього тижня буде вирішуватись питання гніздування птахів поблизу КМЦ.

 

 

 

 

 

 

 

 

Попередня стаття КП “Володимиртепло” оснастить усі будинки абонентів тепловими лічильниками Наступна стаття У Володимирі привітали дочку загиблого військового офіцера

Пошук

Недавні записи

  • На стадіоні у Володимирі розпочався Чемпіонат України з пара стрільби з лука
  • Розпочались засідання постійних депутатських комісій
  • Відбудеться засідання постійної комісії міської ради з питань освіти, науки, культури, туризму, молодіжної політики, спорту і міжнародного співробітництва
  • Володимир-Волинська громада була представлена на Міжнародній конференції з відновлення України в Римі
  • Чи може роботодавець оштрафувати працівника за порушення трудової дисципліни?
Липень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Чер    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Категорії

Casinology

Володимирська міська рада. Офіційний сайт

Слідкуйте за нами

Facebook
YouTube

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту