Додаток 2
до Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу
на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля
(дата офіційного опублікування в Єдиному
реєстрі з оцінки впливу на довкілля (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру
з оцінки впливу на довкілля,
не зазначається суб’єктом господарювання)
(реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру
з оцінки впливу на довкілля, для паперової версії зазначається
суб’єктом господарювання)
ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
Управління житлово-комунального господарства і будівництва виконкому Володимир-Волинської міської ради, ЄДРПОУ 26120629,
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
-
Інформація про суб’єкта господарювання
4 4700 Волинська обл., місто Володимир-Волинський, вулиця Данила Галицького, будинок 5
тел. (03342) 35710, 38518 e-mail: post@volodymyrrada.gov.ua
-
Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи*. Планована діяльність, її характеристика.
Розчистка та поглиблення русла річки Риловиця на ділянці довжиною 640м на території м.Володимир-Волинський Волинської області. Передбачається проведення розчистки і поглиблення русла від замулення р.Риловиця, розчистка русла від чагарника середньої густоти на площі 0,5 га, розчистка русла від дерев м’яких порід діаметром стовбура понад 24 см в кількості 10шт для відновлення і підтримання сприятливого гідрологічного режиму.
Технічна альтернатива 1
Виконання робіт з розчистки планується проводити екскаватором драглайном. Враховуючи гідрологічну характеристику та параметри р. Риловиця на ділянці проведення робіт найбільш прийнятним методом розчистки є використання екскаватора драглайна.
Технічна альтернатива 2
Розглянута альтернатива розчистки методом гідромеханізації (земснаряд або гідродинамічний насос). Про те, зважаючи на гідрологічну характеристику (малу водність на період проведення робіт) р. Риловиця на ділянці проведення робіт, застосування зазначеного методу недоцільне.
-
Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Місце провадження планованої діяльності: Ділянка проект ування
розташована в м.Володимир-Волинський Волинської області, яка представлена руслом і територією заплави р.Риловиця і використовується під присадибні ділянки.
Територіальні альтернативи. Не розглядається, оскільки розчистка та регулювання русла річки необхідне для даних територій та об’єктів.
-
Соціально-економічний вплив планованої діяльності
Соціальн о – економічним наслід ком планової діяльност і є забезпечення
зайнятості і поліп шення умов проживання населення. Проведення
руслорег улюю чих робіт з розчисткою русла покращить умови проходження
паводків т а екологічний ст ан заплави.
-
Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)
Технічними рішеннями передбачено русл орегулюю чі роботи по розчист ці
русла р.Риловиця на ділянці загальн ою довжин ою 640м:
– Корчування чагарнику середньої густоти і дрібнолісся площею 0,5 га
– Корчування дерев м’якої породи діаметр стовбура понад 0,24м в кількості 10 шт
– Виїмка ґрунту по руслу р.Риловиця об’ємом 2977 м3, в т.ч.:
зрізка рослинного ґрунту t=0,15м об’ємом 250 м3
вручну під комунікаціями об’ємом 120 м3
з під води
– Планування дна на площі 1980 м2
– Планування укосів виїмки на площі 3121 м2
– Кріплення укосів посів багаторічних трав по шару рослинного ґрунту t=0,15м на площі 3121 м2
– Кріплення русла накидом негабаритним каменем (ПК6+49…ПК6+60):
виїмка ґрунту під кріплення об’ємом 30м3
камінь крупн. 0,2…0,3, t=0,5м об’ємом 30 м3
-
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
Щодо технічної альтернативи 1,2.Екологічні т а інші обм еження планованої дія льності передбачають дот римання Водного кодексу Україн и під час проведення робіт на землях водного фонду. Враховуються екологічні, с аніт арно-гігієнічні, прот ипожежні, міст обудівні й т ерит оріальн і обмеження згідно чинних нормат ивних документів.
Щодо територіальної альтернативи 1. Дотримання обмежень господарської діяльності в межах прибережної захисної смуги.
Щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається з причин, вказаних в п.3.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: Щодо технічної альтернативи 1,2. Еколого-інженерна підготовка для планованої діяльності передбачає: – польове обстеження; – інженерно-топографічні вишукування; – виготовлення проектної документації; – розроблення оцінки впливу на навколишнє середовище; – доставка на об’єкт необхідних механізмів, будівництво необхідних тимчасових будівель і споруд складського та допоміжного призначення.. До заходів захисту території при виконанні робіт належить: – дотримання технологій передбачених проектом;
– виконання робіт проводиться з врахуванням вимог по збереженню навколишнього середовища.
Щодо територіальної альтернативи 1. Планова діяльність визначена згідно Акту обстеження, складеного комісією відповідно до Розпорядження Володимир-Волиської міської ради від 04.11.2018 року №297/2008. Передбачені заходи з дотримання обмеженої господарської діяльності на землях водного фонду.
Щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається з причин, вказаних в п.3.
-
Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
Щодо технічних альтернатив 1,2. Тимчасовий вплив на повіт ряне середовище при роботі машин і механізм ів – в період проведення робіт із розчистки русла ріки , а максимальні концентрац ії забруднюючих речовин не будут ь перевищувати нормат ивні показники; – при будівницт ві від бувати мет ься т имчасове забруднення річкових вод ріки, при експлуат ації – поліпшення якост і поверхневих вод; – грунт від розчист ки русла част ково використ овується для під сипки бе регів; вт рат и водних біоресурсів при робот і екскават ора будут ь компенсовані, згідно чинного законодавст ва.
Щодо територіальної альтернативи 1. Позитивний вплив на водне і соціальне середовища.
Щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається з причин, вказаних в п.3.
-
Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля
Планована дія льніст ь належить до другої кат егорії видів планованої дія льност і
згідно пункт у 10 части ни 3 ст атті 3 Закону України «Про оцін ку впливу на
д ов кі лля » (проведення робіт з розчищенням і днопоглибленням русла та дня річок, берегоукріплення, зміни та стабілізації стану русел річок).
-
Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)
Підст ав для здій снення оцінки т ранскордонного впливу на довкілля немає.
-
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Плановий обсяг дослід жень т а рівень дет алізації інформації, що під лягає
включенню до звіт у з оцін ки впливу на довкілля від повідно до ЗУ «Про оцінку впливу
на довкілля». До звіт у з оцін ки впливу на довкілля будут ь вклю чені з дост ат ньою
дет алізаціє ю наст упні показники : клім ат і мікроклімат , повіт ряне, водне
середовище, ґрунт и, рослинний і тваринний світ , а також соціальне і т ехногенне
середовище.
-
Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на
довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження
планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
-
Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
-
Рішення про провадження планованої діяльності Дозвіл на виконання
будівельних робіт що видається Управлінням Державн ої архіт ект урно –
будівельної інспекц ії у Волинській област і .
-
Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до