_________03.02.2021р.___________
(дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, не зазначається суб’єктом господарювання)
_________ 2021237334 ____________
(реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, для паперової версії зазначається суб’єктом господарювання)
ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля Управління житлово-комунального господарства і будівництва виконкому Володимир-Волинської міської ради, ЄДРПОУ 26120629 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи – підприємця, ідентифікаційний код або у разі відсутності ідентифікаційного коду зазначаються паспортні дані (серія, номер паспорта, ким і коли виданий) фізичної особи – підприємця) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
- Інформація про суб’єкта господарювання
44700 Волинська обл., місто Володимир-Волинський, вулиця Данила Галицького, будинок 5, тел. (03342) 35710, 38518e-mail: post@volodymyrrada.gov.ua__________
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи — підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
- Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи*. Планована діяльність, її характеристика.
Покращення гідрологічного режиму та санітарного стану р. Риловиця в м. Володимир-Волинський Волинської області (капітальний ремонт) Планується розчистка русла річки Риловиця на ділянці довжиною 640м на території м. Володимир-Волинський Волинської області. Передбачається проведення розчистки русла від замулення р. Риловиця, розчистка русла від чагарника середньої густоти на площі 0,5 га, розчистка русла від дерев м’яких порід діаметром стовбура понад 24 см в кількості 10шт для відновлення і підтримання сприятливого гідрологічного режиму. По завершенню планованої діяльності зміна русла річки Риловиця не передбачається.
Технічна альтернатива 1
Виконання робіт з розчистки планується проводити екскаватором драглайном. Враховуючи гідрологічну характеристику та параметри р. Риловиця на ділянці проведення робіт, найбільш прийнятним методом розчистки є використання екскаватора драглайна.
Технічна альтернатива 2
Розглянута альтернатива 2 : розчистка русла річки Риловиця методом гідромеханізації (земснаряд або гідродинамічний насос). Зважаючи на гідрологічну характеристику (малу водність на період проведення робіт) р. Риловиця на ділянці проведення робіт, застосування зазначеного методу недоцільне.
- Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Місце провадження планованої діяльності: Ділянка проектування розташована в м. Володимир-Волинський Волинської області, яка представлена руслом і територією заплави р. Риловиця і використовується під присадибні ділянки.
Ділянка планованої діяльності проходить через вул. Привокзальна м. Володимир-Волинський.
Територіальні альтернативи. Не розглядається, оскільки розчистка та регулювання русла річки необхідне для даних територій та об’єктів.
- Соціально-економічний вплив планованої діяльності
Реалізація проєктних рішень спрямована на проведення розчистки русла річки, що сприятиме поліпшенню санітарно-гігієнічного стану територій прилеглих до русла р. Риловиця та несе лише позитивний ефект і естетичний вигляд вулиць міста.
- Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)
Планована діяльність передбачає проведення заходів щодо відновлення і підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану р. Риловиця. Гідротехнічні заходи передбачають очищення русла річки від чагарників та зміни жорсткості внаслідок очищення русла від водної рослинності, що буде сприяти пропускній спроможності річки. Перед початком виконання робіт необхідно огородити місця проведення робіт. Технічними рішеннями передбачено розчистка русла р. Риловиця на ділянці загальною довжиною 640м:
– Корчування чагарнику середньої густоти і дрібнолісся площею 0,5 га;
– Корчування дерев м’якої породи, діаметр стовбура понад 0,24м в кількості 10 шт;
– Виїмка ґрунту по руслу р. Риловиця об’ємом 2977 м3, в т.ч.: зрізка рослинного грунту t=0,15м об’ємом 250 м3; вручну під комунікаціями об’ємом 120 м3 з під води;
– Планування дна на площі 1980 м2;
– Планування укосів виїмки на площі 3121 м2;
– Кріплення укосів, посів багаторічних трав по шару рослинного ґрунту t=0,15м на площі 3121 м2;
– Кріплення русла накидом негабаритним каменем (ПК6+49…ПК6+60): виїмка ґрунту під кріплення об’ємом 30м3; камінь крупн. 0,2…0,3, t=0,5м об’ємом 30 м3.
- Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
Щодо технічної альтернативи 1, 2. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності передбачають дотримання Водного кодексу України під час проведення робіт на землях водного фонду. Враховуються екологічні, санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні й територіальні обмеження згідно чинних нормативних документів. Планована діяльність визначається проектною документацією, яка перевіряється та погоджується відповідно до норм чинного законодавства. Викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря при здійсненні планованої діяльності буде від автотранспорту. Викиди не перевищуватимуть ГДК. Небезпечні та отруйні речовини не будуть використовуватись, відходи передаватимуть спеціалізованим організаціям.
Щодо територіальної альтернативи 1. Дотримання обмежень господарської діяльності в межах прибережної захисної смуги та недопущення нанесення шкоди природним комплексам.
Щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається з причин, вказаних в п. 3.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
Щодо технічної альтернативи 1, 2. Еколого-інженерна підготовка для планованої діяльності передбачає: польове обстеження ділянки р. Риловиця; інженерно-топографічні розміщення інвентарних тимчасових приміщень, необхідних для ведення робіт; вишукування; виготовлення проектної документації; доставка на об’єкт необхідних механізмів, сировинних ресурсів; влаштування місця стоянки механізмів на відстані не менше 50 м від меженного рівня р. Риловиця. Для попередження забруднення водного об’єкту в зоні впливу річки влаштовується водоохоронна зона 25м, з суворим обмеженням господарської діяльності. До заходів захисту території при виконанні робіт належить: дотримання технології, що передбачена проектом, при розробці ґрунтів з метою уникнення ерозійних процесів; організація спеціально відведених та відповідно обладнаних місць для тимчасового зберігання відходів згідно з їх характеристикою небезпеки та відповідно до вимог санітарно-гігієнічних норм і правил з подальшим поводженням відповідно до законодавства України.
Щодо територіальної альтернативи 1. Планова діяльність визначена згідно Комплексної програми охорони навколишнього природного середовища, зелених насаджень їх збереження і поновлення у Володимир-Волинській міській територіальній громаді на 2021 – 2023 роки, затвердженої рішенням Володимир-Волинської міської ради від 24.12.2020 року №2/4. Передбачені заходи з дотримання обмеженої господарської діяльності на землях водного фонду.
Проектні рішення в період реалізації та експлуатації забезпечуватимуть раціональне використання ґрунту, будуть передбачені заходи протидії зсувних процесів на схилах, активації інших екзогенних процесів, а також охоронні, відновлювальні, захисні та компенсаційні заходи, підготовка території включає вертикальне планування території будівництва береукріплювання, впорядкування території в межах проведення робіт.
Щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається з причин, вказаних в п.3.
- Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
Щодо технічних альтернатив 1,2.
Клімат і мікроклімат. На клімат і мікроклімат активних та масштабних впливів не передбачено;
Повітряне середовище. В період реконструкції – передбачається короткостроковий вплив на повітряне середовище при проведенні будівельних робіт, пов’язаний із виїмкою грунту та роботою двигунів внутрішнього згорання техніки. Концентрації забруднюючих речовин в повітря не перевищують нормативи, встановлені законодавством України;
Геологічне середовище. На період реалізації планованої діяльності – можливий вплив під час виконання земляних робіт; в період експлуатації – вплив відсутній; Водне середовище. Реалізація планованої діяльності практично не призведе до зміни існуючого стану гідросфери. Роботи на землях водного фонду проводяться з дотриманням вимог Водного кодексу України. Знешкодження побутових стічних вод під час будівельних робіт виконується шляхом їх вивозу на очисні споруди згідно з укладеними договорами;
Соціальне середовище. В період реалізації – незначний вплив (шум від роботи будівельної техніки; в період експлуатації – позитивний вплив;
Техногенне середовище. В результаті планованої діяльності порушення експлуатаційної надійності та безпеки прилеглих техногенних об’єктів не наступить;
Рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти. На період реалізації планованої діяльності – присутній незначний опосередкований вплив на флору та фауну. Після закінчення будівельних робіт проводиться благоустрій території.
Ділянка планованої діяльності не включена до Смарагдової мережі та не належить до об’єктів ПЗФ та не являється коридором Екомережі;
Грунти. На період реалізації планованої діяльності очікується незначний вплив на ґрунти в межах земельного відводу з дотриманням нормативних вимог. При експлуатації об’єкта проєктування вплив відсутній.
Щодо територіальної альтернативи 1. Позитивний вплив на водне і соціальне середовища.
Щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається з причин, вказаних в п. 3.
- Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля
Планована діяльність належить до другої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати вплив на довкілля та підлягають процедурі оцінки впливу на довкілля згідно пункту 10 частини 3 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VІІІ від 23 травня 2017 року (проведення робіт з розчищення і днопоглиблення русла та дна річок, берегоукріплення).
- Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)
Підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля відсутні.
- Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля відповідає статті 6 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля». До звіту з оцінки впливу на довкілля будуть включені з достатньою деталізацією наступні показники : клімат і мікроклімат, повітряне, водне середовища, ґрунти, рослинний і тваринний світ, а також соціальне і техногенне середовища.
- Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на
довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля – це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.
- Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних.
Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Рішення про провадження планованої діяльності Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Дозвіл на виконання будівельних робіт
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Державною архітектурно – будівельною інспекцією України (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
- Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Управління екології та природних ресурсів Волинської ОДА, 43027, м. Луцьк, Київський майдан, 9, каб. 823, e-mail: eco@voleco.voladm.gov.ua, тел.(0332) 740-132
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)