Logo-VVMR_n-12png
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Саць Любов Володимирівна
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Розклади руху маршрутних таксі
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Статистика
      • Центр зайнятості
      • Центр надання безоплатної вторинної правової допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
    • Підприємцям
      • Пільги для бізнесу в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Переселенцям

Подання відомостей про бенефіціарів та структуру власності

24.06.2021Малий та середній бізнес, Оголошенняadminvvmr2

28 квітня 2020 року почали діяти зміни, які стосуються бенефіціарних власників. Змінюється поняття «кінцевий бенефіціарний власник» та запроваджується  додаткові вимоги та обов’язки щодо розкриття відомостей про них, а також більш жорсткої відповідальності за правопорушення, пов’язані з цим питанням.

Мінфін затвердив положення про форму та зміст структури власності (наказ від 19.03.2021 р. № 163). Саме через відсутність цього документа відкладалося подання відомостей про бенефіціарів. Наказ набирає чинності через місяць після його опублікування — тобто з 11.07.2021 р. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0768-21#Text

Хто такі кінцеві бенефіціарні власники? Це фізичні особи, які здійснюють вирішальний вплив (контроль) на діяльність компанії. Зверніть увагу: кінцевим бенефіціарним власником може бути тільки фізична особа.

Як зазначено в Законі № 361, ознакою здійснення прямого вирішального впливу на діяльність є безпосереднє володіння фізичною особою часткою у розмірі не менше 25 % статутного (складеного) капіталу або прав голосу юридичної особи. При цьому кінцевим бенефіціарним власником не може бути особа, яка має формальне право на 25 чи більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі, але є комерційним агентом, номінальним власником, або номінальним утримувачем, або лише посередником щодо такого права.

По суті, в заяві потрібно буде зазначити фізосіб, які:

  • володіють більше 25 % статутного капіталу компанії (прямо або опосередковано);
  • володіють менше 25 % статутного капіталу, але мають усе одно вирішальний вплив на діяльність підприємства. Наприклад, є 5 учасників з часткою по 20 % кожен. Але двоє з них є родичами. Тоді такі учасники — родичі (оскільки їх сукупна частка більше 25 %) — обоє є бенефіціарними власниками.

Кінцевих бенефіціарних власників може й не бути. Тоді у формах 2, 4 на сторінці 2 ставиться позначка в полі «відсутній з причини» і нижче наводиться пояснення.

Структура власності. Подається за формою та змістом, затвердженими наказом Мінфіну. Насправді як такої форми немає (вона складається в довільній формі). Структура власності являє собою схематичне зображення структури власності юридичної особи. На схематичному зображенні структури власності зазначаються:

  • всі особи, які прямо або опосередковано володіють однією юридичною особою самостійно чи спільно з іншими особами (всі учасники юридичної особи та кожної особи у кожному ланцюгу володіння корпоративними правами юридичної особи);
  • всі особи, які незалежно від формального володіння мають можливість значного впливу на керівництво чи діяльність юридичної особи;
  • розмір участі (відсоток корпоративних прав), який належить кожній фізичній та/або юридичній особі, кожному трасту та/або іншому подібному правовому утворенню в іншій юридичній особі, трасті або іншому подібному правовому утворенні.

На схематичному зображенні структури власності щодо кожного кінцевого бенефіціарного власника (за наявності) зазначається опис здійснення вирішального впливу кінцевого бенефіціарного власника на діяльність юридичної особи (прямий та/або непрямий).

У разі здійснення прямого вирішального впливу зазначається відсоток частки в статутному (складеному) капіталі юридичної особи або відсоток права голосу в юридичній особі (дані надаються у відсотках). У разі здійснення непрямого вирішального впливу зазначається характер бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу).

«Малювати» структуру власності рекомендується, орієнтуючись на зразки, наведені на сайті Мінфіну. https://mof.gov.ua/uk/samples_of_drawing_up_a_schematic_representation_of_the_ownership_structure-517

У які строки подавати? Такий обов’язок стосується юросіб, зареєстрованих до моменту набрання чинності Законом № 361 (до 28.04.2020 р.) протягом 3 місяців з дня набрання чинності наказу Мінфіну. Наказ набирає чинності 11.07.2021 р., тому саме із цієї дати розпочнеться відлік 3 місяців для подання документів по 10.10.2021р включно. Фактично в юросіб є 3 місяці на їх подання. Раніше 11.07.2021 р. починати подавати документи не варто!

Подаємо документи — держреєстраторові або нотаріусу. Якщо документи подані в цей строк, платити адмінзбір не доведеться.

Якщо в цей період (у період з 11.07.2021 р. по 10.10.2021 р.) у підприємства виникла необхідність внести зміни до відомостей про юрособу, що містяться в ЄДР, то воно може подати «документи» про бенефіціарів та структуру власності одночасно при реєстрації цих змін.

Юридичні особи, на яких покладено обов’язок подавати інформацію про кінцевого бенефіціарного власника та зареєстровані після 28.04.2020 р повинні подавати її щорічно, починаючи з 01.01.2022 р., протягом 14 днів з дати державної реєстрації  підприємства.

Документи, що подаються заявником для підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи

  1. Для підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника щорічно, починаючи з наступного року з дати державної реєстрації юридичної особи, протягом 14 календарних днів подаються такі документи:

1) заява про підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника;

2) структура власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства;

3) витяг, виписка чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи – нерезидента в країні її місцезнаходження – у разі, якщо засновником юридичної особи є юридична особа – нерезидент;

4) нотаріально засвідчена копія документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи, – для фізичної особи – нерезидента та, якщо такий документ оформлений без застосування засобів Єдиного державного демографічного реєстру, – для фізичної особи – резидента.

Кому не потрібно подавати?

Політичні партії; профспілки; творчі спілки та їх місцеві осередки; організації роботодавців та їх об’єднання; адвокатські об’єднання; торгово-промислові палати; ОСББ; релігійні організації; держоргани; органи місцевого самоврядування та їх асоціації; державні та комунальні підприємства, установи та організації.

Відповідальність

За неподання або несвоєчасне подання держреєстратору інформації про кінцевого бенефіціарного власника або про його відсутність чи документів для підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціара юрособи передбачено штраф у розмірі від 17000 до 51000 грн (від 1000 до 3000 НМДГ).

Оскільки підписує структуру власності лише керівник (без головбуха), штрафуватимуть за це саме директора або іншу особу, уповноважену діяти від імені юрособи (ч. 6 ст. 16611 КУпАП).

Попередня стаття Випускникам спортивної школи вручили свідоцтва Наступна стаття Про проблемні питання медичних установ під час робочої поїздки міського голови

Пошук

Недавні записи

  • Програма заходів до Дня захисників і захисниць України
  • Де 28 вересня у Володимирі не буде води
  • Безплатний курс для ветеранів та ВПО: як подати заявку?
  • Буде припинено газопостачання на зарічанських вулицях
  • Про залучення населення до суспільно корисних робіт в умовах воєнного стану
Вересень 2023
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Сер    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Категорії

  • Covid-19
  • ІГС
  • Індустріальний парк
  • Історія міста
  • Аграріям
  • Анонси
  • АТО
  • Аукціон
  • Без рубрики
  • Бюджет громади
  • Військовий облік
  • Вакансії
  • Вибори
  • Виконавчий комітет
  • Волонтерство
  • ВПО
  • Головні новини
  • Громадські слухання
  • Громадська рада
  • Громадський бюджет
  • Громадський транспорт
  • Для учасників бойових дій, учасників АТО
  • Духовний розвиток громади
  • Екологія
  • Енергоефективність
  • Енергозбереження
  • Житлово-комунальне господарство
  • Життя громади
  • Життя громади в умовах воєнного стану
  • Життя міста
  • ЗМІ про нас
  • ЗСУ
  • Комунальне майно
  • Культура і мистецтво
  • Міжнародне співробітництво
  • Містобудівна документація
  • Міський бюджет
  • Міський голова
  • Малий та середній бізнес
  • Молодіжна політика
  • Молодіжна рада
  • Муніципальна варта
  • Оголошення
  • Оплата праці
  • Освіта
  • Охорона здоров'я
  • Пенсійний фонд
  • Повідомлення про оприлюднення
  • Повідомлення про оприлюднення 2017
  • Повідомлення про оприлюднення 2018 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2019 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2021 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2022 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2023 рік
  • Погоджувальна рада
  • Податкова служба
  • Постійні комісії
  • Привітання
  • Ремонтні роботи
  • Сесія міської ради
  • Служба у справах дітей
  • Соціальний захист населення
  • співчуття
  • Сплата податків
  • Спорт
  • Стратегія розвитку міста
  • Тарифи
  • Туризм
  • Уповноважений з прав людини
  • Центр зайнятості
  • Центр пробації
  • цивільний захист
  • Цифрова освіта
  • ЦНАП
Casinology

Володимир. Офіційний сайт міста

Слідкуйте за нами

Facebook

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту