У 2016 році до виконавчого комітету Володимир – Волинської міської ради надійшло 1773 звернення, що на 89 звернень менше, ніж за відповідний період 2015 року. Письмових звернень – 892, усних – 881. Індивідуальні звернення становлять -1583, колективні – 190, повторних звернень -12, 6 – звернень зареєстровано через поштову скриньку «Листи міському голові.
138 звернень надійшло від органів влади вищого рівня (2015 рік – 145), з них:
– з урядової «гарячої лінії» 102 звернення;
– з обласної державної адміністрації надійшло 33 звернення;
– через «Телефон довіри» облдержадміністрації – 3 звернення.
У зверненнях громадян порушено 1820 питань.
Найактуальнішими залишаються питання комунального господарства та житлової політики – 815, питання земельних відносин – 619, а також соціального захисту – 268. Важливими для громадян у 2016 році були питання економічної політики та торгівлі, праці та заробітної плати, освіти, науки та культури.
За результатами роботи 890 (50,2%) звернень вирішено позитивно, 801 (45,1%) заявнику надано роз’яснення, 10 (1,5%) заявникам відмовлено та відповідно до ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» 7 звернень надіслано за належністю.
Окремо необхідно відмітити що, у 2016 році набув розвиток такої форми роботи зі зверненнями громадян, як електронні звернення та електронні петиції. За звітний період надійшло 71 електронне звернення, із них:
-22 звернення на електронну пошту від громадян;
-12 петицій, що набрали 150 та більше голосів;
-37 петицій, що не набрали необхідної кількості голосів, та розглядались відповідно до Закону України «Про звернення громадян», як колективні звернення.
У 2016 році міським головою проведено 29 особистих прийоми, в ході яких звернулось 386 громадян та 495 громадян до заступників міського голови. Окрім того, міським головою та його заступниками проводяться телефонні «гарячі лінії» через яку зареєстровано 18 звернень.