8-го жовтня перший заступник міського голови Володимира-Волинського Ярослав Матвійчук провів щовівторкову нараду з керівниками управлінь та відділів виконавчого комітету міської ради, установ та організацій міста, після якої зустрівся з представниками засобів масової інформації.
Під час робочої наради перший заступник міського голови зупинився на питанні проєктів, що реалізовуються на умовах співфінансування з ОТГ.
Також, за його словами, у Володимирі-Волинському за останні роки побудували близько 60 доріг, тому Ярослав Матвійчук закликав звернути увагу на їх гарантійне обслуговування, висловивши прохання ще раз перевірити всі шляхи, роботи на яких були виконані впродовж 4 років, і з’ясувати, чи немає зауважень до підрядників.
На нараді поставили акцент і на питаннях розширення підприємств, де можна надавати суспільно-корисні роботи, необхідності проведення аналізу пільгових перевезень на 2020 рік, ліквідації стихійних сміттєзвалищ.
Керуюча справами виконавчого комітету міськради Ірина Ліщук нагадала присутнім про заходи до Дня захисника України, що відбудуться 14-го жовтня (початок о 11:30) й розпочнуться покладанням квітів до пам’ятника героям УПА, а продовжаться урочистим маршем від пам’ятника героям УПА до дошки пам’яті героям АТО, покладанням квітів загиблим захисникам України, виставкою військової техніки та озброєння у парку “Слов’янський”.
Після наради перший заступник міського голови зустрівся з журналістами, які цікавилися питаннями опалювального сезону у Володимирі, актуальності введення безготівкового розрахунку в громадському транспорті, пільгових перевезень тощо.
На тлі різкої зміни погоди мерзнемо ми, а також діти в садочках та школах (газета “Слово Правди”)
Завідувачам садочків дане доручення щодо тимчасового обігріву електроприладами. Минулої п’ятниці ми розпочали опалювальний сезон у лікарні. Готові дати тепло всім, але потрібно враховувати той факт, що якщо повністю запустимо котельні, опалюватимуться також і багатоквартирні будинки й людям прийдуть платіжки. Зараз проводимо моніторинг температури повітря, однак зважаємо і на прогнози синоптиків, а вони обіцяють потепління.
Щойно на звіті начальників управлінь у мене особисто склалося враження, що найбільша проблема виникла в КП “Полігон” (газета “Місто вечірнє”)
Йшлося про будівництво 3-ої черги полігону ТПВ. Об’єкт складний, документація на нього була виготовлена у 2016-му році, кошти (перший транш) отримали у 2018-му році і вже у 2019-му йде до завершення робіт. На сьогодні є ряд зауважень від технагляду щодо їх проведення і це, відповідно, виправляється.
Кошти є на рахунку в КП “Полігон” і поки не будуть виконані всі необхідні роботи і усунені наші зауваження, звичайно, їх ніхто проплачувати не буде. Звісно, підрядник зацікавлений, щоб їх завершити. Як повідомляли раніше, готовність цього об’єкту становить більше 80-ти відсотків.
Що обговорювали з представниками німецької делегації? (газета “Слово Правди”)
Благодійники з Німеччини вкотре привезли допомогу нашому місту. Під час зустрічі говорили про подальшу співпрацю. На сьогоднішній день є можливість залучати серйозні гранти, ведемо переговори про можливість реалізації спільних проєктів. Гостей зацікавили близькі обом сторонам теми – інклюзія в нашому місті та “сміттєве” питання. В Німеччині існують досить сучасні технології роботи з побутовими відходами, а ми також сьогодні будуємо полігон і нашим завданням, звісно, є продовження терміну його експлуатації.
До цього питання потрібно підійти серйозно і комплексно – необхідне встановлення сортувальної лінії. Для того, щоби поставити сучасний контейнер, треба купити ще і відповідний сміттєвоз, обладнати майданчики і в рамках їх реконструкції та закупівлі обладнання, звісно, увагу слід звернути на сортування. Друге, на чому варто поставити акцент – це культура поводження з відходами наших мешканців і ринок збуту відходів.
Ви згадували про купівлю автомобіля для інклюзивно-ресурсного центру. Це має бути спеціалізоване авто? (інтернет-видання “Район. Володимир-Волинський”)
Так, він відповідатиме всім вимогам перевезення дітей з особливими потребами. Це досить дороговартісна спецтехніка, на яку спрямують фактично 1 мільйон гривень з держбюджету та 300 тисяч гривень з бюджету міста.
Цікавить питання пільгових перевезень пасажирів. Йдуть зміни? (газета “Слово Правди”)
Будемо радитися з депутатами. Все ж сподіваємося, що на державному рівні це питання вирішиться і врешті перестануть стикати лобами пільговиків, органи місцевого самоврядування і перевізників. Тому що ми розуміємо ситуацію – держава не дала жодної гривні на ці пільги.
Ви згадували про спільні проєкти із Зарічанською ОТГ. Чи за минулий рік були реалізовані інші проєкти з сусідніми громадами? (інтернет-видання “Район. Володимир-Волинський”)
Це проєкти, які мають фінансову підтримку. Працювали над частковим забезпеченням Зарічанської громади водою, на умовах співфінансування намагаємося будувати дороги, які перебувають на балансі міста та ОТГ. На мою думку, в умовах впровадження реформи децентралізації є велика перспектива співпраці між Володимиром-Волинським і прилеглими громадами. Місту, звісно, потрібен простір, а громадам – міська інфраструктура: якісне водопостачання, освіта, медицина. Громади відстоюють свої інтереси, а ми – свої, однак впевнений, що знайдемо золоту середину.
З листопада у Луцьку запрацює безготівкова оплата в громадському транспорті. Чи планують проводити аналогічні заходи у Володимирі? (інтернет-видання “Княжий Град”)
Звісно, обговорюємо з перевізниками вже не вперше це питання. Спочатку вони були більше, а зараз менше зацікавлені, тому що це потребує певних фінансових вкладень. Однак ми продовжимо цю роботу, адже електронне обслуговування – це крок до якісного надання послуг. І сам перевізник бачитиме реальний пасажиропотік на маршрутах й реальний ресурс коштів, які надходять.
Формується бюджет 2020-го року. Чи прогнозуєте, скільки доріг буде заасфальтовано? (газета “Слово Правди”)
У першочерговому порядку це вулиці, проектну документацію на які виготовили мешканці. Досить важко спрогнозувати, адже все залежить від вартості будметералів, заробітних плат на будівництві тощо.