Міський голова Ігор Пальонка прийняв розпорядження про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад у структурі апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради.
Оголошуються конкурси на заміщення вакантних посад:
- начальника відділу міжнародної діяльності та туризму;
- начальника управління з гуманітарних питань.
Вимоги до кандидатів:
– начальник відділу міжнародної діяльності та туризму:
- вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста;
- впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами;
- вільне володіння державною мовою, володіння іноземними мовами (англійською, польською, німецькою);
- стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років;
- презентація свого бачення розвитку даної галузі в громаді;
– начальник управління з гуманітарних питань:
- вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста;
- впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами;
- вільне володіння державною мовою;
- стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років;
- презентація свого бачення розвитку даної галузі у громаді.
Необхідні документи для участі у конкурсі:
- заява про участь в конкурсі;
- заповнена особова картка /форма П-2ДС/ з відповідними додатками;
- автобіографія та резюме;
- 2 фотокартки розміром 4х6 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- копія документа, який посвідчує особу;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
- письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї;
- особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua) ;
- особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня виходу публікації про оголошення конкурсу у друкованому засобі масової інформації.
Кандидати на посаду будуть складати іспити на знання Конституції України, Законів України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про запобігання корупції”, а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень та посадової інструкції.
Документи подаються особисто за адресою: м. Володимир-Волинський, вул. Д. Галицького,5, кабінет № 4. Додаткова інформація щодо основних функцій, обов’язків, розміру та умов оплати праці надається там же.
Ознайомитися з питаннями по складанню іспиту на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні» , «Про запобігання корупції» можна на сайті міської ради.