Відповідно до розпорядження міського голови оголошується конкурс на заміщення вакантних посад у структурі апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради, а саме: начальника відділу освіти управління з гуманітарних питань виконавчого комітету міської ради, головного спеціаліста – юрисконсульта юридичного відділу виконавчого комітету міської ради, головного спеціаліста відділу економічного розвитку, проєктної діяльності та інвестицій виконавчого комітету міської ради, головного спеціаліста відділу капітального будівництва управління інфраструктури виконавчого комітету міської ради.
Вимоги до кандидатів:
– начальника відділу освіти управління з гуманітарних питань виконавчого комітету міської ради (вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами, вільне володіння державною мовою, стаж роботи в органах місцевого самоврядування , на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємствах, установах, організаціях незалежно від форми власності не менше 2 років)
– головного спеціаліста – юрисконсульт юридичного відділу виконавчого комітету міської ради (вища юридична освіта не нижче ступеня спеціаліста, магістра, впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами, вільне володіння державною мовою)
– головного спеціаліста відділу економічного розвитку, проєктної діяльності та інвестицій виконавчого комітету міської ради(вища освіта не нижче ступеня спеціаліста, магістра, впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами, вільне володіння державною мовою)
– головного спеціаліста відділу капітального будівництва управління інфраструктури виконавчого комітету міської ради(вища освіта не нижче ступеня спеціаліста, магістра, впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами, вільне володіння державною мовою)
Необхідні документи для участі у конкурсі:
– заява про участь в конкурсі; (http://dsvv.gov.ua/wp-content/uploads/2015/08/Z-R-A-Z-O-K-zayavy-na-konkurs1.doc)
– заповнена особова картка /форма П-2ДС/ з відповідними додатками; (http://dsvv.gov.ua/wp-content/uploads/2015/08/Forma-P-2DS-dlya-zapovnennya.docx)
– автобіографія та резюме;
– 2 фотокартки розміром 4х6 см;
– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
– копія документа, який посвідчує особу;
– копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
– письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї;
– особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua) ;
– особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня виходу публікації про оголошення конкурсу у друковану засобі масової інформації.
Кандидати на посаду будуть складати іспити на знання Конституції України, Законів України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та “Про місцеве самоврядування в Україні” , “Про запобігання корупції”, а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень та посадової інструкції.
Документи подаються особисто за адресою: м. Володимир-Волинський, вул. Д. Галицького,5, кабінет № 4 (тел. 3-84-30). Додаткова інформація щодо основних функцій, обов’язків, розміру та умов оплати праці надається там же.