Logo-VVMR_n-12png
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Саць Любов Володимирівна
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • ЦНАП
      • ТІЦ
      • Електронне звернення
      • Розклади руху маршрутних таксі
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
      • Громадська участь
      • Вакансії міста
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної політики
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Фінансова допомога
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Статистика
      • Центр зайнятості
      • Володимирський центр надання безоплатної вторинної правової допомоги
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
    • Підприємцям
      • Пільги для бізнесу в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Переселенцям

Оголошено конкурси на заміщення вакантних посад

11.03.2021Вакансії, Головні новини, Оголошенняadminvvmr2

У Володимирі-Волинському оголошено конкурси на заміщення вакантних посад у структурі апарату ради та  виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради.

Міський голова Ігор Пальонка видав розпорядження про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад у структурі апарату ради та  виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради, а саме:

  • начальника відділу з питань кадрової роботи;
  • начальника відділу міжнародної діяльності та туризму;
  • начальника відділу зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації;
  • начальника відділу економічного розвитку, проєктної діяльності та інвестицій;
  • начальника відділу з питань праці;
  • начальника управління з гуманітарних питань;
  • начальника відділу освіти управління з гуманітарних питань;
  • начальника відділу  культури і мистецтв управління з гуманітарних питань;
  • начальника відділу молодіжної політики та спорту управління з гуманітарних питань;
  • начальника відділу охорони здоров’я та медичного забезпечення;
  • начальника управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів;
  • начальника відділу-головного архітектора відділу містобудування та архітектури управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів;
  • начальника відділу комунальної власності управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів;
  • начальника відділу земельних та природних ресурсів управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів;
  • начальника управління інфраструктури;
  • заступника начальника управління інфраструктури;
  • начальника відділу капітального будівництва управління інфраструктури;
  • начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою та екології управління інфраструктури;
  • начальника управління «Центр надання адміністративних послуг»;
  • заступника начальника управління «Центр надання адміністративних послуг»;
  • начальника відділу ведення реєстру територіальної громади та паспортних послуг управління «Центр надання адміністративних послуг»;
  • начальника відділу надання адміністративних послуг управління «Центр надання адміністративних послуг»;
  • начальника управління бюджету та фінансів;
  • начальника управління соціальної політики;
  • заступника начальника управління соціальної політики.

Вимоги до кандидатів:

Посада

Вимоги

Начальник відділу з питань кадрової роботи виконавчого комітету міської ради

 

– вища юридична освіта не нижче ступеня

 магістра, спеціаліста;

– впевнене володіння основними принципами

 роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами;

– вільне володіння державною мовою;

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років.

Начальник відділу міжнародної діяльності та туризму виконавчого комітету міської ради

– вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста;

– впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами;

– вільне володіння державною мовою;

– володіння іноземними мовами (англійською, польською, німецькою);

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років;

– презентація свого бачення розвитку даної галузі в громаді

Начальник відділу зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації виконавчого комітету міської ради

 

– вища освіта не нижче ступеня  магістра, спеціаліста;

– впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами;

– вільне володіння державною мовою;

– стаж роботи  не менше трьох років.

Начальник відділу економічного розвитку, проєктної діяльності та інвестицій виконавчого комітету міської ради

 

– вища економічна освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста;

– впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами;

– вільне володіння державною мовою;

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років.

Начальник відділу з питань праці виконавчого комітету міської ради

 

– вища освіта не нижче ступеня  магістра, спеціаліста;

– впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами;

– вільне володіння державною мовою;

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років.

Начальник відділу освіти управління з гуманітарних питань виконавчого комітету міської ради

 

– вища освіта не нижче ступеня  магістра, спеціаліста;

– впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами;

– вільне володіння державною мовою;

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років.

Начальник відділу культури і мистецтв управління з гуманітарних питань виконавчого комітету міської ради

 

– вища освіта не нижче ступеня  магістра, спеціаліста;

– впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами;

– вільне володіння державною мовою;

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років.

Начальник відділу молодіжної політики та спорту управління з гуманітарних питань виконавчого комітету міської ради

– вища освіта не нижче ступеня  магістра, спеціаліста;

– впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами;

– вільне володіння державною мовою;

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років.

Начальник відділу-головний архітектор відділу містобудування та архітектури управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів виконавчого комітету міської ради

– вища освіта не нижче ступеня  магістра, спеціаліста;

– впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами;

– вільне володіння державною мовою;

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років.

Начальник відділу комунальної власності управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів виконавчого комітету міської ради

– вища освіта не нижче ступеня  магістра, спеціаліста;

– впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами;

– вільне володіння державною мовою;

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років.

Начальник відділу земельних та природних ресурсів управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів виконавчого комітету міської ради

– вища освіта не нижче ступеня  магістра, спеціаліста;

– впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами;

– вільне володіння державною мовою;

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років.

Заступник начальника управління інфраструктури виконавчого комітету міської ради

– вища освіта не нижче ступеня  магістра, спеціаліста;

– впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами;

– вільне володіння державною мовою;

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років.

Начальник відділу капітального будівництва управління інфраструктури виконавчого комітету міської ради

– вища освіта не нижче ступеня  магістра, спеціаліста;

– впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами;

– вільне володіння державною мовою;

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років.

Начальник відділу житлово-комунального господарства, благоустрою та екології управління інфраструктури виконавчого комітету міської ради

– вища освіта не нижче ступеня  магістра, спеціаліста;

– впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами;

– вільне володіння державною мовою;

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років.

Заступник начальника управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету міської ради

– вища освіта не нижче ступеня  магістра, спеціаліста;

– впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами;

– вільне володіння державною мовою;

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років.

Начальник відділу ведення реєстру територіальної громади та паспортних послуг управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету міської ради

– вища освіта не нижче ступеня  магістра, спеціаліста;

– впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами;

– вільне володіння державною мовою;

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років.

Начальник відділу надання адміністративних послуг управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету міської ради

– вища освіта не нижче ступеня  магістра, спеціаліста;

– впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами;

– вільне володіння державною мовою;

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років.

Заступник начальника управління соціальної політики виконавчого комітету міської ради

 

– вища освіта не нижче ступеня  магістра, спеціаліста;

– впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами;

– вільне володіння державною мовою;

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років.

Начальник управління з гуманітарних питань виконавчого комітету міської ради

– вища освіта не нижче ступеня  магістра, спеціаліста;

– впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами;

– вільне володіння державною мовою;

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років.

– презентація свого бачення розвитку даної галузі у громаді.

Начальник управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів виконавчого комітету міської ради

– вища освіта не нижче ступеня  магістра, спеціаліста;

– впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами;

– вільне володіння державною мовою;

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років.

– презентація свого бачення розвитку даної галузі у громаді.

Начальник управління інфраструктури виконавчого комітету міської ради

– вища освіта не нижче ступеня  магістра, спеціаліста;

– впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами;

– вільне володіння державною мовою;

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років.

– презентація свого бачення розвитку даної галузі у громаді.

Начальник управління «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету міської ради

– вища освіта не нижче ступеня  магістра, спеціаліста;

– впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами;

– вільне володіння державною мовою;

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років.

– презентація свого бачення розвитку даної галузі у громаді.

Начальник управління бюджету та фінансів виконавчого комітету міської ради

– вища освіта не нижче ступеня  магістра, спеціаліста;

– впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами;

– вільне володіння державною мовою;

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років.

– презентація свого бачення розвитку даної галузі у громаді.

Начальник  управління соціальної політики виконавчого комітету міської ради

– вища освіта не нижче ступеня  магістра, спеціаліста;

– впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами;

– вільне володіння державною мовою;

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років.

– презентація свого бачення розвитку даної галузі у громаді.

Начальника відділу охорони здоров’я та медичного забезпечення виконавчого комітету міської ради

– вища освіта не нижче ступеня  магістра, спеціаліста;

– впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами;

– вільне володіння державною мовою;

– стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років.

– презентація свого бачення розвитку даної галузі у громаді.

Необхідні документи для участі у конкурсі:

– заява про участь в конкурсі;

– заповнена особова картка /форма П-2ДС/ з відповідними додатками; 

– автобіографія та резюме;      

– 2 фотокартки розміром 4х6 см;

– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

–  копія документа, який посвідчує особу;

– копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

– письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї;

 – особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції;

– особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня виходу публікації про оголошення конкурсу у друкованому засобі масової інформації.

Кандидати  на посаду будуть складати іспити на знання Конституції України, Законів України  «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про місцеве самоврядування в Україні» , «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень та посадової інструкції.  

Документи подаються особисто за адресою: м. Володимир-Волинський, вул. Д. Галицького,5, кабінет № 4 (тел. 3-84-30). За цими контактними даними також можна отимати додаткову інформацію щодо основних функцій, обов’язків, розміру та умов оплати праці.

Ознайомитися з питаннями по складанню іспиту на знання Конституції України, Законів України  «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні» , «Про запобігання корупції» можна за посиланням.

Ознайомитися з питаннями по складанню іспиту на перевірку знання законодавства України з урахуванням специфіки функціональних повноважень посадової особи (начальника відділу економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій   виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради, начальника відділу міжнародної діяльності та туризму виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради,начальника відділу з питань кадрової роботи виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради,начальника відділу з питань праці виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради,начальника відділу зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради) можна за посиланням

Ознайомитися з питаннями по складанню іспиту на перевірку знання законодавства України з урахуванням специфіки функціональних повноважень посадової особи( начальника управління з гуманітарних питань   виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради, начальника відділу освіти управління з гуманітарних питань   виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради,начальника відділу культури і мистецтва управління з гуманітарних питань   виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради, начальника відділу молодіжної політики і спорту управління з гуманітарних питань   виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради, начальника відділу охорони здоровя та медичного забезпечення  виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради, начальника управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів  виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради, начальника відділу містобудування та архітектури управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів  виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради, начальника відділу комунальної власності управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів  виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради, начальника відділу земельних та природних ресурсів управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів  виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради, начальника управління бюджету та фінансів виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради, начальника (заступника начальника)  управління «ЦНАП»   виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради, начальника відділу ведення реєстру територіальної  громади та паспортних послуг  управління «ЦНАП»   виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради, начальника відділу надання адміністративних послуг  управління «ЦНАП»   виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради, начальника  (заступника начальника) управління інфраструктури виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради, начальника відділу капітального будівництва управління інфраструктури виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради, начальника відділу ЖКГ, благоустрою та екології управління інфраструктури виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради, начальника (заступника начальника) управління соціальної політики виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради)  можна за посиланням.

Попередня стаття Збір ідей проєктів до Стратегії розвитку громади продовжено до 22-го березня Наступна стаття Володимирчан просять вчасно оплачувати рахунки за спожиті послуги

Пошук

Недавні записи

  • Відбувся семінар-практикум на тему базової психологічної допомоги
  • У Володимирі “Ладомир” гратиме проти “Динамо”
  • У міській раді обговорили початок реставраційних робіт історичного музею та музичної школи
  • Відбулись торги щодо продажу права оренди земельної ділянки біля Новосілок
  • Стартував конкурс, за яким ветерани можуть отримати 1,5 мільйона гривень на відкриття та розвиток бізнесу
Березень 2023
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Лют    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Категорії

  • Covid-19
  • ІГС
  • Індустріальний парк
  • Аграріям
  • Анонси
  • АТО
  • Аукціон
  • Без рубрики
  • Бюджет громади
  • Військовий облік
  • Вакансії
  • Вибори
  • Виконавчий комітет
  • Волонтерство
  • ВПО
  • Головні новини
  • Громадські слухання
  • Громадська рада
  • Громадський бюджет
  • Для учасників бойових дій, учасників АТО
  • Духовний розвиток громади
  • Енергоефективність
  • Енергозбереження
  • Житлово-комунальне господарство
  • Життя громади
  • Життя громади в умовах воєнного стану
  • Життя міста
  • ЗМІ про нас
  • Комунальне майно
  • Культура і мистецтво
  • Міжнародне співробітництво
  • Містобудівна документація
  • Міський бюджет
  • Міський голова
  • Малий та середній бізнес
  • Молодіжна рада
  • Муніципальна варта
  • Оголошення
  • Оплата праці
  • Освіта
  • Охорона здоров'я
  • Пенсійний фонд
  • Повідомлення про оприлюднення
  • Повідомлення про оприлюднення 2017
  • Повідомлення про оприлюднення 2018 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2019 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2021 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2022 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2023 рік
  • Погоджувальна рада
  • Податкова служба
  • Постійні комісії
  • Привітання
  • Ремонтні роботи
  • Сесія міської ради
  • Соціальний захист населення
  • Сплата податків
  • Спорт
  • Стратегія розвитку міста
  • Тарифи
  • Туризм
  • Уповноважений з прав людини
  • Центр зайнятості
  • цивільний захист
  • Цифрова освіта
  • ЦНАП
Casinology

Володимир. Офіційний сайт міста

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800333262
post@volodymyrrada.gov.ua

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Слідкуйте за нами

Facebook
Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту