У Володимирі-Волинському оголошено конкурси на заміщення вакантних посад у структурі апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради.
Міський голова Ігор Пальонка прийняв розпорядження про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад у структурі апарату ради та виконавчих органів Володимир-Волинської міської ради, а саме:
- начальника відділу міжнародної діяльності та туризму;
- начальника управління з гуманітарних питань;
- начальника відділу житлово-комунального господарства, благоустрою та екології управління інфраструктури;
- головного спеціаліста відділу економічного розвитку, проектної діяльності та інвестицій;
- головного спеціаліста відділу капітального будівництва управління інфраструктури;
- головного спеціаліста відділу зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації;
- головного спеціаліста-бухгалтера управління «Центр надання адміністративних послуг»;
- головного спеціаліста відділу з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної і мобілізаційної роботи, цивільного захисту, надзвичайних ситуацій та охорони праці;
- психолога Володимир-Волинського центру соціальних служб.
Вимоги до кандидатів:
- начальник відділу міжнародної діяльності та туризму: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами, вільне володіння державною мовою, володіння іноземними мовами (англійською, польською, німецькою), стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років, презентація свого бачення розвитку даної галузі в громаді;
- начальник управління з гуманітарних питань: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами, вільне володіння державною мовою, стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років, презентація свого бачення розвитку даної галузі у громаді;
- начальник відділу житлово-комунального господарства, благоустрою та екології управління інфраструктури: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами, вільне володіння державною мовою, стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 2 років;
- головний спеціаліст відділу економічного розвитку, проектної діяльності та інвестиції: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами, вільне володіння державною мовою;
- головний спеціаліст відділу капітального будівництва управління інфраструктури: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами, вільне володіння державною мовою;
- головний спеціаліст відділу з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної і мобілізаційної роботи, цивільного захисту, надзвичайних ситуацій та охорони праці: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами, вільне володіння державною мовою;
- головний спеціаліст відділу зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами, вільне володіння державною мовою;
- головний спеціаліст-бухгалтер управління «Центр надання адміністративних послуг»: вища економічна чи бухгалтерська освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами,вільне володіння державною мовою;
- психолог Володимир-Волинського центру соціальних служб: вища освіта не нижче ступеня бакалавр за спеціальністю психолог, практичний-психолог, впевнене володіння основними принципами роботи на комп’ютері та відповідними програмними засобами, вільне володіння державною мовою.
Необхідні документи для участі у конкурсі:
– заява про участь в конкурсі;
– заповнена особова картка /форма П-2ДС/ з відповідними додатками;
– автобіографія та резюме;
– 2 фотокартки розміром 4х6 см;
– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
– копія документа, який посвідчує особу;
– копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
– письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї;
– особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua) ;
– особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня виходу публікації про оголошення конкурсу у друкованому засобі масової інформації.
Кандидати на посаду будуть складати іспити на знання Конституції України, Законів України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та “Про місцеве самоврядування в Україні” , “Про запобігання корупції”, а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень та посадової інструкції.
Документи подаються особисто за адресою: м. Володимир-Волинський, вул. Д. Галицького,5, кабінет № 4 (тел. 3-84-30). Додаткова інформація щодо основних функцій, обов’язків, розміру та умов оплати праці надається там же.
Ознайомитися з питаннями по складанню іспиту на знання Конституції України, Законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні» , «Про запобігання корупції» можна на сайті міської ради, завантаживши документ.