Logo-VVMR_n-12png
Головна
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Економічний профіль громади
    • Соціальний паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Проекти порядків денних постійних комісій
      • Трансляції/записи засідань постійних комісій міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Відеозаписи/трансляції засідань виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Міський транспорт
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Переселенцям
        • Рада з питань ВПО
      • «Соціальне таксі»
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної та ветеранської політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Безбар’єрність
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Центр зайнятості
      • Статистика
      • Бюро правничої допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • е-Ветеран
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
      • Безпека громадян
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Mayors for Economic Growth
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
      • Сезонна торгівля
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
      • Державна підтримка великих інвестиційних проєктів
    • Підприємцям
      • Бізнес в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Нормативно грошова оцінка земельних ділянок
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Трансляції/записи засідань сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Порядки денні засідань виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Трансляції засідання виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Реєстр наказів про присвоєння адрес
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Ветеранам

Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади

03.06.2021Вакансії, Оголошенняadminvvmr2

Оголошення про проведення  конкурсу на заміщення вакантної  посади директора Володимир-Волинського фонду підтримки підприємництва “Бізнес-Центр”  

НАЗВА УСТАНОВИ: Володимир-Волинський фонд підтримки підприємництва “Бізнес-Центр”.

МІСЦЕ ЗНАХОДЖЕННЯ: вул.Устилузька, 18  м.Володимир-Волинський, 44700.

НАЗВА ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ:  директор Володимир-Волинського фонду підтримки підприємництва “Бізнес-Центр” на період відпустки для догляду за дитиною основного працівника або її фактичного виходу на роботу.  

ОСНОВНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ:

  • Ініціює та бере безпосередню участь у розробці та реалізації програм економічного та соціального розвитку міста, сприяння розвитку малого і середнього підприємництва, спрямованих на розвиток підприємництва.
  • Організовує процес підвищення рівня бізнес-освіти суб`єктів підприємницької діяльності в тому числі проведення семінарів, консультацій, зустрічей за «круглим столом», із залученням відповідних спеціалістів.
  • Консультує, надає рекомендації та практичну допомогу суб`єктам підприємницької діяльності з питань ведення підприємницької діяльності, планування, управління тощо.
  • Організовує заходи по підготовці, перепідготовці, підвищенню кваліфікації кадрів для малого та середнього підприємництва.
  • Здійснює інформаційне забезпечення, облік та аналіз потреб, можливостей залучення фінансових ресурсів, ефективності використання вітчизняних та іноземних інвестицій і кредитів, іншої фінансової та технічної допомоги, що спрямована на розвиток малого і середнього бізнесу, підтримку вітчизняного товаровиробника.
  • Бере участь у реалізації міжнародних програм, що фінансуються іноземними фондами, що здійснюють свою діяльність як на території України, так і за її межами. Готує та подає проектні заявки з питань підприємництва в рамках грантових програм.
  • Бере участь в організації та проведенні виставок, ярмарків, симпозіумів, аукціонів та інших заходів рекламного характеру для підтримки розвитку підприємництва.
  • Відповідно до порядку часткового відшкодування з міського бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими суб`єктами підприємництва для реалізації інвестиційних проектів надає фінансову підтримку підприємництву через уповноважені банки, які визначаються ФПП «Бізнес-Центр»  на конкурсній основі.
  • Бере участь у пошуку та залученню на територію індустріальних (промислових) парків підприємств-учасників, забезпечує консультативний супровід учасників індустріальних (промислових) парків.
  • Проводить інші види діяльності, що не суперечить чинному законодавству України, взаємодіє з органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями України та іноземних держав. 

КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ:

  • Вища освіта.
  • Загальний стаж роботи не менше 3 років.

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, що подаються на  участь у конкурсі:

  • письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади;
  • пропозиція  щодо програми розвитку ФПП «Бізнес-Центр”  – конкурсна пропозиція;
  • автобіографія;
  • резюме з фотокарткою розміром 4х6см;
  • довідка МВС про відсутність судимості;
  • копія документа, що посвідчує особу;
  • копія документа про вищу освіту;
  • копія трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;
  • медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами, затвердженими МОЗ;
  • згода на обробку персональних даних (за встановленою формою);
  • попередження стосовно встановлених Законом України “Про запобігання корупції” вимог та обмежень (за встановленою формою);
  • заява про відсутність у діях особи конфлікту інтересів (за встановленою формою);
  • підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України “Про запобігання корупції”).

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інше).

СТРОК І МІСЦЕ ПРИЙНЯТТЯ ДОКУМЕНТІВ ТА ДАТА ПРОВЕДЕННЯ ЗАСІДАННЯ КОНКУРСНОЇ КОМІСІЇ:

Документи подаються претендентом особисто до управління економічного розвитку та інвестицій або надсилаються електронною поштою за адресою: вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир – Волинський, кабінет 10.

Електронна адреса: ekonomika.volodymyr@gmail.com.

Кінцевий термін прийняття заяв – 24 червня до 16.00 год.

Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.

Проведення конкурсу  відбудеться  29 червня 2021 року об 11.00 год за адресою: вул. Данила Галицького, 5,  м. Володимир – Волинський, 44700.

Додаток: фінансова звітність ФПП «Бізнес-Центр»  за 2020 рік та 1 квартал 2021 р. в форматі pdf.

 

Протокол №3 від 29.06.2021р. засідання конкурсної комісії по проведенню конкурсу на заміщення вакантної посади (переглянути)

Конкурсна пропозиція (завантажити)

 

Попередня стаття У Володимирі-Волинському активно впроваджуються заходи з енергоефективності Наступна стаття Відбувся «кругий стіл» з питань профілактики наркоманії на території громади

Пошук

Недавні записи

  • Експертна комісія погодила кандидатури на виплату винагород спортсменам
  • Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
  • Працювала комісія з питань охорони здоров’я
  • На вихідних у Володимирі відбудеться мирна акція на підтримку військовополонених і зниклих безвісти
  • Освітянська комісія погодила низку питань до розгляду сесії
Листопад 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Жов    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Категорії

Casinology

Володимирська міська рада. Офіційний сайт

Слідкуйте за нами

Facebook
YouTube

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту