Обслуговування громадян за принципом “Єдиного вікна”
У Володимир-Волинському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України уже більше трьох років працює відділ обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна», так званий фронт-офіс, де спеціалісти відділу обслуговування громадян надають цілий комплекс послуг. До послуг відносяться прийом документів для призначення, перерахунку, надання консультацій з питань пенсійного забезпечення, надання інформації про виплату пенсій, прийом документів на оформлення допомоги на поховання та недоотриманої пенсії, надання зразків та бланків заяв, видача довідок про перебування на обліку та довідок застрахованим особам про розмір накопиченого з липня 2000 року страхового стажу та заробітку, перегляд інформації про особу, що міститься в Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, автоматизованій системі обробки пенсійної документації, зокрема про сплачені страхові внески, набутий страховий стаж, розмір заробітної плати, дані, на підставі яких призначено пенсію, її розмір і виплату. В окремих випадках за необхідністю відвідувачам надаються консультації спеціалістів юридичного або інших структурних підрозділів.
Так, протягом 3 місяців 2017 року спеціалістами відділу було надано 5805 консультацій та роз’яснень. На прийомах надавались консультації щодо різних аспектів пенсійного забезпечення. Зокрема громадяни найбільше цікавляться змінами в пенсійному законодавстві, можливістю переходу на інший вид пенсії, розмірами підвищень і доплат, порядком проведення призначення (перерахунку) пенсії, пенсійним забезпеченням держаних службовців, достроковими пенсіями учасників АТО, виплатами ветеранам війни, виплатами пенсій внутрішньо переміщеним особам та інше.
Хотілось би зазначити, що з 1 листопада 2016 року запрацював оновлений веб-портал електронних послуг ПФУ.
Веб-портал надає можливість отримання різнопланової інформації без черг і зайвих витрат часу:
- можна отримати інформацію з бази даних персоніфікованого обліку;
- найманий працівник може контролювати свого роботодавця щодо даних, які останній подає в звітах по ЄСВ, звідки вони підвантажуються до реєстру застрахованих осіб;
- можна отримувати дані з власної пенсійної справи (для пенсіонерів);
- можна подавати запити на попереднє замовлення документів;
- подавати заяви про призначення та перерахунок пенсії в органи Пенсійного фонду;
- записатися на прийом з можливістю вибору часу, зручного для відвідувача Фонду;
- подавати скарги в органи Пенсійного фонду.
Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
Для того, щоб скористатися послугами веб-порталу, достатньо лише один раз звернутися до управління Фонду для реєстрації або зареєструватися онлайн за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП). Всі послуги, надані веб-порталом, абсолютно безкоштовні.
Детальніше про правила користування веб-порталом електронних послуг та порядок реєстрації на ньому можна дізнатись безпосередньо на веб-порталі або безпосеродньо в нашому управлінні за адресою вул.Соборна, 1, відділ обслуговування громадян.