Logo-VVMR_n-12png
Головна
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Економічний профіль громади
    • Соціальний паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Проекти порядків денних постійних комісій
      • Трансляції/записи засідань постійних комісій міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Відеозаписи/трансляції засідань виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Міський транспорт
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Переселенцям
        • Рада з питань ВПО
      • «Соціальне таксі»
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної та ветеранської політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Центр зайнятості
      • Статистика
      • Бюро правничої допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • е-Ветеран
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
      • Безпека громадян
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Mayors for Economic Growth
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
      • Сезонна торгівля
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
      • Державна підтримка великих інвестиційних проєктів
    • Підприємцям
      • Бізнес в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Трансляції/записи засідань сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Порядки денні засідань виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Трансляції засідання виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Реєстр наказів про присвоєння адрес
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Ветеранам

На нараді керівників структурних підрозділів представили нового керівника муніципальної варти

08.02.2022Головні новини, Міський головаДіма

8 лютого міський голова Ігор Пальонка провів нараду з керівниками структурних підрозділів виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради, під час якої було заслухано короткі звіти про пророблену роботу та стан справ у різних сферах громади.

Начальник відділу земельних та природних ресурсів управління містобудування, архітектури та комунальних ресурсів Наталія Антоненко розповіла, що станом на 7 лютого підготовлено для оприлюднення на сайті 171 проєкт рішення, що стосуються земельних питань та будуть винесені на чергову сесію міської ради. 1 лютого відбулись електронні аукціони з продажу земельних ділянок та прав оренди на них. Земельну ділянку площею більше 6 га було передано для виділення учасникам бойових дій.

Начальник управління бюджету та фінансів Оксана Субицька повідомила, що за січень місцевий бюджет виконано на 114,9%, понадпланово отримано 2 млн 685 тис грн. Проведена робота над перерозподілом вільних залишків.

Як повідомила заступник начальника управління соціальної політики Алла Кузьмич, у цьому році вже було виплачено пільг та субсидій на суму більше 9 млн грн. Провели виплату державних соціальних допомог на суму 5,625 млн грн. Протягом минулого тижня в управління надійшло 19 заяв від членів сімей загиблих для виплати матеріальної підтримки дітям загиблих (померлих) учасників АТО/ООС, виплати щодо яких надійдуть до 15 лютого цього року. Ця виплата надається вперше та передбачена програмами підтримки соціального захисту населення. Річний обсяг суми становить 600 тисяч гривень.

Залишається високим рівень захворюваності на Covid-19. Станом на 8 лютого зареєстровано 966 випадків хворих, з них 642 жителі міста та 322 жителі району, – зауважила генеральний директор КП «ЦПМД» Катерина Чубок. Перебіг в основному амбулаторний. Проводиться робота по вакцинації населення, щоправда, показник охочих вакцинуватись зменшується. Загалом 61,8% дорослого населення є вакцинованими однією дозою та 50,6% двома дозами. Також Катерина Василівна повідомила про зміну часу роботи пункту вакцинації у КМЦ, який тепер працює з 8:00 до 15:00, оскільки 5 сімейних лікарів  та 2 педіатри перебувають на лікарняному. Одному лікарю вручено повідомлення про відсторонення від роботи без збереження заробітної плати, у зв’язку з відмовою вакцинуватись.

За інформацією медичного директора ТМО Віталія Баюна, на стаціонарному лікуванні перебуває 57 пацієнтів з підозрою на Covid-19, з них 26 підтверджених. В реанімаційному відділенні знаходиться 3 пацієнта, з них 1 дитина. На лікуванні знаходиться 10 дітей, з них одна – з підтвердженим діагнозом Covid-19. 7 лютого було госпіталізовано 8 пацієнтів. Завершується частина робіт у приміщенні лікарні. Розпочато ремонтні роботи на 5 поверсі у хірургічному відділенні. П’ятеро лікарів відсторонено від роботи, у зв’язку з відсутністю вакцинації.

Директор КП «Володимир-Волинська стоматологічна поліклініка» Роман Нестеряк зауважив, що ситуація на підприємстві напружена через прийняття закону про мінімальну плату праці лікарів. Оскільки рівень задекларованої заробітної плати не співпадає з доходами підприємства, тому за відсутності інших джерел фінансування доведеться  оптимізовувати штат. У зв’язку з відсутністю вакцинації один працівник відсторонений від роботи.

Відділом міжнародної діяльності та туризму було подано 3 заявки на Український культурний фонд, зокрема по відтворенню втрачених об’єктів культури та встановленню малих туристичних форм, – розповіла начальник відділу міжнародної діяльності та туризму Катерина Підгурець. Триває підготовка до міжнародної конференції, яка відбудеться 3-4 березня по міжнародному проєкту “Готський шляж”, а по проєкту співпраці з Цвікау проведено тендер на закупівлю УЗД-апарату.

За інформацією начальника управління з гуманітарних питань Оксани Бігун, до 11 лютого всі школи та заклади позашкільної освіти працюють у дистанційному режимі. Рівень захворюваності дітей на ГРВІ складає 16%, 30 працівників хворі на ГРВІ. Здійснюється контроль по використанню енергоносіїв. Всі заплановані заходи проводяться з дотриманням карантинних вимог.

Міський голова представив на нараді нового керівника муніципальної варти Андрія Хведчака. Також Ігор Пальонка розповів про зустріч з керівництвом територіальної оборони та батальйону тероборони в області, під час якої обговорив питання про створення на території нашої громади добровільного формування територіальної оборони, тому для цього необхідно знайти керівника та охочих вступити до лав тероборони.

Відбулась зустріч з керівником обласної екологічної інспекції Олександром Кралюком, під час якої було порушено ряд питань, зокрема щодо оцінки впливу на довкілля біля річки Риловиця, обліку зелених насаджень та плану дій по очищенню річки Луги. Міський голова повідомив, що минулого тижня трапився прикрий випадок, коли один з обласних перевізників не хотів перевозити учасника бойових дій безплатно, після чого був підготовлений лист в ОДА зі скаргою. Щодо пільгових перевезень в місті є заключені угоди з місцевими підприємцями на суму більше 800 тис грн. Радісною новиною є оголошення тендеру по ремонту історичного музею та є чітка позиція, що у цьому році музей повинен запрацювати, – наголосив очільник громади.

 

Попередня стаття До кінця року у парку «Слов’янський» облаштують сучасну спортивно-ігрову зону (ВІДЕО) Наступна стаття Відбувся брифінг міського голови

Пошук

Недавні записи

  • На черговому засідання виконавчого комітету розглянули понад 40 питань
  • Почесне перше місце з баскетболу володимирських ліцеїстів в обласному етапі Всеукраїнських змагань “Пліч-о-пліч”
  • Тиждень безбар’єрності: говорили про булінг разом з психологами Центру життєстійкості
  • Відбувся фестиваль фізичної культури та військово-патріотичного виховання учнівської молоді
  • У День Героїв Володимир провів до небесного війська захисника Дмитра Олівка
Травень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Кві    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Категорії

Casinology

Володимир. Офіційний сайт міста

Слідкуйте за нами

Facebook
YouTube

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту