Logo-VVMR_n-12png
Головна
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Економічний профіль громади
    • Соціальний паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Проекти порядків денних постійних комісій
      • Трансляції/записи засідань постійних комісій міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Відеозаписи/трансляції засідань виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Міський транспорт
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Переселенцям
        • Рада з питань ВПО
      • «Соціальне таксі»
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної та ветеранської політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Центр зайнятості
      • Статистика
      • Бюро правничої допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • е-Ветеран
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
      • Безпека громадян
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Mayors for Economic Growth
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
      • Сезонна торгівля
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
      • Державна підтримка великих інвестиційних проєктів
    • Підприємцям
      • Бізнес в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Трансляції/записи засідань сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Порядки денні засідань виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Трансляції засідання виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Реєстр наказів про присвоєння адрес
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Ветеранам

Міський голова Ігор Пальонка вчергове провів брифінг для представників місцевих ЗМІ

22.03.2022Головні новини, Міський головаТетяна Ізотова
Про життя громади в умовах воєнного стану розповів міський голова на брифінгу, який відбувся 22 березня у Володимир-Волинській міській раді.
 
– Ігоре Анатолійовичу, широкого обговорення в мережах набула тема подарованого литовською делегацією авто. Прокоментуйте, будь ласка, цю ситуацію.
 
– Потрібно було сформувати колону, а це три буси та два пікапи, яка сьогодні відправилася на передову. Автомобілі будуть доставлені безпосередньо у місце перебування 14 ОМБр.
 
– Яка сума коштів була виділена для потреб територіальної оборони?
 
– На потреби територіальної оборони було виділено 100 тисяч гривень, на потреби ЗРП – 500 тисяч та  мільйон гривень на потреби нашої бригади. Ми готові і надалі виділяти кошти. Віднедавна це можна зробити за рішенням виконкому.
 
– Ігоре Анатолійовичу, прокоментуйте, будь ласка, виділення коштів для харчування силовиків.
 
– З початком війни було організовано декілька пуктів приготування їжі на базі садочків. Спершу така діяльність була з ініціативи волонтерів. Проте зі збільшенням кількості осіб, яких потрібно було харчувати, а це поліцейські та добровольці, що здійснювали нічне патрулювання міста, а також бійці територіальної оборони, було прийнято рішення виділити кошти для фінансування харчування. Поки що ці кошти не використовуються. Усе залежатиме від ситуації та кількості людей, яких потрібно буде харчувати.
 
– Як загалом почуває себе бізнес на території нашої громади?
 
– Сільськогосподарські підприємства працюють у штатному режимі. У промислових підприємств спостерігаються деякі труднощі з кадрами та замовленнями. Є також декілька звернень від підприємців з інших міст України, які б хотіли зареєструвати свій бізнес на території нашої громади.
 
– Скільки у місті зараз зареєстровано переселенців, та чи плануються якісь заходи для їхньої інтеграціії в нашу громаду?
 
– Станом на сьогодні у громаді зареєстровано майже дві тисячі переселенців, але для значної частини з них наше місто є транзитним. Усі вимушено переселені громадяни забезпечені продуктами першої необхідності, їм запропоновані вільні вакансії, а дітки долучились до навчання у школах громади.
 
– Чи спостерігається дефіцит продуктів харчування у громаді? 
 
– Є певні перебої з постачанням товарів. Деякі підприємці виставляють товари обмеженою кількістю, щоб вони могли дістатись якомога більшій кількості людей. Але ситуація стабільна, ажіотажу на продукти серед населення немає.
 
– А яка ситуація з пальним?
 
– Ціни на пальне поступово знижуються, дефіциту поки що немає. Комунальні підприємства громади мають резерви пального. Були й скарги, що при транспортуванні людей у напрямку польського кордону деякі перевізники завищували ціни. Це ганебні вчинки, тож такі речі обов’язково контролюємо.
Ціни на послуги громадського транспорту залишаться незмінними, а графіки будуть відкореговані.
 
– Чи є зміни щодо нових інфраструктурних об’єктів громади?
 
– Поки що ми взяли паузу у завершенні інфраструктурних об’єктів. Те, що розпочато, обов’язково буде завершеним, але потрібно дочекатись стабілізації ситуації. Теж саме стосується і вулиці Зимнівської. Залишилось відкритим питання освітлення та тротуарів. Зараз починаємо обладнання тротуарів по одній із сторон вулиці.
 
 
Попередня стаття Відбулась оперативна нарада керівників структурних підрозділів Наступна стаття Володимир-Волинська громада готова приймати евакуйовані підприємства

Пошук

Недавні записи

  • Мобінг на роботі: як розпізнати цькування та що з цим робити
  • Відзначили юних учасників конкурсу «Я відчуваю — отже, я вільний» 
  • Оголошено конкурс на тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності!
  • Володимир-Волинська МТГ долучилася до національного проєкту “Пліч-о-пліч: згуртовані громади”
  • Лише 4 з 50 малих міст отримали статус «частково прозорих»: Володимир – у лідерах
Червень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Тра    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Категорії

Casinology

Володимирська міська рада. Офіційний сайт

Слідкуйте за нами

Facebook
YouTube

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту