Logo-VVMR_n-12png
Головна
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Економічний профіль громади
    • Соціальний паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Проекти порядків денних постійних комісій
      • Трансляції/записи засідань постійних комісій міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Відеозаписи/трансляції засідань виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Міський транспорт
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Переселенцям
        • Рада з питань ВПО
      • «Соціальне таксі»
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної та ветеранської політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Центр зайнятості
      • Статистика
      • Бюро правничої допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • е-Ветеран
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
      • Безпека громадян
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Mayors for Economic Growth
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
      • Сезонна торгівля
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
      • Державна підтримка великих інвестиційних проєктів
    • Підприємцям
      • Бізнес в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Трансляції/записи засідань сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Порядки денні засідань виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Трансляції засідання виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Реєстр наказів про присвоєння адрес
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Ветеранам

Міський голова Ігор Пальонка провів брифінг для журналістів місцевих ЗМІ

25.01.2022Головні новини, Міський головаТетяна Ізотова

25 січня міський голова Ігор Пальонка зустрівся з журналістами місцевих медіа під час традиційного щовівторкового брифінгу, аби відповісти на питання, що стосуються різних сфер життя громади.

– Чи не плануєте переносити свій публічний звіт, який запланований на 28 січня, у зв’язку з погіршенням ситуації  з коронавірусом?

– Ми сьогодні знаходимось у «жовтій» зоні, тому захід буде проведений, але обов’язково з дотриманням карантинних обмежень. Саме тому перенесли місце проведення з КМЦ до РБК, аби забезпечити дотримання обмежувальних норм.

– Жителі двоповерхових багатоквартирних будинків цікавляться як можна встановити тепловий лічильник?

– Так, я знаю про цю проблему, адже до мене звертались жителі району газопроводу, у яких через відсутність лічильників вартість опалення дещо вища, ніж в інших будинках. Керівник Теплоенерго та профільний заступник отримали доручення виділити кошти для обладнання певних будинків тепловими лічильниками під час розподілу вільних лишків бюджетних коштів.

– Минулого тижня ви зустрічались з міністром розвитку громад та територій України Олексієм Чернишовим. Які результати цієї зустрічі?

– Завдяки міністру познайомився з керівником Фонду енергоефективності. Як ви знаєте, у громаді реалізовується проєкт «Теплий дім», у якому беруть участь 10 багатоквартирних будинків. Вважаю цей проєкт по утепленню та термомодернізації будинків дуже вигідним для громади. Відтак найближчим часом планую зустріч із головами ОСББ з метою збільшення подання кількості заявок на участь. На зустрічі з міністром обговорили державну програму  ремонту харчоблоків у школах.  У Володимирі цього року буде обрано два загальноосвітніх навчальних заклади, де капітально відремонтують харчоблоки із повною заміною обладнання.

Окрім цього, обговорили питання розробки комплексного плану просторового планування, який покликаний відобразити плани на розвиток нашої громади у найближчі роки. На виготовлення даних документів є субвенція. Вірю, що подібна робота дасть можливість залучення додаткових інвестицій у громаду. Проговорили також питання будівництва вітрових станцій, яке зупинилось на стадії проектування, доки не буде готовий план просторового планування території населених пунктів громади.

Іще одне важливе питання, яке обговорили з міністром, стосувалось програми «Питна вода», на яку з держбюджету виділяють мільярд гривень. Плануємо подати на цю програму проєкт реконструкції очисних споруд, що у селі Заріччя. Маємо розроблену відповідну документацію, яку передамо для ознайомлення у міністерство.

– Ялинку з площі уже прибрали. Чи закладено у бюджет цього року кошти на придбання штучної ялинки і нових прикрас?

– Під час прийняття бюджету кошти на придбання ялинки не були передбачені, але під час розподілу вільних лишків буду вносити цю пропозицію. Цього року були деякі нарікання мешканців щодо новорічних прикрас ялинки, тому наступного року хочемо зробити її ошатнішою.

– Ситуація з поривом водогону на минулому тижні вкотре підтвердила, що стан мереж залишає бажати кращого. Чи буде цьогоріч проводитись капітальний ремонт водогону, зокрема на вулиці 20-го липня?

– Пропозиції по заміні мереж вносять керівники комунальних підприємств, які досконало володіють ситуацією. Торік поступили пропозиції щодо заміни частини водогону на вулиці Кобзарській, де було багато поривів, а також щодо ремонтних  робіт мережі, аби збільшити тиск води для будинків на вулиці Сагайдачного. Ці роботи були виконані. Тому чекаємо пропозицій керівника водоканалу щодо того, що потрібно зробити, аби зменшити втрати води у мережах.

– Питання щодо організації дорожнього руху в місті. Дуже проблемною ділянкою є поворот на в’їзді до автостанції, який не регулюється світлофором. Чи планується якесь вирішення цієї проблеми?

– У схемі дорожнього руху, яку розробляла ліцензована фірма і презентація якої відбудеться днями, враховані усі проблемні перехрестя центральної частини міста. Проектанти рекомендують втілити в життя ряд заходів, які мають поліпшити організацію дорожнього руху. Це і будівництво кільця, і нові дорожні знаки, світлофори, пішохідні переходи тощо. Коли ця схема вже буде остаточно оприлюднена та погоджена патрульною поліцією, будемо поступово реалізовувати ці заходи. Одним з перших буде будівництво кільця у центрі міста.

– Коли у ТМО запрацює комп’ютерний томограф? Що для цього потрібно?

–   Потрібен дозвіл на ядерну безпеку, який дає відповідна служба у Києві. Вчора ввечері спілкувався з керівницею ТМО, яка повідомила, що планує особисто поїхати у відрядження до столиці, оскільки обіцяють, що цей дозвіл буде готовий з дня на день. Це для нас дуже важливо, адже КТ необхідний для діагностики багатьох захворювань, в тому числі і тих, що викликає короновірусна інфекція.

– В одному з комунальних підприємств центру області є періодичні проблеми із виплатою заробітної плати. Чи немає таких проблем на підприємствах нашої громади?

– Проблем із виплатою зарплатні за грудень у нас немає, оскільки усі комунальні підприємства отримали заробітну плату. Виплати за січень розпочались цього тижня, тому проблем не повинно бути.

Попередня стаття Порядок денний чергового засідання виконавчого комітету Наступна стаття У Володимирі звітували рятувальники

Пошук

Недавні записи

  • На черговому засідання виконавчого комітету розглянули понад 40 питань
  • Почесне перше місце з баскетболу володимирських ліцеїстів в обласному етапі Всеукраїнських змагань “Пліч-о-пліч”
  • Тиждень безбар’єрності: говорили про булінг разом з психологами Центру життєстійкості
  • Відбувся фестиваль фізичної культури та військово-патріотичного виховання учнівської молоді
  • У День Героїв Володимир провів до небесного війська захисника Дмитра Олівка
Травень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Кві    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Категорії

Casinology

Володимир. Офіційний сайт міста

Слідкуйте за нами

Facebook
YouTube

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту