23 червня у приміщенні КП «Туристично-інформаційний центр» зібрались представники місцевого бізнесу, аби обговорити питання розміщення міського туристичного логотипа в загальному доступі та виготовлення сувенірної продукції.
Директорка ТІЦу Ірина Ковальчук ознайомила присутніх представників закладів харчування, рекламного бізнесу, підприємств “Мікроклімат” та “Аватон” з розробленим бренд-буком та туристичним логотипом Володимира.
Під час зустрічі підприємці обговорили можливі шляхи залучення їхнього бізнесу до популяризації туристичного логотипа. До прикладу підприємство “Аватон” розгляне технічну можливість нанесення лого на рушники, “Мікроклімат” використає логотип при розробці дерев’яних конструкторів, а ресторан “Вулик” доповнить туристичною символікою міста подарункові продуктові кошики. Таким чином у ході розмови домовились про популяризацію логотипа міста та взаємовигідне просування місцевих виробників.