Директор КП «Управляюча житлова компанія»
Роман Петрович Лисюк

Бухгалтер: Голіч Тетяна Петрівна







































Основні напрямки діяльності підприємства
Основними напрямками діяльності підприємства є:
- комплексне обслуговування об’єктів;
- управління багатоквартирними будинками;
- утримання спільного майна багатоквартирного будинку та прибудинкової території;
- виконання будівельних, будівельно-монтажних, ремонтнобудівельних, ремонтних робіт, в т.ч. аварійних;
- здійснення контролю за технічним і санітарним станом житлового фонду, який знаходиться в управлінні Підприємства;
- здійснення робіт по забезпеченню належного санітарного стану дворових та прибудинкових територій, закріплених за житловими будинками, які перебувають в управлінні Підприємства;
- проведення весняного та осіннього обстеження житлових будинків, що перебувають в управлінні Підприємства, здійснення необхідних робіт по підготовці їх до експлуатації в осінньо-зимовий період;
- розроблення і здійснення заходів з озеленення та благоустрою,вивезення сміття і побутових відходів;
- забезпечення роботи інженерно-технічного обладнання житлових будинків, що перебувають в управлінні Підприємства;
- укладення в порядку, визначеному чинним законодавством України договорів найму (оренди) житлового фонду, який перебуває в
комунальній власності, договорів про сумісне володіння житловими будинками і пайову участь у витратах щодо їх утримання з власниками (орендарями) нежитлових приміщень, вбудованих (прибудованих) в житлові приміщення та договори на обслуговування приватизованого житлового фонду, будинків, їх частин, квартир, які належать громадянам на праві власності, в будинках, яких не створено товариство (об’єднання) власників квартир; - виконання робіт по перейменуванню вулиць, встановлення нумерації будинків;
- здавання в оренду нерухомого майна за згодою Власника, у випадках передбачених чинним законодавством;
- здійснення виконання вимог чинного законодавства про надання пільг щодо оплати послуг з управління багатоквартирним будинком тими категоріями населення, яким встановлені пільги;
- здійснення статистичного обліку громадян, які постійно проживають в будинках, переданих в управління;
- перевезення вантажів і пасажирів для цілей Підприємства;
- ремонт, капітальний ремонт будівель і споруд виробничого та невиробничого призначення;
- обслуговування внутрішньо-будинкових інженерних мереж житлових, адміністративних та нежитлових приміщень;
- будь-яка інша господарська діяльність, що не суперечить законодавству України;
- надання платних послуг населенню;
- повне технічне обслуговування ліфтів (включаючи комплекс регламентних робіт, місячних та квартальних ремонтів, який забезпечує
справність і надійну експлуатацію ліфтів); - технічне обслуговування обслуговування ліфтів за індивідуальними калькуляціями.
Біографія керівника
Роман Петрович Лисюк народився 13 серпня 1977 року у місті Ковель. У 1996 році закінчив з відзнакою Володимир-Волинський сільськогосподарський технікум. У 2002 році закінчив Львівський державний аграрний університет за спеціальністю “інженер-механік”. У 2021 році закінчив Луцький національний технічний університет за спеціальністю “будівництво та цивільна інженерія”.
У 2003 році почав працювати у ПТМ “Володимир-Волинськтеплокомуненерго”, де пройшов шлях від оператора котельні до директора підприємства, на посаді якого пропрацював більше п’яти років.
З 2017 року Роман Лисюк розпочав підприємницьку діяльність у будівельному напрямку, паралельно вів викладацьку діяльність.
СТАТУТ ПІДПРИЄМСТВА
Статут КП “Управляюча житлова компанія” (переглянути/завантажити)
ВИНАГОРОДА КЕРІВНИКА КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
ВИНАГОРОДА КЕРІВНИКА КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Оплата праці Керівника комунального підприємства здійснюється на підставі Контракту, примірний форма якого затверджена рішенням міської ради від 11.07.2019 року №33/21 “Про Порядок проведення конкурсного відбору керівників підприємств, установ, організацій, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Володимира – Волинського ” .
Розділом 3 Контракту передбачені умови матеріального забезпечення Керівника.
За виконання обов’язків, передбачених цим контрактом, Керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством в результаті його господарської діяльності/ бюджетних коштів, виходячи з установленого Керівнику посадового окладу в розмірі, який визначений відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.99р. № 859 “Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об’єднань державних підприємств” із змінами та доповненнями і фактично відпрацьованого часу.
Умови, показники та розміри преміювання
Відповідно до п.3 рішення виконавчого комітету міської ради №444 від 29.11.2021р (зі змінами)
3.1. При виконанні умов і диференційованих показників преміювання (критеріїв оцінки якості роботи) (додатки 3,4,5,6 до Положення), керівнику може нараховуватися премія за квартал – у розмірі до 100 відсотків посадового окладу керівника.
3.2. Премія керівнику встановлюються при дотриманні основних умов преміювання.
Основними умовами преміювання є:
- – виконання фінансово-економічних показників діяльності підприємства;
- – наявність економії фонду оплати праці підприємства;
- – своєчасне та якісне виконання умов контракту, доручень керівництва;
- – своєчасне затвердження в установленому порядку фінансового плану підприємства;
- – ефективне використання комунального майна;
- – відсутність заборгованості з виплати заробітної плати;
- – недопущення нещасних випадків з вини підприємства;
- – забезпечення своєчасного внесення платежів до бюджету;
- – відсутність заборгованості з комунальних та інших платежів;
- – відсутність порушень за результатами перевірок фінансово-господарської діяльності комунального підприємства за звітний період або за попередні періоди, але не більше ніж за один календарний рік, що передує звітному періоду;
- – відсутність дисциплінарного стягнення за звітний період;
- – відсутність повторних обґрунтованих скарг щодо якості надання послуг комунальним підприємством.
3.3. Премія не нараховується у разі:
- – наявної заборгованості підприємства з виплати заробітної плати у відповідному періоді;
- – незатвердження (непогодження) у встановленому законодавством порядку річного фінансового плану;
- – неподання або несвоєчасного подання виконавчим органом міської ради, до сфери управління якого входить комунальне підприємство Подання на преміювання;
- – керівникам підприємств, які знаходяться в стадії ліквідації, банкрутства чи фактично не здійснюють фінансово-господарську діяльність.
3.4. У разі погіршення якості роботи, невиконання умов контракту, порушення трудової дисципліни премія зменшується або не нараховується у тому звітному періоді, коли виявлено відповідне порушення (за окремим розпорядженням міського голови);
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ФІНАНСОВИЙ СТАН
Баланс (звіт про фінансовий стан) КП “Управляюча житлова компанія”
Звіт про фінансові результати КП “Управляюча житлова компанія”
Аналіз виконання фінансового плануКП “Управляюча житлова компанія”
Інвестиційна програма
Інвестиційна програма