в.о директора КП «Управляюча житлова компанія»
Павло Коробейніков

Бухгалтер: Голіч Тетяна Петрівна
Основними напрямками діяльності підприємства є:
- комплексне обслуговування об’єктів;
- управління багатоквартирними будинками;
- утримання спільного майна багатоквартирного будинку та прибудинкової території;
- виконання будівельних, будівельно-монтажних, ремонтнобудівельних, ремонтних робіт, в т.ч. аварійних;
- здійснення контролю за технічним і санітарним станом житлового фонду, який знаходиться в управлінні Підприємства;
- здійснення робіт по забезпеченню належного санітарного стану дворових та прибудинкових територій, закріплених за житловими будинками, які перебувають в управлінні Підприємства;
- проведення весняного та осіннього обстеження житлових будинків, що перебувають в управлінні Підприємства, здійснення необхідних робіт по підготовці їх до експлуатації в осінньо-зимовий період;
- розроблення і здійснення заходів з озеленення та благоустрою,вивезення сміття і побутових відходів;
- забезпечення роботи інженерно-технічного обладнання житлових будинків, що перебувають в управлінні Підприємства;
- укладення в порядку, визначеному чинним законодавством України договорів найму (оренди) житлового фонду, який перебуває в
комунальній власності, договорів про сумісне володіння житловими будинками і пайову участь у витратах щодо їх утримання з власниками (орендарями) нежитлових приміщень, вбудованих (прибудованих) в житлові приміщення та договори на обслуговування приватизованого житлового фонду, будинків, їх частин, квартир, які належать громадянам на праві власності, в будинках, яких не створено товариство (об’єднання) власників квартир; - виконання робіт по перейменуванню вулиць, встановлення нумерації будинків;
- здавання в оренду нерухомого майна за згодою Власника, у випадках передбачених чинним законодавством;
- здійснення виконання вимог чинного законодавства про надання пільг щодо оплати послуг з управління багатоквартирним будинком тими категоріями населення, яким встановлені пільги;
- здійснення статистичного обліку громадян, які постійно проживають в будинках, переданих в управління;
- перевезення вантажів і пасажирів для цілей Підприємства;
- ремонт, капітальний ремонт будівель і споруд виробничого та невиробничого призначення;
- обслуговування внутрішньо-будинкових інженерних мереж житлових, адміністративних та нежитлових приміщень;
- будь-яка інша господарська діяльність, що не суперечить законодавству України;
- надання платних послуг населенню;
- повне технічне обслуговування ліфтів (включаючи комплекс регламентних робіт, місячних та квартальних ремонтів, який забезпечує
справність і надійну експлуатацію ліфтів); - технічне обслуговування обслуговування ліфтів за індивідуальними калькуляціями.
Баланс (звіт про фінансовий стан) КП “Управляюча житлова компанія”
- за 2019 рік
- за І кв 2020 року
- за І півріччя 2020 року
- за 9 місяців 2020 року
- за 2020 рік
- за І квартал 2021 року
- за І півріччя 2021 року
- за 9 місяців 2021 року
- за 2021 рік
- за І квартал 2022 року
- за І півріччя 2022 року
- за 9 місяців 2022 року
- за 2022 рік
- за І півріччя 2023 року
- за 9 місяців 2023 року
- за 2023 рік
- за І квартал 2024 року
- за І півріччя 2024 року
Звіт про фінансові результати КП “Управляюча житлова компанія”
- За 2019 рік
- за І півріччя 2020 року
- за 2020 рік
- за І квартал 2021 року
- за І півріччя 2021 року
- за 9 місяців 2021 року
- за 2021 рік
- за І квартал 2022 року
- за І півріччя 2022 року
- за 9 місяців 2022 року
- за 2022 рік
- за І півріччя 2023 року
- за 9 місяців 2023 року
- за 2023 рік
- за І квартал 2024 року
- за І півріччя 2024 року
Аналіз виконання фінансового плануКП “Управляюча житлова компанія”
- За 2019 рік
- за І квартал 2020 року
- за І півріччя 2020 року
- за 9 місяців 2020 року
- за 2020 рік
- за І квартал 2021 року
- за І півріччя 2021 року
- за 9 місяців 2021 року
- за 2021 рік
- за І квартал 2022 року Пояснення
- за І півріччя 2022 року Пояснення
- за 9 місяців 2022 року Пояснення
- за 2022 рік
- за І півріччя 2023 року
- за 9 місяців 2023 року
- за 2023 рік
- за І квартал 2024 року
- за І півріччя 2024 року
Статут КП “Управляюча житлова компанія” (переглянути/завантажити)







































ВИНАГОРОДА КЕРІВНИКА КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Оплата праці Керівника комунального підприємства здійснюється на підставі Контракту, примірний форма якого затверджена рішенням міської ради від 11.07.2019 року №33/21 “Про Порядок проведення конкурсного відбору керівників підприємств, установ, організацій, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Володимира – Волинського ” .
Розділом 3 Контракту передбачені умови матеріального забезпечення Керівника.
За виконання обов’язків, передбачених цим контрактом, Керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством в результаті його господарської діяльності/ бюджетних коштів, виходячи з установленого Керівнику посадового окладу в розмірі, який визначений відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.99р. № 859 “Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об’єднань державних підприємств” із змінами та доповненнями і фактично відпрацьованого часу.
Умови, показники та розміри преміювання
Відповідно до п.3 рішення виконавчого комітету міської ради №444 від 29.11.2021р (зі змінами)
3.1. При виконанні умов і диференційованих показників преміювання (критеріїв оцінки якості роботи) (додатки 3,4,5,6 до Положення), керівнику може нараховуватися премія за квартал – у розмірі до 100 відсотків посадового окладу керівника.
3.2. Премія керівнику встановлюються при дотриманні основних умов преміювання.
Основними умовами преміювання є:
- – виконання фінансово-економічних показників діяльності підприємства;
- – наявність економії фонду оплати праці підприємства;
- – своєчасне та якісне виконання умов контракту, доручень керівництва;
- – своєчасне затвердження в установленому порядку фінансового плану підприємства;
- – ефективне використання комунального майна;
- – відсутність заборгованості з виплати заробітної плати;
- – недопущення нещасних випадків з вини підприємства;
- – забезпечення своєчасного внесення платежів до бюджету;
- – відсутність заборгованості з комунальних та інших платежів;
- – відсутність порушень за результатами перевірок фінансово-господарської діяльності комунального підприємства за звітний період або за попередні періоди, але не більше ніж за один календарний рік, що передує звітному періоду;
- – відсутність дисциплінарного стягнення за звітний період;
- – відсутність повторних обґрунтованих скарг щодо якості надання послуг комунальним підприємством.
3.3. Премія не нараховується у разі:
- – наявної заборгованості підприємства з виплати заробітної плати у відповідному періоді;
- – незатвердження (непогодження) у встановленому законодавством порядку річного фінансового плану;
- – неподання або несвоєчасного подання виконавчим органом міської ради, до сфери управління якого входить комунальне підприємство Подання на преміювання;
- – керівникам підприємств, які знаходяться в стадії ліквідації, банкрутства чи фактично не здійснюють фінансово-господарську діяльність.
3.4. У разі погіршення якості роботи, невиконання умов контракту, порушення трудової дисципліни премія зменшується або не нараховується у тому звітному періоді, коли виявлено відповідне порушення (за окремим розпорядженням міського голови);
- Діяльність підприємства
-
Основними напрямками діяльності підприємства є:
- комплексне обслуговування об’єктів;
- управління багатоквартирними будинками;
- утримання спільного майна багатоквартирного будинку та прибудинкової території;
- виконання будівельних, будівельно-монтажних, ремонтнобудівельних, ремонтних робіт, в т.ч. аварійних;
- здійснення контролю за технічним і санітарним станом житлового фонду, який знаходиться в управлінні Підприємства;
- здійснення робіт по забезпеченню належного санітарного стану дворових та прибудинкових територій, закріплених за житловими будинками, які перебувають в управлінні Підприємства;
- проведення весняного та осіннього обстеження житлових будинків, що перебувають в управлінні Підприємства, здійснення необхідних робіт по підготовці їх до експлуатації в осінньо-зимовий період;
- розроблення і здійснення заходів з озеленення та благоустрою,вивезення сміття і побутових відходів;
- забезпечення роботи інженерно-технічного обладнання житлових будинків, що перебувають в управлінні Підприємства;
- укладення в порядку, визначеному чинним законодавством України договорів найму (оренди) житлового фонду, який перебуває в
комунальній власності, договорів про сумісне володіння житловими будинками і пайову участь у витратах щодо їх утримання з власниками (орендарями) нежитлових приміщень, вбудованих (прибудованих) в житлові приміщення та договори на обслуговування приватизованого житлового фонду, будинків, їх частин, квартир, які належать громадянам на праві власності, в будинках, яких не створено товариство (об’єднання) власників квартир; - виконання робіт по перейменуванню вулиць, встановлення нумерації будинків;
- здавання в оренду нерухомого майна за згодою Власника, у випадках передбачених чинним законодавством;
- здійснення виконання вимог чинного законодавства про надання пільг щодо оплати послуг з управління багатоквартирним будинком тими категоріями населення, яким встановлені пільги;
- здійснення статистичного обліку громадян, які постійно проживають в будинках, переданих в управління;
- перевезення вантажів і пасажирів для цілей Підприємства;
- ремонт, капітальний ремонт будівель і споруд виробничого та невиробничого призначення;
- обслуговування внутрішньо-будинкових інженерних мереж житлових, адміністративних та нежитлових приміщень;
- будь-яка інша господарська діяльність, що не суперечить законодавству України;
- надання платних послуг населенню;
- повне технічне обслуговування ліфтів (включаючи комплекс регламентних робіт, місячних та квартальних ремонтів, який забезпечує
справність і надійну експлуатацію ліфтів); - технічне обслуговування обслуговування ліфтів за індивідуальними калькуляціями.
- Інформація про фінансовий стан
-
Баланс (звіт про фінансовий стан) КП “Управляюча житлова компанія”
- за 2019 рік
- за І кв 2020 року
- за І півріччя 2020 року
- за 9 місяців 2020 року
- за 2020 рік
- за І квартал 2021 року
- за І півріччя 2021 року
- за 9 місяців 2021 року
- за 2021 рік
- за І квартал 2022 року
- за І півріччя 2022 року
- за 9 місяців 2022 року
- за 2022 рік
- за І півріччя 2023 року
- за 9 місяців 2023 року
- за 2023 рік
- за І квартал 2024 року
- за І півріччя 2024 року
Звіт про фінансові результати КП “Управляюча житлова компанія”
- За 2019 рік
- за І півріччя 2020 року
- за 2020 рік
- за І квартал 2021 року
- за І півріччя 2021 року
- за 9 місяців 2021 року
- за 2021 рік
- за І квартал 2022 року
- за І півріччя 2022 року
- за 9 місяців 2022 року
- за 2022 рік
- за І півріччя 2023 року
- за 9 місяців 2023 року
- за 2023 рік
- за І квартал 2024 року
- за І півріччя 2024 року
Аналіз виконання фінансового плануКП “Управляюча житлова компанія”
- За 2019 рік
- за І квартал 2020 року
- за І півріччя 2020 року
- за 9 місяців 2020 року
- за 2020 рік
- за І квартал 2021 року
- за І півріччя 2021 року
- за 9 місяців 2021 року
- за 2021 рік
- за І квартал 2022 року Пояснення
- за І півріччя 2022 року Пояснення
- за 9 місяців 2022 року Пояснення
- за 2022 рік
- за І півріччя 2023 року
- за 9 місяців 2023 року
- за 2023 рік
- за І квартал 2024 року
- за І півріччя 2024 року
- Статут
-
Статут КП “Управляюча житлова компанія” (переглянути/завантажити)
- Інформація для жителів
-
У зв’язку із приєднанням СРБП «Володимирліфт» до КП «УЖК», повідомляємо:1. Придбати та поповнити ліфтову картку можна з понеділку по п’ятницю, з 08:00 до 17:00 год. на вул. Тараса Шевченка, 11 (приміщення КП «УЖК» ІІ поверх);2. Середа з 14:00 до 17:00 год. на вулиці Луцька, 105;3. П’ятниця з 10:00 до 14: 00 год. на вулиці Ковельська, 140.4. Придбати НОВУ картку можна цілодобово в приміщенні диспетчерської служби (Тараса Шевченка, 11)КП “УЖК” окрім своїх прямих послуг за тарифом, надає платні послуги, а саме:
Установлення ванни чавунної (1 комплект) 704, 00 грн.;
Установлення ванни стальної (1 комплект) 504, 00 грн.;
Заміна умивальників (раковин) (1 комплект) 1586, 00 грн.;
Регулювання бачка (1 шт.) 232,00 грн;
Заміна унітаза зі зливним бачком (1 комплект) 716,00 грн.;
Заміна змішувача (1 комплект) 299,00 грн.;
Заміна сифона (1 шт.) 88,00 грн.;
Заміна водорозбірних кранів (1 комплект) 89,00 грн.;
Заміна вентилів (1 комплект) 347,00 грн.;
Врізування в діючі мережі каналізації 50 мм (1 врізка) 1247,00 грн.;
Врізування в діючі мережі водопостачання до 32 мм (1 врізка) 762,00 грн.;
Заміна труб водопостачання до 32 мм (1 м п) 144,00 грн.;
Заміна труб каналізаційних до 50 мм (1 м п) 155,00 грн.;
Прочищення труб каналізаційних до 50 мм (1 м п) 40,00 грн.;
Прочищення труб каналізаційних до 100 мм (1 м п) 66,00 грн.;
Установлення опалювальних радіаторів (1 шт.) 847,00 грн.;
Заміна опалювальних радіаторів (1 шт.) 1034,00 грн.;
Промивка опалювальних радіаторів (1 шт.) 1264,00 грн.;
Заміна крана Маєвського (1 шт.) 246,00 грн.;
Заміна ребер опалювальних радіаторів (1 шт.) 300,00 грн.;
Надання послуги автомобілем ЗИл (з паливом) (за 1 год.) 486,00 грн.;
Надання послуги автомобілем ЗИл (без паливом) (за 1 год.) 228,00 грн.;
Надання послуг автовишкою ЗИЛ-130 (за 1 год.) 721,00 грн.;
Штраблення цегляної стіни (1 м пог.) 25,00 грн.;
Прокладання електропроводу при прихованій проводці (1 м пог.) 32,00 грн.;
Прокладання електропроводу на скобах (1 м пог.) 29,00 грн.;
Встановлення електродзвінків (1 шт.) 23,00 грн.;
Підключення електроплити (1 шт.) 274,00 грн.;
Встановлення світильників бра (1 шт.) 271,00 грн.;
Встановлення світильників (1 шт.) 338,00 грн.;
Заміна автоматів (1 шт.) 1821,00 грн.;
Заміна вимикачів, розеток (1 шт.) 41,00 грн.;
На облаштування лісів при ремонті під’їзду (1 шт.) 132,00 грн.;
На виїзд, обстеження та видача акту затоплення в квартирі (1 шт.) 383,00 грн.;
Перевірка димо – вентиляційних каналів (для підприємств) (1 обстеження)308,00 грн.;
Перевірка технічного стану димо – вентиляційних каналів при первинному підключенні газу в будинках (1 обстеження) 244,00 грн.;
Перевірка технічного стану димо – вентиляційних каналів при повторному обстеженні, в будинках (1 обстеження) 165,00 грн.;
Перевірка та видача розгортки димо – вентиляційних каналів (1 розгортка) 363,00 грн.;
Видача угоди (1 угода) 41,00 грн..
Звернутись можна за телефоном: 0930035505, або за адресою: вулиця Тараса Шевченка, 11 - Тарифи
- Біографія керівника
-
- Винагорода керівника
-
ВИНАГОРОДА КЕРІВНИКА КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Оплата праці Керівника комунального підприємства здійснюється на підставі Контракту, примірний форма якого затверджена рішенням міської ради від 11.07.2019 року №33/21 “Про Порядок проведення конкурсного відбору керівників підприємств, установ, організацій, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Володимира – Волинського ” .
Розділом 3 Контракту передбачені умови матеріального забезпечення Керівника.
За виконання обов’язків, передбачених цим контрактом, Керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством в результаті його господарської діяльності/ бюджетних коштів, виходячи з установленого Керівнику посадового окладу в розмірі, який визначений відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.99р. № 859 “Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об’єднань державних підприємств” із змінами та доповненнями і фактично відпрацьованого часу.
Умови, показники та розміри преміювання
Відповідно до п.3 рішення виконавчого комітету міської ради №444 від 29.11.2021р (зі змінами)
3.1. При виконанні умов і диференційованих показників преміювання (критеріїв оцінки якості роботи) (додатки 3,4,5,6 до Положення), керівнику може нараховуватися премія за квартал – у розмірі до 100 відсотків посадового окладу керівника.
3.2. Премія керівнику встановлюються при дотриманні основних умов преміювання.
Основними умовами преміювання є:
- – виконання фінансово-економічних показників діяльності підприємства;
- – наявність економії фонду оплати праці підприємства;
- – своєчасне та якісне виконання умов контракту, доручень керівництва;
- – своєчасне затвердження в установленому порядку фінансового плану підприємства;
- – ефективне використання комунального майна;
- – відсутність заборгованості з виплати заробітної плати;
- – недопущення нещасних випадків з вини підприємства;
- – забезпечення своєчасного внесення платежів до бюджету;
- – відсутність заборгованості з комунальних та інших платежів;
- – відсутність порушень за результатами перевірок фінансово-господарської діяльності комунального підприємства за звітний період або за попередні періоди, але не більше ніж за один календарний рік, що передує звітному періоду;
- – відсутність дисциплінарного стягнення за звітний період;
- – відсутність повторних обґрунтованих скарг щодо якості надання послуг комунальним підприємством.
3.3. Премія не нараховується у разі:
- – наявної заборгованості підприємства з виплати заробітної плати у відповідному періоді;
- – незатвердження (непогодження) у встановленому законодавством порядку річного фінансового плану;
- – неподання або несвоєчасного подання виконавчим органом міської ради, до сфери управління якого входить комунальне підприємство Подання на преміювання;
- – керівникам підприємств, які знаходяться в стадії ліквідації, банкрутства чи фактично не здійснюють фінансово-господарську діяльність.
3.4. У разі погіршення якості роботи, невиконання умов контракту, порушення трудової дисципліни премія зменшується або не нараховується у тому звітному періоді, коли виявлено відповідне порушення (за окремим розпорядженням міського голови);
- Декларація про доходи
-
- Звіт керівника