Директор КП “Полігон”
Основні напрямки діяльності Підприємства :
- утримання і своєчасний ремонт об’єкта благоустрою власними силами або залученням на конкурсних засадах для цього інші підприємства, установи та організації;
- санітарне прибирання (ручне та механізоване) доріг, тротуарів, скверів, газонів;
- надання послуг з поводження з побутовими відходами;
- надання транспортних послуг;
- надання в оренду майна;
- реалізація продукції;
- зовнішньо-економічна діяльність;
- ведення реєстру і обліку поховань;
- забезпечення збереження місць поховань;
- належне утримання у відповідному санітарному та технічному стані кладовищ, військових кладовищ, військових братських та одиночних могил, земельних ділянок для почесних поховань, братських могил, могил померлих одиноких громадян, померлих осіб без певного місця проживання; померлих, від яких відмовилися рідні; місць поховань знайдених невпізнаних трупів та охорона всіх місць поховань за рахунок коштів міського бюджету;
- організація поховань і надання суміжних послуг (копання ям; обкошування могил за замовленням);
- створення та ведення муніципального реєстру безпритульних тварин;
- інші види діяльності, що не суперечать чинному законодавству.
з 01 листопада 2022року абонентська плата – 5,00 гривень на одного абонента (один особовий рахунок) на місяць детальніше
Населення | Вивіз твердих побутових відходів | грн/1 м3 | 93,2603 | Рішення виконавчого комітету від 25.08.2022р. №265Тарифи діють з 01.09.2022р. |
Населення | Захоронення твердих побутових відходів | грн/1 м3 | 12,1620 | Рішення виконавчого комітету від 25.08.2022р. №266 Тарифи діють з 01.09.2022р. |
Населення | *тариф на 1 людину в місяць (93,2603грн.+12,162078 грн х1,7м3:12міс) | 14,93 | ||
|
||||
Бюджетні установи | Вивіз твердих побутових відходів | грн/1 м3 | 95,6881 | Рішення виконавчого комітету від 25.08.2022р. №265 Тарифи діють з 01.09.2022р. |
Бюджетні установи | Захоронення твердих побутових відходів | грн/1 м3 | 12,5937 | Рішення виконавчого комітету від 25.08.2022р. №266 Тарифи діють з 01.09.2022р. |
|
||||
Інші | Вивіз твердих побутових відходів | грн/1 м3 | 98,1160 | Рішення виконавчого комітету від 25.08.2022р. №265 Тарифи діють з 01.09.2022р. |
Інші | Захоронення твердих побутових відходів | грн/1 м3 | 13,0255 | Рішення виконавчого комітету від 25.08.2022р. №266 Тарифи діють з 01.09.2022р. |
|
Порядок формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1010-2006-%D0%BF#Text
Графік руху автотранспортних засобів КП «Полігон», що надає послуги з вивезення сміття по селах Володимир-Волинської громади (за безконтейнерною схемою).
У селах Заріччя, Новосілки, Дігтів, Суходоли, Орані, Вощатин та Ласків вивіз сміття здійснюється два рази в місяць (через тиждень), згідно графіку, який щомісяця публікується на сторінці КП «Полігон» у Фейсбуці
Графік руху автотранспортних засобів КП «Полігон», що надає послуги з вивезення сміття по вулицях міста(за безконтейнерною схемою)
Маршрут №1 | Маршрут №2 | Маршрут №3 | |
Щоденно | Устилузька, Драгоманова, Козацька, Незалежності, соборна, Д. Галицького, Кн. Василька, С. Бандери. | Луцька, Роксолани, Шевченка, Драгоманова, Гайдамацька, І.Франка, Зимнівська. | Ковельська, Миколаївська, Ген.Шухевича ( до буд.74) Павлова, Сагайдачного, Незалежності |
Понеділок | Поштова, Глінки, Л. Горки, Лугова. | Залізнична, Ольжича, Рєпіна, Заводська, Гагаріна, Сосюри, Пр. Сосновий, Тичини, Тургєнєва, П.Мирного, будівельна. | Цинкаловського, Чергінівська, Віленська, Грушевського, Озерна, О.Пчілки |
Вівторок | Кн.Романа, Козацька, Федорівська, Коцюбинського, Мономаха, Володимирська, Набережна, Білобережна, Ю.Бунди, Кн.Мстислава, Ваврисевича, Старокафедральна, Стефанівська, Підзамче, Полтавська, Садова, Тіниста. | 20 Липня, Привокзальна, Алябушева Львівська, Кобзарська, Яновського, Лобачевського, Л. Українки, Грисюка, І.Огієнко, Вуглерозвідників, М. Богуславки, Митіна, С.Ковалевської, Кожедуба, Труша, М. Черемшини, О. Кобилянської пр.. Вчительський, Декабристів, Шопена. | Старицького, Ів.Багряного, Н.Хасевича, Ак.Кримського,Чайковського, Стефаника, С.Крушельницької, Попова, Ак.Кравчука, Симоненка, Вишенського, Винниченка, Комарова, Короленка, Лисенка, Мендєлєєва, Руданського, Чернишевського. |
Середа | Руденка, Сушкевича, Ак. Корольова, Чубинського, Липинського, Некрасова, Волинська, Лотоцького, Галицька, Дверницького, О. Басараб, І.Мазепи, Ладомирська, Р.Тобілевичів, Новаківського, Каразіна, Л.Кобилиці, Я Мудрого, Грінченка | Станіславкого, Прокоповича, Стравінського, Лабораторна, Гулевичівни, Рокицького | Кн.Ольги, М.Хвильового, Н.Курченко, В.Великого, Ліснича, Міцкевича, Г.Косинки, С.Наливайка, Лишені, Щоголіва, Гуденка, Ільїна, Проскури, мілашенкова, К.Савури, пр.Вишневий. |
Четвер | М.Глущенка, Дорошенка, Некрасова, Солопа, Сковороди, Лермонтова, Тараскіна, Ревуцького, Конзелевича, Котляревського, К.Білокур. | Філатова, І. Богуна, Б.Хмельницького, Тиха, Поповича, К.Основяненко, Берегового, Курбаса, Зелена, Кривоноса, Зимнівська, Н.Левицького, Довженка, І.Гонти, Мальчевського, Літописця Нестора, Нечуя Левицького | Кн.Олега, Запольської, Павлова, Просвіти, О.Хозол, Полуботка, Сагайдачного, Борисоглібська, пр..Вербний, Завокзальна, Крилова, Кунцевича, Ю.Опільського, яворницького, Леонтовича, Завокзальна 7а. |
П’ятниця | Кальнишевського, Федьковича, Залізняка, Козацька, Б.Лепкого, Антоновича, пр.Річний, Костюшки, Броварна, Є. Коновальця. | У.Самчука, Братковського, Левінцова, Стуса, О.ОЛШеся, Сірка, Зубинського, Українська | Г.Шухевича, П.Орлика, К.Карого, Речинського, Рильського, Л.Мартовича |
Субота | Н.Ужвій, Пушкіна. | Василівська, Київська, пр..Мирний, пр..Парковий, Шептицького, Дулібська, Ломоносова | Шахтарська, Чорновола, Олійника, Виговського, Стубелевича. Пр.Бобка. |
Баланс (звіт про фінансовий стан) КП “Полігонˮ
- за 2019 рік
- за І квартал 2020 року
- за І півріччя 2020 року
- за 2020 рік
- за І квартал 2021 року
- за І півріччя 2021 року
- за 9 місяців 2021 року
- за 2021 рік
- за І квартал 2022 року
- за І півріччя 2022 року
- за 9 місяців 2022 року
- за 2022 рік
- за І півріччя 2023 року
- за 9 місяців 2023 року
- за 2023 рік
- за І квартал 2024 року
- за І півріччя 2024 року
Звіт про фінансові результати КП “Полігон”
- за 2019 рік
- за І квартал 2020 року
- за І півріччя 2020 року
- за 2020 рік
- за І квартал 2021 року
- за І півріччя 2021 року
- за 9 місяців 2021 року
- за 2021 рік
- за І квартал 2022 року
- за І півріччя 2022 року
- за 9 місяців 2022 року
- за 2022 рік
- за І півріччя 2023 року
- за 9 місяців 2023 року
- за 2023 рік
- за І квартал 2024 року
- за І півріччя 2024 року
Аналіз виконання фінансового плану КП “Полігон”
- За 2019 рік
- За І квартал 2020 року
- за І півріччя 2020 року
- за 9 місяців 2020 року
- за 2020 рік
- за І квартал 2021 року
- за І півріччя 2021 року
- за 9 місяців 2021 року
- за 2021 рік
- за І квартал 2022 року Пояснення
- за І півріччя 2022 року Пояснення
- за 9 місяців 2022 року Пояснення
- за 2022 рік
- за І півріччя 2023 року
- за 9 місяців 2023 року
- за 2023 рік
- за І квартал 2024 року
- за І півріччя 2024 року
ВИНАГОРОДА КЕРІВНИКА КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Оплата праці Керівника комунального підприємства здійснюється на підставі Контракту, примірний форма якого затверджена рішенням міської ради від 11.07.2019 року №33/21 “Про Порядок проведення конкурсного відбору керівників підприємств, установ, організацій, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Володимира – Волинського ” .
Розділом 3 Контракту передбачені умови матеріального забезпечення Керівника.
За виконання обов’язків, передбачених цим контрактом, Керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством в результаті його господарської діяльності/ бюджетних коштів, виходячи з установленого Керівнику посадового окладу в розмірі, який визначений відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.99р. № 859 “Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об’єднань державних підприємств” із змінами та доповненнями і фактично відпрацьованого часу.
Умови, показники та розміри преміювання
Відповідно до п.3 рішення виконавчого комітету міської ради №444 від 29.11.2021р (зі змінами)
3.1. При виконанні умов і диференційованих показників преміювання (критеріїв оцінки якості роботи) (додатки 3,4,5,6 до Положення), керівнику може нараховуватися премія за квартал – у розмірі до 100 відсотків посадового окладу керівника.
3.2. Премія керівнику встановлюються при дотриманні основних умов преміювання.
Основними умовами преміювання є:
- – виконання фінансово-економічних показників діяльності підприємства;
- – наявність економії фонду оплати праці підприємства;
- – своєчасне та якісне виконання умов контракту, доручень керівництва;
- – своєчасне затвердження в установленому порядку фінансового плану підприємства;
- – ефективне використання комунального майна;
- – відсутність заборгованості з виплати заробітної плати;
- – недопущення нещасних випадків з вини підприємства;
- – забезпечення своєчасного внесення платежів до бюджету;
- – відсутність заборгованості з комунальних та інших платежів;
- – відсутність порушень за результатами перевірок фінансово-господарської діяльності комунального підприємства за звітний період або за попередні періоди, але не більше ніж за один календарний рік, що передує звітному періоду;
- – відсутність дисциплінарного стягнення за звітний період;
- – відсутність повторних обґрунтованих скарг щодо якості надання послуг комунальним підприємством.
3.3. Премія не нараховується у разі:
- – наявної заборгованості підприємства з виплати заробітної плати у відповідному періоді;
- – незатвердження (непогодження) у встановленому законодавством порядку річного фінансового плану;
- – неподання або несвоєчасного подання виконавчим органом міської ради, до сфери управління якого входить комунальне підприємство Подання на преміювання;
- – керівникам підприємств, які знаходяться в стадії ліквідації, банкрутства чи фактично не здійснюють фінансово-господарську діяльність.
3.4. У разі погіршення якості роботи, невиконання умов контракту, порушення трудової дисципліни премія зменшується або не нараховується у тому звітному періоді, коли виявлено відповідне порушення (за окремим розпорядженням міського голови);
Собіпан Володимир Михайлович, народився 21 липня 1972 року в м.Володимир, Волинської області, українець.
У 1979 році пішов у перший клас ЗОШ №1 у м.Володимир. Після закінчення школи у 1989 році, почав працювати на Нововолинському заводі СТО. У 1990 році вступив до Луцького філіалу Львівського політехнічного інституту на факультет „Технологія машинобудування”. У 1993 році отримав диплом Бакалавра. Того ж року продовжив навчання заочно на факультеті „Машинобудування” та почав працювати технологом у МП “Елемарт” м.Володимир-Волинського. У 1994 році розпочав роботу у Житлово-Eксплуатаційній Конторі №1 у м.Володимир монтажником внутрішніх систем. У 1995 році був переведений на посаду майстра сангрупи ЖЕК №1. У 1998 році закінчив Луцький державний технічний університет та отримав ступіть Магістра.
З 2000 року по 2002 рік працював надалі у ЖЕКу №1 м.Володимир на посаді головного інженера, а вже в 2002 році став начальником ЖЕКу №1. Перебував на цій посаді до серпня 2005 року.
В серпні 2005 року розпочав працювати у Володимир-Волинській районній державній адміністрації на посаді начальник відділу розвитку інфраструктури управління економіки та розвитку інфраструктури. Обіймав цю посаду до 2007 року. Того ж року перейшов до іншого відділу на посаду начальника відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури.
Вже у 2012 році отримав підвищення до першого заступника голови районної державної адміністрації м. Володимир. На цій посаді пропрацював до червня 2015 року.
З липня 2015 року по серпень 2020 року приватний підприємець у м. Володимир.
На посаду директора КП “Полігон” за поданням конкурсної комісії про призначення керівника комунального підприємства від 08.04.2021р.призначений з 19 квітня 2021 року розпорядженням міського голови №112 від 14.04.2021р.
- Діяльність підприємства
-
Основні напрямки діяльності Підприємства :
- утримання і своєчасний ремонт об’єкта благоустрою власними силами або залученням на конкурсних засадах для цього інші підприємства, установи та організації;
- санітарне прибирання (ручне та механізоване) доріг, тротуарів, скверів, газонів;
- надання послуг з поводження з побутовими відходами;
- надання транспортних послуг;
- надання в оренду майна;
- реалізація продукції;
- зовнішньо-економічна діяльність;
- ведення реєстру і обліку поховань;
- забезпечення збереження місць поховань;
- належне утримання у відповідному санітарному та технічному стані кладовищ, військових кладовищ, військових братських та одиночних могил, земельних ділянок для почесних поховань, братських могил, могил померлих одиноких громадян, померлих осіб без певного місця проживання; померлих, від яких відмовилися рідні; місць поховань знайдених невпізнаних трупів та охорона всіх місць поховань за рахунок коштів міського бюджету;
- організація поховань і надання суміжних послуг (копання ям; обкошування могил за замовленням);
- створення та ведення муніципального реєстру безпритульних тварин;
- інші види діяльності, що не суперечать чинному законодавству.
- Статут
- Послуги для жителів
-
Інформація для жителів:КП «Полігон» здійснив повний перегляд вартості діючих платних послуг, які надає підприємство.Відтепер, плата за деякі послуги «Полігон» виглядатиме так:Надання послуги на вивезення рідких побутових відходів – для населення – 94,8336 гривень/м3; для бюджетних установ – 106,3986 гривень/м3; – для комерційних споживачів – 111,0247 гривень/м3.Надання послуг трактором МТЗ-82 з навісним пилесосом – 715, 81 грн (для населення), 933, 67 грн (для інших споживачів)Надання послуг трактором МТЗ-82 – 570, 59 грн (для населення), 744,24 грн (для інших споживачів)Надання послуг навантажувачем ЮМЗ-6л, ПЕА-1,0 «Карпатець» – 474, 44 грн (для населення), 618,84 (для інших споживачів)Надання послуг автомобілем КАМАЗ – 1270 грн (для населення), 1656,52 грн (для інших споживачів)Надання послуг автогрейдером BGD-100 – 771,06 грн (для населення), 1005, 73 грн (для інших споживачів)Надання послуг трактором МТЗ-320 – 380, 53 грн (для населення), 496, 34 грн (для інших споживачів)Надання послуг автопідйомником АП-18-10 телескопічний – 1035, 72 грн (для населення), 1350, 94 грн (для інших споживачів)Надання послуг екскаватором-навантажувачем БАМ-2014 – 430, 72 грн (для населення), 561, 79 грн (для інших споживачів)Надання послуг трактором МТЗ-82, подрібнення гілля – 837, 07 грн (для населення), 1091,83 грн (для інших споживачів)Надання послуг навантажувачем JCB – 528, 25 грн (для населення), 689, 03 грн (для інших споживачів)Надання послуг автомобілем СБМ МДКЗ 33-11 – 554, 96 грн (для населення), 723, 86 грн (для інших споживачів)Надання послуг трактором LOVOL- FT354 – 478, 92 грн (для населення), 624, 67 грн (для інших споживачів)Надання послуг трактором LOVOL- FT754 – 538, 13 грн (для населення), 701, 9 грн (для інших споживачів)Надання послуг автомобілем JUMPER CITROEN – 251, 05 грн (для населення), 327, 46 грн (для інших споживачів)Вартість вказаних послуг – за годину, з ПДВ. Заявки приймаються по телефону: 0978717612
- Тарифи
-
з 01 листопада 2022року абонентська плата – 5,00 гривень на одного абонента (один особовий рахунок) на місяць детальніше
Населення Вивіз твердих побутових відходів грн/1 м3 93,2603 Рішення виконавчого комітету від 25.08.2022р. №265Тарифи діють з 01.09.2022р. Населення Захоронення твердих побутових відходів грн/1 м3 12,1620 Рішення виконавчого комітету від 25.08.2022р. №266 Тарифи діють з 01.09.2022р. Населення *тариф на 1 людину в місяць (93,2603грн.+12,162078 грн х1,7м3:12міс) 14,93 НаселенняВивіз рідких побутових відходівгрн/1 м360,5485Рішення виконавчого комітету від 25.08.2022р. №264Тарифи діють з 01.09.2022р.Бюджетні установи Вивіз твердих побутових відходів грн/1 м3 95,6881 Рішення виконавчого комітету від 25.08.2022р. №265 Тарифи діють з 01.09.2022р. Бюджетні установи Захоронення твердих побутових відходів грн/1 м3 12,5937 Рішення виконавчого комітету від 25.08.2022р. №266 Тарифи діють з 01.09.2022р. Бюджетні установиВивіз рідких побутових відходівгрн/1 м362,0682Рішення виконавчого комітету від 25.08.2022р. №264Тарифи діють з 01.09.2022р.Інші Вивіз твердих побутових відходів грн/1 м3 98,1160 Рішення виконавчого комітету від 25.08.2022р. №265 Тарифи діють з 01.09.2022р. Інші Захоронення твердих побутових відходів грн/1 м3 13,0255 Рішення виконавчого комітету від 25.08.2022р. №266 Тарифи діють з 01.09.2022р. ІншіВивіз рідких побутових відходівгрн/1 м363,5878Рішення виконавчого комітету від 25.08.2022р. №264Тарифи діють з 01.09.2022р.Порядок формування тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1010-2006-%D0%BF#Text
- Індивідуальний (Публічний) договір
- Графік вивезення ТПВ
-
Графік руху автотранспортних засобів КП «Полігон», що надає послуги з вивезення сміття по селах Володимир-Волинської громади (за безконтейнерною схемою).
У селах Заріччя, Новосілки, Дігтів, Суходоли, Орані, Вощатин та Ласків вивіз сміття здійснюється два рази в місяць (через тиждень), згідно графіку, який щомісяця публікується на сторінці КП «Полігон» у Фейсбуці
Графік руху автотранспортних засобів КП «Полігон», що надає послуги з вивезення сміття по вулицях міста(за безконтейнерною схемою)
Маршрут №1 Маршрут №2 Маршрут №3 Щоденно Устилузька, Драгоманова, Козацька, Незалежності, соборна, Д. Галицького, Кн. Василька, С. Бандери. Луцька, Роксолани, Шевченка, Драгоманова, Гайдамацька, І.Франка, Зимнівська. Ковельська, Миколаївська, Ген.Шухевича ( до буд.74) Павлова, Сагайдачного, Незалежності Понеділок Поштова, Глінки, Л. Горки, Лугова. Залізнична, Ольжича, Рєпіна, Заводська, Гагаріна, Сосюри, Пр. Сосновий, Тичини, Тургєнєва, П.Мирного, будівельна. Цинкаловського, Чергінівська, Віленська, Грушевського, Озерна, О.Пчілки Вівторок Кн.Романа, Козацька, Федорівська, Коцюбинського, Мономаха, Володимирська, Набережна, Білобережна, Ю.Бунди, Кн.Мстислава, Ваврисевича, Старокафедральна, Стефанівська, Підзамче, Полтавська, Садова, Тіниста. 20 Липня, Привокзальна, Алябушева Львівська, Кобзарська, Яновського, Лобачевського, Л. Українки, Грисюка, І.Огієнко, Вуглерозвідників, М. Богуславки, Митіна, С.Ковалевської, Кожедуба, Труша, М. Черемшини, О. Кобилянської пр.. Вчительський, Декабристів, Шопена. Старицького, Ів.Багряного, Н.Хасевича, Ак.Кримського,Чайковського, Стефаника, С.Крушельницької, Попова, Ак.Кравчука, Симоненка, Вишенського, Винниченка, Комарова, Короленка, Лисенка, Мендєлєєва, Руданського, Чернишевського. Середа Руденка, Сушкевича, Ак. Корольова, Чубинського, Липинського, Некрасова, Волинська, Лотоцького, Галицька, Дверницького, О. Басараб, І.Мазепи, Ладомирська, Р.Тобілевичів, Новаківського, Каразіна, Л.Кобилиці, Я Мудрого, Грінченка Станіславкого, Прокоповича, Стравінського, Лабораторна, Гулевичівни, Рокицького Кн.Ольги, М.Хвильового, Н.Курченко, В.Великого, Ліснича, Міцкевича, Г.Косинки, С.Наливайка, Лишені, Щоголіва, Гуденка, Ільїна, Проскури, мілашенкова, К.Савури, пр.Вишневий. Четвер М.Глущенка, Дорошенка, Некрасова, Солопа, Сковороди, Лермонтова, Тараскіна, Ревуцького, Конзелевича, Котляревського, К.Білокур. Філатова, І. Богуна, Б.Хмельницького, Тиха, Поповича, К.Основяненко, Берегового, Курбаса, Зелена, Кривоноса, Зимнівська, Н.Левицького, Довженка, І.Гонти, Мальчевського, Літописця Нестора, Нечуя Левицького Кн.Олега, Запольської, Павлова, Просвіти, О.Хозол, Полуботка, Сагайдачного, Борисоглібська, пр..Вербний, Завокзальна, Крилова, Кунцевича, Ю.Опільського, яворницького, Леонтовича, Завокзальна 7а. П’ятниця Кальнишевського, Федьковича, Залізняка, Козацька, Б.Лепкого, Антоновича, пр.Річний, Костюшки, Броварна, Є. Коновальця. У.Самчука, Братковського, Левінцова, Стуса, О.ОЛШеся, Сірка, Зубинського, Українська Г.Шухевича, П.Орлика, К.Карого, Речинського, Рильського, Л.Мартовича Субота Н.Ужвій, Пушкіна. Василівська, Київська, пр..Мирний, пр..Парковий, Шептицького, Дулібська, Ломоносова Шахтарська, Чорновола, Олійника, Виговського, Стубелевича. Пр.Бобка. - Інформація про фінансовий стан
-
Баланс (звіт про фінансовий стан) КП “Полігонˮ
- за 2019 рік
- за І квартал 2020 року
- за І півріччя 2020 року
- за 2020 рік
- за І квартал 2021 року
- за І півріччя 2021 року
- за 9 місяців 2021 року
- за 2021 рік
- за І квартал 2022 року
- за І півріччя 2022 року
- за 9 місяців 2022 року
- за 2022 рік
- за І півріччя 2023 року
- за 9 місяців 2023 року
- за 2023 рік
- за І квартал 2024 року
- за І півріччя 2024 року
Звіт про фінансові результати КП “Полігон”
- за 2019 рік
- за І квартал 2020 року
- за І півріччя 2020 року
- за 2020 рік
- за І квартал 2021 року
- за І півріччя 2021 року
- за 9 місяців 2021 року
- за 2021 рік
- за І квартал 2022 року
- за І півріччя 2022 року
- за 9 місяців 2022 року
- за 2022 рік
- за І півріччя 2023 року
- за 9 місяців 2023 року
- за 2023 рік
- за І квартал 2024 року
- за І півріччя 2024 року
Аналіз виконання фінансового плану КП “Полігон”
- За 2019 рік
- За І квартал 2020 року
- за І півріччя 2020 року
- за 9 місяців 2020 року
- за 2020 рік
- за І квартал 2021 року
- за І півріччя 2021 року
- за 9 місяців 2021 року
- за 2021 рік
- за І квартал 2022 року Пояснення
- за І півріччя 2022 року Пояснення
- за 9 місяців 2022 року Пояснення
- за 2022 рік
- за І півріччя 2023 року
- за 9 місяців 2023 року
- за 2023 рік
- за І квартал 2024 року
- за І півріччя 2024 року
- Винагорода керівника
-
ВИНАГОРОДА КЕРІВНИКА КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Оплата праці Керівника комунального підприємства здійснюється на підставі Контракту, примірний форма якого затверджена рішенням міської ради від 11.07.2019 року №33/21 “Про Порядок проведення конкурсного відбору керівників підприємств, установ, організацій, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Володимира – Волинського ” .
Розділом 3 Контракту передбачені умови матеріального забезпечення Керівника.
За виконання обов’язків, передбачених цим контрактом, Керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством в результаті його господарської діяльності/ бюджетних коштів, виходячи з установленого Керівнику посадового окладу в розмірі, який визначений відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.99р. № 859 “Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об’єднань державних підприємств” із змінами та доповненнями і фактично відпрацьованого часу.
Умови, показники та розміри преміювання
Відповідно до п.3 рішення виконавчого комітету міської ради №444 від 29.11.2021р (зі змінами)
3.1. При виконанні умов і диференційованих показників преміювання (критеріїв оцінки якості роботи) (додатки 3,4,5,6 до Положення), керівнику може нараховуватися премія за квартал – у розмірі до 100 відсотків посадового окладу керівника.
3.2. Премія керівнику встановлюються при дотриманні основних умов преміювання.
Основними умовами преміювання є:
- – виконання фінансово-економічних показників діяльності підприємства;
- – наявність економії фонду оплати праці підприємства;
- – своєчасне та якісне виконання умов контракту, доручень керівництва;
- – своєчасне затвердження в установленому порядку фінансового плану підприємства;
- – ефективне використання комунального майна;
- – відсутність заборгованості з виплати заробітної плати;
- – недопущення нещасних випадків з вини підприємства;
- – забезпечення своєчасного внесення платежів до бюджету;
- – відсутність заборгованості з комунальних та інших платежів;
- – відсутність порушень за результатами перевірок фінансово-господарської діяльності комунального підприємства за звітний період або за попередні періоди, але не більше ніж за один календарний рік, що передує звітному періоду;
- – відсутність дисциплінарного стягнення за звітний період;
- – відсутність повторних обґрунтованих скарг щодо якості надання послуг комунальним підприємством.
3.3. Премія не нараховується у разі:
- – наявної заборгованості підприємства з виплати заробітної плати у відповідному періоді;
- – незатвердження (непогодження) у встановленому законодавством порядку річного фінансового плану;
- – неподання або несвоєчасного подання виконавчим органом міської ради, до сфери управління якого входить комунальне підприємство Подання на преміювання;
- – керівникам підприємств, які знаходяться в стадії ліквідації, банкрутства чи фактично не здійснюють фінансово-господарську діяльність.
3.4. У разі погіршення якості роботи, невиконання умов контракту, порушення трудової дисципліни премія зменшується або не нараховується у тому звітному періоді, коли виявлено відповідне порушення (за окремим розпорядженням міського голови);
- Біографія керівника
-
Собіпан Володимир Михайлович, народився 21 липня 1972 року в м.Володимир, Волинської області, українець.
У 1979 році пішов у перший клас ЗОШ №1 у м.Володимир. Після закінчення школи у 1989 році, почав працювати на Нововолинському заводі СТО. У 1990 році вступив до Луцького філіалу Львівського політехнічного інституту на факультет „Технологія машинобудування”. У 1993 році отримав диплом Бакалавра. Того ж року продовжив навчання заочно на факультеті „Машинобудування” та почав працювати технологом у МП “Елемарт” м.Володимир-Волинського. У 1994 році розпочав роботу у Житлово-Eксплуатаційній Конторі №1 у м.Володимир монтажником внутрішніх систем. У 1995 році був переведений на посаду майстра сангрупи ЖЕК №1. У 1998 році закінчив Луцький державний технічний університет та отримав ступіть Магістра.
З 2000 року по 2002 рік працював надалі у ЖЕКу №1 м.Володимир на посаді головного інженера, а вже в 2002 році став начальником ЖЕКу №1. Перебував на цій посаді до серпня 2005 року.
В серпні 2005 року розпочав працювати у Володимир-Волинській районній державній адміністрації на посаді начальник відділу розвитку інфраструктури управління економіки та розвитку інфраструктури. Обіймав цю посаду до 2007 року. Того ж року перейшов до іншого відділу на посаду начальника відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури.
Вже у 2012 році отримав підвищення до першого заступника голови районної державної адміністрації м. Володимир. На цій посаді пропрацював до червня 2015 року.
З липня 2015 року по серпень 2020 року приватний підприємець у м. Володимир.
На посаду директора КП “Полігон” за поданням конкурсної комісії про призначення керівника комунального підприємства від 08.04.2021р.призначений з 19 квітня 2021 року розпорядженням міського голови №112 від 14.04.2021р.
- Декларація про доходи
- Звіт керівника