Logo-VVMR_n-12png
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Саць Любов Володимирівна
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • ЦНАП
      • ТІЦ
      • Електронне звернення
      • Розклади руху маршрутних таксі
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
      • Громадська участь
      • Вакансії міста
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної політики
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Фінансова допомога
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Статистика
      • Центр зайнятості
      • Володимирський центр надання безоплатної вторинної правової допомоги
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
    • Підприємцям
      • Пільги для бізнесу в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Переселенцям

КП «ІНФОРМАЦІЙНО – РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР»

Главная Комунальні підприємства КП «ІНФОРМАЦІЙНО – РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР»

Директор: Патута Алла Святославівна

Код ЄДРПОУ: 41667125

Адреса: 44700, Волинська обл., м.Володимир, вул.Устилузька, 17

0678889968

0936112997

irc.volvol@gmail.com

Бухгалтер: Тарабара Алла Юріївна

Перейти на сайт >>
facebook
Prozorro
Dozorro
Spending.gov.ua

Графік роботи КП «ІНФОРМАЦІЙНО – РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР»

Понеділок–Четвер 08:00 до 17:15
П’ятниця 08:00 до 16:00
Обідня перерва 13.00 до 14.00
Субота – Неділя вихідний

Основними напрямками діяльності Підприємства є:

– Створення і підтримка в належному вигляді загальноміської бази даних: облік змін в адресному господарстві, даних про квартиронаймачів, власників, облік міграції населення.
– Нарахування за комунальні послуги підприємствам згідно договорів.
– Облік субсидій, реєстрація та облік пільг по оплаті комунальних послуг (взаємодія з Управлінням праці та соціального захисту населення).
– Надання пунктам прийому платежів бази даних із залишками по особових рахунках абонентів станом на перше число щомісяця для оплати комунальних послуг по єдиній квитанції.
– Прийом від банків реєстрів платежів за комунальні послуги в електронному вигляді, з подальшою обробкою та передачею на
підприємства.
– Консультування абонентів з питань, що стосується нарахувань, оплат за послуги, обліку субсидій, реєстрації й обліку пільг.
– Видача довідок для населення з об’ємом інформації, що міститься в інформаційній базі.
– Надання виконавчим органам міської ради відповідної інформації.
– Оновлення, подальший розвиток та підтримка в робочому стані єдиної комп’ютерної інформаційної бази щодо:
а) заборгованості платників за житлово-комунальні послуги по всьому переліку платежів по кожній квартирі окремо;
б) надходження платежів за комунальні послуги від мешканців міста;
в) зміни місця реєстрації (перереєстрації) мешканців по місцю проживання;
г) народження (смерті) мешканців та зміна ними прізвища, імені, побатькові;
д) складу сімей, включаючи сімейні відносини;
е) наявності (відсутності) пільговиків за конкретними адресами;
є) надання населенню довідок з повним об’ємом інформації, що міститься в інформаційній базі;
ж) підготовка інформації, що служить основою для нарахування житловокомунальних платежів, субсидій та реструктуризації боргів населення;
з) організація та налагодження роботи власних пунктів по прийому платежів за комунальні та інші послуги.
– Організація проведення державної реєстрації шлюбу у скорочені строки.
– Проведення інформаційної, роз’яснювальної та організаційної роботи щодо створення та діяльності ОСББ;
– Надання методичної допомоги в організації роботи ОСББ, організація навчань;
– Надання допомоги головам ОСББ щодо реалізації їх прав та обов’язків;
– Сприяння державної реєстрації об’єднань співвласників багатоквартирних будинків;
– Реалізує пропозиції по залученню додаткових ресурсів, шляхом участі у грантових програмах міжнародних організацій та фондів;
– Участь у формувані та реалізації місцевих програм щодо створення та розвитку ОСББ;
– Надання методичних рекомендацій та практичної допомоги у веденні бухгалтерського обліку ОСББ.

Біографія керівника
СТАТУТ ПІДПРИЄМСТВА
ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ДОХОДИ
ВИНАГОРОДА КЕРІВНИКА КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ФІНАНСОВИЙ СТАН
Звіт керівника
Вартість послуг
Біографія керівника

Народилася 28 вересня 1979 року в селі Зимне Володимир-Волинського району Волинської області, українка.

Освіта:

У 1994 році закінчила Зимнівську середню школу

З 1994 -1998 роки навчалася в педагогічному училищі ім. А.Ю. Кримського

З 2012-2014 рік навчалася ДВНЗ « Нововолинський електромеханічний коледж» за спеціальністю « Економіка підприємства» та здобула кваліфікацію технік-економіст

У 2019 році – закінчила Нововолинський навчально-науковий інститут економіки та менеджменту Тернопільського національного економічного університету  , спеціальність “Облік і оподаткування”

Досвід роботи:

2001 – 2006 рік – оператор поштового зв’язку Волинської дирекції УДППЗ «Укрпошта»   м. Володимир.

З листопада 2006 року – менеджер Інформаційно-розрахункового центру бізнесу «Роздрібне обслуговування фізичних осіб» ПАТ КБ «ПриватБанк» м. Володимир;

З лютого 2007 року – старший менеджер Інформаційно-розрахункового центру напрямку

« Роздрібний бізнес» ПАТ КБ “ПриватБанк” м. Володимир;

З жовтня 2017 року – фахівець по розрахунках з населенням КП « Інформаційно-розрахунковий центр» Володимир – Волинської міської ради;

З квітня 2022 року – тимчасово в.о. директора комунального підприємства «Інформаційно-розрахунковий центр»  м. Володимир.

СТАТУТ ПІДПРИЄМСТВА

Статут підприємства КП «ІНФОРМАЦІЙНО – РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР» (переглянути/завантажити)

ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ДОХОДИ
  • За 2019 рік
  • За 2020 рік
ВИНАГОРОДА КЕРІВНИКА КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

ВИНАГОРОДА КЕРІВНИКА КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Оплата праці Керівника комунального підприємства здійснюється на підставі  Контракту, примірний форма якого затверджена рішенням міської ради від 11.07.2019 року №33/21 “Про Порядок проведення конкурсного відбору керівників підприємств,  установ, організацій, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Володимира – Волинського ” .

Розділом 3 Контракту передбачені умови матеріального забезпечення Керівника.

За виконання обов’язків, передбачених цим контрактом, Керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством в результаті його господарської діяльності/ бюджетних коштів, виходячи з установленого Керівнику посадового окладу в розмірі, який визначений відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.99р. № 859 “Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об’єднань державних підприємств” із змінами та доповненнями і фактично відпрацьованого часу.

Умови, показники та розміри преміювання 

Відповідно до п.3 рішення виконавчого комітету міської ради №444 від 29.11.2021р (зі змінами)

3.1. При виконанні умов і диференційованих показників преміювання (критеріїв оцінки якості роботи) (додатки 3,4,5,6 до Положення), керівнику може нараховуватися премія за квартал – у розмірі до 100 відсотків посадового окладу керівника.

3.2. Премія керівнику встановлюються при дотриманні основних умов преміювання.

Основними умовами преміювання є:

  • – виконання фінансово-економічних показників діяльності підприємства;
  • – наявність економії фонду оплати праці підприємства;
  • – своєчасне та якісне виконання умов контракту, доручень керівництва;
  • – своєчасне затвердження в установленому порядку фінансового плану підприємства;
  • – ефективне використання комунального майна;
  • – відсутність заборгованості з виплати заробітної плати;
  • – недопущення нещасних випадків з вини підприємства;
  • – забезпечення своєчасного внесення платежів до бюджету;
  • – відсутність заборгованості з комунальних та інших платежів;
  • – відсутність порушень за результатами перевірок фінансово-господарської діяльності комунального підприємства за звітний період або за попередні періоди, але не більше ніж за один календарний рік, що передує звітному періоду;
  • – відсутність дисциплінарного стягнення за звітний період;
  • – відсутність повторних обґрунтованих скарг щодо якості надання послуг комунальним підприємством.

3.3. Премія не нараховується у разі:

  • – наявної заборгованості підприємства з виплати заробітної плати у відповідному періоді;
  • – незатвердження (непогодження) у встановленому законодавством порядку річного фінансового плану;
  • –  неподання або несвоєчасного подання виконавчим органом міської ради, до сфери управління якого входить комунальне підприємство Подання на преміювання;
  • – керівникам підприємств, які знаходяться в стадії ліквідації, банкрутства чи фактично не здійснюють фінансово-господарську діяльність.

3.4. У разі погіршення якості роботи, невиконання умов контракту, порушення трудової дисципліни премія зменшується або не нараховується у тому звітному періоді, коли виявлено відповідне порушення (за окремим розпорядженням міського голови);

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ФІНАНСОВИЙ СТАН

Баланс та звіт про фінансові результати КП «ІНФОРМАЦІЙНО – РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР»

  • За 2019 рік
  • За І кв 2020 року
  • За І півріччя 2020 року
  • За 9 місяців 2020 року
  • За 2020 рік
  • За І квартал 2021 року
  • За І півріччя 2021 року
  • За 9 місяців 2021 року
  • за 2021 рік
  • за І квартал 2022 року
  • За І півріччя 2022 року
  • За 9 місяців 2022 року

Аналіз виконання фінансового плану КП «ІНФОРМАЦІЙНО – РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР»

  • За 2019 рік
  • За І квартал 2020 року
  • За І півріччя 2020 року
  • За 9 місяців 2020 року
  • За 2020 рік
  • За І квартал 2021 року
  • За І півріччя 2021 року
  • За 9 місяців 2021 року
  • за 2021 рік
  • за І квартал 2022 року Пояснення
  • За І півріччя 2022 року  Пояснення
  • За 9 місяців 2022 року   Пояснення
Звіт керівника
  • за 2019 рік
  • за 2020 рік
  • за 2021 рік
Вартість послуг

Вартість послуг ( станом на 01.05.2020 року)

Casinology

Володимир. Офіційний сайт міста

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800333262
post@volodymyrrada.gov.ua

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Слідкуйте за нами

Facebook
Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту