Директор: Патута Алла Святославівна
Основними напрямками діяльності Підприємства є:
– Створення і підтримка в належному вигляді загальноміської бази даних: облік змін в адресному господарстві, даних про квартиронаймачів, власників, облік міграції населення.
– Нарахування за комунальні послуги підприємствам згідно договорів.
– Облік субсидій, реєстрація та облік пільг по оплаті комунальних послуг (взаємодія з Управлінням праці та соціального захисту населення).
– Надання пунктам прийому платежів бази даних із залишками по особових рахунках абонентів станом на перше число щомісяця для оплати комунальних послуг по єдиній квитанції.
– Прийом від банків реєстрів платежів за комунальні послуги в електронному вигляді, з подальшою обробкою та передачею на
підприємства.
– Консультування абонентів з питань, що стосується нарахувань, оплат за послуги, обліку субсидій, реєстрації й обліку пільг.
– Видача довідок для населення з об’ємом інформації, що міститься в інформаційній базі.
– Надання виконавчим органам міської ради відповідної інформації.
– Оновлення, подальший розвиток та підтримка в робочому стані єдиної комп’ютерної інформаційної бази щодо:
а) заборгованості платників за житлово-комунальні послуги по всьому переліку платежів по кожній квартирі окремо;
б) надходження платежів за комунальні послуги від мешканців міста;
в) зміни місця реєстрації (перереєстрації) мешканців по місцю проживання;
г) народження (смерті) мешканців та зміна ними прізвища, імені, побатькові;
д) складу сімей, включаючи сімейні відносини;
е) наявності (відсутності) пільговиків за конкретними адресами;
є) надання населенню довідок з повним об’ємом інформації, що міститься в інформаційній базі;
ж) підготовка інформації, що служить основою для нарахування житловокомунальних платежів, субсидій та реструктуризації боргів населення;
з) організація та налагодження роботи власних пунктів по прийому платежів за комунальні та інші послуги.
– Організація проведення державної реєстрації шлюбу у скорочені строки.
– Проведення інформаційної, роз’яснювальної та організаційної роботи щодо створення та діяльності ОСББ;
– Надання методичної допомоги в організації роботи ОСББ, організація навчань;
– Надання допомоги головам ОСББ щодо реалізації їх прав та обов’язків;
– Сприяння державної реєстрації об’єднань співвласників багатоквартирних будинків;
– Реалізує пропозиції по залученню додаткових ресурсів, шляхом участі у грантових програмах міжнародних організацій та фондів;
– Участь у формувані та реалізації місцевих програм щодо створення та розвитку ОСББ;
– Надання методичних рекомендацій та практичної допомоги у веденні бухгалтерського обліку ОСББ.
Біографія керівника
Народилася 28 вересня 1979 року в селі Зимне Володимир-Волинського району Волинської області, українка.
Освіта:
У 1994 році закінчила Зимнівську середню школу
З 1994 -1998 роки навчалася в педагогічному училищі ім. А.Ю. Кримського
З 2012-2014 рік навчалася ДВНЗ « Нововолинський електромеханічний коледж» за спеціальністю « Економіка підприємства» та здобула кваліфікацію технік-економіст
У 2019 році – закінчила Нововолинський навчально-науковий інститут економіки та менеджменту Тернопільського національного економічного університету , спеціальність “Облік і оподаткування”
Досвід роботи:
2001 – 2006 рік – оператор поштового зв’язку Волинської дирекції УДППЗ «Укрпошта» м. Володимир.
З листопада 2006 року – менеджер Інформаційно-розрахункового центру бізнесу «Роздрібне обслуговування фізичних осіб» ПАТ КБ «ПриватБанк» м. Володимир;
З лютого 2007 року – старший менеджер Інформаційно-розрахункового центру напрямку
« Роздрібний бізнес» ПАТ КБ “ПриватБанк” м. Володимир;
З жовтня 2017 року – фахівець по розрахунках з населенням КП « Інформаційно-розрахунковий центр» Володимир – Волинської міської ради;
З квітня 2022 року – тимчасово в.о. директора комунального підприємства «Інформаційно-розрахунковий центр» м. Володимир.
СТАТУТ ПІДПРИЄМСТВА
Статут підприємства КП «ІНФОРМАЦІЙНО – РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР» (переглянути/завантажити)
ВИНАГОРОДА КЕРІВНИКА КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
ВИНАГОРОДА КЕРІВНИКА КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Оплата праці Керівника комунального підприємства здійснюється на підставі Контракту, примірний форма якого затверджена рішенням міської ради від 11.07.2019 року №33/21 “Про Порядок проведення конкурсного відбору керівників підприємств, установ, організацій, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Володимира – Волинського ” .
Розділом 3 Контракту передбачені умови матеріального забезпечення Керівника.
За виконання обов’язків, передбачених цим контрактом, Керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством в результаті його господарської діяльності/ бюджетних коштів, виходячи з установленого Керівнику посадового окладу в розмірі, який визначений відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.99р. № 859 “Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об’єднань державних підприємств” із змінами та доповненнями і фактично відпрацьованого часу.
Умови, показники та розміри преміювання
Відповідно до п.3 рішення виконавчого комітету міської ради №444 від 29.11.2021р (зі змінами)
3.1. При виконанні умов і диференційованих показників преміювання (критеріїв оцінки якості роботи) (додатки 3,4,5,6 до Положення), керівнику може нараховуватися премія за квартал – у розмірі до 100 відсотків посадового окладу керівника.
3.2. Премія керівнику встановлюються при дотриманні основних умов преміювання.
Основними умовами преміювання є:
- – виконання фінансово-економічних показників діяльності підприємства;
- – наявність економії фонду оплати праці підприємства;
- – своєчасне та якісне виконання умов контракту, доручень керівництва;
- – своєчасне затвердження в установленому порядку фінансового плану підприємства;
- – ефективне використання комунального майна;
- – відсутність заборгованості з виплати заробітної плати;
- – недопущення нещасних випадків з вини підприємства;
- – забезпечення своєчасного внесення платежів до бюджету;
- – відсутність заборгованості з комунальних та інших платежів;
- – відсутність порушень за результатами перевірок фінансово-господарської діяльності комунального підприємства за звітний період або за попередні періоди, але не більше ніж за один календарний рік, що передує звітному періоду;
- – відсутність дисциплінарного стягнення за звітний період;
- – відсутність повторних обґрунтованих скарг щодо якості надання послуг комунальним підприємством.
3.3. Премія не нараховується у разі:
- – наявної заборгованості підприємства з виплати заробітної плати у відповідному періоді;
- – незатвердження (непогодження) у встановленому законодавством порядку річного фінансового плану;
- – неподання або несвоєчасного подання виконавчим органом міської ради, до сфери управління якого входить комунальне підприємство Подання на преміювання;
- – керівникам підприємств, які знаходяться в стадії ліквідації, банкрутства чи фактично не здійснюють фінансово-господарську діяльність.
3.4. У разі погіршення якості роботи, невиконання умов контракту, порушення трудової дисципліни премія зменшується або не нараховується у тому звітному періоді, коли виявлено відповідне порушення (за окремим розпорядженням міського голови);
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ФІНАНСОВИЙ СТАН
Баланс та звіт про фінансові результати КП «ІНФОРМАЦІЙНО – РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР»
Аналіз виконання фінансового плану КП «ІНФОРМАЦІЙНО – РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР»
Вартість послуг
Вартість послуг ( станом на 01.05.2020 року)