Logo-VVMR_n-12png
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Саць Любов Володимирівна
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • ЦНАП
      • ТІЦ
      • Електронне звернення
      • Розклади руху маршрутних таксі
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
      • Громадська участь
      • Вакансії міста
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної політики
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Фінансова допомога
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Статистика
      • Центр зайнятості
      • Володимирський центр надання безоплатної вторинної правової допомоги
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
    • Підприємцям
      • Пільги для бізнесу в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Переселенцям

Комунальне підприємство «Троянда»

Главная Комунальні підприємства Комунальне підприємство «Троянда»

Директор КП «Троянда» Ломанська Ольга Миколаївна

Код ЄДРПОУ: 20122372

Адреса: 44700, м.Володимир, вул. Берегового,9

0334227967

kptroyanda@ukr.net

Бухгалтер: Солод Ольга Олексіївна

Prozorro
Dozorro
spending.gov.ua

Графік роботи:

Понеділок-п’ятниця з 8.00 по 17.00
Обідня перерва з 13.00 по 14.00
Субота-неділя – вихідний

Основними напрямками діяльності підприємства є:

1. Відтворення рослинності.
2. Надання ландшафтних послуг.
3. Капітальний і поточний ремонт існуючих зелених зон міста і догляд за ними.
4. Вирощування квіткової та плодово-розсадницької продукції відкритого і закритого грунту та в подальшому її реалізація, надання послуг
квіткового оформлення урочистих подій.
5. Вирощування сільськогосподарської продукції та її реалізація.
6. Торгово-посередницька діяльність.

Біографія керівника
СТАТУТ ПІДПРИЄМСТВА
ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ДОХОДИ
ВИНАГОРОДА КЕРІВНИКА КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ФІНАНСОВИЙ СТАН
Звіт керівника
Вартість послуг
Біографія керівника

Ломанська Ольга Миколаївна, 23.07.1977 року, уродженка м.Володимир.

З 1984 року по 1992 рік навчалась у ЗОШ №3 м.Володимира.

З 1992 року по 1994 рік навчалась у Нововолинському ліцеї-інтернаті з поглибленим вивченням природничих наук.

У 1994 році поступила в Український державний лісотехнічний університет ,в 1998 році отримала базову вищу освіту за напрямом підготовки «Лісове і садово-паркове господарство» та здобула кваліфікацію бакалавра(диплом ВК №10600130).

Закінчила університет в 1999 році, отримала диплом  за спеціальністю «Лісове господарство» (присвоєно кваліфікацію спеціаліста-інженера лісового господарства диплом   МБ   НХ№007624).

З 2000 року по 2001 рік працювала продавцем непродовольчих товарів у ПП Шандалко.

З 2001 року по 2003 рік працювала продавцем непродовольчих товарів у ПП Войтюк.

З 2003 року по 2007 рік працювала касиром у ПП Сальнікова С.Б., у 2007 році була переведена на посаду заступника директора, де пропрацювала до 2011 року.

У 2012 році прийнята на посаду товарознавця до ПП Кублій.

У 2013 році працювала в КП «Полігон», в цьому ж році була звільнена у зв’язку зі скороченням штату та прийнята на роботу техніком у Володимир-Волинський ЖЕК-1.

У 2014 році звільнена з займаної посади в зв’язку з переводом в КП «Троянда»на посаду директора, де працюю і донині.

Неодружена.Несудима. Проживаю з мамою,Ломанською Ларисою Іванівною, пенсіонеркою.

СТАТУТ ПІДПРИЄМСТВА

СТАТУТ комунального підприємства “Троянда” (завантажити/переглянути)

ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ДОХОДИ

за 2020 рік

за 2019 рік

за 2018 рік

ВИНАГОРОДА КЕРІВНИКА КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

ВИНАГОРОДА КЕРІВНИКА КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Оплата праці Керівника комунального підприємства здійснюється на підставі  Контракту, примірний форма якого затверджена рішенням міської ради від 11.07.2019 року №33/21 “Про Порядок проведення конкурсного відбору керівників підприємств,  установ, організацій, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Володимира – Волинського ” .

Розділом 3 Контракту передбачені умови матеріального забезпечення Керівника.

За виконання обов’язків, передбачених цим контрактом, Керівникові нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством в результаті його господарської діяльності/ бюджетних коштів, виходячи з установленого Керівнику посадового окладу в розмірі, який визначений відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.05.99р. № 859 “Про умови і розміри оплати праці керівників підприємств, заснованих на державній, комунальній власності, та об’єднань державних підприємств” із змінами та доповненнями і фактично відпрацьованого часу.

Умови, показники та розміри преміювання 

Відповідно до п.3 рішення виконавчого комітету міської ради №444 від 29.11.2021р (зі змінами)

3.1. При виконанні умов і диференційованих показників преміювання (критеріїв оцінки якості роботи) (додатки 3,4,5,6 до Положення), керівнику може нараховуватися премія за квартал – у розмірі до 100 відсотків посадового окладу керівника.

3.2. Премія керівнику встановлюються при дотриманні основних умов преміювання.

Основними умовами преміювання є:

  • – виконання фінансово-економічних показників діяльності підприємства;
  • – наявність економії фонду оплати праці підприємства;
  • – своєчасне та якісне виконання умов контракту, доручень керівництва;
  • – своєчасне затвердження в установленому порядку фінансового плану підприємства;
  • – ефективне використання комунального майна;
  • – відсутність заборгованості з виплати заробітної плати;
  • – недопущення нещасних випадків з вини підприємства;
  • – забезпечення своєчасного внесення платежів до бюджету;
  • – відсутність заборгованості з комунальних та інших платежів;
  • – відсутність порушень за результатами перевірок фінансово-господарської діяльності комунального підприємства за звітний період або за попередні періоди, але не більше ніж за один календарний рік, що передує звітному періоду;
  • – відсутність дисциплінарного стягнення за звітний період;
  • – відсутність повторних обґрунтованих скарг щодо якості надання послуг комунальним підприємством.

3.3. Премія не нараховується у разі:

  • – наявної заборгованості підприємства з виплати заробітної плати у відповідному періоді;
  • – незатвердження (непогодження) у встановленому законодавством порядку річного фінансового плану;
  • –  неподання або несвоєчасного подання виконавчим органом міської ради, до сфери управління якого входить комунальне підприємство Подання на преміювання;
  • – керівникам підприємств, які знаходяться в стадії ліквідації, банкрутства чи фактично не здійснюють фінансово-господарську діяльність.

3.4. У разі погіршення якості роботи, невиконання умов контракту, порушення трудової дисципліни премія зменшується або не нараховується у тому звітному періоді, коли виявлено відповідне порушення (за окремим розпорядженням міського голови);

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ФІНАНСОВИЙ СТАН

Баланс та звіт про фінансові результати КП «Троянда»

  • за 2019 рік 
  • за І кв 2020 рік
  • за І півріччя 2020 року
  • за 2020 рік 
  • Фінансовий план на 2021 рік
  • за І квартал 2021 року
  • за І півріччя 2021 року
  • за 9 місяців 2021 року
  • за 2021 рік
  • за І квартал 2022 року
  • за І півріччя 2022 року
  • за 9 місяців 2022 року
  •  

Аналіз виконання фінансового плану КП “Троянда”

  • За 2019 рік
  • За І квартал 2020 року
  • за І півріччя 2020 року
  • за 9 місяців 2020 року
  • за 2020 рік
  • за І квартал 2021 року
  • за І півріччя 2021 року
  • за 9 місяців 2021 року
  • за 2021 рік
  • за І квартал 2022 року  Пояснення
  • за І півріччя 2022 року  Пояснення
  • за 9 місяців 2022 року  Пояснення
Звіт керівника
  • за 2019 рік
  • за 2020 рік
  • за 2021 рік
Вартість послуг

Вартість послуг

Калькуляція КП”Троянда”

Casinology

Володимир. Офіційний сайт міста

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800333262
post@volodymyrrada.gov.ua

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Слідкуйте за нами

Facebook
Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту