Щодо організації забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації через сервіс “Електронний кабінет особи з інвалідністю ”
На виконання постанов Кабінету Міністрів України від 5.04.2012 № 321 “Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні та інші засоби реабілітації, переліків таких засобів” (зі змінами) та від 16.02.2011 № 121 “Про затвердження Положення про централізований банк даних з проблем інвалідності” (зі змінами) розроблено електронний кабінет особи з інвалідністю – зручний сервіс, який дає можливість оперативно онлайн подавати пакет документів для безоплатного отримання технічних та інших засобів реабілітації.
Відтепер особа з інвалідністю може не виходячи з дому подати документи необхідні для взяття на облік та забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації через електронний кабінет особи з інвалідністю в банку даних.
Доступ до електронного кабінету можливий за посиланням https://ek-cbi.msp.gov.ua/, або на офіційному веб сайті Мінсоцполітики шляхом переходу за посиланням “Електронний кабінет особи з інвалідністю” у розділі “Е-Сервіси”.
Ознайомитись з інструкцією користувача електронного кабінету особи та навчальним відео можна за посиланням https://www.msp.gov.ua/news/20999.html.
Сервіс “Електронний кабінет особи з інвалідністюˮ забезпечує:
доступ громадянам до електронного кабінету за кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП);
можливість подачі заяв про потребу в забезпеченні ТЗР та пакету документів шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріплення сканованих копій документів та підписання заяв КЕП – особам, зареєстрованим в ЦБІ;
можливість подачі заявки на первинну реєстрацію в ЦБІ із заповненням стандартної форми реєстрації, прикріплення сканованих копій необхідних документів та підписання документів КЕП – особам, які відсутні в ЦБІ;
можливість надсилання особам з інвалідністю в електронний кабінет повідомлень про результат розгляду заяви про забезпечення ТЗР та пакету документів;
можливість надсилання інформаційних повідомлень з ЦБІ на електронну скриньку при виникненні подій, про які необхідно повідомити особу з інвалідністю.
Додатково зазначаємо, що з порядком дій щодо забезпечення осіб з інвалідністю ТЗР можна ознайомитися на офіційному веб сайті Мінсоцполітики у розділі “Інвалідність”, підрозділі “Забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації”, де розміщено інформаційні матеріали щодо реалізації механізму забезпечення ТЗР, зокрема, за посиланнями:
Щодо організації забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації через сервіс “Електронний кабінет особи з інвалідністю ”
На виконання постанов Кабінету Міністрів України від 5.04.2012 № 321 “Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні та інші засоби реабілітації, переліків таких засобів” (зі змінами) та від 16.02.2011 № 121 “Про затвердження Положення про централізований банк даних з проблем інвалідності” (зі змінами) розроблено електронний кабінет особи з інвалідністю – зручний сервіс, який дає можливість оперативно онлайн подавати пакет документів для безоплатного отримання технічних та інших засобів реабілітації.
Відтепер особа з інвалідністю може не виходячи з дому подати документи необхідні для взяття на облік та забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації через електронний кабінет особи з інвалідністю в банку даних.
Доступ до електронного кабінету можливий за посиланням https://ek-cbi.msp.gov.ua/, або на офіційному веб сайті Мінсоцполітики шляхом переходу за посиланням “Електронний кабінет особи з інвалідністю” у розділі “Е-Сервіси”.
Ознайомитись з інструкцією користувача електронного кабінету особи та навчальним відео можна за посиланням https://www.msp.gov.ua/news/20999.html.
Сервіс “Електронний кабінет особи з інвалідністюˮ забезпечує:
доступ громадянам до електронного кабінету за кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП);
можливість подачі заяв про потребу в забезпеченні ТЗР та пакету документів шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріплення сканованих копій документів та підписання заяв КЕП – особам, зареєстрованим в ЦБІ;
можливість подачі заявки на первинну реєстрацію в ЦБІ із заповненням стандартної форми реєстрації, прикріплення сканованих копій необхідних документів та підписання документів КЕП – особам, які відсутні в ЦБІ;
можливість надсилання особам з інвалідністю в електронний кабінет повідомлень про результат розгляду заяви про забезпечення ТЗР та пакету документів;
можливість надсилання інформаційних повідомлень з ЦБІ на електронну скриньку при виникненні подій, про які необхідно повідомити особу з інвалідністю.
Додатково зазначаємо, що з порядком дій щодо забезпечення осіб з інвалідністю ТЗР можна ознайомитися на офіційному веб сайті Мінсоцполітики у розділі “Інвалідність”, підрозділі “Забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації”, де розміщено інформаційні матеріали щодо реалізації механізму забезпечення ТЗР, зокрема, за посиланнями:
Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» 1539 з допомогою послуги сурдоперекладача
Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» 1539 з допомогою послуги сурдоперекладача.
Це офіційний канал зв’язку для консультування осіб з інвалідністю.
Для оформлення звернення на жестовій мові перейдіть за посиланням https://www.msp.gov.ua/content/1539-pochuy-mene.html та натисніть на перекреслене вушко в правому нижньому кутку екрана.
Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» 1539 з допомогою послуги сурдоперекладача
Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» 1539 з допомогою послуги сурдоперекладача.
Це офіційний канал зв’язку для консультування осіб з інвалідністю.
Для оформлення звернення на жестовій мові перейдіть за посиланням https://www.msp.gov.ua/content/1539-pochuy-mene.html та натисніть на перекреслене вушко в правому нижньому кутку екрана.
Черговість дітей з інвалідністю на здійснення реабілітаційних послуг станом на 15.05.2024
До уваги батьків дітей з інвалідністю Урядом удосконалено порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю
Постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 року № 309, затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення реабілітації дітей з інвалідністю (зі змінами). Цим Порядком визначається механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою “Реабілітація дітей з інвалідністю”. Бюджетні кошти спрямовуються на відшкодування вартості реабілітаційних послуг для дітей реабілітаційним установам, що мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики. Перелік реабілітаційних установ не є вичерпним і формується Фондом соціального захисту інвалідів за інформацією, поданою реабілітаційними установами, з наданням копії ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики, та даних щодо вартості складових реабілітаційних послуг. Перелік реабілітаційних установ оприлюднюється на офіційних веб-сайтах Мінсоцполітики, Фонду, місцевих і регіональних органів.
Вартість реабілітаційних послуг для кожної дитини визначається реабілітаційною установою відповідно до індивідуальної програми реабілітації.
Гранична вартість реабілітаційних послуг на рік для однієї дитини, яка відповідно до індивідуальної програми реабілітації за більшістю основних категорій життєдіяльності має обмеження I та II ступеня, не може перевищувати 16 тис. гривень, III ступеня – 25 тис. гривень. Реабілітаційними послугами в межах їх граничної вартості одна дитина може бути забезпечена декілька разів протягом бюджетного року.
Гранична вартість реабілітаційних послуг на рік для однієї дитини-сироти, дитини, позбавленої батьківського піклування, яка відповідно до індивідуальної програми реабілітації за більшістю основних категорій життєдіяльності має обмеження I, II, III ступеня, збільшується на 50 відсотків для кожного ступеня.
Реабілітаційними послугами в межах їх граничної вартості одна дитина може бути забезпечена декілька разів протягом бюджетного року. Реабілітаційні послуги можуть надаватися у стаціонарі та амбулаторно.
УВАГА!!! Управління соціальної політики веде облік дітей, які в порядку черговості направляються для забезпечення реабілітаційними послугами. Першочергово реабілітаційними послугами забезпечуються відповідно до поданих заяв діти, які не були забезпечені ними в попередньому бюджетному році внаслідок відсутності бюджетних коштів або у зв’язку з довготривалою хворобою дитини.
Для забезпечення дитини реабілітаційними послугами один із батьків дитини чи її законний представник разом із заявою подає (із пред’явленням оригіналів) копії таких необхідних документів:
– паспорта громадянина України або іншого документа, що посвідчує особу одного з батьків дитини, супроводжуючої особи або її законного представника;
свідоцтва про народження дитини або паспорта громадянина України, що посвідчує особу дитини;
- індивідуальної програми реабілітації, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу;
- виписки з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого за формою, затвердженою МОЗ;
- документа, який підтверджує статус дитини-сироти/дитини, позбавленої батьківського піклування (для дитини-сироти/дитини, позбавленої батьківського піклування);
- одного з передбачених Податковим кодексом України документів з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків дитини, одного з її батьків (законного представника), супроводжуючої особи (не подається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають про це відмітку в паспорті громадянина України).
Перелік реабілітаційних установ можна знайти за посиланням – https://www.ispf.gov.ua/diyalnist/reabilitaciya-ditej/perelik-reabilitacijnih-ustanov
КРІМ ЦЬОГО!!! На сьогодні діти з інвалідністю (усіх нозологічних форм захворювання) також можуть бути забезпечені реабілітаційними послугами відповідно до Порядку надання окремим категоріям осіб послуг із комплексної реабілітації (абілітації), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.01.2022р №31 . Даний Порядок визначає механізм надання особам з інвалідністю та/або дітям з інвалідністю, та/або дітям віком до трьох років, які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності (з метою попередження інвалідності), послуг із комплексної реабілітації (абілітації) в реабілітаційних установах комунальної та державної форми власності.
Перелік реабілітаційних установ можна знайти за посиланням – https://www.msp.gov.ua/files/inv/p01012019.doc
За більш детальною інформацією необхідно звертатися в управління соціальної політики виконавчого комітету Володимирської міської ради за адресою: вул. І.Франка,8, кабінет № 1, або за тел. 0334224726.
Аналітична записка щодо визначення потреб населення громади у соціальних послугах
Щороку у Володимир-Волинській міській територіальній громаді визначається потреба у соціальних послугах серед громадян похилого віку, осіб з інвалідністю, які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги з метою прийняття управлінських рішень щодо розвитку оптимізації системи соціальних послуг міста та планування бюджетних коштів. Також використовується інформація, отримана за результатами проведеного аналізу, а саме звернень громадян щодо потреб у послугах, звернень громадських, релігійних організацій, роботи із жителями міста соціальних робітників.
Потреба в соціальних послугах визначалась за результатами роботи у 2022 році. За цей період проаналізовано соціально-демографічний стан жителів громади – має місце процес старіння та збільшення кількості населення з інвалідністю. Також, у зв’язку із бойовими діями та вимушеним переселенням значної кількості населення зросла кількість громадян, які потребують натуральної допомоги.
Визначення потреб здійснювалось шляхом обстеження житлово-побутових умов проживання осіб та оцінювання індивідуальних потреб.
Серед громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, які потребують соціальних послуг, визначено потреби та перелік соціальних послуг, необхідних для задоволення виявлених потреб: догляд вдома, стаціонарний догляд, натуральна допомога. Вказані соціальні послуги надаються через територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг).
Потреби населення у наданні соціальних послуг через територіальний центр покриваються повністю. Незадоволеного попиту немає. Всі звернення громадян стосовно отримання соціальних послуг розглядаються і вирішуються вчасно.
Окрім територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) жителям Володимир-Волинської міської територіальної громади соціальні послуги надає Володимирський центр соціальних служб. Основною метою діяльності якого є сприяння в задоволенні соціальних потреб сімей, дітей та молоді, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги шляхом їх виявлення, обліку і вивчення потреб, планування та визначення методів допомоги, надання соціальних послуг згідно виявлених потреб, забезпечення за необхідності соціального супроводу.
Центром здійснюється профілактична робота серед дітей, молоді різних категорій сімей, спрямована на попередження та усунення чинників, що сприяють виникненню та поширенню негативних явищ та шкідливих звичок, проводяться інформаційно-просвітницьку діяльність щодо форм, причин і наслідків домашнього насильства. Проводяться робочі зустрічі з працівниками навчальних закладів міста та центру з надання БВПД під час яких обговорюється спільну діяльність у реалізації в місті право просвітницького проєкту Міністерства юстиції України «Я маю право!», проведення інформаційних заходів з розповсюджуванням буклетів та роз’яснювальних матеріалів. Організовується круглий стіл для соціальних педагогів та психологів навчальних закладів міста на тему: «Насилля у шкільному середовищі. Запобігання булінгу», а також роздано інформаційні матеріали, щодо протидії цьому негативному явищу в молодіжному середовищі,
Щомісячно центром соціальних служб проводиться «День соціального працівника» у Володимирському міськрайонному відділі філії Державної установи «Центр пробації» у Волинській області. Під час заходу здійснюється оцінку потреб засуджених, а також проводяться бесіди щодо необхідності працевлаштування, ведення здорового способу життя та недопущення вчинення нових злочинів. Особливу увагу приділяється посиленню відповідальності за несплату аліментів на дітей. Засуджених до покарань, не пов’язаних з позбавленням волі ознайомлюється з Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо створення економічних передумов для посилення захисту права дитини на належне утримання».
Працівниками центру соціальних служб, служби у справах дітей, поліції та ювенальної превенції проводяться профілактичні рейди у сім’ї, які опинилися у складних життєвих обставинах і перебувають на обліку в центрі соціальних служб. Безпосередньо за місцем проживання громадянам даної категорії проводяться профілактичні бесіди та попереджається про відповідальність за неналежне виконання батьківських обов’язків.
У Володимир-Волинській міській територіальній громаді функціонує мобільна бригада соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі, метою діяльності мобільної бригади є надання соціально-психологічної допомоги постраждалим особам, зокрема соціальних послуг з консультування, кризового та екстреного втручання, соціальної профілактики відповідно до їх потреб.
Станом на 15.03.2023 рік Володимирський центр соціальних служб очолює директор, штат працівників складається з провідного фахівця із соціальної роботи, фахівця із соціальної роботи та психолога.
Директор терцентру Інна МАЦЬОХА
З метою сприяння у наданні послуг особам, які постраждали від домашнього насильства, зокрема в частині забезпечення місцем тимчасового, безпечного, цілодобового перебування, організації допомоги особам, які опинилися в складних життєвих обставинах та не мають місця проживання, у яких відсутні документи, що посвідчують особу, як наслідок виникають проблеми з працевлаштуванням та пошуком житла, а також для збереження родинних зв’язків між мамою та дитиною – організовано роботу Кризового центру для жінок із дітьми «Місто Добра»:
Місцезнаходження: м. Чернівці, вул. Річна,10;
Контакти: 0 800 503 231 безкоштовний з усіх номерів по Україні;
+38 (099) 2000 103 офіс БФ «Я майбутнє України»;
050 243 69 71 керівних Марта Левченко;
Електронна адреса: cityofgoodness@gmail.com ;
Офіційний сайт https:misto-dobra.com.ua .
Кризовий центр для жінок із дітьми «Місто Добра» – це не тількі тимчасовий притулок та місце безпечного проживання постраждалих від домашнього насильства, але й комплексна программа соціалізації жінок, по завершенню якої жінка-мама самостійно вміє забезпечувати себе та свої дітей.
У приміщення Кризового цетру облаштовано 27 житлових кімнат для цілодобового перебування 80 осіб, які забезпечуються всіма необхідними речами, засобами гігієни, продуктами харчування. Разом з Тим, умови перебування адаптовані для осіб з інвалідністю.
Мешканцями Кризового центру «Місто Добра» можуть бути жінки із дітьми з усіх областей України та громадянки інших країн, потребують допомоги на території України.
Мешканці притулку отримують кваліфіковану медичну, юридичну, психологічну, педагогічну допомогу, здобувають навички ведення домашнього господарства, за потреби можуть здобути освіту, працевлаштуватись.
Программа розвитку є індивідуальною і базується виключно на бажанні та потенціалі самої жінки.
Протягом реабілітації родини,3 працівники Кризового центру тримають зворотній зв’язок із установою, яка скерувала родину та інформують про проведену роботу з родиною, надання відповідних послуг.
Для зарахування до Кризового центру необхідні:
- – попереднє узгодження із центром по телефону чи електронній пошті;
- – флюрографію;
- – аналіз на Torh-інфекції.
З метою сприяння у наданні послуг особам, які постраждали від домашнього насильства, зокрема в частині забезпечення місцем тимчасового, безпечного, цілодобового перебування, організації допомоги особам, які опинилися в складних життєвих обставинах та не мають місця проживання, у яких відсутні документи, що посвідчують особу, як наслідок виникають проблеми з працевлаштуванням та пошуком житла, а також для збереження родинних зв’язків між мамою та дитиною – організовано роботу Кризового центру для жінок із дітьми «Місто Добра»:
Місцезнаходження: м. Чернівці, вул. Річна,10;
Контакти: 0 800 503 231 безкоштовний з усіх номерів по Україні;
+38 (099) 2000 103 офіс БФ «Я майбутнє України»;
050 243 69 71 керівних Марта Левченко;
Електронна адреса: cityofgoodness@gmail.com ;
Офіційний сайт https:misto-dobra.com.ua .
Кризовий центр для жінок із дітьми «Місто Добра» – це не тількі тимчасовий притулок та місце безпечного проживання постраждалих від домашнього насильства, але й комплексна программа соціалізації жінок, по завершенню якої жінка-мама самостійно вміє забезпечувати себе та свої дітей.
У приміщення Кризового цетру облаштовано 27 житлових кімнат для цілодобового перебування 80 осіб, які забезпечуються всіма необхідними речами, засобами гігієни, продуктами харчування. Разом з Тим, умови перебування адаптовані для осіб з інвалідністю.
Мешканцями Кризового центру «Місто Добра» можуть бути жінки із дітьми з усіх областей України та громадянки інших країн, потребують допомоги на території України.
Мешканці притулку отримують кваліфіковану медичну, юридичну, психологічну, педагогічну допомогу, здобувають навички ведення домашнього господарства, за потреби можуть здобути освіту, працевлаштуватись.
Программа розвитку є індивідуальною і базується виключно на бажанні та потенціалі самої жінки.
Протягом реабілітації родини,3 працівники Кризового центру тримають зворотній зв’язок із установою, яка скерувала родину та інформують про проведену роботу з родиною, надання відповідних послуг.
Для зарахування до Кризового центру необхідні:
- – попереднє узгодження із центром по телефону чи електронній пошті;
- – флюрографію;
- – аналіз на Torh-інфекції.
Муніципальна няня
Оформлення щомісячної компенсаційної виплати задля відшкодування вартості послуг по догляду за дитиною до трьох років «Муніципальна няня»
Опис послуги
В рамках послуги «Муніципальна няня» для одного з батьків, усиновлювачів чи опікунів оформляються щомісячні адресні компенсаційні виплати за надані послуги по догляду за дитиною до трьох років з боку юридичних осіб або підприємців («Муніципальної няні»), яким законодавчо дозволено здійснювати таку діяльність. Такі компенсаційні виплати прирівнюються до розміру офіційно діючого прожиткового мінімуму для дітей віком до шести років і надаються за кожну дитину, щодо якою на основі оформленого відповідним чином договору здійснюється догляд.
Рішення про здійснення вищеназваних компенсаційних виплат приймається регіональними структурами соціального захисту населення на рівні міст, районів або територіальних громад виходячи з наступного, переліку документів, наданих отримувачами компенсації:
-
електронна заява про надання компенсації послуги «Муніципальна няня»;
-
електронна заява про перерахування коштів для компенсації послуги «Муніципальна няня» із зазначенням рахунка в установі банку;
-
сканована копія договору між отримувачем послуги «Муніципальна няня» та муніципальною нянею;
-
відомості, що підтверджують витрати на оплату муніципальній няні послуги “Муніципальна няня” (чек, розрахункова квитанція, виписка з банківського рахунка) в електронній формі.
До заяви додаються:
-
відомості про свідоцтво про народження дитини (серія, номер, дата видачі, прізвище, ім’я, по батькові дитини, прізвище, ім’я, по батькові батьків);
-
сканована копія документа, що посвідчує проживання на території України (для іноземця та особи без громадянства);
-
сканована копія рішення місцевого органу виконавчої влади або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).
-
Послуга «Муніципальна няня» не заміняє інші соціальні виплати на дитину і надається окремо за бажанням батьків (усиновлювачів чи опікунів).
Спосіб електронної ідентифікації: Кваліфікований електронний підпис, MobileID
Як отримати послугу
Подати необхідні документи через веб-сайт надання послуги https://e-nanny.ioc.gov.ua/ .
Строки надання послуги
Рішення про призначення компенсації в рамках послуги «Муніципальна няня» приймається протягом 10-ти робочих днів із дати надходження всього комплекту необхідних документів.
Інформування отримувача послуги «Муніципальна няня» щодо прийнятого рішення про призначення відповідної компенсації здійснюється протягом 3-х робочих днів після прийняття цього рішення.
Вартість послуг
Безоплатно
Результат послуги
Призначення щомісячної компенсаційної виплати задля відшкодування вартості послуг наданих юридичної особи або підприємця («Муніципальної няні») по догляду за дитиною до трьох років.
Відповідальний орган
Міністерство соціальної політики України, місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування
Нормативна база
Муніципальна няня
Оформлення щомісячної компенсаційної виплати задля відшкодування вартості послуг по догляду за дитиною до трьох років «Муніципальна няня»
Опис послуги
В рамках послуги «Муніципальна няня» для одного з батьків, усиновлювачів чи опікунів оформляються щомісячні адресні компенсаційні виплати за надані послуги по догляду за дитиною до трьох років з боку юридичних осіб або підприємців («Муніципальної няні»), яким законодавчо дозволено здійснювати таку діяльність. Такі компенсаційні виплати прирівнюються до розміру офіційно діючого прожиткового мінімуму для дітей віком до шести років і надаються за кожну дитину, щодо якою на основі оформленого відповідним чином договору здійснюється догляд.
Рішення про здійснення вищеназваних компенсаційних виплат приймається регіональними структурами соціального захисту населення на рівні міст, районів або територіальних громад виходячи з наступного, переліку документів, наданих отримувачами компенсації:
-
електронна заява про надання компенсації послуги «Муніципальна няня»;
-
електронна заява про перерахування коштів для компенсації послуги «Муніципальна няня» із зазначенням рахунка в установі банку;
-
сканована копія договору між отримувачем послуги «Муніципальна няня» та муніципальною нянею;
-
відомості, що підтверджують витрати на оплату муніципальній няні послуги “Муніципальна няня” (чек, розрахункова квитанція, виписка з банківського рахунка) в електронній формі.
До заяви додаються:
-
відомості про свідоцтво про народження дитини (серія, номер, дата видачі, прізвище, ім’я, по батькові дитини, прізвище, ім’я, по батькові батьків);
-
сканована копія документа, що посвідчує проживання на території України (для іноземця та особи без громадянства);
-
сканована копія рішення місцевого органу виконавчої влади або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).
-
Послуга «Муніципальна няня» не заміняє інші соціальні виплати на дитину і надається окремо за бажанням батьків (усиновлювачів чи опікунів).
Спосіб електронної ідентифікації: Кваліфікований електронний підпис, MobileID
Як отримати послугу
Подати необхідні документи через веб-сайт надання послуги https://e-nanny.ioc.gov.ua/ .
Строки надання послуги
Рішення про призначення компенсації в рамках послуги «Муніципальна няня» приймається протягом 10-ти робочих днів із дати надходження всього комплекту необхідних документів.
Інформування отримувача послуги «Муніципальна няня» щодо прийнятого рішення про призначення відповідної компенсації здійснюється протягом 3-х робочих днів після прийняття цього рішення.
Вартість послуг
Безоплатно
Результат послуги
Призначення щомісячної компенсаційної виплати задля відшкодування вартості послуг наданих юридичної особи або підприємця («Муніципальної няні») по догляду за дитиною до трьох років.
Відповідальний орган
Міністерство соціальної політики України, місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування
Нормативна база