Logo-VVMR_n-12png
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Саць Любов Володимирівна
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Розклади руху маршрутних таксі
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Статистика
      • Центр зайнятості
      • Центр надання безоплатної вторинної правової допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
    • Підприємцям
      • Пільги для бізнесу в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Переселенцям

Інформація про підсумки роботи Володимир – Волинського об’єднаного управління Пенсійного фонду України за І квартал 2018 року

23.04.2018Головні новини, Пенсійний фондНаталія

Інформація про підсумки роботи Володимир – Волинського об’єднаного управління Пенсійного фонду України за І квартал  2018 року

Володимир – Волинським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України протягом поточного року проводилась робота щодо забезпечення виконання планових показників по надходженню власних коштів, вжиття заходів щодо повноти та своєчасності сплати платежів, призначення та фінансування пенсій в повному розмірі.

План по надходженню власних коштів за І квартал 2018 року виконано на 115,2%, при плані 45408,4тис.грн. надійшло 52327,3тис.грн., що на 6918,9тис.грн. більше аналогічного періоду минулого року. Темп росту складає 122,9%. Із загальної суми власних коштів надходження єдиного внеску, розподіленого на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування становить 52052,9тис.грн. Надходження коштів, які адмініструють органи Пенсійного фонду, склали 274,4тис.грн., або 154,6 % до плану.

Потреба на виплату пенсій та допомог за І квартал 2018 року становила 93673,65 тис.грн. що на 18768,12тис.грн. більше аналогічного періоду минулого року. Забезпеченість власними коштами складає 55,9 відсотків.

Від збору на обов’язкове державне пенсійне страхування, що сплачується з окремих видів господарських операцій, фактично надійшло 252,5тис.грн. при завданні 252,2тис.грн., або 100,1 %  до плану. Від збору з операцій придбання (купівлі-продажу) нерухомого майна, фактично надійшло 55,7тис.грн. За І квартал 2018 року здійснено 71 операцію з купівлі- продажу нерухомого майна, середня вартість проведеної операції  становить – 79,3тис.грн.

Обсяг нарахованої заробітної плати, на яку нараховується ЄСВ, за даними звітності страхувальників міста за І квартал 2018 року  склав 196224,2 тис.грн., що на 14608,7тис.грн. або на 8,0 відсотків більше показників попереднього року. Ріст по фонду оплати праці складає 127,4% та зменшення по сумах грошового забезпечення 13,0%.

Щодо чисельності штатних працівників, то їх кількість станом на 01.04.2018 року становить 9652 осіб і зменшилась у порівнянні з початком року на 429 осіб.

Борг по сплаті страхових внесків станом на 01.04.2018 року складає 4111,4 тис.грн. по підприємству, що визнане банкрутом (ВАТ ”Володимирцукор).

Заборгованість по відшкодуванню сум виплачених та доставлених пільгових пенсій складає  508,5 тис.грн. по 2 боржниках, що на 7,0тис.грн. менше в порівнянні з початком року. В загальній сумі боргу  208,2тис.грн., або 40,9 відсотків припадає на підприємство, що визнане банкрутом (ВАТ ”Володимирцукор”), 300,3тис.грн. або 59,1 відсотків – безнадійний борг (ЗАТ „Друкарня”).

Відсоток сплати нарахованих до відшкодування сум пільгових пенсій становить 81,9%.

В результаті проведених заходів від ДВС з початку року надійшло 21,4 тис.грн.  Проведено 4 ознайомлення з виконавчими провадженнями.

Протягом  І кварталу 2018 року управлінням подано 4 позовних  заяви по відшкодуванню фактичних витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах на суму 45,2 тис. грн. Станом на 01.04.2018 року вказані позовні заяви перебувають на розгляді Волинського окружного адміністративного суду, по цих справах  відкрито провадження . За позовами  у  І  кварталі 2018 року надійшло 3,5 тис. грн.

На виконанні в ДВС перебуває 23 виконавчих документів на суму 234,5 тис. грн., з яких 1 вимога про сплату боргу на суму 6,9 тис.грн., 9 постанов про адміністративне правопорушення на суму 36,8 тис.грн. та 13  виконавчих листів, виданих за рішеннями суду, на суму  190,8 тис. грн.

Станом на 01.04.2018 на обліку в управлінні перебувають 8496 одержувачів пенсій. Середній розмір пенсійної виплати становить  2013,40 грн.

З початку року призначено 68 нових пенсій. Проведено 51 перерахунок працюючим пенсіонерам з урахуванням страхового стажу, набутого після призначення (попереднього перерахунку) пенсії.

З 01.01.2018 року забезпечено проведення 1847 перерахунків пенсій відповідно до частини 2 статті 28 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” для осіб, які досягли віку 65 років.

Завдяки проведеній роз”яснювальній роботі серед одержувачів пенсійних виплат більше 61 % пенсіонерів отримують пенсії через банки.

На особливому контролі знаходиться питання забезпечення виплати пенсій внутрішньо переміщеним особам. На обліку знаходиться 17 ВПО.

Активно здійснюється робота у напрямку масової комунікації, інформуванню громадськості про діяльність управління через друковані та електронні засоби масової інформації. Особлива увага приділяється проведенню застрічей у трудових колективах (2) та за місцем проживання громадян (26). З метою розяснення норм пенсійного законодавства здійснено 6 виїзних прийоми, проведено  1 день “відкритих дверей”, 1 день Пенсійного фонду, 1 зустріч з унівською молоддю та студентами, 6 занять в “Школі майбутнього пенсіонера”, 1 флешмоб. В засобах масової інформації та на веб-ресурсах оприлюднено 26 інформаційних повідомлень (статтей, розяснень, коментарів) з питань діяльності обєднаного управління.

З метою скорочення часу, що витрачається пенсіонером при зверненні до управління забезпечено щоденний прийом громадян протягом робочого часу будь-яким спеціалістом, незалежно від адреси проживання пенсіонера.

Прийом громадян проводиться за принципом “єдиного вікна”, при цьому зал обслуговування обладнано засобами відеофіксації, що дозволяє підвищити якість послуг, що надаються громадянам.

Доступ до електронних сервісів Фонду забезпечує можливість отримувати послуги дистанційно На 01.04.2018 року на веб-порталі Пенсійного фонду України зареєстровано 1235 користувачів з числі мешканців міста (197 за 2018 рік). Користувачам веб-порталу надана можливість контролювати свою заробітну плату, з якої сплачені страхові внески, кількість днів страхового стажу за кожен місяць починаючи з 2000 року, розмір та основні складові пенсійної виплати, ознайомитися з графіком прийому громадян спеціалістами Фонду, подати запит на підготовку документів та скаргу, отримати всю необхідну довідкову інформацію.

Постійно проводиться опитування громадян методом анкетування. Це дозволяє зясувати побажання пенсіонерів, підвищити якість обслуговування і рівень довіри громадян. Анкети розповсюджуються у відділі обслуговування громадян. Крім цього, у приміщенні управління розміщено скриньку для зауважень та пропозицій щодо якості обслуговування громадян та “скриньку довіри”

Протягом І кварталу 2018 року звернулося 46 громадян, що на 4  звернень більше  аналогічного періоду минулого року. На особистому прийомі в начальника управління та його заступників побувало 25 громадян, що на 13 звернень більше аналогічного періоду минулого року. До об”єднаного управління надійшло 12 письмових звернень, в тому числі 2  звернення надійшло на Урядову гарячу лінію та 1 звернення на Веб-портал. Основні  питання у зверненнях громадян стосувалися правильності призначення, перерахунку пенсій, а також  визначення права на призначення пенсії. Задоволених та повторних звернень до управління не надходило. Стан роботи зі зверненнями громадян постійно обговорюється на виробничих нарадах при начальнику управління.

Попередня стаття «Бізнес-Центр online» відкриває новий розділ «Вільні вакансії у Володимирі-Волинському» Наступна стаття Нарада у міського голови: розвиток інклюзії в освіті, заходи з благоустрою та благодійна допомога на храм

Пошук

Недавні записи

  • Діє програма надання грантів для ветеранів
  • Всеукраїнська інформаційна кампанія “Робота для ВПО”
  • За кошти меценатів оновили пам’ятні знаки в’їзних брам княжого Володимира
  • Професійне навчання для ВПО: що пропонує служба зайнятості
  • Створено порадник для родин захисників
Вересень 2023
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Сер    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Категорії

  • Covid-19
  • ІГС
  • Індустріальний парк
  • Історія міста
  • Аграріям
  • Анонси
  • АТО
  • Аукціон
  • Без рубрики
  • Бюджет громади
  • Військовий облік
  • Вакансії
  • Вибори
  • Виконавчий комітет
  • Волонтерство
  • ВПО
  • Головні новини
  • Громадські слухання
  • Громадська рада
  • Громадський бюджет
  • Громадський транспорт
  • Для учасників бойових дій, учасників АТО
  • Духовний розвиток громади
  • Екологія
  • Енергоефективність
  • Енергозбереження
  • Житлово-комунальне господарство
  • Життя громади
  • Життя громади в умовах воєнного стану
  • Життя міста
  • ЗМІ про нас
  • ЗСУ
  • Комунальне майно
  • Культура і мистецтво
  • Міжнародне співробітництво
  • Містобудівна документація
  • Міський бюджет
  • Міський голова
  • Малий та середній бізнес
  • Молодіжна політика
  • Молодіжна рада
  • Муніципальна варта
  • Оголошення
  • Оплата праці
  • Освіта
  • Охорона здоров'я
  • Пенсійний фонд
  • Повідомлення про оприлюднення
  • Повідомлення про оприлюднення 2017
  • Повідомлення про оприлюднення 2018 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2019 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2021 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2022 рік
  • Повідомлення про оприлюднення 2023 рік
  • Погоджувальна рада
  • Податкова служба
  • Постійні комісії
  • Привітання
  • Ремонтні роботи
  • Сесія міської ради
  • Служба у справах дітей
  • Соціальний захист населення
  • співчуття
  • Сплата податків
  • Спорт
  • Стратегія розвитку міста
  • Тарифи
  • Туризм
  • Уповноважений з прав людини
  • Центр зайнятості
  • Центр пробації
  • цивільний захист
  • Цифрова освіта
  • ЦНАП
Casinology

Володимир. Офіційний сайт міста

Слідкуйте за нами

Facebook

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту