Logo-VVMR_n-12png
Головна
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Економічний профіль громади
    • Соціальний паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Проекти порядків денних постійних комісій
      • Трансляції/записи засідань постійних комісій міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Відеозаписи/трансляції засідань виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Міський транспорт
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Переселенцям
        • Рада з питань ВПО
      • «Соціальне таксі»
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної та ветеранської політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Центр зайнятості
      • Статистика
      • Бюро правничої допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • е-Ветеран
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
      • Безпека громадян
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Mayors for Economic Growth
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
      • Сезонна торгівля
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
      • Державна підтримка великих інвестиційних проєктів
    • Підприємцям
      • Бізнес в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Трансляції/записи засідань сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Порядки денні засідань виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Трансляції засідання виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Реєстр наказів про присвоєння адрес
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Ветеранам

Громади та бізнес мають об’єднатися, щоб вижити

09.08.2024Життя громадиКоширець Світлана

Попри стабільне безпекове становище Волинської області, усі без винятку громади зіштовхуються з серйозними викликами, які здебільшого не стосуються прямих руйнувань внаслідок воєнних дій, але мають негативний вплив на розвиток територій. Це пов’язано з відтоком інвестицій й подекуди цілковитою зупинкою цілих виробництв та величезними складнощами з залученням додаткових коштів у реальний сектор економіки. Так само негативний вплив виникає через перманентні логістичні проблеми, попри зручне географічне розташування регіону, відтік населення та брак кваліфікованої робочої сили.

Держава, станом на зараз, не здатна ефективно реагувати на виклики громад і надавати їм додаткову організаційну та фінансову допомогу, що пролонгує період стагнації, але, разом з тим, стимулює громади до підвищення власних управлінських спроможностей, проведення якісного аудиту всіх наявних можливостей та розширення мережі горизонтальних зв’язків зі своїми візаві всередині та поза межами України. Все це в комплексі створює додаткові можливості для залучення вкрай важливих ресурсів задля подолання кризи.

За участі Мережі захисту національних інтересів «АНТС» в межах проєкту «Зміцнення співпраці між органами місцевого самоврядування та підприємствами у сфері місцевого економічного розвитку територіальних громад Волинської області» USAID «ГОВЕРЛА» було проведено серію менторських сесій для громад Волинської області щодо підтримки локального бізнесу в умовах війни.

За підсумками їх проведення можна констатувати, що український бізнес демонструє високу ефективність з погляду адаптивності та планування й окремі успішні кейси варто екстраполювати на загал. Особливу увагу доцільно звернути на кадрову політику окремих компаній, які намагаються працювати системно, прогнозуючи свої потреби в кількості та кваліфікації персоналу. Адже будь-яке підприємство – це перш за все люди, які там працюють. Саме тому локальний бізнес повинен взаємодіяти з органами місцевого самоврядування задля того, щоб планувати кількість та формат спеціалізованих освітніх закладів, необхідних для підготовки або підвищення кваліфікації фахівців на місцях, з-поміж місцевих мешканців.

Однак, судячи з окремих позитивних прикладів Волині, окремі компанії розпочинають комунікувати з потенційними співробітниками починаючи зі шкільної парти, щоб розповісти молоді про власне виробництво, перспективи його розвитку та можливості, якими вони зможуть скористатися за бажанням. Разом з тим важливо підтримувати постійний зв’язок у трикутнику – «мешканці – ОМС – бізнес» для того, аби розуміти реальні настрої та потреби мешканців. Це дуже важлива складова, адже мешканці конкретної громади можуть бути проти запуску конкретного виробництва на власній території, що матиме негативний вплив на репутацію компанії. Якщо бізнес зацікавлений у збереженні максимальної кількості молодих людей у громаді, то варто враховувати їх нагальні потреби та орієнтири, які включають дозвілля, соціальну інфраструктуру та сферу послуг. Це напряму впливає на мотивацію мешканців залишатися або переїздити до іншого населеного пункту.

Під час менторських сесій ми аналізували основні негативні чинники для роботи бізнесу та підходи до забезпечення комплексу антикризових заходів, які реалізовуються на місцях. Адже для будь-якої компанії важливо розробити власну стратегію збереження, яка має починатися з оптимізації усіх процесів – аналізу стану компанії, скорочення витрат, гнучкості з точки зору переорієнтації на актуальні потреби та аналіз можливостей. Ще один важливий аспект – диверсифікація каналів постачання та збуту, що визначатиме інституційну спроможність бізнесу до подальшого зростання.

У зв’язку з цим, доцільно консолідувати усі наявні зусилля на рівні кожної окремо взятої громади задля підвищення конкурентоздатності та створення «острівців стабільності» для мешканців – успішні громади матимуть переваги при залученні інвестицій. Так само доцільно використовувати усі наявні механізми для залучення інвестицій – державні програми підтримки, пільгове кредитування, міжнародні грантові проєкти та можливості в рамках європейської інтеграції через Ukraine Facility. Для гармонійного розвитку територій важливо, щоб на рівні громад були розроблені стратегії місцевого економічного розвитку та залучення інвестицій, які слугуватимуть своєрідним дороговказом, але ефективність будь-якого плану залежатиме виключно від симбіозу ОМС та працюючого бізнесу на рівні громад. 

Олександр Гнидюк, експерт з місцевого самоврядування Мережі “АНТС”.

Ця публікація була представлена Мережею захисту національних інтересів «АНТС» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Публікація стала можливою завдяки щирій підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID). Зміст публікації є винятковою відповідальністю Мережі захисту національних інтересів «АНТС» та не обов’язково відображає погляди USAID або уряду США.

 

Попередня стаття На “творчій хвилі” відзначать День молоді у Володимирському молодіжному центрі Наступна стаття Замовити послуги податкової служби можна через електронний кабінет

Пошук

Недавні записи

  • Спортивні досягнення громади за минулі вихідні
  • У Володимирі пройшла мирна акція та автопробіг на підтримку військовополонених і зниклих безвісти
  • Волинська філія «Газмережі» інформує споживачів!
  • Одноразова виплата Героям України та членам їхніх сімей: як отримати
  • Національний ярмарок вакансій
Травень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Кві    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Категорії

Casinology

Володимир. Офіційний сайт міста

Слідкуйте за нами

Facebook
YouTube

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту