Logo-VVMR_n-12png
Головна
  • Місто
    • Про місто
    • Історія міста
    • Символіка міста
    • Пам’ятки архітектури
    • Почесні відзнаки міста
    • Герої не вмирають!
    • Міжнародне співробітництво
    • Партнерство
    • Стратегія розвитку
    • Генеральний план міста
    • Статут територіальної громади м. Володимир
    • Паспорт громади
    • Економічний профіль громади
    • Соціальний паспорт громади
    • Карта громади
    • Громада дружня до дітей та молоді
  • Новини
  • Міське врядування
    • Міський голова
    • Заступники міського голови
      • Матвійчук Ярослав Анатолійович
      • Гудим Андрій Богданович
      • Лошенюк Ірина Панасівна
    • Секретар міської ради
    • Депутатський корпус
      • Депутати міської ради
      • Депутатські фракції
      • Постійні комісії міської ради
      • Проекти порядків денних постійних комісій
      • Трансляції/записи засідань постійних комісій міської ради
      • Погоджувальна рада
      • Регламент Володимирської міської ради
      • План роботи міської ради
      • Графік прийому депутатів
      • На допомогу депутату
    • Старостинські округи
    • Виконавчий комітет
      • Склад виконавчого комітету
      • Регламент роботи виконавчого комітету
      • План роботи виконавчого комітету
      • Відеозаписи/трансляції засідань виконавчого комітету
      • Виконавчі органи
      • Органограма
    • Кодекс етики
    • Архів
      • Регламент Володимир-Волинської міської ради VII скликання
      • Депутати міської ради VII скликання
      • Аналітична довідка щодо діяльності депутатів Володимир-Волинської міської ради
      • Графік прийому громадян в округах депутатами
      • Постійні комісії міської ради VII скликання
  • Мешканцям
    • Сервіси
      • Контакти
      • Електронне звернення
      • ЦНАП
      • Вакансії міста
      • ТІЦ
      • Міський транспорт
      • Громадська участь
      • Доступ до публічної інформації
      • Запобігання корупції
    • Бюджет
      • Бюджет громади
      • Реквізити рахунків
      • Програмно-цільовий метод
      • Інститутам громадянського суспільства
      • Інформація щодо надходження та використання коштів
    • Соціальний захист
      • Переселенцям
        • Рада з питань ВПО
      • «Соціальне таксі»
      • Заклади соціального захисту населення
      • Інформація управління соціальної та ветеранської політики
      • Фінансова допомога
      • Колективні договори
      • Подолання незадекларованої праці
      • Праця неповнолітніх під час воєнного стану
    • ЖКГ
      • Комунальні підприємства
      • Реєстр ОСББ та ЖБК
      • Черговість проведення ремонтів
      • Тарифи на ЖКП
      • Житлова політика
      • Квартирний облік
      • Реєстр житлових приміщень
      • Енергозбереження
      • Карта доступності
      • Угода мерів
    • Інформація від установ
      • Військовий облік
      • Управління ПФУ
      • Центр зайнятості
      • Статистика
      • Бюро правничої допомоги
      • Центр пробації
    • Освіта, культура та спорт
      • Заклади освіти
      • Заклади культури
      • Спорт
      • Молодіжний кредит
      • Молодіжна рада
    • Для учасників бойових дій, учасників АТО
      • е-Ветеран
      • Інформація АТО
    • Охорона здоров’я
      • Коронавірусна інфекція COVID-19
      • Заклади охорони здоров’я
      • Захисні споруди
      • Безпека громадян
  • Туристам
  • Бізнес
    • Економіка, торгівля і транспорт
      • Перелік промислових підприємств
      • Перелік закладів торгівлі і сфери послуг
      • Mayors for Economic Growth
      • Транспортне сполучення
      • Публічні закупівлі
      • Податкові агенти
      • Сезонна торгівля
    • Залучення інвестицій
      • Інвесторам/релокація бізнесу
      • Індустріальний парк “Володимир”
      • Карта інвестиційних можливостей
      • Інвестиційний паспорт / Investment passport
      • Кредитний рейтинг
      • Земельні відносини
      • Комунальне майно
      • Державна підтримка великих інвестиційних проєктів
    • Підприємцям
      • Бізнес в умовах воєнного стану
      • Програма сприяння розвитку малого і середнього підприємництва
      • ФПП “Бізнес-центр”
      • Ставки податку
      • Мінімальна вартість місячної орендної плати 1 кв.м. для фіз.осіб
      • Зовнішня реклама. Вивіски
      • Онлайн послуги для бізнесу
      • Аграріям
  • Документи
    • Міський голова
      • Розпорядження міського голови
      • Протоколи комісії з питань ТЕБ та НС
    • Міська рада
      • Рішення міської ради
      • Проєкти рішень міської ради
      • Проекти порядків денних сесій
      • Протоколи сесій міської ради
      • Трансляції/записи засідань сесій міської ради
      • Архів проектів рішень міської ради
    • Виконавчий комітет
      • Рішення виконавчого комітету
      • Проєкти рішень виконавчого комітету
      • Порядки денні засідань виконавчого комітету
      • Протоколи засідань виконавчого комітету
      • Трансляції засідання виконавчого комітету
      • Архів проєктів рішень виконавчого комітету
    • Регуляторна політика
      • План діяльності з підготовки проектів
      • Повідомлення про оприлюднення
      • Регуляторні акти
      • Проєкти регуляторних актів
      • Звіт про здійснення регуляторної політики
      • Нормативні документи по регуляторній політиці
    • Інше
      • Містобудівна документація
      • Реєстр містобудівних умов та обмежень
      • Програми громади
      • Реєстр наказів про присвоєння адрес
      • Очищення влади
      • Набори відкритих даних
      • Правила благоустрою
      • Правила  користування міським пасажирським транспортом
    • Місцеві вибори
      • Місцеві вибори 2020
  • Відкриті дані
    • Відкриті дані на data.gov.ua
    • Набори відкритих даних
  • Ветеранам

Головні питання оперативної наради керівників структурних підрозділів міськвиконкому

06.08.2024Міський головаКоширець Світлана

6 серпня міський голова Ігор Пальонка провів оперативну нараду із керівниками структурних підрозділів міськвиконкому.

За інформацією начальниці ЦНАПу Алли Троць, щодня до установи звертається понад 100 відвідувачів, збільшилась кількість тих, хто приходить з приводу нарахування субсидій, з початку роботи послуги видано уже 148 водійських посвідчень.

Начальниця управління бюджету та фінансів Оксана Субицька відзвітувала, що за сім місяців року місцевий бюджет загального фонду виконано на 106,8%, перевиконання складає 11,5 млн грн.

Профінансовано виплату пільг та допомог, зазначила начальниця управління соціальної політики Наталія Голюк. Працівники активно працюють з ТЦК, проводячи обстеження згідно з постановою уряду № 560, якою затверджено порядок організації призову. У суботу з «Артеку», що у Пущі-Водиці, повертається з оздоровлення 18 дітей, сформовано групу на 24 дитини для поїздки у литовський Расейняй, готують список дітей на відправку в Ленчицю, в Польщу.

У начальниці служби у справах дітей Лілії Сидорук міський голова запитав щодо ситуації з ремонтом даху у патронатній сім’ї в Дігтеві. Фахівці нині займаються підготовкою відповідного проєкту, зроблено технічний паспорт.

Генеральний директор КУ «Володимирський ЦПМД» Катерина Чубок повідомила, що у громаді спостерігається ріст захворювань на ГРВІ: якщо у червні за тиждень реєстрували близько 30 таких випадків, то за останній тиждень – 100. Продовжується медогляд школярів – з 5 тисяч пройшли його тільки 3 тисячі учнів.

У територіальному центрі на обслуговуванні вдома перебуває 294 особи, у відділенні надання натуральної адресної допомоги – 918, розповіла начальниця центру Інна Мацьоха. Повністю заповнено і стаціонарне відділення – там проживає 15 осіб. Для їхніх потреб нині ведеться заготівля овочів і фруктів. Оголошено тендер на закупівлю продуктових наборів на ІІІ квартал. Кількість наборів щоразу збільшується.

Начальниця відділу міжнародної діяльності та туризму Катерина Підгурець говорила про роботу з міжнародними партнерами, зокрема, нещодавно у Володимирі побувала очільниця німецького Цвікау Констанс Арндт. 20 серпня знову прибуде сюди з візитом Карл-Ернст Мюллер. На 30 серпня спільно з туристично-інформаційним центром заплановано проведення туристичного форуму.

Міський голова дав доручення вивчити потреби наших установ, передусім у генеруючих установках, зарядних пристроях тощо, щоб передати цей список  наступній німецькій делегації. Партнери обіцяли допомогти.

Про проведення закупівель, в тому числі й для військових, звітувала начальниця відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення Наталія Куран. В наявності є частина обладнання, яке вже можна передавати на фронт. «Можливо, скличемо для цього позачергову сесію», – додав Ігор Пальонка.

В.о. керівника КП «Володимиртепло» Сергій Приступа доповів, що підприємство працює за графіком, готуючись до опалювального сезону, ведуться роботи по заміні тепломережі на попередньо ізольовані труби на вулиці Професора Бобка.

Освітні заклади також готуються і до початку нового навчального року, і до зими, повідомив начальник відділу молодіжної політики та спорту  управління з гуманітарних питань Вячеслав Петрук. Ведуться поточні ремонти, до перевірки навчальні заклади мають бути готові уже 15 серпня. Розпочато реєстрацію на забіг пам’яті загиблих воїнів, який відбудеться 31 серпня. Завтра розпочнеться чемпіонат України з футболу серед жінок.

Головною проблемою у роботі КП «Управляюча житлова компанія» заступник директора установи Павло Коробейніков назвав брак робочих рук. Продовжуються планові ремонти дахів, внутрішньобудинкових мереж тощо. Коштів, які надходять, для проведення цих робіт достатньо.

Керівник КП «Полігон» Володимир Собіпан зауважив, що збільшується у місті кількість сміття, адже люди зносять до контейнерів все більше зілля. Ігор Пальонка доручив розглянути потенційну можливість розміщення великих баків на зілля на кількох окремих локаціях.

Головний інженер КП «Водоканал» Ярослав Ковалюк відзвітував про заміну труб водопроводу та гідрантів на вулицях Генерала Шухевича та Князя Олега, ліквідовано багато поривів і на цьому тижні, є кілька поривів, які зараз у роботі. Принагідно міський голова подякував усім працівникам водоканалу за оперативно проведений ремонт на згаданій аварійній ділянці і закликав преміювати виконавців робіт. Також слід спланувати комплекс заходів з ремонту пошкодженого там дорожнього покриття та тротуару, до початку зими.

Звітуючи про роботу, начальниця відділу економічного розвитку, проєктної діяльності та інвестицій Оксана Виваль також нагадала, що у місті запроваджено карантин через виявлення випадків сказу серед домашніх тварин, нині активно проводиться їх вакцинація.

Начальник відділу з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної і мобілізаційної роботи, цивільного захисту, надзвичайних ситуацій Володимир Атаманчук звернувся до начальників управлінь та відділів, наголосивши, що  відновлюються навчання з національного спротиву, тож усім працівникам треба бути готовими до проходження вишколу. Міський голова Ігор Пальонка додав: «Маємо виконувати закон і максимально бути готовими до завдань, які можуть постати перед нами в майбутньому».

Начальник управління інфраструктури Ігор Возний розповів, що продовжуються роботи у дворі на Луцькій, 101, встановлено елементи благоустрою у дворі на Ковельській, 73, укладено договір з облаштування щебеневого покриття на вулицях Соломії Крушельницької і Симоненка, визначено переможця тендеру для робіт на вулиці Наталії Ужвій, ведеться подальша робота з встановлення майданчиків для твердих побутових відходів.

Підсумовуючи, Ігор Пальонка перелічив основні завдання, які стоять нині перед усіма. Передусім це закупівлі для військових. «Спілкувався з командуванням 100-ї ОМБр, яка уже повернулась виконувати бойові завдання на Донбас. Почастішали також звернення від військових 14-ї ОМБр. Тож маємо максимально включитись, щоб закупити їм усе потрібне», – зауважив міський голова і запропонував вкотре зібрати для цього одноденний заробіток працівників міськвиконкому.

Необхідно до 1 вересня встановити дорожні знаки на вул. 14-] Князівської бригади, до кінця року – завершити ремонт музею. Нині ж слід організувати завезення землі на Федорівське кладовище. Представники окремих фермерських господарств готові нам надати для цього і свою техніку.

На вчорашньому прийомі були представники аварійного будинку № 35 на вул. Драгоманова. «Треба накреслити план дій, коли ми маємо виселити звідти мешканців», – наголосив голова і озвучив також потребу проведення ремонту у будинку на Луцькій, 213, з чим також учора приходили містяни.

Ігор Пальонка подякував комунальникам, які навели порядок на острові в кінці вулиці Броварної поруч із Лугою. На осінь там заплановано висадку дерев.

До Дня Незалежності, наголосив, слід перевірити стан прапорів на могилах загиблих Героїв на кладовищах усіх населених пунктів громади. Також – подбати про те, аби прикрасити національною символікою місто.

 

 

 

Попередня стаття Триває боротьба з поширенням сказу серед тварин Наступна стаття Зареєстровано нову петицію до місцевої влади

Пошук

Недавні записи

  • Мобінг на роботі: як розпізнати цькування та що з цим робити
  • Відзначили юних учасників конкурсу «Я відчуваю — отже, я вільний» 
  • Оголошено конкурс на тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності!
  • Володимир-Волинська МТГ долучилася до національного проєкту “Пліч-о-пліч: згуртовані громади”
  • Лише 4 з 50 малих міст отримали статус «частково прозорих»: Володимир – у лідерах
Червень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Тра    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Категорії

Casinology

Володимирська міська рада. Офіційний сайт

Слідкуйте за нами

Facebook
YouTube

Контакти

вул. Данила Галицького, 5 м. Володимир
0800 333 262
post@volodymyrrada.gov.ua
0800 351 291 - ЦНАП

Навігація

  • Головна
  • Міський голова
  • Заступники міського голови
  • Виконавчі органи
  • Інвесторам/релокація бізнесу

Пошук

Сайт створено Вест Стрім Розробка сайту